Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan?

+7
Onnekas13
TiinaR
triio
Tantta
Tepa43
Rovatar
Laihduttava
11 posters

Siirry alas

Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan? Empty Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan?

Viesti kirjoittaja Laihduttava Ke Maalis 31, 2010 3:27 pm

Kaunko teillä kesti ihan kokonaisuutena, sieltä ensimmäisestä lääkärikäynnistä sinne leikkauspäivään saakka? Mä olen itse menossa kolmen viikon päästä lääkärillä käymään ja pyytämään lähetettä. Olis kiva tietää keskimääräinen odotteluaika tuosta käynnistä.
Käsittääkseni minut tultaisiin leikkaamaan Oulussa.

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan? Empty Vs: Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan?

Viesti kirjoittaja Rovatar Ke Maalis 31, 2010 4:17 pm

HEI
Minäkin menossa Ouluun.Täällä keskusteluissa löytyy viestiketjuista tietoa.Esin. jos etsin minun nimim. viestit niin pääset katsomaan jotain kuulumisisa ja tietoa Ouluun jonottajista.
Se riipuu siitä missä tehdään esitutkimukset ja tietenkin miten jonot mihinkin on.
Oulussahan on leikkaujono 2-3 vuoden pituinen.Mutta se ei pidä jokaisen kohdalla paikkaansa.
Esim. Rovaniemellä tehdään kaikki tutkimukset ennakkoon joten Oulussa ei ole muuta kuin kirurgin haastatteluaika ja sitten se leikkuu.
Täällä esim. menee suoraan kirurgiselle paperit ja ei tarvitse odottaa turhaan siten.
Itse olen esni kertaa käynyt tk lääkärillä marraskuulla jonne hoitaja lähetti lokakuussa.
Joulukuussa oli ensim. aika sisätauti lääkärille jne....
Nyt lähete lähtee Ouluun 20.4 ja menee kirugille ja lähettävät sieltä haastatteluajan.
Soitin Ouluun ja minulla ainakin jonohoitaja arvioi että saisi minulle haastatteluajan ensi syksyyn.Siitä on sitten n.2 kk leikkuulle.
Toivon että tämä valaisi jotain sinulle.
Harmi sinänsä kun muualle on huomattavasti lyhyemmät jonot.
Rovatar
Rovatar

Viestien lukumäärä : 314
Paikkakunta : Lappi
Registration date : 05.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan? Empty Vs: Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan?

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ke Maalis 31, 2010 6:26 pm

Katsoin sun asuinpaikkaa siinä lukee Pohjanmaa......... voitko mitenkään päästä Vaasaan kun tuo Oulun tilanne näyttää niin hurjan kurjalta!????

Täällä satakunnassa meni nopsasti tää homma helmikuun lopussa kuulin että tämmönen olis hyväksi mulle ...sisätautilääkäri suositteli (en pyytänyt)
ja huhtikuun lopussa kirurgi lupasi leikkauksen ja joulukuussa sitten leikattiin! Ihan kunnalisesti leikattiin eli maksoin vaan lääkäri käynnit ja sairaalassa olo ajan!
Onneksi löysin tän palstan viimevuonna ennen leikkausta, olisn kyllä ollut niin pihalla tästä jos en olis saanut tietoo etukäteen!

KIITOS SIIS KAIKILLE KONKAREILLE ENNEN MUA!
Oikeesti en edes tiennyt sillon helmikuussa kun sisätautilääkäri ehdotti tätä mulle (luulin olevani sappikivi asioilla hänen luonaan) että tämmösii tehdään ees SUOMESSA saati PORISSA!

Olen siis NIIN lottovoiton saanut, että tekis mieli halata kaikkii kun tulee vastaan..............pusuja ja haleja siis kaikille lukijoille!
En yllytä mutta menkää ihmeessä tähän juttuun!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan? Empty Vs: Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan?

Viesti kirjoittaja Laihduttava Ke Maalis 31, 2010 8:40 pm

Mä vähän luulen, että en taida päästä Vaasaan, vaikka sinne olisi täältä jopa lyhyempi matka :(. Mutta kun mun tutkimukset tulee kaikki Keski-Pohjanmaan keskussairaalan kautta ja heidän sairaanhoitopiiristä ohjataan käsittääkseni kaikki Ouluun. JOS mua ylipäänsä edes suostutaan leikkaamaan. Mutta toki jos sinne sisätautilääkärille nyt ensin pääsisin, niin voisin kysyä onko mitään mahdollisuuksia päästä Vaasaan vaikkapa maksusitoumuksen avulla.

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan? Empty Vs: Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan?

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ke Maalis 31, 2010 8:53 pm

No höh vieköön.....asut lähempänä Vaasaa ja joudut Ouluun......kaikkee sitä sit on keksitty........
No ei muuta kun kovasti tsemppiiiiiiiii sulle ja muillekkin!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan? Empty Vs: Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan?

Viesti kirjoittaja Laihduttava Ke Maalis 31, 2010 9:00 pm

Nyt muuten perun sanani. Kävin tuolla Keski-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin nettisivuilla katselemassa, ja siellä kyllä sanottiinkin näin: "Keski-Pohjanmaan sairaanhoitopiiri on sopinut Etelä-Pohjanmaan ja Vaasan sairaanhoitopiirien kanssa siitä, että kuntayhtymät huolehtivat erikoissairaanhoidon palvelujen tuottamisesta myös toistensa jäsenkuntien väestölle ilman erillistä maksusitoumusta. Lähtökohtana potilaan ohjaamiselle naapurisairaanhoitopiiriin on, että lähettämiselle on jokin perusteltu syy, kuten palvelujen saatavuus, maantieteellinen saavutettavuus tai jokin muu erityissyy."


Joten hyvällä tuurilla saattaisinkin päästä myös Vaasaan leikattavaksi, mikäli mua johonkin huolitaan!!!

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan? Empty Vs: Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan?

Viesti kirjoittaja Tantta To Huhti 01, 2010 1:09 am

Mun kokemus ei ole verrannollinen Suomen vastaaviin kun mut leikattiin Belgiassa. Mutta mulla kesti vahan toista kuukautta siita kun kavin kirurgin luona ekan kerran siihen kun leikattiin.
Viikkoa aikaisemmin kavin toki perhelaakarilla, joka suositteli just tata kirurgia.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Paikkakunta : Brysseli
Registration date : 21.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan? Empty Vs: Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan?

Viesti kirjoittaja Laihduttava To Huhti 01, 2010 1:11 am

Huh, siellähän on Tantta nopeaa touhua! Tehdäänkö siellä nuo leikkaukset yksityisesti vai miten ne hoituu? Tuleeko isot kustannukset itselle?

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan? Empty Vs: Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan?

Viesti kirjoittaja Tantta To Huhti 01, 2010 1:36 am

Taalla koko systeemi on vahan kuin yksityinen Suomessa. Taalla ihmiset kuuluu sairaskassaan, johon ne maksaa tekemansa sopimuksen mukaan.
Ma en ole vielakaan nahnyt sairaalan laskua, kun se meni suoraan mun sairaskassaan. Kiriurgin arvio ennen leikkausta oli n 5.500 euroa, jonka sairaskassa maksaa suoraan sairaalalle ja mun osuus on n 15% . Mun ei tartte mun osuutta maksaa sairaskassalle, ne pikkuhiljaa kuittaavat sen mun tulevia siaraskuluja vastaan.
Mun mielesta taa on tosi hyva systeemi.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Paikkakunta : Brysseli
Registration date : 21.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan? Empty Vs: Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan?

Viesti kirjoittaja triio La Huhti 03, 2010 3:27 am

mä puhuin lääkärille ekan kerran asiasta ja silloin laittoi mut jo eteenpäin marraskuulla2008 ja mut on leikattu 16.9.2009.
triio
triio

Viestien lukumäärä : 21
Paikkakunta : eteläpohjanmaa
Registration date : 29.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan? Empty Vs: Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan?

Viesti kirjoittaja TiinaR Ti Huhti 06, 2010 7:28 pm

Mun polku vaasassa meni niin että lähete tk-lääkäriltä 12/08, ravitsemusterapuetti 05/09, sisätautilääkäri 06/09, gastro 10/09 ja leikkaus on huomenna. Ravitsemusterapeutti sano, että mun paperit on maannu siellä jossain pinoissa, että polku olis oikeesti nopeempi. Mutta tähystyksestä puolisen vuotta leikkauspäivään mulla.

TiinaR

Viestien lukumäärä : 54
Paikkakunta : Vaasa
Registration date : 05.08.2009

http://tuunaukset.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan? Empty Vs: Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan?

Viesti kirjoittaja Onnekas13 Ti Huhti 06, 2010 9:54 pm

Hei TiinaR
Onnea leikkaukseen !
Onnekas13
Onnekas13

Viestien lukumäärä : 91
Paikkakunta : Savo
Registration date : 04.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan? Empty leikkaujono

Viesti kirjoittaja mamma Ti Huhti 06, 2010 11:44 pm

Hei
Minua kans kiinnostaa kauanko menee aikaa täällä pohjanmaalla ennenkuin tulee jotakin tietoa,vai pitäisikö tiedustella jostain,mutta mistä onko lähete saapunut?

mamma

Viestien lukumäärä : 6
Paikkakunta : keski-pohjanmaa
Registration date : 25.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan? Empty Vs: Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan?

Viesti kirjoittaja Laihduttava Ke Huhti 07, 2010 1:24 am

Mamma, mitä kautta sä hait lähetteen? Laitettiinko se K-PKS:n sisätautipolille vai mihin se lähti?
Mulla on tosiaan se ensimmäinenkin lääkärikäynti vasta edessäpäin, joten en tiedä edes mihin lähetteet tällä alueella menevät. Työterveyteen olen nyt eka kerralla menossa.

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan? Empty Vs: Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan?

Viesti kirjoittaja Rovatar Ke Huhti 07, 2010 2:55 am

"Laihduttava".Oletko mistä päin pohjanmaata ???
Rovatar
Rovatar

Viestien lukumäärä : 314
Paikkakunta : Lappi
Registration date : 05.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan? Empty Vs: Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan?

Viesti kirjoittaja Laihduttava Ke Huhti 07, 2010 3:30 am

Mä olen Kokkolasta.

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan? Empty Vs: Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan?

Viesti kirjoittaja mamma Ke Huhti 07, 2010 10:24 pm

Hei laihduttava
Työterveyslääkäri laittoi mulle lähetteen enkä ole tietoinen mihin lähete menee.Kysyin vain,että missä leikataan jos siihen päädytään hän sanoi,että Vaasassa.Olisi kans kiva tietää kuinka homma etenee?
T. Mamma

mamma

Viestien lukumäärä : 6
Paikkakunta : keski-pohjanmaa
Registration date : 25.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan? Empty Vs: Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan?

Viesti kirjoittaja Laihduttava Ke Huhti 07, 2010 11:27 pm

Mä ilmottelen Mamma sitten kun oon itse käyny, että mitä mulle sanotaan. Irtosko lähete helpolla vai pitikö vängätä? Sun työterveys ei varmaan ole Kokkolassa?

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan? Empty Vs: Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan?

Viesti kirjoittaja mamma To Huhti 08, 2010 12:02 am

Lääkäri ehdotti sitä mulle ite.Mun työterveyslääkäri on Kannuksessa.Mulla on takana useampia yrityksiä laihduttaa esim. painonvartiat ja muuten vain ja aina on tullut takas.

mamma

Viestien lukumäärä : 6
Paikkakunta : keski-pohjanmaa
Registration date : 25.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan? Empty Vs: Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan?

Viesti kirjoittaja luke64 Pe Huhti 09, 2010 11:39 am

Moi.
Mä olisin päässyt heti maanantaina sisään ja keskiviikkona ois leikattu.
Duunien takia siirsin leikkausta 2viikon päähän.

Mut leikattiin virossa,Taastavan klinikalla.
Hinta oli 2v sitten 4000egee.
luke64
luke64

Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 60
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 10.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan? Empty Vs: Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan?

Viesti kirjoittaja mamma Pe Huhti 09, 2010 3:03 pm

Moi
Mulle tuli eilen kirje keski-pohjanmaan keskussairaalasta jossa jonotusaika on kirurgian polille 4-5 kuukautta,et näillä eväillä mennään eteenpäin kesää odotellessa.

mamma

Viestien lukumäärä : 6
Paikkakunta : keski-pohjanmaa
Registration date : 25.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan? Empty Vs: Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan?

Viesti kirjoittaja lootus75 Pe Huhti 09, 2010 5:02 pm

minut leikattiin 6/08 ja kaikkinensa odotin noin 2 vuotta kun tutkimustulokset eivät tuntuneet siirtyvän omin voimin sairaalasta toiseen niin vähän venähti tuo odotus mutta hyvä että tuli mentyä siihen kuitenkin vaikka hermot meinasikin mennä odottelussa, tsemppiä kaikille operaatiooon menossa oleville ja siitä toipuville.
lootus75
lootus75

Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Paikkakunta : Jyskä
Registration date : 21.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan? Empty Vs: Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan?

Viesti kirjoittaja Onnekas13 La Huhti 10, 2010 4:45 am

Heips
4/09 lähete leikkaukseen ja 5/09 lääkäriaika, eri tutkimuksia ja kirurgilla käynti välissä ja 2/10 leikkausjonoon. Eilen tuli tieto että leikkaus on 10.5.
Aikaa menee siis reilu vuosi.
Onnekas13
Onnekas13

Viestien lukumäärä : 91
Paikkakunta : Savo
Registration date : 04.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan? Empty Vs: Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan?

Viesti kirjoittaja Laihduttava Ti Huhti 13, 2010 10:20 pm

[url=http://kivipolku.vuodatus.net/url] Tuolta[/url] alkaa tämän rouvan matka.

Edit: pöh, en mä saa linkkiä toimimaan. Mutta kopsatkaa se tuosta.

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan? Empty Vs: Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan?

Viesti kirjoittaja Jemima-61 To Huhti 15, 2010 2:31 am

Satakunnassa meni 10 kk. 23.12-08 diabetespolin lääkäri ehdotti leikkausta, 6.10 -09 leikattiin.
Jemima-61
Jemima-61

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : rauma
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan? Empty Vs: Kauanko prosessi kesti kokonaisuudessaan?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa