Kauanko kirurgin tapaamisesta Tampereella????
2 posters
Kauanko kirurgin tapaamisesta Tampereella????
Kuinka kauan teillä on menny kirurgin tapaamisesta leikkausaikaan? Mulle tuli kirje, että oon jonossa mahantähystykseen ja jono on kolme kuukautta. Vai onko toi aika/jonotus jo siis leikkaukseen??? Mä oon ihan pihalla!!!! Toivottavasti mä pääsen pian leikkuriin!!!!
T: Pike
Pike- Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 10.04.2011
Vs: Kauanko kirurgin tapaamisesta Tampereella????
Tota, luulen kyllä että tuo on mahatähystykseen tuo aika ja siihen tuo jono 3kk, se on yksi esitutkimuksista mikä pitää käydä ennen leikkaukseen pääsyä.
Mutta ei kai tuosta kauaa mene sitten aikaan leikkaukseen jos kaikki tutkimukset on sitten ok
Mutta ei kai tuosta kauaa mene sitten aikaan leikkaukseen jos kaikki tutkimukset on sitten ok
Maria- Viestien lukumäärä : 90
Registration date : 15.08.2010
Ei oo gastro aika. Ainakin näin mulle sanottiin, kun soitin sinne. Sanottiin et se on aika laihdutusleikkaukseen. Tiedän kyllä, että gastro kuuluu tehä ennen leikkausta, mutta mulle on gastro tehty just viime vuonna.
Pike- Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 10.04.2011
Onnea matkaan sitten Katsele niistä papereista onko siellä mainintaa kuinka nuo viimeiset viikot menet ennen leikkausta eli enet ym. Jos siellä ei ole niistä mainintaa ota yhteyttä sairaalaan että saat selville milloin noista tulee tietoa ym yksityiskohdat.
Maria- Viestien lukumäärä : 90
Registration date : 15.08.2010
Similar topics
» LAHTI!Kirurgin tapaamisesta ->leikkaukseen?Jono?
» Tampereella leikatut!
» Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan?
» Tampereella leikatut!
» Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan?
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa