Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen?

+5
Minttu33
ritu
Poutapilvi
2FatToFly
dooris
9 posters

Siirry alas

Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen? Empty Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja dooris Ke Tammi 05, 2011 11:12 pm

Hei! Ajatttelin, että täällä foorumissa saattaisi olla aiheeseen liittyvää tietoa. Pohdinnoissani on, että kuinka kauan menee aikaa siitä, kun ensikerran tapaa leikkaavan kirurgin itse leikkaukseen pääsemisessä. Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa?

dooris
dooris
dooris

Viestien lukumäärä : 39
Paikkakunta : mikkeli
Registration date : 06.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen? Empty Vs: Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Pe Tammi 07, 2011 6:26 am

Itse en osaa asiaan vastausta antaa, kun olen vasta leikkaukseen menossa. Kuvittelisin kuitenkin siihen vaikuttavan missäpäin Suomea leikataan ja miten muuten hommat etenee. Kuinka isot jonot on ja joudutaanko tekemään molemmat, gastroskopia ja ultra.

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Paikkakunta : suomenmaa
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen? Empty Vs: Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Pe Tammi 07, 2011 4:57 pm

Alle 1 kk.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen? Empty Vs: Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Ma Tammi 10, 2011 8:21 am

Putapilvi, osaatko sanoa miten kauan gastrosta kirurgin tapaamiseen menee? Mulla ei tarvita tuota ultraa, kun on sappi poistettu. Eli gastron jälkeen olisi vissiinkin kirurgin tapaaminen?

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Paikkakunta : suomenmaa
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen? Empty Vs: Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja ritu Ma Tammi 10, 2011 5:13 pm

Ultran tarkoitus on maksankoon tarkistaminen että siitä ei ole haittaa leikkaukselle eikä sappikivien etsiminen mutta joskus ultrassa löytyy sattumalta sappikivet joista muuten ei olisi tietoa.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen? Empty Vs: Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ti Tammi 11, 2011 3:21 am

Gastro ei saa olla yli 6kk vanhempi, joten max. se kestää. Olin gastrossa tammikuun puolessa välissä, kirurgille ois ollut aika helmikuun lopussa ja leikkaus maaliskuun puolessa välissä. Jouduin ulkomailla olon takia siirtämään lääkäri &leikkausajan ja oli huhtikuun lopussa kirugin luona ja mut leikattiin 11.5.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen? Empty Vs: Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Ke Tammi 12, 2011 5:00 am

Eli mulla, kun on 24.1 gastro niin saattaisin hyvinkin olla leikattu ennen kesälomia?

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Paikkakunta : suomenmaa
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen? Empty Vs: Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja Minttu33 Ke Tammi 12, 2011 6:10 pm

Mä olen ollut kohta jonossa vuoden ja kaikki tutkimukset tehtyja.
Pian pitäs tulla kutsu leikkaukseen. Alotin homman 1/2010.
Sain ohjeet ENEstä eilen. Voi kun leikkaus tulisi jo pian. Smile
Minttu33
Minttu33

Viestien lukumäärä : 125
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 08.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen? Empty Ei jaksa odottaa...

Viesti kirjoittaja AnnikaK Ke Tammi 12, 2011 7:18 pm

Niin pelonsekavia tunteita että joudunko oikeasti odottamaan sen vuoden ennenkun pääsen leikkaukseen... :( olen valitettavasti kaikkimullenytheti-tyyppiä. Hattua nostan jokaiselle jotka jaksavat sinnitellä ja odotella leikkausta :) Toiv. aika menee nopeasti...

Onko kellään viime aikaisia tietoja tays.in tilanteesta?

-Annika-

AnnikaK

Viestien lukumäärä : 67
Ikä : 36
Paikkakunta : tampere
Registration date : 13.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen? Empty Vs: Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja 2FatToFly To Tammi 13, 2011 3:15 am

Minttu33, kauanko sulla meni gastron jälkeen kirurgin tapaamiseen ja siitä leikkaukseen, tai kauanko gastrosta leikkaukseen?

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Paikkakunta : suomenmaa
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen? Empty Vs: Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja dooris To Tammi 13, 2011 4:23 am

Täydennän kysymystäni.... minulle on tehty kaikki tutkimukset. Viimeisimmät joulukuussa, jolloin myös sovittiin, että aloitan joulun jälkeen eneilyn. Lähete lähti Joensuuhun, jossa ei kuulemme jonoja ole lainkaan (?). Kutsu kirurgin tapaamiseen tuli ja se on 17.1. Mullahan alkaa olemaan sellainen tunne, että oisiko mahdollista, että leikkauskin olisi aikas pian? Pitäisköhän alkaa jännittämään....
dooris
dooris

Viestien lukumäärä : 39
Paikkakunta : mikkeli
Registration date : 06.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen? Empty Vs: Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja Megamisu To Tammi 13, 2011 1:53 pm

Itse etsin tietoa samasta asiasta jokunen aika sitten.
Hieman paikkakunnasta näyttää riippuvan mutta keskimäärin kk kuluttua kirurgin tapaaamisesta.
Itselläni tulee reilu kk.

Megamisu

Viestien lukumäärä : 87
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 23.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen? Empty Vs: Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja Bamse To Tammi 13, 2011 6:17 pm

Heippa, itse olin gastrossa maanantaina, kirurgin olen tavannut jo aikaisemmin. Lupailivat, että leikkausaikatieto tulisi piakkoin ja itse leikkaus toivottavasti ennen kesätaukoa. Tämä Tyksistä, lähetteen olen alunperin saanut 5/2010.

Bamse

Viestien lukumäärä : 4
Paikkakunta : Turku
Registration date : 11.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen? Empty Vs: Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja Minttu33 To Tammi 13, 2011 6:34 pm

No olen ollut varsinaisesti jonossa vasta toukokuu 2010. Mutta koko prosessi alkoi kun kävin kirurgin luona tammikuussa anomassa keikkaukseen pääsyä vuonna 2010. Nyt olen käöyny5t viim. kerran ennenh leikkausta rav. terapeutilla joka puhu enestä joka alkaa 4 vkoa ennen leikkaustanvasta mulla.
odotan leikkauskutsua innolla. Gastroskopia oli 11/2010.
Verikokeet tehty 05/2010,ennen leikkausta katsotaan vielä arvoja.
Olen hankkinut niitä pussiruokia valmiiksi.
Olen menossa Vaasaan leikkaukseen.
Minttu33
Minttu33

Viestien lukumäärä : 125
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 08.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen? Empty Vs: Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja 2FatToFly To Tammi 13, 2011 8:43 pm

Minulla suunnilleen sama aikataulu kuin Bamsella. Mulla gastro reilun vkon päästä.

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Paikkakunta : suomenmaa
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen? Empty Vs: Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja Lellukka Pe Elo 07, 2015 6:22 pm

Olisikohan kenelläkään mitään uutta tietoa tähän asiaan ja nimenomaan Taysista? Eli kuinkahan kauan mahtaa gastroskopiasta kulua itse leikkauskutsuun taysissa? Kävin nielemässä letkua viimekuun lopulla ja nyt odottelen lisäkutsuja,
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen? Empty Vs: Kuinka kauan kestää kirurgin tapaamisesta leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa