Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pakko hehkuttaa!! Kirje TYKSistä...

3 posters

Siirry alas

Pakko hehkuttaa!! Kirje TYKSistä... Empty Pakko hehkuttaa!! Kirje TYKSistä...

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Pe Loka 15, 2010 7:04 pm

...siellä se oli, postilaatikossa! Vastaanottoaika kirurgille Gastroenterologian poliklinikalle!!

17.12.2010 !! Niin äkkiä, mä olin aivansataprosenttisen varma, että se menee vähintään alku vuoteen.

Siis miten voi olla, että tää pelasti päivän ja sai taas niin mielettömästi tukea ja uskoa siihen tulevaan. Saatan sittenkin päästä leikkaukseen! En uskalla hehkuttaa asiaa varmana, koska mun tuurillani jotain löytyy takuulla, jotain mihin kukaan ei olisi varautunut tai mihin en pystyisi itse vaikuttamaan.

HAPPYHAPPYHAPPY!!!!11

Uskaltaako kukaan Turun tilanteista tietävä veikkailla kuinka äkkiä pääsisin ultraan ja gastroskopiaan?

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pakko hehkuttaa!! Kirje TYKSistä... Empty Vs: Pakko hehkuttaa!! Kirje TYKSistä...

Viesti kirjoittaja Paloma Pe Loka 15, 2010 7:23 pm

Hienoa, että sait viikonlopuksi hyviä uutisia.
Minulla ei ole kokemusta teidän suunnalta, mutta täällä Päijät-Hämeessä ei gastroskopiaa eikä ultraa tehdä, ellei ole jotakin "pakkoa", esim. epäilyä vatsan tai ruokatorven tulehduksista tai sapen tai maksan kunnosta.

Toivottavasti prosessisi etenee rivakasti ja saat lisää "potkua" ajatuksiisi.
Tsemppiä.
Paloma
Paloma

Viestien lukumäärä : 137
Registration date : 14.11.2009

Pakko hehkuttaa!! Kirje TYKSistä... Empty Vs: Pakko hehkuttaa!! Kirje TYKSistä...

Viesti kirjoittaja Ulde Pe Loka 15, 2010 11:37 pm

Mulla meni kirjeen saannista leikkaukseen vähän runsas vuosi. Toivottavasti sulla menee hieman rivakammin.
Ulde
Ulde

Viestien lukumäärä : 160
Registration date : 21.01.2010

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Pe Loka 15, 2010 11:44 pm

Ulde, mikä niin kauan kesti, jos saa olla utelo? Sisätauti lääkäri pohti aikaisemmin ääneen, että ensi keväänä viimeistään olisi leikattu.

2FatToFly

Viesti kirjoittaja Ulde La Loka 16, 2010 12:44 am

Kesällä ei leikattu ja aika meni syksyyn. Siinä osasyy pitkittymiselle. Toisaalta ihan hyvä, kun sai päänsäkin mukaan kunnolla tähän juttuun
Ulde
Ulde

Viesti kirjoittaja 2FatToFly La Loka 16, 2010 1:56 am

Ulde, oliko sulla noi gastroskopiat ja ultrat sun muut?

Laskeskelin, että vaikka saisin ne pois alta jo joulukuussa, leikkaus olisi aikaisintaan tammikuussa -11. Ehtiihän tässä vielä kärmistelemään tovin jos toisenkin.

Odottavan aika on niin pitkä ja leveä.....

2FatToFly

Viesti kirjoittaja Ulde La Loka 16, 2010 2:24 am

Kaikki nuo oli jo helmikuussa tänä vuonna. Leikkausaika tuli silti vasta lokakuulle.

En kadu, sillä sain painoa pudotettua 20 kg enemmän ennen leikkausta.
Ulde
Ulde

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa