Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Piitu Pirkanmaalta joukossa mukana

+22
Piuku
BLOCCO
Maiski
dunbar
eräpena
pillipulla
Riski_iita
Minni67
Aallotar
malluska
Gilraen84
ritu
peikkomuori
Tertsukka
Poutapilvi
Matias
toukka79
simri
MRA123
sateenkaarenpäässä
Möhköfantti
Piitu
26 posters

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Piitu Pirkanmaalta joukossa mukana - Sivu 2 Empty Vs: Piitu Pirkanmaalta joukossa mukana

Viesti kirjoittaja Piitu Ti Maalis 08, 2011 9:46 pm

Tänään oli sisätautilääkäri ja vihreätä valoa sielläkin leikkaukseen näytettiin. JES! Nyt sitten odottelen tähystysaikaa, joka "parin kuukauden sisällä kevään aikana". Ja leikkaus "tuskin ehtii ennen kesätaukoa ja normaalisti menee noin 6 kk tästä käynnistä". Mutta syksyyn aika menee nopeasi.

Ja toka päivä eneä menossa, nälkä kurnii, mutta motivaatio on kohillaan Smile Viimeinen kesä sairaaloisen lihavana Smile

Piitu

Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Piitu Pirkanmaalta joukossa mukana - Sivu 2 Empty Vs: Piitu Pirkanmaalta joukossa mukana

Viesti kirjoittaja Aallotar Ke Maalis 09, 2011 1:07 am

Terve Piitu.Tervetuloa tänne ilmeisen mukavaan joukkoon. Olen itsekin vasta tutustunut viikon verran tähän foorumiin.

Aallotar

Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 05.03.2011

Viesti kirjoittaja Minni67 Ke Maalis 09, 2011 1:17 am

Hyvä juttu ;)

Samoissa mennään, mulla nyt toinen viikko eneilyä ja gastroa odottelen Hatanpäälle. Kumma kyllä ei kauheeta nälkää oo kyllä ollu, mutta voi olla että alkaa noi sapuskat tympiä ennen kuin on 4 viikkoa täys, kun en käytä kun kolmen makusta pussinuonaa :( No sen näkee sitten muutaman viikon päästä, mutta nyt vielä ihan OK ;)

Minni67

Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Registration date : 02.11.2010

Viesti kirjoittaja Aallotar Ke Maalis 09, 2011 2:14 am

Mulla on huomenna 5 vikkoa eneilyä takana ja 5 edessä. Nälkä ei oikeastaan ole ollut koko aikana, mutta mielihaluja..KYLLÄ. Pahinta on kun tuo miehen puolikas tulee tuohon viereen syömään ruisleipää ja metwurstia tai joku syö pitsaa affraid Toissa iltana melkein lähdin pojan huoneeseen kerjäämään et anna nyt edes vähän.. Onneks pysyin kuosissa. Tsemppiä! Sitä kyllä varmasti vielä tarvitset

Aallotar

Viesti kirjoittaja Piitu To Maalis 10, 2011 12:29 am

Voikohan noille pusseille olla allerginen; mulla joka päivä tullut iltapäivällä naama ihan punaiseksi ja iho on ihan ohut ja kuiva kuin pergementti?? Ei kutita, ainoastaan kuumottaa ja häviää muutamassa tunnissa.

Meillä isäntä aloitti "tuki-enen", helpottaa huomattavasti. Muksut taas nenän edessä tahallaan ärsyttävät.

Piitu

Viesti kirjoittaja Riski_iita To Maalis 10, 2011 3:43 pm

Niille voi olla allerginen, tiedän muutamia jotka ovat. Silloin täytyy siirtyä ruokaenelle, josta löytyy täältä hyvät ohjeet. Itse eneilin pussikeitoilla ja mehukeitoilla, kun nuo pussit ei uponneet.

Mutta toisaalta naaman punotus voi johtua myös näistä keleistä, mulla aina keväällä kamala kuivuus naamassa. Koita laittaa joku kosteuttava naamio, josko siitä olis apua. Ja mikä tärkeintä VESI... juo ja juo ja juo Very Happy
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Registration date : 29.06.2010

Viesti kirjoittaja Piitu Ma Maalis 14, 2011 12:50 am

Viikko takana eneä ja -3.7kg! Ja lipsumisia 0!! Ja isäntäkin vielä juonessa mukana!!!

Nyt ei enää posket hehku Smile Taisi olla ohimenevä allergiareaktio. Ongelmaksi on nyt tullut, että pelkkä ajatus noista pusseista yököttää Sad Kasviskeitto-pussi oli tänään "uutena" periaatteessa ihan hyvä, mutta yökötti silti. Kanakeittoa olen yrittänyt lisämaustaa. Wok-vihannekset tuntu alkuun hyvältä lisätä ja nyt nekin tökkii.

Täytynee noudattaa Riski_iitan ohejetta ja etsiä tietoa tuosta ruokaenestä, jos tökkiminen ei ota loppuakseen. 3 viikkoa pitäisi vielä pungertaa...

Piitu

Viesti kirjoittaja toukka79 Ke Maalis 16, 2011 3:20 am

Wau Piitu, mahtava pudotus viikossa!!!
toukka79
toukka79

Viestien lukumäärä : 185
Registration date : 05.08.2010

Viesti kirjoittaja Piitu Ke Maalis 16, 2011 4:05 am

Kiitos toukka79, olen itsekkin innoissani Smile Onneksi tulee tulosta, ei ole helppoa nääs.

Piitu

Viesti kirjoittaja pillipulla Pe Maalis 18, 2011 3:51 am

Täältä mukaan lähtee yksi treläinen seuraneidiksi samaiseen operaatioon. Omalääkäriltä saadulla lähetteellä ensikuussa ravitsemusterapeutille ja sis.tauti lääkärille. Nyt on jo käyty litaniassa verikokeita ja sydänfilmissä. Jänskättää vaan niin kovasti näyttävätkö vihreää valoa. Mulle niin kun varmasti monelle muullekkin se on aika punainen lanka elämässä joka on kärsinyt koko ikänsä ylipainosta.
Jo ala-aste ikäisenä ensinmäistä kertaa taysissa diettailemassa viikon. Ja sitähän tää on ollut että sen kolmisen kertaa on tullut liki 20 kg tiputettua mikä aina tullut takas korkojen kera. Kokeiltu on lääkärin määräämät lääkkeet, atkinssit, painonvartijat ym..
Sairaus puolesta sen verran ett omaan pcos(aineenvaihduntasairaus/häiriö),insuliiniresistenssin ja ei sinänsä leikkaukseen pääsyyn varmaankaan vaikuttavan ms-taudin.
Paino-indeksi on siinä 39 hujakoilla. Se mua tässä jännittääkin et onko se liian "pieni''.????? Ei mikään muu sillä olen kauan tätä leikkaus asiaa päässäni kypsytellyt ja tietoa etsinyt ja tutkinut ja olen valmis siihen vaikka heti. Tuntuu niin epätoivoselta että mitä jos ne sanovatkin että noup niin voi kiesus mitäs sitten kun tuntuu että olen kokeillut kaikkea ja tuloksetta. Tuntuu että tää olis mun keinoni ja apuni saavuttaa terveys senlaisena kun se tässä iässä kuuluisi ollakin. Pitäkäähän peukkuja ja kertokaa mielipiteenne onko tsäänssejä leikkaukseen Smile
Tsemppiä sulle Piitu myös Smile
pillipulla
pillipulla

Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 18.03.2011

Viesti kirjoittaja Aallotar Pe Maalis 18, 2011 1:28 pm

Mä en pysty syömään lainkaan jauhoja. Pekkä haju metrien päästä pistää jo oksettamaan. Syön tai siis juon naturdiet shake: joka mun milestä kylmänä hyvää.
Tosin olen aina välillä kanssa miettinyt olenko luulosairas vai allerginen, koska kurkku käy jotenkin ahtaaksi. Koska vaivat ei ole kuitenkaan pahentunu niin olen jatkanut. Ehkäpä en olekaan luulosairas?.
Pillipulla:
Tervetuloa joukoon. Eiköhän tuolla painoindeksilä ja taudeilla pääse leikkaukseen.

Aallotar

Viesti kirjoittaja eräpena Pe Maalis 18, 2011 2:21 pm

Pillipulla, kyllä nuo riittävät leikkauskriteereiksi. Tervetuloa. Very Happy
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010

Viesti kirjoittaja Matias Pe Maalis 18, 2011 2:26 pm

Samoja oireita, pala kurkussa. Toisinaan melkoinen tahtojen taistelu, että saa alas . . . mulla on vaan tämä suklaa. Join yhden kuumana ja sen jälkeen ei meinaa mennä alas millään. Kana pussi on paras, siihen curryä sekaan ja hyvää on. Ostin tuossa parsakaali-basilika keittoja, niissä oli parsanvarsia niin kovia että ne piti töpeksiä ulos suusta. Laitoin viestiä Allevolle ja samanlaisia sain tilalle "hyvityksenä" niissä sama juttu. Pilattu hyvä keitto, olisivat jauhaneet kunnolla.
Pillipulla tervetuloa mukaan. Very Happy
Matias
Matias

Viestien lukumäärä : 143
Registration date : 03.09.2009

Viesti kirjoittaja Piitu La Maalis 19, 2011 1:09 am

Minä olen laittanut kanaan chiliä, peittää jonkun verran jauhosuutta. Viikolla löysin Coffee-nutreja; on ihan juotavia, suosittelen. Toi parsa-basilika kuulosti hyvältä, kunnes Matias kirjoitti noista paloista, se siitäkin sitten. Olen taistellut kuitenkin noiden pussien kanssa ja välillä patukoita "nautiskellut" (Naturdietillä aika hyviä patukoita).

Aallotar: minä kanssa olen epäilyt korvieni väliä tuosta allergisuudesta Smile

Pillipulla: tervetuloa!

Piitu

Viesti kirjoittaja dunbar La Maalis 19, 2011 7:10 am

Olen allerginen ene-tuotteille. Join sellaisen ja päänahkaa alkoi kutittamaan ja suun ympärys turposi. Kokeilin sitä myöhemmin uudestaan ja oireet tuli puolesta desistä. Koko keholle kutina jne. Eli niille voi todellakin olla allerginen.

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009

Viesti kirjoittaja Piitu Su Maalis 27, 2011 2:12 am

Huomenna 3 viikkoa eneä takana. Paino melkein junnannut tämän viikon paikallaan. Tuntuu niin "epäreilulta" kärsiä noiden kamalien litkujen kanssa ja painossa ei muutoksia! P***A! Huomenna "virallinen" punnituspäivä ja maanantaina soittaa ravitsemusterapeuttini. Gastroon ei vaan aikaa kuulu, epikriisikin sisätautilääkäriltä tuli.

Allergiaoireet jatkuvat ja niistä täytyy myös puhua maanantaina. Se ruokaene houkuttaa päivä päivältä enemmän!!

Piitu

Viesti kirjoittaja MRA123 Su Maalis 27, 2011 3:21 am

Saat Piitu olla ylpeä itsestäs, rääkkikuuria kolme viikkoa takana, kyllä meillä lihavilla jos kellä löytyy itsekuria!
Toivottavasti yö tuo "tulosta" ja saat mukavat lukemat huomenna!
Mulla usein "viimeinen" yö ennen omaa punnituspäivääni usein on tuonut mukavia tuloksia sit kuitenkin.
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009

Viesti kirjoittaja Piitu Ke Maalis 30, 2011 12:57 am

"Viimeinen yö" meni päivän pitkäksi Smile Sunnuntaina (eli 3 viikkoa eneä takana) pudotus oli -7.1 kg ja maanantaina tulos olikin jo -8.3 Smile Ummetusta ollut havaittavissa...

Maanantaina soitti RT ja tänään tuli postissa ruokaenen ohjeet. Jatkan kuitenkin ilmeisesti viimeisen viikon pusseilla, vaikka korvista ulos tulevatkin. Ehkä ennen leikkausta sitten ruokien kanssa ene. Nyt "ei tartte pudottaa vaan pitää paino paikoillaan".

Maanantaina posti toi myös gastroon ajan; 12.5. sitten on SE KAMALA päivä. Tämä sai tsempin taas pälle, jaksaa-jaksaa!

Piitu

Viesti kirjoittaja Minni67 Ke Maalis 30, 2011 1:05 am

Hyvin menee Piitu cheers

Näköjään tuo TAYS vetää paremmin, koska mulle tuli HASA:sta vaan ilmotus, että gastro kahden kk sisällä, eli toukokuun puoleen väliin mennessäSad

Minni67

Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Registration date : 02.11.2010

Viesti kirjoittaja MRA123 Ke Maalis 30, 2011 1:28 am

Hyvä Piitu ! ! !

Minni67, samaan sykliinhän se kait sit menee kuin Piitullakin, jos sulle kuitenkin jo lappu tullut että pääset....

Mulla on eka "liikunnanohjaus leikkauksen jälkeen" tulossa, fysiatrian puolella, jutellaan ja tehdään kehonmittausta ym. kivaa! Meitä on varmaan aikalainen porukka kasalla siellä, toivottavasti saa uusia tuttavuuksia.
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009

Viesti kirjoittaja toukka79 Ma Toukokuu 02, 2011 12:21 am

Jos on gastro toukokuun puolivälissä niin leikkaus lienee heti elokuussa, jos ei kesäkuulle ole aikataulutettu jo.

Piitu: gastro menee nopeasti ja siihen saa esilääkityksen jos haluaa. soittaa vaan etukäteen ja pyytää.
toukka79
toukka79

Viesti kirjoittaja Piitu Ma Toukokuu 02, 2011 3:50 am

Ei kyllä olis mitään vastaan, että puukolle pääsisi jo kesäkuussa Smile Taitaa kyllä sinne syksyyn mennä, mutta tuo elokuukaan ei tunnu pahalta.

Ja lääkkeistä: juu, soitin ja varasin mahdollisuuden ottaa KAIKKI mahdollinen Smile

Piitu

Viesti kirjoittaja Piitu Pe Toukokuu 13, 2011 1:20 am

No jooo-o. Pikkasen optimisti olin elokuun haaveissa. Ei välttämättä edes tämän vuoden puolella leikata, ainakin joulukuulle menee. Mad

Ja se gastro... Elämäni kamalimpia kokemuksia, kaikista lääkkeistä huolimatta!! Ei ikinä enää Evil or Very Mad

Piitu

Viesti kirjoittaja Maiski Ma Toukokuu 16, 2011 3:13 pm

Ole vain optimisti ja soittele!
Tsemppiä eteenpäin Exclamation
Maiski
Maiski

Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Registration date : 15.03.2011

Viesti kirjoittaja toukka79 Ma Toukokuu 16, 2011 3:44 pm

Ohhoh..no onpas. Toki asian eteneminen on aina yksilöllistä ja vaikea kommentoida tietämättä yksityiskohtia tilanteestasi. Tuntuu silti erikoiselta, että menisi gastrosta pitkälle talveen. Millaisia perusteluja sait asialle?
toukka79
toukka79

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa