Pussi ruokien maku-elämykset??... Tehdäänkö listaa kokemuksista?
+7
xxxxl-tyttö
MRA123
Wee2be
Omppupomppu80
Riski_iita
pingu70
kissus nytkö jo
11 posters
Sivu 1 / 1
Pussi ruokien maku-elämykset??... Tehdäänkö listaa kokemuksista?
Olen nyt etsinyt makuja noista Alevon pusseista
1. Sija mielestäni ihan yök peruna purjo sipuli keitto ainoastaan tabascon kanssa menee ja sitä pitää olla paljon!!!
2. Yäk parsakaali keitto siis piip....
3.Thai keitto ennen sitä syö kun selkäänsä ottaa elii....
4.Vadelma Banaani menee kun siihen iskee light mehua, muuten ei mene ennemmin juo sitte vehnäjauhovelliäkin raakana
5.Suklaa hyvää kuten Tepa kertoi kylmänä uppoaa ja hyvin seisseenä
1. Sija mielestäni ihan yök peruna purjo sipuli keitto ainoastaan tabascon kanssa menee ja sitä pitää olla paljon!!!
2. Yäk parsakaali keitto siis piip....
3.Thai keitto ennen sitä syö kun selkäänsä ottaa elii....
4.Vadelma Banaani menee kun siihen iskee light mehua, muuten ei mene ennemmin juo sitte vehnäjauhovelliäkin raakana
5.Suklaa hyvää kuten Tepa kertoi kylmänä uppoaa ja hyvin seisseenä
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Vs: Pussi ruokien maku-elämykset??... Tehdäänkö listaa kokemuksista?
Hei.
Minä tykkään nutriletin metsämarjasta ja suklaasta saa ihan juotavaa kun lurauttaa joukkoon kylmää kahvia tai murukahvia.
ei kyllä mulle oikein muut uppoa.
Naturdietin bäärynä....ihan kauheeta sotkua.
Minä tykkään nutriletin metsämarjasta ja suklaasta saa ihan juotavaa kun lurauttaa joukkoon kylmää kahvia tai murukahvia.
ei kyllä mulle oikein muut uppoa.
Naturdietin bäärynä....ihan kauheeta sotkua.
pingu70- Viestien lukumäärä : 116
Registration date : 15.06.2010
Testasin eilen Alevon mansikka- mustikka smoothien, siinä on marjan paloja ja makua =9 ehdottomasti paras tuote tällä hetkellä ja on ene tuote
Tänään aloitettu, ja makuja mennyt banaani-vadelma (alevo) puoliväkisin, suklaa väkisin, kermainen kana ( nutrilet ?) väkisin.... ja siis ekaa päivää viedään.... tästä tulee kuulkaa piiitkä piiitkä taisto ....
Riski_iita- Viestien lukumäärä : 188
Registration date : 29.06.2010
Meikällä alkaa huomenna 8viikon ensimmäinen taisto :/ Onneksi sain vaihtoehtoja ENEen sekä pusseilla että ilman...
Omppupomppu80- Viestien lukumäärä : 41
Registration date : 01.07.2010
Juhuu olight mehuissa on karpalo- vadelma saa ainakin city marketista sitä banaani vadelman sekaan ja johan meni peremmin alas
Paras on nutrifastin suklaa oikein huippuhyvin sheikattuna ja jääkylmänä. Seuraavaksi paras on allevon suklaa.
Sitten tulee nitriletin suklaa..
Naturdietin ananas menee ihan jääkylmänä ja skeikattuna.
Kaikki marjaisat on hirveitä, mansikkaesanssi ihan kamalin elämys koskaan.
Pahin mitä olen ikinä maistanut on allevon THAIKEITTO. Siis herranjumala mitä sotkua! Sitä en saanut syötyä, kun tuli oksennuksena takas..
Parhaita on smoothiet ja ready.to-drink miksit, mut osa ei ainakaan niitä saa käyttää.
Sitten tulee nitriletin suklaa..
Naturdietin ananas menee ihan jääkylmänä ja skeikattuna.
Kaikki marjaisat on hirveitä, mansikkaesanssi ihan kamalin elämys koskaan.
Pahin mitä olen ikinä maistanut on allevon THAIKEITTO. Siis herranjumala mitä sotkua! Sitä en saanut syötyä, kun tuli oksennuksena takas..
Parhaita on smoothiet ja ready.to-drink miksit, mut osa ei ainakaan niitä saa käyttää.
Itseltä on ainakin kielletty kaikki nuo valmisjuomat ja patukoissa on sellainen myönnytys että yhden pussin päivässä voi korvata puolikkaalla patukalla...
Itse inhoan noita suklaita ja makeita ylipäätään, ostin vain Nutriletin kanaa sekä tomaattikeittoa, ajattelin höystää niitä hieman kuivatuilla suppilovahveroilla ja sen lisäksi sitten kasvikset (kaalia, tomaatti, kurkku, idut jne). Light mehutiivisteitä ostin montaa erilaista sekä kivennäisvesiä...
Sen unohdin kysyä tänään ravintoterapeutilta että saako Xylitol purkkaa syödä kun Ketoosiin päästyä henkihän haisee melkoisen kamalalle...
Itse inhoan noita suklaita ja makeita ylipäätään, ostin vain Nutriletin kanaa sekä tomaattikeittoa, ajattelin höystää niitä hieman kuivatuilla suppilovahveroilla ja sen lisäksi sitten kasvikset (kaalia, tomaatti, kurkku, idut jne). Light mehutiivisteitä ostin montaa erilaista sekä kivennäisvesiä...
Sen unohdin kysyä tänään ravintoterapeutilta että saako Xylitol purkkaa syödä kun Ketoosiin päästyä henkihän haisee melkoisen kamalalle...
Tervehdys kaikille ja nostan hattua teille eneilijät. Mulla eneilyt eneilty luojan kiitos, kuulun leikattujen joukkoon josta olen iloinen : )
Xylitol purkkaa saa syödä 10palaa/päivä, näin ainakin täällä pirkanmaalla.
Tällä hetkellä en vois kuvitella että eneilisin enää päivääkään, no eihän mun leikkauksesta ole kuin tasan viikko joten olokaan ei vielä ihan pop, mutta päivä päivältä parempi. Oho, taisinpas hieman eksyä aiheesta, sorry!
Xylitol purkkaa saa syödä 10palaa/päivä, näin ainakin täällä pirkanmaalla.
Tällä hetkellä en vois kuvitella että eneilisin enää päivääkään, no eihän mun leikkauksesta ole kuin tasan viikko joten olokaan ei vielä ihan pop, mutta päivä päivältä parempi. Oho, taisinpas hieman eksyä aiheesta, sorry!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Parhaita on mun mielestä nutriletin suklaa ja lämpimistä nutriletin kana- ja kasviskeitot. Kauheimpia ollu allevon parsakaali ja thai, ei mee alas mietenkää. Lämpimiin saa hyvin vaihtelua kun laittaa pakastekasviksia sekaan, saa ruokaisampaa ja tuntuu et söis jotain oikeesti :)
xxxxl-tyttö- Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 26.08.2010
Kokemukset jatkuu. Eilen haudutin paprikaa, sipulia, ja porkkanaa lihaliemessä sekaan chilitahnaa ja valkosipulia, ja tomaattikeitto (olikohan nutrilet... en muista... low lactose tomatosup kuitenkin) ja siedettävin tällähaavaa. Päiväruuaksi töihin tein allevo suklaan jonka sekoitin kylmään kahviin. Maistoin sitä ja hyvällä mielikuvituksella se vähän niinku maistuu mokkakakun päälliseltä. :)
Mulla tosiaan on vielä pariksi päiväks näytepussukoita... ja nyt ongelma mitä kannattaa hamstrata kotiin.
Olis siis kiva kuulla teilt myös näitä "omia versioita" mitä olette sotkottaneet sekaan jotta saatte ne alas
Mulla tosiaan on vielä pariksi päiväks näytepussukoita... ja nyt ongelma mitä kannattaa hamstrata kotiin.
Olis siis kiva kuulla teilt myös näitä "omia versioita" mitä olette sotkottaneet sekaan jotta saatte ne alas
Pannulla paahdetut kasvikset on hyvä makulisä ene-keittoihin. Niitä voi myös maustaa mielensä mukaan.
Olen onnellinen, ettei enää koskaan tarvitse eneillä. Olin leikkauksessa 12.10.
Perinteinen lihaton kaalikeitto toimii myös ene-ruokana, kun laittaa vähärasvaisen lihaliemikuution normaalin sijasta.
Mielikuvitusta vaan kehiin ja täältä saa hyviä vinkkejä!
Olen onnellinen, ettei enää koskaan tarvitse eneillä. Olin leikkauksessa 12.10.
Perinteinen lihaton kaalikeitto toimii myös ene-ruokana, kun laittaa vähärasvaisen lihaliemikuution normaalin sijasta.
Mielikuvitusta vaan kehiin ja täältä saa hyviä vinkkejä!
Paloma- Viestien lukumäärä : 137
Registration date : 14.11.2009
Olen syönyt parsaa kukkakaali sosetta ja "kastikkeeksi" alevon brocolli keittoa oli jopa ihan siedettävää. Herbamare peittää aika hyvin noita makuja. Sitten ajattelin tehdä "kesäkurpitsa" pastaa ja kastikkeeksi ajattelin laittaa alevon perunapurjoa ja sekaan herkkusieniä hienoksi hakattuna...
Kastikkeena näitä!! Loistavia ideoita.... eikun kauppaan hakemaan "pastat" ja muussiaineet. :)
Joitain vuosia sitten kun pussittelin söin Nutrifastin ja Nutriletin kanakeittoa ja lisäsin sinne aina currya ja tonnikalaa. Toisinaan sitten söin nutriletin makean patukan.
Tällä kertaa kun eneilyä on takana 3-viikkoa enää vain lähes mauttomat maut menee alas.
Paras: nutriletin suklaa (sen kun laimentaa 5-6dl vettä tai vihreää teetä sen saa melkein mauttomaksi)
Saan alas: nutrifastin suklaa (liikaa makua, mutta nopeasti kulautetuna menettelee) sekä nutriletin tomaattikeitto curry-lisällä (aika pahaa, mutta voi sentään nauttia.
Voin pakottaa: nutrifastin ja nutriletin kanakeitot, jos ihan pakko menevät alas.
Ihan hirveitä: kaikki marjasörssöt varsinkin mansikkaesanssiset.
Kokeilematta: allevot ja naturdietit
Tsemppiä kaikille :)
Tällä kertaa kun eneilyä on takana 3-viikkoa enää vain lähes mauttomat maut menee alas.
Paras: nutriletin suklaa (sen kun laimentaa 5-6dl vettä tai vihreää teetä sen saa melkein mauttomaksi)
Saan alas: nutrifastin suklaa (liikaa makua, mutta nopeasti kulautetuna menettelee) sekä nutriletin tomaattikeitto curry-lisällä (aika pahaa, mutta voi sentään nauttia.
Voin pakottaa: nutrifastin ja nutriletin kanakeitot, jos ihan pakko menevät alas.
Ihan hirveitä: kaikki marjasörssöt varsinkin mansikkaesanssiset.
Kokeilematta: allevot ja naturdietit
Tsemppiä kaikille :)
Matamella- Viestien lukumäärä : 9
Ikä : 42
Registration date : 30.09.2010
Heips taas kokonaiset herkkusienet alevon parsakaalikeitonsekaan oli ihan syötävää-)
Allevot ja Nutrilettit kaikki kelpaa! Keitetyt porkkanat, kukkakaalit, ruusukaalit soseutettuna Nutrilettin kanakeiton joukkoon + Herbemare-maustetta, se on tosi hyvää!
hyljepullukka- Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 27.05.2010
Huh, jooh pussit sitten jäi ja nyt on menty puolikkailla patukoilla pari päivää... Näyttäis olevan kyllä sama asia ravintoarvollisestikin ½Patukka vs 1pss keittoa. Tää patukkakuuri sopii kyl mulle mainiosti kun tykkään niistä ja niitä on niiin paljon eri makuja, niiden lisäksi sit vetelen kurkkua, tomaattia, kaalia jne.
Kanakeitto Nutriletilta meni vielä ihan jees mutta se Tomaattikeitto oli oksettavaa... Yksi lusikallinen alas ja kaks ylös, yöööh.
Kanakeitto Nutriletilta meni vielä ihan jees mutta se Tomaattikeitto oli oksettavaa... Yksi lusikallinen alas ja kaks ylös, yöööh.
Olen käyttänyt Nutriletin suklaanmakuista,ja meneehän se,kun ei makustele.Metsämarja on paljon parempaa.
Mutta löysin kaapista vielä muutaman pussin Cambridge(kirjoitettiinkohan se nuin),kuurin pusseja.
Ja kyllä on iso ero maussa.Ei ole ollenkaan sitä jauhon tunkkaista makua. Kanakeitto,ja vihanneskeitto on oikiastaan hyvää.JA kun sen sekoittaa lautaselle,saa ihtiään narrattua,että "syö oikiaa ruokaa".
Ainua huono puoli on,että sitä ei enää laiteta postissa,vaan on käytävä hakemassa "edustajalta".niitä näkyy kyllä olevan aika monessa kylässä,ja niemennotkossa.
Ja aika hintavia ovat.59e/viikko. Mutta jos on varaa,niin suosittelen ehdottomasti.
Niitä otetaan 3pss/vrk.
Mutta löysin kaapista vielä muutaman pussin Cambridge(kirjoitettiinkohan se nuin),kuurin pusseja.
Ja kyllä on iso ero maussa.Ei ole ollenkaan sitä jauhon tunkkaista makua. Kanakeitto,ja vihanneskeitto on oikiastaan hyvää.JA kun sen sekoittaa lautaselle,saa ihtiään narrattua,että "syö oikiaa ruokaa".
Ainua huono puoli on,että sitä ei enää laiteta postissa,vaan on käytävä hakemassa "edustajalta".niitä näkyy kyllä olevan aika monessa kylässä,ja niemennotkossa.
Ja aika hintavia ovat.59e/viikko. Mutta jos on varaa,niin suosittelen ehdottomasti.
Niitä otetaan 3pss/vrk.
pirskatti- Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 02.01.2010
Jos noudatat Oysin ene ohjeita niin noitaei saa käyttää siis sitä paperia jota mennään ennenleikkausta ohjeistus siinä asiassa selkeä
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa