Enen aloitus lähestyy...3.1
+16
Megamisu
kissus nytkö jo
ritu
Elämä edessä
Poutapilvi
Lovely
heiduska72
bmi35
Helka
Nancy
dooris
Matias
Aloittelija
Gilraen84
Möhköfantti
Rovatar
20 posters
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Enen aloitus lähestyy...3.1
No niin...nyt sitä ollaan loppusuoralla eli lähellä leikkausta että eneily alkaa maanantaina 3.1
Se on nyt menoa
Onneksi ostin pari kuukautta sitten jo parin viikon satsit ja ensi viikolla haen vielä loput.
Se on nyt menoa
Onneksi ostin pari kuukautta sitten jo parin viikon satsit ja ensi viikolla haen vielä loput.
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Vs: Enen aloitus lähestyy...3.1
se on lyhyt aika enää ystävänpäivään ja H hetkeen
Möhköfantti- Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.11.2010
Joo...vielä ei ole ehtinyt jännittämään.Ainoastaan miettinyt että miltä se syöminen sitten tuntuu....minä kun sellanen hotkija ollut aina ja nyt täytyy opetella uusi syömistapa pureskeluineen.
Sitä odotan kaikista eniten että menisi kerralla kaikki halut pulliin,kakkuihin ja karkkeihin sekä jäätelöön:)
Sitä odotan kaikista eniten että menisi kerralla kaikki halut pulliin,kakkuihin ja karkkeihin sekä jäätelöön:)
Tsemppiä Rovatar eneilyyn, toivon että sulla sujuu paremmin kuin mulla. Mulla litkut tökkii tosi pahasti ja pakolla niitä nieleskelen. Onneks enää vajaa kaks viikkoa jäljellä ja paino tippunut onneksi hyvin, se motivoi jatkamaan tätä itsensä kiusaamista.
Gilraen84- Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 40
Registration date : 16.12.2010
Joo, samat mietteet täällä, miten sitä oikeen syödään sitten ku ei puolilitraa-litra jäätelöö enää mee kerralla
Möhköfantti...sait kuvan tänne..kiva nähdä !
Kun vaan menis puoli litraa mutta kun litrakaan ei tee tiukkaa
Gilraen84...minä olin tässä noill pusseilla puol toista viikkoa paljon ennen joulua kokeeksi .
Kaikista kamalinta oli vanilja ja päärynä.
Luulen että pysyttelen mansikka/suklaa pusseissa ja purjo sekä kanapusseissa.Nuo lämmin jutut meni parhaiten alas..ainoa oli se haju ennekuin se sekottui joten kuten.
Miten muuten..oletko saanut nuo kokkareet miten hyvin pois tuolta "litkusta"?Sais edes vähän mukavamman näköistä juomasta.
Onko kikkoja siihen.
Kun vaan menis puoli litraa mutta kun litrakaan ei tee tiukkaa
Gilraen84...minä olin tässä noill pusseilla puol toista viikkoa paljon ennen joulua kokeeksi .
Kaikista kamalinta oli vanilja ja päärynä.
Luulen että pysyttelen mansikka/suklaa pusseissa ja purjo sekä kanapusseissa.Nuo lämmin jutut meni parhaiten alas..ainoa oli se haju ennekuin se sekottui joten kuten.
Miten muuten..oletko saanut nuo kokkareet miten hyvin pois tuolta "litkusta"?Sais edes vähän mukavamman näköistä juomasta.
Onko kikkoja siihen.
Juu, niii se litra menee kevyesti, hi, mut ei kehannu heti laittaa . Joo, laitoin kuvan mut on vaa nii kauhee katella omaa kuvaa ni sillä viipyny moinen..
Rovatar!
Meikä vispaa vispilällä jauhopaakut pois. Siis jos tarkoitit ihan noita pirtelöitä ja keittoja?
Aloittelija
Meikä vispaa vispilällä jauhopaakut pois. Siis jos tarkoitit ihan noita pirtelöitä ja keittoja?
Aloittelija
Aloittelija- Viestien lukumäärä : 51
Registration date : 29.07.2010
Mulla ei mee alas ku suklaa ja suklaatoffee vähän on ollut ykspuolinen ravinto ja sen kyllä huomaa mun ihosta, se on niin huonona... irtoilee ihan laattoina vaikka popsinkin pillereinä omegaa, sinkkiä, kromia, d-vitamiinia, kalkkia, multivitaa ja magnesiumia...
Otin päivän varaslähdön...aloitin ENE:n tänään ...kanakeittopussi meni helposti ja suklaa ...kana oli oikeastaan herkullista..saa nähdä pidemmän päälle alkaako milloin pursuta korvista
41 päivää edessä ja sitten kevennetylle pariksi päivää ennne leikkuuta.
41 päivää edessä ja sitten kevennetylle pariksi päivää ennne leikkuuta.
Hienoa Rovatar. Kokkaaminen on ainakin helppoa. Olen joskus eneillyt ja laitoin niihin mausteita kuten sipuli jauheita ym. sekaan. Kahviin kardemummaa . . pullakahvit heh heh. Ajattelin pitää pidemmän enen kuin pyysivät. Helmikuussa aloitan .
Matias- Viestien lukumäärä : 143
Registration date : 03.09.2009
Mitäs merkkiä te syötte kun joku mainitsi sukalaatoffeen. Olen tässä viikon verran yrittänyt eneillä, puhtaasti onnistumatta . Paino lähtenyt kuiteskin laskuun.... onneks. Mulla on 17.1 Joensuussa kirurgin kanssa tapaaminen. Leikkauspäivämäärä ei ole vielä tiedossa.... selvinnee silloin 17.1 (HUI?)
dooris- Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 06.09.2010
dooris: mä mainitsin suklaatoffeen (namnam!) ainoa mikä enää menee alas. Se on xtravaganza-merkkinen pussi, mä noudatan 500kcal/pvä dieettiä eli syön noita pusseja 3x pvä... Mulla leikkaus 12.1. eli mun ei tarvii enää kauaa noita pusseja lipittää Thank God!
Näin ajattelinkin, että olet xtran ryhmässä. Itse olen nutrileteilla, koska xtra-kurssi on Mikkelissä aikas kallis ja ilman, että olet ryhmässä et saa noita ppusseja ostaa . Harmi, makuvaihtoehtoja kun olisi xtrassa niin paljon enemmän... No sinnittelen sinne 17.1 saakka näillä ja jos leikkausaika viipyy täytynee minunkin kirjautua xtran listoille... taasen
xtravaganza ???? Onko tuon merkkisiä saatavana vain siis jossain ryhmässä ?Eli ei apteeksista eikä muualtakaan noin vaan.
Ois kiva kokeilla muutakin välillä.
Suklaa on itellä se lemppari noista pirtelön makuisista.
Vanilja oli jotain aivan kamalaa...sain näytepuuseja ravitsemus.terap:ilta.
Samoin ananas...ei maistu.
Taidan nyt toistaiseksi pysyä 3 pussia päivässä vaihdellen:suklaa,mansikka,metsämarja ja 2 pussia kanaa ja purjoa vaihdellen.
Suklaata kokeilin lämmittää kaakaoksi....yök....minun makuhermot eivät kestäneet..parempi kylmänä.
Saas nähdä missä vaiheessa alkaa tökkimään.
Lisäksi juon teetä ilman maitoa,kahvia hyvin pienellä maitolorauksella,maku vichyjä,light limua kohtuudella,vettä
En käytä kasviksia/juureksia ollenkaan.
Lisäksi omega 3 (olen syönyt jo 2 vuotta yli) sekä multitabs family 1 kpl pv
Onko vinkkejä ennalta ehkäistä hiusten lähtöä joka saattaa olla edessä.
Hiukset muutenkin aika ohuet,johtuen jatkuvasta blondamisesta kolmen viikon välein.Siksi väliaikaisesti tummensin ettei tartte niin usein värjätä ja hiukset voisivat paremmin.
Onko apua jostain purkista nautittuna vai shampoo tms.
Ois kiva kokeilla muutakin välillä.
Suklaa on itellä se lemppari noista pirtelön makuisista.
Vanilja oli jotain aivan kamalaa...sain näytepuuseja ravitsemus.terap:ilta.
Samoin ananas...ei maistu.
Taidan nyt toistaiseksi pysyä 3 pussia päivässä vaihdellen:suklaa,mansikka,metsämarja ja 2 pussia kanaa ja purjoa vaihdellen.
Suklaata kokeilin lämmittää kaakaoksi....yök....minun makuhermot eivät kestäneet..parempi kylmänä.
Saas nähdä missä vaiheessa alkaa tökkimään.
Lisäksi juon teetä ilman maitoa,kahvia hyvin pienellä maitolorauksella,maku vichyjä,light limua kohtuudella,vettä
En käytä kasviksia/juureksia ollenkaan.
Lisäksi omega 3 (olen syönyt jo 2 vuotta yli) sekä multitabs family 1 kpl pv
Onko vinkkejä ennalta ehkäistä hiusten lähtöä joka saattaa olla edessä.
Hiukset muutenkin aika ohuet,johtuen jatkuvasta blondamisesta kolmen viikon välein.Siksi väliaikaisesti tummensin ettei tartte niin usein värjätä ja hiukset voisivat paremmin.
Onko apua jostain purkista nautittuna vai shampoo tms.
xtravaganza on siis laihdutusryhmä kyllä, mutta en mä siihen kuulu vaan meidän kuntosalilla (LadyLine) myydään niitä pusseja niin sieltä niitä olen ostanut
Hiusten lähtöön: Ei saa järkyttyä vinkistä, mutta apteekista löytyy eläimille tarkoitettua biotiini-valmistetta, sitä semmoset 3tbl/pvä (hevosen annos ) niin ei muuten hiukset ohene niin pahasti.
Hiusten lähtöön: Ei saa järkyttyä vinkistä, mutta apteekista löytyy eläimille tarkoitettua biotiini-valmistetta, sitä semmoset 3tbl/pvä (hevosen annos ) niin ei muuten hiukset ohene niin pahasti.
Juu, Biotiini Fortea olen minäkin jo pari kuukautta käyttänyt, tosin vain kahta tablettia päivässä. En osaa vielä sanoa onko siitä hirveästi apua, mutta toivottavasti. Apteekissa kyseinen tuote maksaa jotain 13,40 €/prk ja netistä tilasin hintaan 10,70 €/prk + postikulut. Ulkomailta saa lähes vastaavaa tuotetta halvemmallakin. Suomi24 keskusteluissa oli juttua tästä meillä apteekeissa myytävästä tuotteesta ja linkkejä ulkomaisille sivuille.
Nancy- Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 55
Registration date : 04.08.2010
Hevoskuuri
Mulla alkaa Peijaksen ENE-ryhmä ens viikolla. Siitä viikon kuluttua, eli noin kahden viikon päästä, alkaa varsinainen ENE, joka kestääkin sitten kokonaiset 10vko! Vähän hirvittää ajatus että pitää olla litkuilla yli 2kk mutta yritän ajatella positiivisesti, olen vakaasti päättänyt vetää ENEilyn kunnialla läpi. ENE-ryhmän jälkeen katsotaan taas tilanne laihdutusleikakuksen suhteen, eli jos haluan edelleen leikkaukseen, voidaan varsinainen prosessi käynnistää gastroineen päivineen. Olen syksyn aikana saanut sellaiset reilut 10kg pois ja muutenkin opetellut ns. täsmäsyömistä, eli pienten aterioiden syömistä muutaman tunnin välein. Jossain vaiheessa jo tuntui että mähän hallitsen tän homman enkä ehkä leikkausta tarvitse mutta joulukuussa pahimpien työkiireiden ja juhlasesongin aikana alkoi homma lähteä taas vähän lapasesta... Kiloja tuli onneksi takaisin vain 2kg, eli mitään peruuttamatonta tuhoa ei tapahtunut, mutta se oli paluu todellisuuteen: en hallitse syömisiäni ja niiiin helposti homma lähtee käsistä. Olen siis taas vahvasti leikkauksen kannalla, haluan pois tästä lahduttamisen ja lihomisen oravanpyörästä!
Helka- Viestien lukumäärä : 166
Registration date : 31.07.2010
Samalla viivalla ollaan Rovatar otin itsekin varaslähdön eilen,kuitenkin vain päivällä mutta kokeilin ihan ilman pusseja mutta anelin illalla jo tyttöä tuomaan allevoa jota hällä monta laatikkoa kun oli saanut hyvityksenä niitä useamman laatikon. minulle joka himoitsee leipää ja suolaa tuntui ettei mikään mene alas. Tsemppiä sinulle kuten muillekin,kyllä tämä tästä
Helka,
ENE:n aikana saa syödä kasviksia ja vihanneksia et joudu kymmentä viikkoa olemaan liemiruualla.
Itse olin reilu vuosi sitten kyseisen ajan ENE:llä ja se ei helppoa ollut.
Tsemppiä, sitä tarvitaan molemmat. Minäkin, vaikka jo käynyt leikkausessa
Heiduska
ENE:n aikana saa syödä kasviksia ja vihanneksia et joudu kymmentä viikkoa olemaan liemiruualla.
Itse olin reilu vuosi sitten kyseisen ajan ENE:llä ja se ei helppoa ollut.
Tsemppiä, sitä tarvitaan molemmat. Minäkin, vaikka jo käynyt leikkausessa
Heiduska
heiduska72- Viestien lukumäärä : 57
Ikä : 52
Registration date : 12.11.2010
Viime viikon keventelin ja Enen aloitin tänään, vaikkakin leikkausaikaa ei vielä ole tullut.
Helmi-maaliskuussa pitääs leikkaus olla:)
Suklaa maistuu hyvälle samoin kanakeitto, lisäks vihanneksia ja kasviksia maun mukaan.
Nyt otetaan naisesta mittaa.........
Helmi-maaliskuussa pitääs leikkaus olla:)
Suklaa maistuu hyvälle samoin kanakeitto, lisäks vihanneksia ja kasviksia maun mukaan.
Nyt otetaan naisesta mittaa.........
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
No mutta mitä ihmettä . Mikkelissä ei saa xtravaganzaa ostaa ilman kuulumatta maksulliseen ryhmään... hyvä, että homma toimii muualla. Minä eneilen nutrileteilla ja makuina mansikka, suklaa ja tomaattikeitto . Mihin sarjaan kuuluu ananasmaku... Milläs muilla sarjoille te ystäväiset eneilette?
dooris: sinähän olet tulossa sinne mikkelin tapaamiseen, eneiletkö vielä silloin eli olisiko sulla tarvetta pusseille, mulla on ylimääräsiä semmoset 30kpl ja ilomielin voin niistä luopua ihan ilmaiseksi. Maut ovat suklaa, suklaa-toffee ja pari vaniljaa on myös seassa, ovat noita xtravaganza-pusseja. Siksi jäi yli kun sain vikat 10 päivää armahduksen eneilystä, kun paino tippunut jo tarpeeksi, niin nyt sitten opettelen syömään, niinkuin tulen sitten leikkauksen jälkeen syömään (tai en nyt aivan, nyt kalorit max 1000kcal ja leikkauksen jälkeen 1460kcal on tavote) eli lähinnä nyt jätän perunan ja leivän pois...niitä sit syön leikkauksen jälkeen kuitenkin jonkun verran, rt tehnyt mulle valmiin suunnitelman, kiitokset hänelle siitä
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa