Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Roikkuva nahka ja elämä sen kanssa

+22
lootus75
Ann
ellu
ammu5
bulleriina
huanita
dana78
Ranskis
Humppakahva
Admin
Poutapilvi
hansu
Riski_iita
Anette
tiikos
kissus nytkö jo
Matamella
ritu
Paloma
Tantta
silkkiuikku
2FatToFly
26 posters

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Roikkuva nahka ja elämä sen kanssa - Sivu 2 Empty Vs: Roikkuva nahka ja elämä sen kanssa

Viesti kirjoittaja Paloma Ti Marras 02, 2010 11:32 pm

Tiukka housuliivi tai body? Voisiko se tuoda vähän helpotusta?
Paloma
Paloma

Viestien lukumäärä : 137
Registration date : 14.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Roikkuva nahka ja elämä sen kanssa - Sivu 2 Empty Vs: Roikkuva nahka ja elämä sen kanssa

Viesti kirjoittaja Admin Su Marras 07, 2010 2:46 pm

Itselläni on roikkonahat jo leikattu pois, kunnallisella puolella, terveydellisistä syista, joista pahin juuri tuo ihon tulehtuminen ja sitä myöten myös ne hajuhaitat tulehdusalueella.

Käytin vuosia, ohituksestani nyt jo yli 3,5 vuotta, vain ja ainoastaan yhtä keinoa, mikä on paras, sen löydettyäni, muuta en ikinä lähtisi käyttämään. Tuote on Daktarin puuteri, jota saa apteekista ostaa pienissä pulloissa, tuppaa vaan olemaan usein lopussa, liekö niin moni muukin sen hyväksi havainnut vaivoihin.
Tuotteessa on sieni-infektioita tappavaa ainetta ja siksi se on niin tehokas tuote.
Pikkuriikkinen pullo sitä puuteria riittää pitkään ja sitä ei tarvitse käyttää hoitojakson aikana edes joka suihkukäynnin jälkeen, kun jo ensimmäisen käytön jälkeen ja ekan suihkun käytyään huomaa, miten tulehtunut ihoalue on selvästi kuivempi ja kivuttomampi ja siinä on sellainen "metka" tunne, kuivauksen jälkeen, mutta ei siis tarvitse puuterida heti uudelleen, aine tehoaa siellä ihon sisällä pidempään, kuin itse oletin.
Siksi siis suosittelen kokeilemaan ehdottomasti tuota ainetta, sillä kaikki ihorasvat eivät auta silloin, kun ihoalueella on jo tulehdus päällä, se vaan pahentaa ja saman tekee myös talkki tai perunajauhot, joita olen kuulllut muös käytettävän vielä edelleen, itsekin joskus joutunut kokeilemaan, kun ei ollut tietoa vielä tuosta Daktarinista.

Kokeilkaa ihmiset kokeilkaa, tulkaa sit kertomaan, miten tulehduksille kävi ihotaipeissa, uskon , ettette kadu hankintaa. :lol:
Admin
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 05.09.2008

https://laihdutusleikkaus.palstani.com

Viesti kirjoittaja Humppakahva Ti Marras 09, 2010 12:24 pm

Kehtaankohan mä sanoa millä mä olen vatsanalusta hoitanut =)

Noh, kerrankos sitä... eli mulle jäi ylimääräiseksi sitä Canesten Combin rasvaa. Luin, että se tehoaa erilaisiin sieni-ihottumiin, niin roskiin heittämisen sijaan sipaisin sitä muutamana päivänä testiksi punaiseen ja kipeään mahan aluseen. Ja kas; punoitus lähti ja iho parani!
En tiedä auttoiko Canesten vai oliko ihan pelkkä rasvaus vaan sille hyväksi, mutta jos nyt jollain kaapin perällä tommoinen tuubi lojuu, niin testaa ihmeessä!
Humppakahva
Humppakahva

