leikkaukseen pyrkivillä vakavia mielenterveysongelmia???
3 posters
leikkaukseen pyrkivillä vakavia mielenterveysongelmia???
Olisi kiva kuulla teiltä kokemuksia.Itselläni kaksisuuntainen mielialahäiriö ja pelottaa pääseekö leikkaukseen ja miten psyyke kestää sen.
Minun taudinkuvaan kuulu,että olen todella huono kestämään muutoksia.Menen niistä vallan sekasin,vaikka lääkityksellä sairaus on hallussa.
Leikkaus on kuitenkin todella suuri muutos elämään.
Olisi todella mielenkiintoista kuulla,miten kyseisen sairauden omaavat ovat selviytyneet tästä kaikesta ja miten muut mielenterveysongelmat on vaikuttanu leikkauseen pääsemiseen ja siitä selviytymiseen.
Minun taudinkuvaan kuulu,että olen todella huono kestämään muutoksia.Menen niistä vallan sekasin,vaikka lääkityksellä sairaus on hallussa.
Leikkaus on kuitenkin todella suuri muutos elämään.
Olisi todella mielenkiintoista kuulla,miten kyseisen sairauden omaavat ovat selviytyneet tästä kaikesta ja miten muut mielenterveysongelmat on vaikuttanu leikkauseen pääsemiseen ja siitä selviytymiseen.
katka- Viestien lukumäärä : 96
Registration date : 05.10.2010
Vs: leikkaukseen pyrkivillä vakavia mielenterveysongelmia???
Takana vakava/vaikea masennus ja tilapäinen ahmimishäiriö joka syömishäiriö-psykiatrin mielestä oli enemmän luonnollinen fyysinen reaktio 12 ENEilyyn kuin mitään muuta. Masennus ei millään tavalla ole este leikkaukselle. Päinvastoin leikkaus yleensä helpottaa masennusta koska hyvä masennuksen tappaja on liikunta joka helpottuu kun paino putoaa.
Kimby- Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009
Vs: leikkaukseen pyrkivillä vakavia mielenterveysongelmia???
Minäkin pibo ja lisänä vaikea masennus. Pibossa pääasiassa sekamuotoisia jaksoja, pääpaino masennuksella ja muutokset isoja diilejä, mutta selvii niistä kun varautuu siihen, että on tukipiiri kunnossa. Ja lääkitys toki myös.
Tsemppiä!
Tsemppiä!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa