Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kuopioon menijöitä?

+17
Ano
Nanne Napaneera
matami
laihis
MRA123
Paronius
Nancy
lyllerö
siipe
Annastiina
Elämä edessä
Pallokala
Rullukka
ritu
kanttura
Bulla65
hansu
21 posters

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Kuopioon menijöitä? - Sivu 2 Empty Vs: Kuopioon menijöitä?

Viesti kirjoittaja hansu Pe Loka 08, 2010 12:24 am

Minut leikattiin Tilkassa tiistaina 5.10.2010. Leikkaus sujui kuulema ok, leikkausaika vajaan tunnin. Herätessä ei pahemmin kipuja, mutta vointi huonontui aika nopeaan. Kipulääkettä sai kyllä vähän väliä, mutta minulla ne pistivät vain päätä sekaisin. Torkahtelin vähän väliä ja kun nukahdin happisaturaatia tipahti liian alas ja minut heräteltiin hengittämään. Selkä meni maatessa jumiin, enkä pystynyt olemaan pitkällään tuntia kauempaa. Tuntui kuin happi olisi loppunut, hengittäminen maaten ollessa työn takana.

Kotia pääsin jo keskiviikkona. Vointi kylläkin aika heikko, välillä kipujen vuoksi ja välillä pahoinvoinnin vuoksi. Vointi on kylläkin kohentunut koko ajan. Nyt pystyy jo hiljalleen liikkumaan ja touhuilemaan, kun välttää nopeita liikkeitä. Viime yönä nukuin omassa armaassa sängyssä pidemmät unet ja nyt elämä taitaa voittaa.

Hintaa leikkaukselleni tuli yöymisineen 10320 euroa. Minulla oli jo aiemmin suoritettu vatsan ultraääni ja tähystys. Tuoreet verikokeet mukana julkiselta puolelta. Ne hieman alensivat kustannuksia.

Mielialakin jo kohennut, ei tässä mitään hätiä enää ole. Nyt vain opetellaan uutta tapaa syödä ja elää tätä eloa.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuopioon menijöitä? - Sivu 2 Empty Vs: Kuopioon menijöitä?

Viesti kirjoittaja laihis Ti Loka 12, 2010 8:14 pm

Olen uusi porukassanne ja kirjoittelen tätä KYS:ssä. Leikkaus huomenna. HUI!!!
Kolme viikkoa eneiltyäni paino on nyt 121,8.
Kolme viikkoa sitten 131,5.
BMI nyt 40,76.

Pitäkää peukut pystyssä. Tulen kertomaan leikkauksesta, kunhan tokenen.
-laihis

laihis

Viestien lukumäärä : 83
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 30.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuopioon menijöitä? - Sivu 2 Empty Vs: Kuopioon menijöitä?

Viesti kirjoittaja matami La Loka 23, 2010 7:29 pm

Mut leikattiin KYSsissa 6.9 ja Jyväskylässä ensimmäinen käynti ravitsemussuunnittelijalla oli viime vuoden marraskuussa, ainokaisen kerran sisätautilääkäriä näin joulukuun alussa. KYSsin kanssa asiat hoituivat puhelimitse leikkausta lukuunottamatta ;)

matami

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : TRE
Registration date : 18.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuopioon menijöitä? - Sivu 2 Empty Vs: Kuopioon menijöitä?

Viesti kirjoittaja laihis La Loka 23, 2010 10:17 pm

Anteeksi, etten ole käynyt kirjoittamassa lupaamiani kuulumisia leikkauksen jälkeen, mutta tässäpä tulee, jos jotakuta kiinnostaa.
Menin KYSiin ti 12.10, jolloin oli sisääntulohaastattelu, labroja ja keuhkoröntgen.
Eneily oli kestänyt 3 vkoa ja paino tippunut 9,7kg. Lääkärit olivat siihen varsin tyytyväisiä.
Ilta meni odotellessa ja keskiviikko-aamuna leikkaus alkoi noin klo 8.
Kesti kuulemma 3h, kun oli ollut paljon ommeltavaa (?).
Keskivikko meni ihan sumussa heräämössä ja sitten osastolla. Paha olo.
Torstaina ylös ja jumpparin avustamana liikkeelle.
Paha olo ja siihen lääkitystä edelleen.
Jogurttia, mehua ja mehukeittoa, ei maistu...
Perjantaina velliä, jogurttia ja mehua. Vähän joi maistuu. Hoitajat merkkaa listaan kaikki juomiset ja "syömiset". Enemmän pitäisi syödä. Muuten joutuu taas tippaan.
Lauantaina luulin pääseväni kotiin, mutta EI. Liian vähän syönyt ja juonut.
Su kotiin =)

Nyt leikkauksesta on kulunut vko + 3 päivää. Olo on hyvä. Pikkuhiljaa syön kaikkea vähän, lasagnea, leipää, salaattia. Mutta TOSI VÄHÄN. Esim. lasagnea n. 4-5tl kerralla. Muuten tulee paha olo.
Viime keskiviikkona ( vko leikkauksesta) erehdyin syömään savulohta nälissäni (eli mä tunnen nälkää, jos ruokavälit yli 2-3h). En malttanut kai pureskella sitä tarpeeksi hyvin. Tuli kauheat kipuprampit ja luulin oikesti, että nyt tapahtuu kauheita.
Soitin jo miehelle töihin, että ala tulla lapsen luo, minun on tilattava ambulanssi.
Mutta onneksi tuli oksennus ja kaikki tuska loppui siihen.
Nyt elo on mukavaa ja olen onnellinen.
Leikkauksesta paino tippunut 4,9 kg + eneilyssä se 9,7 = 14,6 kg
Tsemppiä kaikille leikkausta odottavillle! Uskon, että tämä on meille hyvä juttu.

laihis

Viestien lukumäärä : 83
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 30.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuopioon menijöitä? - Sivu 2 Empty Vs: Kuopioon menijöitä?

Viesti kirjoittaja siipe Su Loka 24, 2010 9:47 pm

Mulla ois tiistaina KYSsiin lähtö, keskiviikkona leikkaavat! Ei pelota vielä ainakaan. =) Illalla voipi mietityttää enemmän! Hui! ;D
siipe
siipe

Viestien lukumäärä : 15
Paikkakunta : sukeva
Registration date : 29.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuopioon menijöitä? - Sivu 2 Empty Vs: Kuopioon menijöitä?

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ke Tammi 16, 2013 1:50 am

Hei!!

Olisiko täällä lisää Kuopioon menijöitä?

Viimeiks on Siipe kirjoitellut - kuinka siulla mennyt?..8.7.2011 ainahin hieno on tulos painorintamalla -70kg Wauuu! cheers
Hansullakin siellä hieno matka ollu:..nyt hienosti BMI25 - Onneksi olkoon! flower

Kertoilkaa kuulumisianne ja jos on uusia Kys:ille hoitoon menijöitä, olisi tosi kiva kuulla tarinoitanne! Very Happy

Itse sain tänään mieluista postia: Kutsu labrakokeisiin 28.1 ja leikkausarvioon 18.2(esittelyni on tuolla pinon aluussa..jossahin Wink )

Muuten..otetaanko tuo kauhea määrä labrakokeita aina samalla kertaa, samana päivänä? Shocked

Itteäni pelottaa juuri nuo paastokokeet..viimeikskin tuli toooosi kurja olo, oksu oli lentää aika lähellä silent
..miulla muutenkin nuo suonet jotenhin huonot..tiedän, että joutuvat ronkkimaan urakalla..käääääk! affraid
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuopioon menijöitä? - Sivu 2 Empty Vs: Kuopioon menijöitä?

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ke Tammi 16, 2013 1:54 am

Hei vielä..miten mie saan laiteltua kuvan tuonne oikiaan reunaan?.. Smile

Kiiitos I love you
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuopioon menijöitä? - Sivu 2 Empty Vs: Kuopioon menijöitä?

Viesti kirjoittaja Ano Ke Tammi 16, 2013 2:03 am

Hei!

Miun tiedoista löytyy vähän tarinaa itsestäni ja seikkailustani kohti leikkausta. Kun katsot profiilista myös aiheet niin olen ihan omalla "viestiketjullanikin" kertoillut mitä on parin vuoden aikana tapahtunut.

Miulla oli juurikin labrat tässä 11.1. Seitsemän putkea ne nyki erinäisiin testeihin. Leikkausarvio on sitten 4.2. Eli aikalailla parin viikon viiveillä sitten mennään Smile

Ano

Ano

Viestien lukumäärä : 118
Registration date : 24.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuopioon menijöitä? - Sivu 2 Empty Vs: Kuopioon menijöitä?

Viesti kirjoittaja stina66 Ke Tammi 16, 2013 2:33 am

Hei
Kuvan saat kun menet käyttäjätietoihin ja sieltä avatar-välilehteen ja sitten vaan latamaan Smile
stina66
stina66

Viestien lukumäärä : 92
Paikkakunta : Savo
Registration date : 16.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuopioon menijöitä? - Sivu 2 Empty Vs: Kuopioon menijöitä?

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ke Tammi 16, 2013 3:23 am

Ano - toinen kerta toden sanoo, varmasti.I love you

stina66..en siis ymmärrä..osaan mennä tuonne omiin käyttäjätietoihini..mutta Avatar välilehti - mistä se löytyy?..ei vain ymmärrä nyt tämä pien pää Embarassed

((muoks))..jopas löysin - Kiitos! Very Happy
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuopioon menijöitä? - Sivu 2 Empty Vs: Kuopioon menijöitä?

Viesti kirjoittaja Palleroinen Ke Tammi 16, 2013 4:07 am

Tässä yksi Kuopioon pyrkivä. Ravintoterapeutti sanoi, et KYSsin linja on se, että BMI yli 60 EI leikata, eikä lähetettäkään heru ennen kuin paino on alle sen. Tietty jos BMI ei ole vielä niin korkealla, niin tilanne voipi olla toinen.

Mutta itsellä ainakin menee nyt niin, että ensin pitää saada omin keinoin BMI alle 60, sitten ravintoterppa harkitsee lähetettä lääkärille.
Palleroinen
Palleroinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 21.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuopioon menijöitä? - Sivu 2 Empty Vs: Kuopioon menijöitä?

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ke Tammi 16, 2013 4:29 am

Hei Palleroinen!

Sulle kovasti laitan täältä tsemppiä&voimasia, jotta saat vaakan näyttämään leikkaukseen pääsemiselle sopivan soppelia lukua. I love you


Viimeinen muokkaaja, Nanne Napaneera pvm Ke Tammi 16, 2013 6:32 am, muokattu 1 kertaa
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuopioon menijöitä? - Sivu 2 Empty Vs: Kuopioon menijöitä?

Viesti kirjoittaja Palleroinen Ke Tammi 16, 2013 5:48 am

Kiitos Nanne Smile
Taistelutahto on kyllä päällänsä, enää ei anneta periksi! Tavallaan helpottavaa, et nyt se on minusta kiinni. Ei ole enää tekosyitä.
Palleroinen
Palleroinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 21.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuopioon menijöitä? - Sivu 2 Empty Vs: Kuopioon menijöitä?

Viesti kirjoittaja hansu Ke Tammi 16, 2013 6:42 pm

Minä en jäänyt odottelemaan Kuopioon pääsyä, kun jonotusaika huiteli useammassa vuodessa silloin. Kävin leikkauksessa yksityisesti, joten en osaa sanoa KYS:n asioista yhtään mitään.

Mutta leikkaukseen meno kannattaa. Vointi on hyvä, kilot poissa. En enää juurikaan muista koko leikkausta. Ruokailuista on tullut elämäntapa, automaattisesti karsin turhuudet pois. Syöminen on ainaista kaupankäyntiä tosin. Karkit ovat alkaneet maistua... Pahus... Laku olisi niin hyvää, pätkikset samoin... Mutta takaraivossa häämöttää pelko nousevasta painosta ja sitä jarruttaa syömisiään/herkkujen määrää. Mikään ei olisi kamalampaa kuin se, että vierestä laihumista seuranneet pääsisivät kuittailemaan nousevasta painosta. Meidän suku kun ei ole pienemmästä päästä kokoa katsottaessa ja minä olen ainoa leikkauksen läpikäynyt.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuopioon menijöitä? - Sivu 2 Empty Vs: Kuopioon menijöitä?

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera To Tammi 17, 2013 2:14 am

hansu - minä vuonna olit hakeutumassa(Kys)sinne lihavuusleikkaukseen?
..oliko Kys:illa jo silloin oma yksikkönsä näille potilaille/asiakkaille?

Hirvittää jos joutuu paljon yli 1v odottelemaan..kai se on tapauskohtaistakin..

Kys:illä on ollut uhkasakko päällänsä (800 000e)15.1.2013 saakka juuri pitkien leikkausjonojen vuoksi..ovatko nyt välttäneet tuon sakon..en tiedä?

Muistelin, että pari kirurgia oli ainakin lähtenyt pois ja siitä osittain nämä pidentyneet jonot.

Sairaanhoitopiiri lipsui hoitotakuusta - Valvira uhkaa sakolla!

Pohjois-Savon sairaanhoitopiiri on saanut Valviralta määräyksen noudattaa hoitoon pääsystä annettuja enimmäisaikoja. Valvira tehostaa määräystään 800 000 euron uhkasakolla.

Kuopion yliopistollisessa keskussairaalassa oli helmikuun lopussa yli sata potilasta, jotka olivat odottaneet hoitoon pääsyä yli puoli vuotta. Valtaosa heistä odotti kirurgista hoitoa.

Määräyksiä ei noudateta, jos niitä ei tehosteta uhkasakolla.
- Leena-Maija Vitie
Määräys annettiin samalla myös kahdeksalle muulle sairaanhoitopiirille. Pohjois-Savon sairaanhoitopiirin osalta uhkasakko olisi suurin. Valvira ei ole aiemmin antanut yhtä monta uhkasakkoa kerralla.
- Olemme havainneet, että määräyksiä ei noudateta, jos niitä ei tehosteta uhkasakolla, perustelee Valviran lakimies Leena-Maija Vitie.

Uhkasakko ei huolestuta KYSissä

Sairaanhoitopiirien pitää antaa ensi vuoden alkuun mennessä Valviralle selvitys siitä, miten kiireettömään hoitoon pääsy on varmistettu. Muussa tapauksessa uhkasakko tulee maksettavaksi.

Pohjois-Savoon ei ole aiemmin määrätty uhkasakkoa. KYSin palvelualuejohtaja Markku Härmä sanoo olevansa erittäin toiveikas, että sakko vältetään tälläkin kertaa.

- Yli kuusi kuukautta jonottaneet ovat jo nyt mallilla ja uskon, että kolmen kuukauden jonotkin ovat lainmukaisessa tilassa vuodenvaihteeseen mennessä.

Valviran mukaan Pohjois-Savon sairaanhoitopiirin tulisi myös antaa nykyistä tarkempia tietoja potilaille hoitoon pääsyn ajankohdasta. Vaatimus tuli Härmälle yllätyksenä.

- Se on työvuorojen ja tietojärjestelmien kannalta iso juttu. Jos potilaalle pitää ilmoittaa toimenpideaika suoraan, se tarkoittaa, että työvuorolistat tulee laatia kuukausia etukäteen, Härmä poht
ii.
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuopioon menijöitä? - Sivu 2 Empty Vs: Kuopioon menijöitä?

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera To Tammi 17, 2013 2:19 am

hansu - löysinkin tietoa tuosta Lihavuuden hoitoyksiköstä Kys:illä - avattu 1/2011

Löysin myös tietoa, että 8/2012 mennessä (sinä vuonna) leikkauksia tehty 0..näin ollen, ei kovin hyvältä vaikuttaisi Neutral
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuopioon menijöitä? - Sivu 2 Empty Vs: Kuopioon menijöitä?

Viesti kirjoittaja hansu To Tammi 17, 2013 4:00 pm

Käsittääkseni jono liikkuu nyt nopeampaan kuin silloin... Mutta tarkoista ajoista ei tietoa. Kuopiolaiset saattavat päästä nopeamminkin etenemään kuin kauempaa tulevat. Kyllä ne asiat siitä selviävät. Tsemppiä.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuopioon menijöitä? - Sivu 2 Empty Vs: Kuopioon menijöitä?

Viesti kirjoittaja rolli82 Ma Tammi 28, 2013 8:37 pm

moi
minä saan varmaan huomenna rt:ltä uuden lähetteen käymään leikkaavalla lääkärille, toivon mukaan ainakin. ja kys:lle yritän päästä.

itse kuulun vasta ikään tässä, kun ystäväni on hakeutumassa joensuuhun leikkaukseen niin sieltä sanoneet että KYs:iin vuoden jono, mut joensuuhun paljon paljon lyhyempi. saas nähä sit.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuopioon menijöitä? - Sivu 2 Empty Vs: Kuopioon menijöitä?

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ke Tammi 30, 2013 6:28 am

Kyllä tuo vuoden jono vielä ihan Ok..mutta jos siitä pahasti vielä venyy..saattaa kummasti jo alkaa minua "potuttamaan" - ja kunnolla.. Evil or Very Mad

..vaan, olenpa tottunut hieman hoputtelemaan noita terveydenhoidon ammattilaisia ennenhin ja asiat saattaneet yllättäen alkakaa rullata nopsempaan etiäpäin..kattotaan ja toivotaan parasta, en tässä vielä ala maalailemaan piruja seinille.. Wink

..niin, eilen kävin Kys:illä labroissa&EKG:n, sitten 18.2 RT&Lääkäri..ja kyllä mie sitä lääkäriä tenttaan kovin, että milloin mie mahdollisesti sitten pääsisin koisimaan sinne leikkurin pöydälle? Sleep (mie muuten olen ollut leikkurilla joskus muinoin itse töissä anestesia välinehuoltajana)
Nyt tänään käväisin lääkärillä kun taisi angiinan mulle iskeä, pläääh Mad ..V-pen mega kuurilla nyt sitten 10vrk.
Mies täyttää vuosia viikonlopulla ja oli tarkoituksenamme hieman "viihteilemään" lähtä drunken ..jospa mie siihen mennessä jo kunnossa Very Happy
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuopioon menijöitä? - Sivu 2 Empty Vs: Kuopioon menijöitä?

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ke Tammi 30, 2013 6:45 am

rolli82..saitko sen uuden lähetteen? Smile ..mikä siun tilanteesi nyt onkaan/missä vaiheessa asiat menossa?..labrat&EKG ainahin otettu..oletko eneillyt vielä?

Missä vaiheessa sitä letkua niellään(gastroskopia)..ja mitä muuta olikaan?..spirometriako se nyt oli?..siinäkö vaiheessa vasta kun lääkäri on leikkauspäätöksen jo tehnyt?

Oliko tuo gastroskopia hurja, vaiko vain kurja kokemus? silent ..itse en ole kovin herkkä yökkäilemään..mutta tuo letku ON jytäkän nököinen.. tongue
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuopioon menijöitä? - Sivu 2 Empty Vs: Kuopioon menijöitä?

Viesti kirjoittaja rolli82 Ke Tammi 30, 2013 4:58 pm

käys Nanne Napaneera katsomas mun oma ketju ajatuksia nyt ja tulevaisuudesta. =)
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuopioon menijöitä? - Sivu 2 Empty Vs: Kuopioon menijöitä?

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ti Helmi 19, 2013 3:27 am

((muoks))


Viimeinen muokkaaja, Nanne Napaneera pvm Ti Helmi 19, 2013 3:28 am, muokattu 1 kertaa
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuopioon menijöitä? - Sivu 2 Empty Vs: Kuopioon menijöitä?

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ti Helmi 19, 2013 3:27 am

Kopsailen vielä tännehin kirjoitukseni..

Hellurei!!!!

Nyt eka käynti Kys:illä takana..ja ihan hyvät fiilikset jäi.

Vihreää valoa näytti lääkäri ja en edes painon pudottukseen h e t i joutunut(kirurgi sitten varmaan viim. määrää)

Painoa tasan 130kg..ihan riittämiin, huh

Kovasti alan kyllä painostamaan itse kutakin yksikköä, jotta pääsisin noihin: Spirometria, Gastroskopia ja vatsan ultra ennen Kys:in kesän seisokkia,(lomat) joka alkaa heti Juhannuksen jälkeen.

Olisi kyllä huippu juttu jos ennen lomien alkua kokeisiin pääsisin..
..mitä nopsempaan kokeet ohi, sitä nopsempaan pääsen leikkaavan kirurgin juttusille ja päätetään leikkaus ajankohta..ja tie-ten-hin, jos mitään yllättävää löydöstä ei matkan varrella tule..mulla tuo Sappi on vaan sellainen, että se vaiva saattaa peheta leikkauksen jälkeen..nytkin aina kohtauksen tullessa, Tramalia täytyy ottaa..joskus 2-3x/kk..välistä taas harvemmin..ei Litalgin enää auta ollenkaan siihen kipuun.

Lääkäri sanoi, että v. 2012 leikattiin 50 potilasta..nyt ei kuulemma ole jonoja(yllätys, yllätys)potilaita lähikunnista ohjataan muuallekin, kuin Kuopioon.

..ja jos tosi tosi hyvin kävisi..leikkaus JO ennen Heinäkuun alun kesälomia(tuskin)..huih, en uskalla edes ajatella, jotta noin hienosti kävisi.

..mutta mutta..totuushan saattaapi sitten olla taas iiiiihan toinen mitä puheet..toivossa elellään..syksyllä/alkutalvesta 2013 kumminhin pitäis puukon alla tämän flikan jo olla

..niin..ja labrakokeissa ei ollut mitään hälyttävää..paastosokeri 6.1 ja esim. fs-Kol 6.6(luulin, että huonomminhin asiat)

Lääkäri tuumasi: "haluat siis leikkaukseen"?..minä: "no, sitähän varten täällä olen"..lääkäri hetken päästä virkkoi: "juu, kyllä tuo sokeri selkeästi punaisella vilkkuu ja kun sinulla ollut se R-diabeteskin-04..niin leikkausta minäkin puollan - laitellaan asiat etenemään"


Hyvä mieli kaiken kaikkiaan jäi tältä reissulta.



Tilanne päivitystä..

6/2012 Tk:n omalääkärillä käynti ja lähete RT:lle/lähtöpaino 144.2kg/BMI 46.55
8/2012 RT:llä käynti
11/2012 RT:llä käynti(painoa pudonnut silloin n -13kg)
12/2012 Omalääkärillä käynti(painonpudotus -15kg)lähete Kys:ille
1/2013 kutsu labroihin(painonpudotus -16kg)
2/2013 aika RT:lle&Lääkärille(lihavuusleikkaus arviointi)
18/2.2013 RT&Sisätautilääkäri= vihreää valoa leikkaukselle-Jeee!!!cheers
..painoa 130kg..nyt odotellaan sitten kokeisiin pääsyä(Gastro+Spiro+ultra)


Viimeinen muokkaaja, Nanne Napaneera pvm Ti Helmi 19, 2013 3:56 am, muokattu 2 kertaa
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuopioon menijöitä? - Sivu 2 Empty Vs: Kuopioon menijöitä?

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ti Helmi 19, 2013 3:55 am

rolli82 - siulla siis eneily menossa(ko?)..
..ja lähetteen sait leikkaukseen äskettäin - ONNEA!I love you

Miten pitkään eneilet - mikä tavoite?..ja mitä sitte tapahtuu seuraavaksi?

..yxi utelias vaan täällä.. Laughing
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuopioon menijöitä? - Sivu 2 Empty Vs: Kuopioon menijöitä?

Viesti kirjoittaja rolli82 To Helmi 21, 2013 2:59 pm

siis en minä saanut lähetettä leikkaukseen, kun uusinta leikkausarviointiin. odottelen edelleen kutsua kys:lle, et pääsis sinne taas kertomaan samat asiat kuin viimeksisin lääkärille. mut viimeksi meni 3kk ennen kuin kutsu tuli , niin en kovin kiireellä odota nyt.

täytyy häpeillen myöntää et mulla tuli kaikki kilot takaisin eneilyn jäkeen ja vähän päälle. seuraan nyt koko ajan syömisiäni, mut liikkumaan en pääse iltaisin, kiitos miehen töiden. kotiin ku töistä pääsee niin alkaa se ainainen kodin "siivous", ruoan teko, lasten kans ajan vietto yms.

nyt on vielä et olen niin väsynyt koko ajan ku yöt läpeensä näen unia ja heräilen vähän väliä, ei tule sitä kunnon unta edes =( ja väsyneenä sit alkaa tehdä mie3li vaikka mitä . nyt olen huomannut et välttelen kovasti kaikkia portaita. mol polviin vihloo kun portaissa kulkee.

eli minä olen täällä vain nyt odottavalla kannalla.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuopioon menijöitä? - Sivu 2 Empty Vs: Kuopioon menijöitä?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa