Enen aloitus
+19
kissus nytkö jo
Riski_iita
BLOCCO
tigertytto
Anna
allu
Minttu33
Sarppa
Sarsura
Amanda
saimaannorppa
jappa
Elämä edessä
Zaidak
Poutapilvi
Gilraen84
eräpena
Piitu
malluska
23 posters
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Enen aloitus
Kyllä tokmannissa on melko halpoja nuo nutriletit. itse pidän suklaapirtelöstä ja prerium mocca mausta.
Voi tietty tilata internetistä. Anttilassa netissä oli hyvä tarjous Allevosta 60€ sis. 4 laatikkoa pussimurkinaa ja laukun sekä mariskoolin. Saa vielä osamaksulla. Hyvinvoinnin tavaratalossa on kanssa noita pussimurkinoita.
Voi tietty tilata internetistä. Anttilassa netissä oli hyvä tarjous Allevosta 60€ sis. 4 laatikkoa pussimurkinaa ja laukun sekä mariskoolin. Saa vielä osamaksulla. Hyvinvoinnin tavaratalossa on kanssa noita pussimurkinoita.
Minttu33- Viestien lukumäärä : 125
Registration date : 08.06.2010
Kiitos Minttu vinkeistä!
Kävin siellä Tokmannilla tänään. Ei niitä maukaja ollut muita jäljellä kuin creamy vegetable ja shocolate shake, joten ostin niitä yhdet laatikot sekä aloituspaketin. Kotona vasta sitten huomasin, että ei mulla ole sitä sekoituspurnukkaa. No ehkä saan ne sekaisin ilman sitä
Kävin siellä Tokmannilla tänään. Ei niitä maukaja ollut muita jäljellä kuin creamy vegetable ja shocolate shake, joten ostin niitä yhdet laatikot sekä aloituspaketin. Kotona vasta sitten huomasin, että ei mulla ole sitä sekoituspurnukkaa. No ehkä saan ne sekaisin ilman sitä
Sarppa- Viestien lukumäärä : 38
Registration date : 16.01.2011
mulla alkoi eneily tiistai 25.1 ja nutriletillä ja pitäis olla 6-viikkoa saapi nähdä kuin käy. eli olen toista päivää ollu nyt ei suurempia nälän tunteita.päänsärkyä vähän mut olen juonnut vettä niin helpottaa.
allu- Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 58
Registration date : 16.10.2010
Kiitos vinkistä Minttu33! Tilattu jo!
Anna- Viestien lukumäärä : 39
Ikä : 39
Registration date : 21.01.2011
Täältä paukahtaa ehkä hieman tyhmä kysymys teille kanssasisarille ja miksei veljillekkin
Miten ihmeessä saan nämä mieliteot selätettyä??????Mä päätän joka päivä että nyt alkaa esim viikon mittainen pussittelu..mutta jossain vaiheessa päivää huomaan taas syöväni jotain ruokaakin sanomattakin selvää on se että mulla taitaa olla tooooooosi huono itsekuri...
Miten ihmeessä saan nämä mieliteot selätettyä??????Mä päätän joka päivä että nyt alkaa esim viikon mittainen pussittelu..mutta jossain vaiheessa päivää huomaan taas syöväni jotain ruokaakin sanomattakin selvää on se että mulla taitaa olla tooooooosi huono itsekuri...
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
no hei tigertyttö! Mitä me ollaan sua sen parempia neuvomaan - tuossa pari lainausta aiemmista teksteistäsi tällä palstalla:
"on ihmisestä itsestään kiinni oli sitten kyseessä alkoholismi,tupakka,huumeet tai ruoka,itsestään se täytyy lähteä ja olla se oma halu muuttaa tapojaan,ei sitä voi kukaan muu minun puolestani tehdä." Kirjoitit täyttä asiaa, entä mistä se motiivii muutokseen?
"...Haluan laihtua siksi että pystyisin liikkumaan leikatulla jalallani paremmin,että pystyisin tekemään paljon sellaisia asioita joita en nyt pysty tekemään,haluan takaisin työelämään ja näitä perusteluja on paljon..." Kuka tuon taitaisi sinua selkeämmin sanoa? Mutta kun kysyit, niin tässä veljellinen vinkki siitä miten itse selätin mielihaluni eneillessä:
On pomminvarma apuväline itsekurillemme ja se on [b]Ateriapäiväkirja[/b], jota sitoudumme esittelemään ravitsemusterapeutille! - ja on se itsellekin todistus siitä, että mitä tulikaan tehtyä!
minä onnistuin enessä, kun pidin kirjaa syömisistä - en laittanut mitään suuhun, [b]ennenkuin[/b] olin kirjannut annoksen ateriapäiväkirjaan
esim 25.10., paino aamulla 145,2 kg ateriapäiväkirja:
klo 07.30 ALmans., RS93g, ValioMust.k. 1dl/85g,, puol10g,Tjp14g= 155 kcal
Lukuohje: Allevo mans. 100 kcal+raastesalaatti 93 g=28 kcal+ValioMustikkakeitto 1 dl/85g=7 kcal+ puolukkaa marjoina 10g=6 kcal+14 g:n tyrnimarjajääpala juomaan= 14 kcal
eli yhteensä sen päivän aamuaterialla oli kaloreita 155; tuona päivänä oli neljä muutakin ateriaa ja päivän kaloriannos oli 768, Ja juomana meni 2 - 3 pl Lidlin Saskiaa á 1 1/2 l!
tsemppiä, tiedät mitä tahdot - ja pystyt sen tekemään!
"on ihmisestä itsestään kiinni oli sitten kyseessä alkoholismi,tupakka,huumeet tai ruoka,itsestään se täytyy lähteä ja olla se oma halu muuttaa tapojaan,ei sitä voi kukaan muu minun puolestani tehdä." Kirjoitit täyttä asiaa, entä mistä se motiivii muutokseen?
"...Haluan laihtua siksi että pystyisin liikkumaan leikatulla jalallani paremmin,että pystyisin tekemään paljon sellaisia asioita joita en nyt pysty tekemään,haluan takaisin työelämään ja näitä perusteluja on paljon..." Kuka tuon taitaisi sinua selkeämmin sanoa? Mutta kun kysyit, niin tässä veljellinen vinkki siitä miten itse selätin mielihaluni eneillessä:
On pomminvarma apuväline itsekurillemme ja se on [b]Ateriapäiväkirja[/b], jota sitoudumme esittelemään ravitsemusterapeutille! - ja on se itsellekin todistus siitä, että mitä tulikaan tehtyä!
minä onnistuin enessä, kun pidin kirjaa syömisistä - en laittanut mitään suuhun, [b]ennenkuin[/b] olin kirjannut annoksen ateriapäiväkirjaan
esim 25.10., paino aamulla 145,2 kg ateriapäiväkirja:
klo 07.30 ALmans., RS93g, ValioMust.k. 1dl/85g,, puol10g,Tjp14g= 155 kcal
Lukuohje: Allevo mans. 100 kcal+raastesalaatti 93 g=28 kcal+ValioMustikkakeitto 1 dl/85g=7 kcal+ puolukkaa marjoina 10g=6 kcal+14 g:n tyrnimarjajääpala juomaan= 14 kcal
eli yhteensä sen päivän aamuaterialla oli kaloreita 155; tuona päivänä oli neljä muutakin ateriaa ja päivän kaloriannos oli 768, Ja juomana meni 2 - 3 pl Lidlin Saskiaa á 1 1/2 l!
tsemppiä, tiedät mitä tahdot - ja pystyt sen tekemään!
BLOCCO- Viestien lukumäärä : 201
Registration date : 19.10.2010
... mutta mikä ihme on Lidlin Saskia?? Olen törmännyt täälllä jossain muuallakin siihen, mutten ole keksinyt mitä tuo saskia on??
T: kärryiltä tipahtanut iita......
T: kärryiltä tipahtanut iita......
Riski_iita- Viestien lukumäärä : 188
Registration date : 29.06.2010
sori Riski_iita ja muut: Saskia on kivennäisvettä
...tuotemainona on tietty kai täällä kielletty, mutta tuon Lidl Saskian on sitä sinisissä puolentoista litran pulloissa olevaa k.o. kaupassa myytävää kivennäisvettä, joka on kaupassa kätevissä kuuden pullon seteissä; k.o. tuote lienee syynä siihen, että muidenkin kivennäisvesien hinnat ovat Suomessakin nyt kohtuullisia?
Kyselin ravitsemusterapeutilta ENEn aloituspalaverissa, että onko se veden asemesta sopiva juoma ja hän suositteli
Nyt tilalle on mulla tullut piimä jos ei kivennäisvesi maistu, mutta piimää ei tässä 1600 kcal ohjelmassakaan sallita kuin 0,8 l päivässä, joten kivennäisvettäkin menee pullo pari päivässä
...tuotemainona on tietty kai täällä kielletty, mutta tuon Lidl Saskian on sitä sinisissä puolentoista litran pulloissa olevaa k.o. kaupassa myytävää kivennäisvettä, joka on kaupassa kätevissä kuuden pullon seteissä; k.o. tuote lienee syynä siihen, että muidenkin kivennäisvesien hinnat ovat Suomessakin nyt kohtuullisia?
Kyselin ravitsemusterapeutilta ENEn aloituspalaverissa, että onko se veden asemesta sopiva juoma ja hän suositteli
Nyt tilalle on mulla tullut piimä jos ei kivennäisvesi maistu, mutta piimää ei tässä 1600 kcal ohjelmassakaan sallita kuin 0,8 l päivässä, joten kivennäisvettäkin menee pullo pari päivässä
Viimeinen muokkaaja, BLOCCO pvm Pe Tammi 28, 2011 8:29 am, muokattu 1 kertaa
BLOCCO- Viestien lukumäärä : 201
Registration date : 19.10.2010
Saskia on lidlin kivennäisvettä... Niillä on aivan ihana karpalonmakuinen vesi myös!
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
on tyytyminen veteen kun ei jaksa raahata noita pulloja kaupasta muuten kyllä maistuis minullekin
malluska- Viestien lukumäärä : 48
Ikä : 71
Registration date : 06.01.2011
Mä teen itse hiilihapotettua vettä Sodastreamilla. Se on ollut todella hyvä ostos! Ei tarvitse raahata pulloja ollenkaan kaupasta
Sarppa- Viestien lukumäärä : 38
Registration date : 16.01.2011
Kompaan Sarppaa!! Sodastream on paras vehe ikuna!!
Anna- Viestien lukumäärä : 39
Ikä : 39
Registration date : 21.01.2011
Mä komppaan omaa soodalaitetta. Meillä on Wassermaxin ja on kiva käyttää, kun ei tule suolaa sitä kautta ja voi tehdä itselleen sopivan poreista juomaa. Ennen leikkausta käytin sitä päivittäin, nyt olen pitänyt paussia ja mietin vasta uudelleen käyttöön ottoa lievästi hapotettuna
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
kuulostaa hyvältä vehkeeltä,täytyy alkaa katsella niitä kaupasta jos ei ihan maltaita maksa. Tämä viikonloppu on mennyt syömisen kanssa ihan plörinäksi,ei selityksiä mutta rytmi sekasin kun mumman pimatsut käväsivät yökylässä ja ei jaksanut olla tiukkana.Huomenna otettava loppukiri ja itseään niskasta kiinni,kyllä se niin helppo on itseään huijata
Aloitin ENE-dietin kanssa tänään vaikka leikkaukseen aikaa 5 viikkoa on enemmän aikaa laihtua ja ehkä vielä enemmän kuin sen 10 kg. Joten parempi näin ajoissa.
Tomaattikeitto oli kyllä mielestäni kauheeta. Ei ollut minun makuuni. Kai nuo makeammat sopii ja maistuu ulle paremmin. Nesteenpoisto kyllä heti nopeutui.
Saa nähdä paljonko kiloja lähtee lopulta. toivon että ainakin sen 10 kg.
Esikäynti on myös ohitse jo. Enää loppusuora ja joku yksi verikoe enää ja olen leikkauksessa tämän pitkän tien jälkeen. Ponnistelulla kohti parempaa elämää.
Tomaattikeitto oli kyllä mielestäni kauheeta. Ei ollut minun makuuni. Kai nuo makeammat sopii ja maistuu ulle paremmin. Nesteenpoisto kyllä heti nopeutui.
Saa nähdä paljonko kiloja lähtee lopulta. toivon että ainakin sen 10 kg.
Esikäynti on myös ohitse jo. Enää loppusuora ja joku yksi verikoe enää ja olen leikkauksessa tämän pitkän tien jälkeen. Ponnistelulla kohti parempaa elämää.
Minttu33- Viestien lukumäärä : 125
Registration date : 08.06.2010
jaahas eneilyt eneilty ja huomenna illalla sairaalaan ja pe aamuna leikataan.Saas nähdä miten muijan käy.
Mee hyvällä onnella
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Hyvin kaikki käy. Kauniita unia ja kivutonta uutta alkua.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Onnenpotkuja matkaan!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Onnea malluskalle leikkaukseen ja sen jälkeiseen uuteen elämään!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Kiitos kaikille mukana olosta ja kannustuksesta Palataan asiaan tullessani kotio
Onnea keikalle. Kyllä se hyvin menee. Minä kotiuduin eilen - kaikki meni hyvin.
Maryannele08- Viestien lukumäärä : 38
Registration date : 30.12.2009
Perjantaina leikattiin ja kaikki meni hyvin ja tänään pääsin kotiin.Insuliinin sain jättää pois kipu lääkettä vielä tarvii ja tietysti verenpaineeseen ja tablettilääkkeet diabetekseen mutta hetki hetkeltä tuntuu paremmalta.Nyt vaan pitää muistaa syödä.Ei tule ruoka valmiina niinkuin sairaalassa.Olin varannut kotiin valmiiksi pari valmis soekeittoa maitorahkaa,jogurttia ja mehukeittoa,näillä mennään nyt pari päivää.
Hienoa. Onnea uuteen elämään.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Onnea Malluska! hyvää vointia
Matias- Viestien lukumäärä : 143
Registration date : 03.09.2009