Viestien lukumäärä : 41
Registration date : 13.10.2010

Viesti kirjoittaja Ranskis Ti Marras 09, 2010 2:51 pm

Jees! Oot sinä melkonen, alko heti väkisin suupielet venyyn niskaa kohti...
Voide on minullekin valitettavasti tuttua, ranskikseni kun ovat vähän väliä ruvella, kun kinaavat keskenään. Ja Canesten Combia menee...Ei vaan oo tullu mieleen vetästä sitä ittelle. Mutta kyllä eläinten omistajat ovat aika mutkattomia ja ennakkoluulottomia, näämmä, kokeileen kaikkee. Pääasia, että toimii!
Mitäs sittten, kun tuubi loppuu? Mitä sanot eläinlääkärille syyks, että tarvit lisää?
Ranskis
Ranskis

Viestien lukumäärä : 112
Registration date : 22.06.2010

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ti Marras 09, 2010 3:27 pm

Eikö se ole hiivasieni rasvaa jota pannaan tuonne "emättimen" seutuun yleensä? Very Happy Sitähän saa käsi tavarana ihmisten puolelta apteekista? Olenko väärässä?
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010

Viesti kirjoittaja Ranskis Ti Marras 09, 2010 3:39 pm

Kyllähän se sitä on, mutta kun meillä laitetaan sitä koirille, tuli se ekaks mieleen...
Joka tapauksessa, pääasia on, että toimii!
Ranskis
Ranskis

Viestien lukumäärä : 112
Registration date : 22.06.2010

Viesti kirjoittaja Admin Ti Marras 09, 2010 6:32 pm

Smile
sama vaikutus kuin tuolla daktarin puuterilla, eli tappaa sienet Smile
Admin
Admin
Admin

Viesti kirjoittaja dana78 Ke Marras 10, 2010 1:12 am

tosi hyviä neuvoja joita täytyy kokeilla. itse käytin noin 10 vuotta sitten yhen kesän semmosta konstia että leikkasin kagas suikaleen ja sidoin sen mahan alle mutta ei jaksanut sitä kauaa sitoo ja se oli aika noloo jos joku sattu näkee sen kangas suikaleen siinäpä yritä sitä sitten selitellä joo Embarassed . mutta toi daktarin kuulostaa aika hyvältä. nyt tällä hetkellä en oo muuten hoitanut kuin pesulla, vauvapyyhkeillä ja rasvalla.
dana78
dana78

Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 08.11.2010

Viesti kirjoittaja Humppakahva Ke Marras 10, 2010 11:28 pm

En tiedä onko tänne jonnekin linkitetty jo tämä sama, mutta laitan sen tähän keskusteluun kun se liittyy aika läheisesti roikkuvaan nahkaan enkä itse löytänyt linkkiä.

Eli Subilta on tullut dokkari voimakkaasti laihduttaneesta naisesta jolle tehdään roikkoleikkauksia:
http://www.sub.fi/tosipaikka/

En tiedä kauan ohjelma vielä on netissä, käykää kurkkaamassa jos ette ole nähneet ja aihe kiinnostaa.
Humppakahva
Humppakahva

Viestien lukumäärä : 41
Registration date : 13.10.2010

Viesti kirjoittaja dana78 To Marras 11, 2010 3:01 am

joo mä katoin sen sillon ku se tuli tv:stä ja oli mielenkiintonen vaikka myös vähän ällöttävä pale , mutta ei muuttanut mun mieltä ainakaan niitten roikkuvien nahkojen poistosta.
dana78
dana78

Registration date : 08.11.2010

Viesti kirjoittaja Admin To Marras 11, 2010 4:22 am

Ai niin, vallan unohdin samassa yhteydessä kertoa, että ohituksesta yli vuoden kuluttua aloimme kirurgin kanssa keskustella ekan kerran abdominoplastiasta. Hän laittoi minut jonoon sitten vasta myöhemmin ja viime vuoden lopulla kävin sitten Vaasassa HUSsta tulleen plastiikkakirurgin luona, joka oli konsultoimassa ja kertomassa omat mielipiteensä.
No tuosta käynnistä lähti liikkeelle minun matkani, ei mennyt kauaakaan, kun TAYSsta tuli ilmoitus, että aika varattu plastiikkakirurgin vastaanotolle, kävin siellä tammikuussa ja elokuun lopussa minulle tehtiin abdominoplastia TAYSssa, aikaa vietin sairaalassa 8 vrk, hieman pidempään, kuin normaalisti, sillä haavat tulehtui ja kuume nousi, mutta muutaman päivän antibiootin tiputtelun jälkeen minut kotiutettiin Tampereelta Vaasaan junalla!
Juu, junalla piti lähteä ja käytin kyynärsauvoja, olin niin kipeä tuolloin, minulle tehtiin leikkaus kyljestä kylkeen ja pystysuunnassakin pitkän matkaa ja napa meinasi mennä kuolioon, mutta oli niin elämänhaluinen, etä jäi sinnittelemään ja nyt , vielä 3kk leikkauksesta on paikoillaan, vaikka epäilivät, että umpeutuu siitä pikkuhiljaa, toisin kävi. :)

Leikkaus on ajallisesti pitkä, 4 tuntia ja heräämössä aika tuli pitkäksi, kun siellä ei mitään ongelmia, mutta kuitenkin pitivät siellä yön yli, kun on uniapnea.
Tukiliiviä tuli pitää leikkauksen jälkeen 5 viikkoa ja saman ajan kuluttua oli myös kontrolli leikanneen kirurgin vastaanotolla.
Minulle leikkauksesta jäi korjattavaa, eli menen uudelleen vielä, kun on toisen kohdan korjaus, niin korjataan samalla tuo vatsa uudelleen. Nahkaa ja rasvaa poistettiin aika roimasti, yhteensä 7 kg, mikä ei normaaalisti ole noin suuri, kun on vatsan alueelta rasvat hyvin "sulaneet" laihtumisen yhteydessä,minulla sitä vielä oli reippaasti siinä ja on edelleenkin.

Minulla on myös, niin usein leikkauksen jälkeen muodostuva hematooma, mutta koska leikkaushaavat kauniit ja siististi umpeutuneet, niin ei lähdetty avaamaan sen vuoksi, kun hemattooma kyllä lähtee sulamaan siitä itsekseen, vielä ei ole kovin paljon lähtenyt, mutta jonkin verran kuitenkin.

Sitten paraneminen ja kivut verrattuna ohitusta abdominoplastiaan, ohituksen jälkeen kivut olivat hallittavissa ja hyvin paikallisia, eikä lääkitystä tarvinnut kovin montaa päivää jatkaa sen vuoksi, mutta abdominoplastian jälkeen kivut ovat erilaisia ne kestävät pidempään, tuntoherkkyyttä ja tunnottomuutta on paljon, turvotukset aiheuttavat myös kipuja, mutta kaikki tuo on kuitenkin kestettävissä, tosin otin enemmän lääkkeitä kuin ohituksen jälkeen.
Vaikka kivut ovat kovempia nahkojan poiston jälkeen, kuiin osasin odottaa, en silti sanoisi mahdottomiksi millään muotoa ja ensi huhtikuussa onkin seuraavan toimenpiteen vuoro.

Leikkaukset joita minulle tehdään, on useampia ja kaikki tulee olemaan terveydellisistä syistä, ihotulehduksien vuoksi. Näiden leikkausten tarve on jokaisella hieman erilaiset, joten joku saa mahan, tai koko vyötärön ympäri mentävän leikkauksen, torsoplastia.
Sitten on naisilla rinnat, käsivarret reidet , sellaisia paikkoja, joita leikataan.
Miehille tuo lista muutoin sama, mutta ei kai rintoja, paitsi jos on niiden kohdalla ollut paljon rasvaa, mahdollista sekin.

Asiasta tietoa haluavat voivat laittaa minulle yv-viestillä kysymyksiä, niin vastaan mielelläni lisää.

Tällä hetkellä leikkausten suorittaminen on paikoin huonompaa toisaalla kuin toisaalla, mutta soisin ja toivon, kaikkien sen saavan, joilla se on tarpeellinen.
Jokaikinen ei ikävä kyllä tule kuitenkaan leikkausta saamaan, tästä sain informaatiota jo vuosi sitten kun keskustelin HUSn kirurgin kanssa.
Tähänkin on toki oma syynsä, Suomessa leikkaavia plastiikkakirurgeja noin 80 ja leikattavia lihavuusleikkausten yleistyessä on aina lisää janäinollen tarjonta ei vastaa kysyntää, osa joutunee käymäään leeikkauksissa yksityistä kautta.

joskus kysyin kirurgilta, että miten suhtautuu siihen, että täällä koitettaisiin hakeutua johonkin tiettyyn plastiikkakirurgiseen sairaalaan esim Eestin puolella, oli kirurgin mielipide se, että koska olemme täällä tottuneet tiettyyn hygieniatasoon, saattaa erot siellä olla sitten suuret ja erilaisten tartuntojen mahdollisuus on myös olemassa, eli ehdotti olemaan huomioimatta tuota vaihtoehtoa.
Admin
Admin
Admin

Viesti kirjoittaja huanita To Marras 11, 2010 5:47 am

Katsoin tvkaistalta ohjelman. Aika hurjalta vaikutti. Mutta se oli joskus about 2002? tehty. Eli eiköhän leikkaustekniikka ole kehittynyt huimasti niistä ajoista.
huanita
huanita

Viestien lukumäärä : 52
Registration date : 04.09.2010

Viesti kirjoittaja bulleriina To Marras 18, 2010 3:37 am

Elämää roikkojen kanssa....

Kävin tänään zumbaamassa ja sivusilmällä käsiäni heilutellessani huomasin outoa liikettä. Kun tarkensin katseeni, huomasin, että allithan ne siinä iloisesti musiikin tahdissa hulmuaa Rolling Eyes

Toisaalta.... nyt jaksan zumbata, toisin kuin vielä tammikuussa, jolloin olin 44 kg painavampi....

p.s. löysin tänään kirppikseltä aivan ihanat PITKÄVARTISET nahkasaappaat ja NE MAHTUIVAT POHKEESTA cheers

bulleriina

Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009

Viesti kirjoittaja Poutapilvi To Marras 18, 2010 2:15 pm

Bullerina onnittelut uusista saappaista.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010

Viesti kirjoittaja bulleriina Pe Marras 19, 2010 3:24 am

Kiitos!

bulleriina

Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Ke Marras 24, 2010 3:48 pm

Heippas taasen.

En nyt viitsi aloittaa tälle kysymykselleni uutta topicia joten tyrkkäään sen tänne.

Näin aivan hirvittävää painajaista viime yönä ja siitä heräsikin pohdinta.

Olin unessa saanut itseni normaalipainoon ja pitänytkin sen tarvittavan ajan ja olin menemässä tuohon, mikäs se hienompi, oikea nimi nyt olikaan-leikkaukseen. Siin roikkuvien nahkojen poistoon.
Unessani leikkaus ja toipuminen sujuivat hyvin, mutta mulle jäi aivan hirvittävät arvet siitä.

Eli palataanpa todellisuuteen ja kysymykseen.

Onko tuo leikkaus millainen ja miten se suoritetaan?

Näin pätkän tuosta dokumentista josta joku täälläkin taisi mainita ja siinähän ei kaikki mennt kuin Stromsössa. Onko se siis tuonlainen, mitä dokkari näytti? Kylkiin ja vyötärölle saumat ja yhteen?

Kiinnostaa kovasti ja pyytäisinkin jos joku jo "korjattu" voisi tulla kertomaan toimenpiteestä?

Anteeksi kökkö teksti, en ole kerinnyt juomaan aamukahvia vielä joten pää ei oikein toimi vielä.

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010

Viesti kirjoittaja ammu5 Su Marras 28, 2010 6:30 am

Sideharsotaitoksia? Helosania? Ilmakylpyjä? Voisko näistä olla apua?
ammu5
ammu5

Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 20.12.2009

Viesti kirjoittaja ellu Ma Marras 29, 2010 9:36 pm

Minä hoidin roikkuvaa vatsanahkaani (joka hiosti vanhaa sektiohaavaa) Natusanin sinkkivoiteella. Se lienee kortisonivoiteen kanssa ainoa vaihtoehto, ainakin plastiikkakirurgini mielestä.
Mitä tulee roikkoleikkauksiin julkisella puolella, niin ihan aina edes mittava terveysriski ei takaa sitä, että pääsee julkisella puolella leikkaukseen.
Olen itse siitä esimerkki.

Esim.HUS-alueella BMI:n pitää olla alle 32 ja siinäkin pysyä minimissään 2 vuotta ennenkuin edes harkitaan leikkauskonsultaatiota plastiikka-puolelle.
Puhun sillä tiedolla, joka minulle on lääkärin toimesta annettu.

Koskapa painoni on junnannut nyt 1.5 v suunnilleen samassa lukemassa ja BMI pysyttelee sitkeästi 35-36, niin päätin tehdä omat johtopäätökseni.

Itse hakeuduin yksityisellä puolella leikkaukseen josta parhaillaan toivun.
Leikkauspäätöksenteon sekä itse toteutuneen leikkauksen välillä kului 12 vrk.
Väitän, että kannatti!
ellu
ellu

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ti Marras 30, 2010 12:05 am

Ellu paljonko leikkaus maksoi? Ja miten olet siitä toipunut?
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010

Viesti kirjoittaja Ann Ti Marras 30, 2010 1:15 am

Ellu, jos vaan viitsit niin laita ihmeessä kunnon tarina tuosta sinun leikkauksesta. Täällä kovasti haluttaisiin kuulla lisää bounce
Ann
Ann

Viestien lukumäärä : 94
Registration date : 02.08.2010

Viesti kirjoittaja lootus75 Ti Marras 30, 2010 5:14 pm

Kävin eilen plastiikkakirurgin konsultaatiossa jyväskylässä ja ensimmäinen leikkaus tehdään viimeistään puolen vuoden kuluttua. Kirurgi sanoi että on mahdollista korjata ihan kaikki mikä roikkuu eli vatsa, käsivarret, reidet, pakarat, rinnat jne eli ihan kaikki. Luulin että vain vatsa ja käsivarret korjataan mutta tuo oli varsin mukava uutinen. Very Happy
lootus75
lootus75

Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Registration date : 21.09.2008

Viesti kirjoittaja Tyrannosaurus Ti Marras 30, 2010 5:24 pm

Paljonko maksaa sulle? Vai tehdäänkö noi julkisellapuolella?
Tyrannosaurus
Tyrannosaurus

Viestien lukumäärä : 230
Registration date : 27.05.2009

Viesti kirjoittaja lootus75 Ti Marras 30, 2010 5:31 pm

tämä tehdään julkisella puolella, ei olis varaa mennä yksityiselle.
lootus75
lootus75

Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 21.09.2008

Viesti kirjoittaja Ann Ti Marras 30, 2010 5:53 pm

Lootus75, tuohan on hieno uutinen Smile
Upeaa, että saat koko paketin julkiselta. Käsittääkseni ei ole ollenkaan itsestäänselvyys, että korjataan edes vatsaa.
Ann
Ann

Viestien lukumäärä : 94
Registration date : 02.08.2010

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ke Joulu 01, 2010 1:52 pm

Tuo on hienoa Lootus75 voi kun täällä sais kanssa koko paketin =(
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa