Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kauanko kirurgin tapaamisesta Tampereella????

2 posters

Siirry alas

Kauanko kirurgin tapaamisesta Tampereella???? Empty Kauanko kirurgin tapaamisesta Tampereella????

Viesti kirjoittaja Pike To Syys 29, 2011 3:42 pm

Kuinka kauan teillä on menny kirurgin tapaamisesta leikkausaikaan? Mulle tuli kirje, että oon jonossa mahantähystykseen ja jono on kolme kuukautta. Vai onko toi aika/jonotus jo siis leikkaukseen??? Mä oon ihan pihalla!!!! Very Happy Toivottavasti mä pääsen pian leikkuriin!!!! cheers
T: Pike

Pike

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 10.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko kirurgin tapaamisesta Tampereella???? Empty Vs: Kauanko kirurgin tapaamisesta Tampereella????

Viesti kirjoittaja Maria To Syys 29, 2011 4:10 pm

Tota, luulen kyllä että tuo on mahatähystykseen tuo aika ja siihen tuo jono 3kk, se on yksi esitutkimuksista mikä pitää käydä ennen leikkaukseen pääsyä.
Mutta ei kai tuosta kauaa mene sitten aikaan leikkaukseen jos kaikki tutkimukset on sitten ok Very Happy

Maria

Viestien lukumäärä : 90
Paikkakunta : 0
Registration date : 15.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko kirurgin tapaamisesta Tampereella???? Empty Vs: Kauanko kirurgin tapaamisesta Tampereella????

Viesti kirjoittaja Pike To Syys 29, 2011 4:48 pm

Ei oo gastro aika. Ainakin näin mulle sanottiin, kun soitin sinne. Sanottiin et se on aika laihdutusleikkaukseen. Tiedän kyllä, että gastro kuuluu tehä ennen leikkausta, mutta mulle on gastro tehty just viime vuonna.
T: Pike

Pike

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 10.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko kirurgin tapaamisesta Tampereella???? Empty Vs: Kauanko kirurgin tapaamisesta Tampereella????

Viesti kirjoittaja Maria To Syys 29, 2011 5:10 pm

Onnea matkaan sitten Very Happy Katsele niistä papereista onko siellä mainintaa kuinka nuo viimeiset viikot menet ennen leikkausta eli enet ym. Jos siellä ei ole niistä mainintaa ota yhteyttä sairaalaan että saat selville milloin noista tulee tietoa ym yksityiskohdat.

Maria

Viestien lukumäärä : 90
Paikkakunta : 0
Registration date : 15.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kauanko kirurgin tapaamisesta Tampereella???? Empty Vs: Kauanko kirurgin tapaamisesta Tampereella????

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa