Onko Vaasan junaan mänijöitä?
5 posters
Onko Vaasan junaan mänijöitä?
Millähän mallilla pohjanmaan jonotukset Vaasaan ovat? Itse odottelen aikaa kirurgille Seinäjoelle, joka toivottavasti laittaisi lähetettä Vaasaan. Miten pitkään on mennyt viime aikoina aikaa leikkaukseen kun on jonoon laitettu? Ja mitä tämä Seinäjoen pään kirurgi tekee / kyselee? Gastron ja ylävatsan ultran teetin yksityisellä puolella ja käsittääkseni kaikki pakolliset jutut on nyt tehty, mitä nyt eneä puuttuu. Miten teillä leikatuilla toipuminen ja paluu töihin on edennyt? Mulla kun on niin ihku työnantaja, etten viitsisi olla päivääkään enempää pois kuin mitä on pakko. Oma vointihan sen tietysti sanelee mutta oletteko pystyneet kahden viikon kuluttua leikkauksesta tekemään kevyttä toimisto- / asiakaspalvelutyötä? Olisko pystyny töihin jopa aiemmin? Sitte kysymys sairaalassa oloon liittyen. Montako päivää siellä joutuupi olemaan, jos kunto ja vointi suunnitelman mukaiset. Ja saako kotimatkalle taksin jos maksaa 9 euron omavastuun itse vai luokitellaanko tämä jotenkin muuten? Nämä asiat sydämmellä tällä kertaa...
Lyllertäjä- Viestien lukumäärä : 24
Registration date : 01.11.2010
Vs: Onko Vaasan junaan mänijöitä?
Valitettavasti muihin en osaa vastata kun tohon
"Ja mitä tämä Seinäjoen pään kirurgi tekee / kyselee?"
Kyseli edelliset leikkaukset ja katto vatsan arvet ja kyseli että tiedänkö nyt mihin olen ryhtymässä, totesi kompikaatioiden vaara. Laski ihannepainon minkä voin saavuttaa, olikohan siinä muuta... toi muisti kun tahtoo pätkiä
Vaasan jonoon asetettu marraskuun puolivälissä ja mitään ei ole leikkauksesta kuulunut, soittaessani jonohoitajalle sanoi jonon olevan 3kk. Aika pian pitäis tulla aika jos helmikuulla meinaavat leikata.
"Ja mitä tämä Seinäjoen pään kirurgi tekee / kyselee?"
Kyseli edelliset leikkaukset ja katto vatsan arvet ja kyseli että tiedänkö nyt mihin olen ryhtymässä, totesi kompikaatioiden vaara. Laski ihannepainon minkä voin saavuttaa, olikohan siinä muuta... toi muisti kun tahtoo pätkiä
Vaasan jonoon asetettu marraskuun puolivälissä ja mitään ei ole leikkauksesta kuulunut, soittaessani jonohoitajalle sanoi jonon olevan 3kk. Aika pian pitäis tulla aika jos helmikuulla meinaavat leikata.
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Heippas, mulla oli sisätautilääkäri Knutar 4.6 Vaasassa ja leikkauspäivä on 2.2.11;
Gastroskopiassa olin 4.11. joten sitä rataa, nyt eneilyä 2 viikko menossa ja leipää tekeen nii-in kovasti mieli!
Gastroskopiassa olin 4.11. joten sitä rataa, nyt eneilyä 2 viikko menossa ja leipää tekeen nii-in kovasti mieli!
Niinuli- Viestien lukumäärä : 81
Registration date : 28.10.2010
Mäkin olen menossa Vaasaan leikkaukseen. Olin lääkärillä 5/2010 ja myöteinen päätös tuli ja laittoi mut jonoon ja kesäkuussa oli ylävatsan ultra ja marraskuussa gastro. tässä viikolla kävin hakees neuvot eneilystä sitä varten kun sitten kutsu tulee leikkaukseen niin alotan dietin sitten. En ole vielä kutsua saanut mutta kai se pian tulee jos leikkaus mahdollisesti täs kevättalvella.
Minttu33- Viestien lukumäärä : 125
Registration date : 08.06.2010
Moi!
Samassa jamassa ollaan täälläkin... kans odotellaan leikkaukseen kutsua. Kirurgin aika on ens maanantaina eli 17.1 Seinäjoelle. Kaikki pakolliset ultrat ja gastrot on takana, eli nyt kun pääsis enää jonoon. Elokuussa alkoi koko prosessi työterveyshuollon kautta ja pikku hiljaa on edetty askel askeleelta. Nyt kun vielä sais sen leikkausajan ja pääsis ENEilemään.
Kauanko sulla on mennyt aikaa päästä tähän vaiheeseen?
Ei muuta kun tsemppiä!
Samassa jamassa ollaan täälläkin... kans odotellaan leikkaukseen kutsua. Kirurgin aika on ens maanantaina eli 17.1 Seinäjoelle. Kaikki pakolliset ultrat ja gastrot on takana, eli nyt kun pääsis enää jonoon. Elokuussa alkoi koko prosessi työterveyshuollon kautta ja pikku hiljaa on edetty askel askeleelta. Nyt kun vielä sais sen leikkausajan ja pääsis ENEilemään.
Kauanko sulla on mennyt aikaa päästä tähän vaiheeseen?
Ei muuta kun tsemppiä!
mimio- Viestien lukumäärä : 79
Registration date : 29.09.2010
Vaasassa menee näköjään vähä eri tahtiin, mulla ultra vasta 24.1 eli vasta vähä ennen leikkausta -samalla tapaan kirurgin ja nukkumatin ja käyn labrassa.
Niinuli- Viestien lukumäärä : 81
Registration date : 28.10.2010
Tänään oli kirurgin aika ja leikkausjonoon hän lupasi laittaa!! Jee! Kirurgin mukaan jonot vetää hyvin ja aika lähetteestä leikkauspöydälle on 2-3kk, mutta täällä palstalla puhutaan puolesta vuodestakin? Mikähän mahtaa olla totuus??
mimio- Viestien lukumäärä : 79
Registration date : 29.09.2010
Kannattaa soittaa jonohoitajalle ja kysyä, sillä siitä selviää
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa