Leikkaus 20.10.2010 Vaasassa
5 posters
Leikkaus 20.10.2010 Vaasassa
Hei. Eneily on suurinpiirtein puolessa välissä ja leikkaukseen aikaa 2½ viikkoa aikaa. Eka eneilyviikko oli pahin, mut kyllä nyt on jo huomattavasti helpompaa. Leikkaus ei liiemmin jännitä, ainakaan vielä. Onko muita samalla viikolla leikattavia, siis Vaasaan menijöitä?
Vatsakas- Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 06.05.2010
Vs: Leikkaus 20.10.2010 Vaasassa
Mä olen näillä näkymin tulossa 21.10. Vaasaan. Puhelimitse annettiin tuo päivä, mutta kirjettä ei ole Vaasasta vieläkään tullut. Ja esikäynti pitäisi olla 11.10.
Pitää varmaan pian soitella ja kysellä kirjeen perään, että tietäisi mihin tulla ja mihin aikaan.
Pitää varmaan pian soitella ja kysellä kirjeen perään, että tietäisi mihin tulla ja mihin aikaan.
Ensinnä onnea leikkausajalle Vatsakas!
Minut leikattiin Vaasassa 7/9-2010 ja hyvä sairaala se on :) Leikkaava lääkäri oli Pipsa :) Onnea uudelle mahalle jo näin etukäteen =)
Ja laihduttava! Kannattaa soittaa ja kysyä papereitten perään, onhan siinä kaiken maailman labrajuttuja ja sen semmosta =)
Minut leikattiin Vaasassa 7/9-2010 ja hyvä sairaala se on :) Leikkaava lääkäri oli Pipsa :) Onnea uudelle mahalle jo näin etukäteen =)
Ja laihduttava! Kannattaa soittaa ja kysyä papereitten perään, onhan siinä kaiken maailman labrajuttuja ja sen semmosta =)
muuminmamman4- Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 49
Registration date : 18.03.2010
Mielenkiinnolla odottelen Vatsakkaan ja Laihduttavan kokemuksia. Itsekin haluaisin kovasti Vaasaan leikattavaksi mutta ensin puuttuu se tärkeä, eli leikkauspäätös! Vielä yli kuukausi aikaa jännittää miten käy. Marraskuun lopulla vasta sisätautilääkärin aika.
mimio- Viestien lukumäärä : 79
Registration date : 29.09.2010
:)) Kohta se h-hetki on teillä molemmilla vatsakas ja laihduttava...ihanaa!! Odotan kanssa innolla kuulumisia kun teidät on leikattu...itse olen kans menossa vaasaan leikeltäväx...paperit on menneet perille vaasaan vasta 1.10(soittelin ja kyselin perään, melki kuukausi meni papereilla matkalla!) mutta siellä odotetaan että lääkäri kattois ne...katotaan nyt kauanko joutuu oottaan leikkausaikaa(en malttais enää yhtään odotella:D)
löllykkä;)- Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 48
Registration date : 18.09.2010
Löllykkä, en usko että sä joudut kauaa odotella, jos paperit kerran on jo Vaasassa. Mulle annettiin aika heti 4 viikon päähän, eli sen verran jäi aikaa että ehdin olla enellä.
Ja kohta tuo 4 viikkoa onkin jo ohi, huh! =)
Ja kohta tuo 4 viikkoa onkin jo ohi, huh! =)
laihduttava:) ajatella sulla kohta leikkaus....jännittääkö jo? musta tuntuu et mä en ees enää osaa jännittää...ootan niiiiin kovasti vain sitä aikaa:)) kyllä varmasti sit jännittää kun vaasaa kohti oon menossa...mites sun eneily on sujunu? ootko ollu ihan niillä pusseilla pelkästään?
löllykkä;)- Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 48
Registration date : 18.09.2010
Similar topics
» leikkaus 17.3.2010, -40 kg ja vauva syntyy kohta
» Tapaaminen Vaasassa la 4.12. klo 16-19
» Huomen olis leikkaus!---kotona taas leikkaus onnistui!
» Tapaaminen Vaasassa la 4.12. klo 16-19
» Huomen olis leikkaus!---kotona taas leikkaus onnistui!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa