Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Leikattu ja kotona opettelemassa uutta elämää

+11
Pampula
Elämä edessä
bulleriina
hyljepullukka
ritu
Kimby
Heluna
Tantta
Bulla65
tiikos
Paloma
15 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Leikattu ja kotona opettelemassa uutta elämää - Sivu 2 Empty Vs: Leikattu ja kotona opettelemassa uutta elämää

Viesti kirjoittaja ritu Ma Loka 18, 2010 7:05 pm

Voi hyvät immeiset jättäkää toi ravintoaineitten laskeminen pois näin alkuvaiheessa ja syökää kaikkea ja niin paljon kuin pystytte ja jaksatte ja silti teidän ravinnonsaanti on liian pientä, itse leikauksen jälkeen kun sain komplikaatioita ja olin sairaalassa viikkotolkulla niin mulle oli runsasenerkinen ruokavalio että toivun niin leikkauksesta ja komplikaatioista ja kun viimmein pääsin kotia niin eka puolivuotta kuului päivittäiseen ruokavalioon sokeri limsat ja purkki oikeata kermaviiliä eikä mitään laihis versiota tai vaihtoehtoisesta turkkilainen jugurtti rasvaa 10% sitä söin 2dl/pv ja laihduin aika nopeasti ja nyt kohta vuoden jälkeen paino kokoajan laskee vaikka ei hirmu nopeasti mutta olenhan saanut laihdutettua jo yli 120kg.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikattu ja kotona opettelemassa uutta elämää - Sivu 2 Empty Vs: Leikattu ja kotona opettelemassa uutta elämää

Viesti kirjoittaja Paloma Ma Loka 18, 2010 7:49 pm

Ritu, vallan mainio asenne.
Itsekin olen todennut tässä, että nyt ei ole kevyttuotteiden aika. Tosin liika rasva saa vatsani kipeäksi, mutta vähäkalorisuus ruoka-aineissa on nyt pois laskuista :D
Kermajuustoa ja raastettua omenaa - nam!
Lounaalla lorautin broileri-porkkana muhennoksen päälle ruokalusikallisen oliiviöljyä...
Jotenkin tuntuu siltä, että Karppaustyylinen ruoka on tässä kohdin aika hyvä lähtökohta.
Paloma
Paloma

Viestien lukumäärä : 137
Registration date : 14.11.2009

Viesti kirjoittaja Paloma To Loka 21, 2010 2:23 am

Olen tässä opetellessa todennut, että viisi ateriaa on sopiva määrä.

Ruokaa menee 1-1½ dl kerralla, mutta hitaasti. Ruuansulatus vaatii noi pidemmät tauot aterioiden välillä.

Eikä peruna sovi sitten ollenkaan, ei sosesopassa eikä keitettynä...riisikin on hankala aine ja pastaa en ole vielä edes kokeillut.
Näkkäriä ja hapankorppuakaan en ole voinut kokeilemisen jälkeen syödä ollenkaan.

Taitaa mennä hiilarittomaksi tämä syöminen :)
Paloma
Paloma

Viestien lukumäärä : 137
Registration date : 14.11.2009

Viesti kirjoittaja Poutapilvi To Loka 21, 2010 11:48 am

Paloma hiilarittomaksi ei saisi antaa ruokailun mennä. Elimistö tarvitsee hiilareitakin. Oletko kokeillut ihan kaupan pussisoppia(BlåBand yms.), niissä hiilareita jonkin verran.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa