Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Gastroskopia yksityisellä

4 posters

Siirry alas

Gastroskopia yksityisellä Empty Gastroskopia yksityisellä

Viesti kirjoittaja *Aurinko83* Ke Marras 24, 2010 1:12 am

Iltaa kaikille :)
Paljonko maksaa yksityisellä gastroskopia? Ja nopeuttaako se itse leikkaukseen pääsyä? Jos menee yksityiselle siihen niin pitääkö kysyä eka "lupaa" Vkstä ja miten siinä tulee menetellä? Tarviiko jonkun lapun sairaalasta et ne tietää mitä ettii? Ihan pihalla :scratch: Turhauttaa tää venailu.. :(
*Aurinko83*
*Aurinko83*

Viestien lukumäärä : 29
Registration date : 28.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Gastroskopia yksityisellä Empty Vs: Gastroskopia yksityisellä

Viesti kirjoittaja pade Ke Marras 24, 2010 2:53 am

hei,
vaikka kävisit gastroscopiassa yksityisellä, ei se silti leikkaus tilannetta paranna julkisella puolella...säästä sekin raha ja mene julkisella puolella hoidattamaan itsesi kokonaisvaltaisesti. Siten tieto kulkee myös saumattomasti sinua hoitavissa yksiköissä, eikä tarvitse erikseen hakea lausuntoja sieltä täältä.T:P

pade

Viestien lukumäärä : 10
Registration date : 17.11.2010

Viesti kirjoittaja Aloittelija Ke Marras 24, 2010 3:45 am

Moi Aurinko83!

Meinasin itse kanssa teettää gastron yksityisellä kun sen takia meinasi aika ruveta venymään. Mulla kun oli jo kaikki muut kokeet ja tutkimukset sovittu joulukuulle ja soittoaika sitten tammikuulle. Gastro olisi siis venyttänyt leikkauslähetteen lähtemistä kahdella kuukaudella. Sainkin sitten peruutusajan gastroon ja mun ei tarttekaan sitä tehdä. Hinnasta mulla ei ole tarkkaa tietoa, mutta ainakin Mehiläisen sivuilta luin, että siihen tarvitaan lääkärin lähete.

Sisätautien sihteeri ehotti myös että gastron voisi teettää TK:ssa jos sinne ei olisi yhtä pitkät jonot kuin K-Sairaalassa. En tiedä onko semmonen mahdollista Vaasassa.

Aloittelija

Aloittelija

Viestien lukumäärä : 51
Registration date : 29.07.2010

Viesti kirjoittaja sateenkaarenpäässä Ke Marras 24, 2010 4:27 am

Hei. Lääkäritalolla noin hieman alle 200 € tutkimus. Minulle sanottiin sisätaudeilla juuri tuosta, että kannattaa tutkia tiedon kulun takia kokonaisvaltaisesti samassa sairaalassa (gastro ym).
sateenkaarenpäässä
sateenkaarenpäässä

Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 26.07.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla: