Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kokemuksia karppaamisesta

5 posters

Siirry alas

Kokemuksia karppaamisesta Empty Kokemuksia karppaamisesta

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Su Heinä 25, 2010 4:57 am

Miten on oletteko onnistuneet pudottamaan painoa karppaamalla ja mitenkä paljon/missä ajassa? Mitenkä tuolla onnistuu (me todella lihavat)? Oletteko saavuttaneet alakarpilla ketoosin, mitä silloin tapahtuu? Mulla on paljon kysymyksiä, eikä ketään vastaamassa..... Mulla vaatteet alkaa pyöriä jo päällä (en ole tajunnu ottaa mittoja), sekä kaverit toitottaa kuinka olen laihtunut.... Vaaka tosin ei ole muutosta huomannut?! Miksi näin? Toinen mieltäni askarrittava kysymys on, että mikä on Minimi kalorimäärä (ened) joka pitää päivässä saada?

Olisin very happy, jos joku osaisi vastailla.

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Paikkakunta : suomenmaa
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia karppaamisesta Empty Vs: Kokemuksia karppaamisesta

Viesti kirjoittaja bulleriina Su Heinä 25, 2010 7:13 pm

Moi!

Minä pyrin vähintäänkin hyväkarppailemaan jatkuvasti, koska sokerit eivät minulle sovi. Ennen leikkausta olen myös laihduttanut karppaamalla muutamassa viikossa reilut kymmenen kiloa. Ainoa ongelma tuolloinkin oli, että itsekuri ei riittänyt pysymään ruodussa. Nyt on huomattavasti helpompaa, kun sokereista ei enää saa hyvää oloa, päin vastoin.

Olet vamaan myös tietoinen www.karppaus.info -sivustosta. Sieltä saa tosi paljon tietoa. Tosin on vähän yhden asian sivusto, eli heidän mielestään karppaus on ainoa tie onneen ja lihavuusleikkaukset ovat turhia, jos vaan ymmärtäisimme karpata.

Minulle tuo hyväkarppaus on tällä hetkellä sopiva systeemi. Eli siis ei sokeria, valkoista viljaa tai muita nopeita hiilareita, hitaitakin kohtuudella ja pääosa ruuasta proteiineina, rasvana ja kasviksina. Tällä systeemillä voin hyvin.

Eneilyssä minimikalorimäärä on kai 500 ja ehdoton maksimi 700.

Toivottavasti sait tästä jotain irti!

bulleriina

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 09.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia karppaamisesta Empty Vs: Kokemuksia karppaamisesta

Viesti kirjoittaja 2Shy Su Heinä 25, 2010 11:23 pm

Olen karpannut yli vuoden ja kokemus siitä oli siinä mielessä hyvä, että alussa paino putosi nopeasti ja vatsassa oli hyvä olo. Piristävän alkuhumauksen jälkeen painon lasku oli kuitenkin ihan yhtä sitkeässä kuin muillakin dieeteillä, joita olen kokeillut.

Nuo karppaus-sivut tuntuvat joltain kulttiuskonnon sivustoilta. En usko hetkeäkään, että vähähiilarinen ruokavalio on se ainoa onni ja autuus pidemmän päälle. Toki pidän glykeemisen indeksin mielessä koko ajan, mutta pekonit ja voit jätän ihan rauhassa karpeille.


Jos lukee "karppiguru" Varpu Tavin "oivalluksia" lihavuusleikkauksista, ymmärtää kyllä pian minkälaisella ammattitaidolla hän puhuu.. :p
http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=60&t=42458&p=1018906&hilit=leikkau*#p1018906



2Shy
2Shy

Viestien lukumäärä : 62
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 31.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia karppaamisesta Empty Vs: Kokemuksia karppaamisesta

Viesti kirjoittaja Laihduttava Ma Heinä 26, 2010 3:31 am

Mä luin tuon koko ketjun ja tuli kyllä sellanen olo, että siellä ei tosiaan tiedetä mistä puhutaan. Kuinkakohan moni noista tuolla karppaajista on ollut oikeasti bmi:ltään yli 40? Mä en usko että ihan hirmu moni siellä on alun perinkään liikkunut samoissa mitoissa, mitä meistä täällä liikkuu jokainen.
Mä olen itse kokeillut karppaamista. Siitä tulee kyllä ihan hyvä olo ja turvotukset sillä lähtee melko hyvin. Mutta en mä kyllä sillä tavalla kiloja saanut mihinkään liikkeelle, en tiedä sitten miten olisi pitänyt toimia että sillä olisi päässyt laihtumaankin kunnolla.
Mä itse vain jätin leivät, pastat ja perunat pois, lisäsin lihaa, kasviksia ja rasvaa. Mutta en laskeskellut sen enempää, hiilarimääriä seurailin vain. Ja vaikka hiilarit pysyi kohtuudessa, paino ei pudonnut muutamassa viikossa mihinkään suuntaan. Olisi kai pitänyt kiinnittää huomiota myös annoskokoihin ja muihin määriin, mutta mä en silloin halunnut. Vaan halusin kokeilla noin. Ja mulla se ei toiminut.
Joten ihan turhaan he tuolla vouhottaa, että ihmiset menee leikkaukseen kokeilematta edes. Uskoisin, että meitä kokeilijoita löytyy täältäkin foorumilta muitakin.

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia karppaamisesta Empty Vs: Kokemuksia karppaamisesta

Viesti kirjoittaja Riski_iita Ke Elo 04, 2010 6:54 pm

Kyllä, kyllä ja niin totta!! Tuo vähähiilarinen/karppaaminen miten kukakin asian haluaa sanoa, ei todellakaan kaikille tuo sitä onnea.

Itse karppailin, ketoosissa saakka, noin pari kuukautta, ja olo oli ihan mainio. Painokin putosi n 9kg mikä oli hyvä homma ( tosin takaisin on tainnut tulla 15, mutta ei siitä siis enempää ;) ) . Mutta kyllä sain olla todella tarkkana ajoittain mitä söin. Musta tuntuu että ruokamäärät lisääntyivät, koska karppiroka oli niin hyvää... aluksi. Sitten kyllä iski se yksipuolisuuden äklötys, en ollut tarpeeksi viitseliäs keksimään ja laittamaan aina uusia ja uusia ruokalajeja.

Mutta se mikä tossa oli ehdottomasti upeinta mun kohdallani, oli yöunien laadun paraneminen. Se oli ihanaa, ja joka päivään sai tunnin lisää aikaa, kun jaksoi hyvien ed. yön unien takia. :)

Mutta eihän tuo mitään todellista helpotusta tähän lihavuuteen tuonut. Eli lopunviimeksi ei siis toiminut mullakaan, eikä kaikilla kavereillanikaan. Meitä oli nimittäin 6 kaverusta jotka aloimme samaan aikaan. Meistä kaksi ( LAIHINTA) laihtui runsaimmin, ja me joilla oli bmi korkein laihduimme vähiten. Eli uskon taas että syynä olivat ne ruokaMÄÄRÄT joihin parhaiten pystytään leikkauksella vaikuttamaan.... mutta sitähän eivät laihat karppaajatKAAN ymmärrä. :D
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 29.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia karppaamisesta Empty Vs: Kokemuksia karppaamisesta

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa