Kirje Oulusta
+10
sateenkaarenpäässä
Adele
Möhköfantti
kissus nytkö jo
silkkiuikku
Nancy
Rovatar
joku80
Paloma
Matias
14 posters
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Kirje Oulusta
Sain perjantaina kirjeen Oysista. Joulukuussa keuhkokuviin , mahantähystykseen ja keskusteluun lääkärin ja hoitajan kanssa. Mitenkähän pitkään menee tämän jälkeen että pääsen leikkaukseen. Olen kyllä mielissäni tästä postista. Työttömänä muutenkin meinaa olla mieli matala.
Onneksi täällä on mukavia keskustelijoita.
Onneksi täällä on mukavia keskustelijoita.
Matias- Viestien lukumäärä : 143
Registration date : 03.09.2009
Vs: Kirje Oulusta
Hienoa, Matias, että olet saanut toiveikasta postia!
Tuo on jo hyvä merkki.
Tänne vaan purkamaan tuntoja. Tukea saat varmasti.
Tuo on jo hyvä merkki.
Tänne vaan purkamaan tuntoja. Tukea saat varmasti.
Paloma- Viestien lukumäärä : 137
Registration date : 14.11.2009
Mahtavaa Matias! Mulla oli tuo samainen käynti toukokuussa ja silloin luvattiin leikkaus lokakuulle. Tuossa välissä tietysti kesälomat ym, jotka pidensi leikkaukseen pääsyä, muttamutta... Yllättäen pääsinkin jo syyskuussa peruutuspaikalle! :)
Eli jos sama meno vielä Oysissa, luulisi viimeistään kevättalvella leikkauksen olevan. Toivotaan, että pääset pikapuoliin! En tiiä auttoko mun asiaa, mutta korostin olevani valmis leikkaukseen koska tahansa... Ehkä, koska peruutuspaikka tuli. Tsemppiä!
Eli jos sama meno vielä Oysissa, luulisi viimeistään kevättalvella leikkauksen olevan. Toivotaan, että pääset pikapuoliin! En tiiä auttoko mun asiaa, mutta korostin olevani valmis leikkaukseen koska tahansa... Ehkä, koska peruutuspaikka tuli. Tsemppiä!
joku80- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 04.10.2008
Hienoa että Matias sait vihdoin sen ajan tuonne.
Jonohoitaja sanoi viimeksi ainakin kun soitin että yleensä leikkaus on n2 kk kuluttua tuosta käynnistä.
Ja kun lukee muiden samalla käynnillä jo käyneitä Oulussa niin kyllä tuo aika paikansa pitää.
Viime keväänä oli tuo hoitajien ylityökielto joka venytti hieman aioja.Samoin kesä venyttää kun on pari kuuta kiinni koko paikka.
Jonohoitaja sanoi viimeksi ainakin kun soitin että yleensä leikkaus on n2 kk kuluttua tuosta käynnistä.
Ja kun lukee muiden samalla käynnillä jo käyneitä Oulussa niin kyllä tuo aika paikansa pitää.
Viime keväänä oli tuo hoitajien ylityökielto joka venytti hieman aioja.Samoin kesä venyttää kun on pari kuuta kiinni koko paikka.
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Hieno homma Matias! Niin se vaan leikkaus lähenee meillä jokaisella, kun jaksetaan riittävästi odotella.
Nancy- Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 55
Registration date : 04.08.2010
Onneksi olkoon vaan! =)
silkkiuikku- Viestien lukumäärä : 55
Registration date : 07.10.2010
Mulla on suurinpiirtein tasan se 2kk tuosta käynnistä kun mut leikataan Oulussa
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Tänään oli sitten "repullinen" verikokeita ja EKG. Viikonpäästä sitten on Oulussa mahantähystys ja keuhkokuvat ym. haastattelut. Leikkauksen odottelu onkin sitten toinen juttu.
Jee, onneksi olkoon. Saas nähä millos mullekki tulee samanlaisii ilo uutisii oyssista.
Möhköfantti- Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.11.2010
Hyvähyvä Odottavan aika on pitkä, mutta yhtäkkiä huomaakin ajan kuluneen...ja taas ihmetellään, et mihin se meni! Tsemppiä
Adele
Adele
Adele- Viestien lukumäärä : 81
Registration date : 28.05.2010
Matias....minä olin tuossa haastattelussa pari viikoa sitten ja tuossa keuhkokuvassa.Nyt on aika sovittu jonohoitajankanssa 14.2 leikataan..lähettää vielä kirjeen.
Eli ei mene kauan tuo aika tulee sinullekin.
Eli ei mene kauan tuo aika tulee sinullekin.
Perjantaina pitäisi nousta ennen kukonlaulua. Ajatteli lähteä tuossa aamu viiden korvissa ajelemaan nälissäni kohti Oulua. Rassaakohan ne mahan kipeeksi , että saa" syödä "oikeen kunnolla sitten tutkimuksien jälkeen . . . heh heh. Vähän arvelluttaa se letkun nieleminen, että miten onnistuu.
Hyvin onnistuu kun nielet ne kaks kertaa ja paat silmät kiinni kun alkavat ja läähätät välillä jos tuntuu että tekee pahaa se on n,15min ja ohi. Ota puudutus kurkkuun niin ei tunnu ihan niin pahalle. Ja pidä kirkkaana mielessä mikä odottaaa kun pienet letkut nielet niin ei paljoa haittaa koko ällöttävä homma. Tsemppiä!!!
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Joo...ei tuo letkunnieleminen paha ole.Ei tietenkään ihan mielyttävimmistä toimenpiteistä kylläkäään mutta kivuton ja nopeesti menee.
Minulle sattui hyvä lääkäri ja en huomennutkaan kun letku oli jo pitkällä menossa.
Minulla auttoi se kun sai pitää kiinni tuosta letkusta (muistaa vaan olla repimättä pois) ja syvään hengittely.
Muutaman kerran yökätti ja joutui keskittymään hengitykseen.
Heh....minä olin kauhusta kankeana monta viikkoa ennen tuota hommaa
Mutta kun menin sitten tuonne niin olin rauhallinen ...jännitin jo varmaan tarpeeksi että jännitystä ei piisannut tuonne
Minulle sattui hyvä lääkäri ja en huomennutkaan kun letku oli jo pitkällä menossa.
Minulla auttoi se kun sai pitää kiinni tuosta letkusta (muistaa vaan olla repimättä pois) ja syvään hengittely.
Muutaman kerran yökätti ja joutui keskittymään hengitykseen.
Heh....minä olin kauhusta kankeana monta viikkoa ennen tuota hommaa
Mutta kun menin sitten tuonne niin olin rauhallinen ...jännitin jo varmaan tarpeeksi että jännitystä ei piisannut tuonne
Letku on nielty ja pikkuisen yökitty. Jononhoitaja ei ollut töissä niin en tiedä leikkauspäivää , mutta ensiviikolla sekin selviää, mitään esteitä ei ole leikkaukselle. Kävin iltapäivällä maikkulassa syömässä seisovasta pöydästä, kun pääsin pois. Pitkä päivä meni yli yhden. Sitten vielä kaupungille shoppailemaan. Pimeällä kotimatkalle. Aamulla lähdin ennen viittä ja tulin kotiin iltakuuden jälkeen. 400 km tuli ajoakin. Taas ollaan askel eteenpäin.(eilen 3.12)
Mutta kannatti ajaa!
sateenkaarenpäässä- Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 26.07.2010
Ei tullut viestiä Oysista. Ei kyllä vastannut jononhoitaja kahtena päivänä soittoihinkaan. Soitin tänään sitten ennen puoltapäivää osaston numeroon ja sieltä otti nimen ja numeron ylös ystävällinen hoitaja ja vei sen jononhoitajalle. Sanoi hänen olevan töissä. Ei vaan kuulunut soittoa. Prkl...een kele en muuta sano....
Sama homma...ei saa kiinni.
Keskiviikko on varmin päivä jolloin vastaa.On sanottu osastolta.
Ja itekin huomannut saman.
Odotan itekkin soittoa tai sais ees kiinni jonohoitajan jotta varmistuisi tuo viikko määrä eneen.
Lupasi kyllä soittaa itse ennen tuon aloitusta.
Keskiviikko on varmin päivä jolloin vastaa.On sanottu osastolta.
Ja itekin huomannut saman.
Odotan itekkin soittoa tai sais ees kiinni jonohoitajan jotta varmistuisi tuo viikko määrä eneen.
Lupasi kyllä soittaa itse ennen tuon aloitusta.
Se on m a a n a n t a i , aloitetaan uusi toivoa täynnä oleva odotteluviikko. Pakkanen paukkuu nurkissa, poskiin tulee kiva väri ulkoillessa
No nyt sain jonohoitajan kiinni ja kaikki paperit oli menneet perille.Eli maksa oli normaali,ei suurentumista ja lääkäri varmistanut että leikkuu on siis 14.2
Ja eneilyn pituus on 4 viikkoa ja aloitus viimeistään tammikuun toisella viikolla.
Ei ole enään pitkä odottaa
Ja eneilyn pituus on 4 viikkoa ja aloitus viimeistään tammikuun toisella viikolla.
Ei ole enään pitkä odottaa
Hyvä että asia selvis Rovatar. Toi on kyllä tosi turhauttavaa soittaa jonnekin monta kertaa eikä saa ketään kiinni :scratch:
Ai niin muuten; sulla on tosi hyvänväristä huulipunaa tossa kuvassasi! 8)
Ai niin muuten; sulla on tosi hyvänväristä huulipunaa tossa kuvassasi! 8)
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Sain minäki sen jononhoitajan tänään kiinni, oli tekemässä minun papereita. . . . no hui
Bulla65...rakastan pinkkiä väriä
Oota kun tässä hoikistuu niin alkaa vaatteissakin pinkki väri näkymään.
Matias...kun on jo papereita tekemässä niin voit saada jouluyllärin ja soiton jonohoitajalta.Pidetään peukkua asialle.
Oota kun tässä hoikistuu niin alkaa vaatteissakin pinkki väri näkymään.
Matias...kun on jo papereita tekemässä niin voit saada jouluyllärin ja soiton jonohoitajalta.Pidetään peukkua asialle.
Tiedän ajan , mutta odotan mustaa valkoisella. Se kai pitää sitten. Huomenna seison postilaatikolla pakkasessa. . . ihan noin vaikka muka kolaamassa lunta Heh heh
Mullekkaan ei oon kotiin postia tullut.
Luulis että ennen joulua tulee kun määrättiin puhelimessa enen aloituspäiväkin.
Saas nähdä milloin jännitys iskee kun päivä lähestyy.
Eniten jännittää että miltä se tuntuu sitten syödä
Eilen hain kinkun ja vielä tiedän vanhan tavan miltä tuntuu syödä ähkyyn
Luulis että ennen joulua tulee kun määrättiin puhelimessa enen aloituspäiväkin.
Saas nähdä milloin jännitys iskee kun päivä lähestyy.
Eniten jännittää että miltä se tuntuu sitten syödä
Eilen hain kinkun ja vielä tiedän vanhan tavan miltä tuntuu syödä ähkyyn
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa