Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kauanko leikkausajan tulo kestää Oulussa?

3 posters

Siirry alas

Kauanko leikkausajan tulo kestää Oulussa? Empty Kauanko leikkausajan tulo kestää Oulussa?

Viesti kirjoittaja Tinttamari Pe Maalis 06, 2009 2:25 pm

Täällä yksi hermoton Wink Kävin OYS:ssa 13.2. viimeisissä tutkimuksissa; tähystyksessä ja lääkärin/hoitajan haastattelussa. Leikkaus on päätetty tehdä ja toukokuusta tai kesäkuun ensimmäisestä viikosta puhuttiin. Mitään esteitä leikkaukselle ei tutkimuksissa löytynyt. Eneilyä leikkaukseen saakka. Ihmettelen vain nyt sitä, MISSÄ SE AIKA VIIPYY bounce Eli miten muilla oululaisilla tai muualla, montako viikkoa odotitte kirjettä, jossa tarkka leikkausaika oli? Tyhmää narista tämmöisestä, mutta kun on jo näin pitkälle edetty, haluaisi vielä konkreettisen varmistuksen leikkauksesta Embarassed Kiitos!

Tinttamari

Viestien lukumäärä : 16
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 09.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko leikkausajan tulo kestää Oulussa? Empty Vs: Kauanko leikkausajan tulo kestää Oulussa?

Viesti kirjoittaja Rozeanne Su Maalis 08, 2009 1:13 am

Oletkohan jo saanut kirjettä?
Rozeanne
Rozeanne

Viestien lukumäärä : 75
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 19.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko leikkausajan tulo kestää Oulussa? Empty Kauanko kestää leikkausajan tulo OYKS:ssa

Viesti kirjoittaja Emäntä -65 La Maalis 28, 2009 5:41 pm

Hei!

Kävin Oulussa maanantaina 12.1.09 keuhkokuvissa ja vatsan ultrassa. Samalla viikolla perjantaina mahantähystyksessä kirurgin ja anestesialääkärin juttusilla. Leikkaukseen ei ole mitään estettä mutta painoa pois -20 kg. Nyt sitten tuli aika tämän viikon alussa, että 17.4. on ravintoterapeutin ohjausta ennen leikkuuta sekä samassa kirjeessä aika leikkauspäivä eli se on maanantai 4.5.2009. Mun pitää mennä edellisenä päivänä sinne¨, kun olen niin kaukaa tulossa, niin ne ottaa viimeiset verikokeet silloin sunnuntaina. Mulla oli tämänlainen aikataulu Surprised

Emäntä -65

Viestien lukumäärä : 15
Paikkakunta : Reisjärvi
Registration date : 06.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko leikkausajan tulo kestää Oulussa? Empty Vs: Kauanko leikkausajan tulo kestää Oulussa?

Viesti kirjoittaja Rozeanne La Maalis 28, 2009 7:04 pm

Emäntä -65 kirjoitti:Hei!

Kävin Oulussa maanantaina 12.1.09 keuhkokuvissa ja vatsan ultrassa. Samalla viikolla perjantaina mahantähystyksessä kirurgin ja anestesialääkärin juttusilla. Leikkaukseen ei ole mitään estettä mutta painoa pois -20 kg. Nyt sitten tuli aika tämän viikon alussa, että 17.4. on ravintoterapeutin ohjausta ennen leikkuuta sekä samassa kirjeessä aika leikkauspäivä eli se on maanantai 4.5.2009. Mun pitää mennä edellisenä päivänä sinne¨, kun olen niin kaukaa tulossa, niin ne ottaa viimeiset verikokeet silloin sunnuntaina. Mulla oli tämänlainen aikataulu Surprised

Hienoa! Onnea matkaan cheers
Rozeanne
Rozeanne

Viestien lukumäärä : 75
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 19.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko leikkausajan tulo kestää Oulussa? Empty Hieno juttu!

Viesti kirjoittaja Tinttamari Su Maalis 29, 2009 1:53 am

Mukava kuulla, että sinulle on aika järjestynyt noinkin pian! Minä soittelin reilu viikko sitten OYS:aan. Sieltä kerrottiin, että toukokuun ajat on vielä jakamatta, mutta ne jaetaan maaliskuun "viimeisellä viikolla". Hoitaja katsoi koneelta ja kertoi, että minulla on kuitenkin hyvät mahdollisuudet päästä leikkaukseen toukokuussa; - olen "kärkikahinoissa" mukana cheers Mutta ei kärsi nuolaista ennen kuin tipahtaa... Toukokuu olisi vain opiskelujeni kannalta paras vaihtoehto; -kesän voisin totutella elämään tilanteen kanssa. Mutta jos menee syksyyn, niin vastaanotan kyllä senkin; terveys ennenkaikkea. Nyt olen "Nutrannut" ja tavoiteena olisi nutrata sinne mahdolliseen leikkauspäivään saakka.

Voimia sinulle!

Tinttamari

Viestien lukumäärä : 16
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 09.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko leikkausajan tulo kestää Oulussa? Empty Vs: Kauanko leikkausajan tulo kestää Oulussa?

Viesti kirjoittaja Emäntä -65 Ke Huhti 01, 2009 3:57 pm

[quote="Rozeanne"][quote="Emäntä -65"]Hei!

Kiitos kannustuksesta Laughing . Olin viikonlopun keveämmällä ruualla ja eilen aloitin ihan ENEilyn. Ja on pakko olla koko loppuaika sillä, kun mulla oli se -20 kg laihdutusvaatimus ennen leikkuuta. Mulla tahtoo olla, että herään aamulla pirteänä jo 5 aikaan, kun se raskas ruoka ei paina eikä uneta vatsassa.

Emäntä -65

Viestien lukumäärä : 15
Paikkakunta : Reisjärvi
Registration date : 06.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko leikkausajan tulo kestää Oulussa? Empty Vs: Kauanko leikkausajan tulo kestää Oulussa?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa