Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ENE-dietille elokuun lopussa...

5 posters

Siirry alas

ENE-dietille elokuun lopussa... Empty ENE-dietille elokuun lopussa...

Viesti kirjoittaja dunbar Ma Heinä 19, 2010 5:19 am

Mites Peijakseen menijöillä on aikataulut menneet leikkaukseen pääsyn suhteen? Mulla alkaa se 10 viikon ene-dietti Jorvissa elokuun lopussa. Ryhmä kestää melkein jouluun asti. Sisätauti lääkäri sanoi kesäkuussa, että pääsen leikkaukseen, mutta ensin on käytävä ene-ryhmä. Nyt mietityttää, saankohan leikkausajan heti ryhmän loputtua vai joudunko edelleen odottelemaan aikaa? Sisätautilääkäri sanoi, että olen jo jonossa leikkaukseen. Eli voinko luottaa hänen sanoihinsa?

Ja se ene-ryhmä pelottaa ihan kamalasti. En ymmärrä miten selviän siitä hengissä? Olen aina inhonnut nestemäisiä paksuja juomia ja pussikeittojen hajukin kuvottaa. En voi syödä esim kasvissosekeittoja, ne jotenkin juuttuu kurkkuun. Pirtelöä juon tosi harvoin ja silloinkin voi kuvotuksen tunne tulla. Haluaisin kuitenkin löytää jonkun ene-valmisteen, koska ruualla eneily voi olla tosi haastavaa. Vinkkejä?

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 11.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ENE-dietille elokuun lopussa... Empty Vs: ENE-dietille elokuun lopussa...

Viesti kirjoittaja 2Shy Ma Heinä 19, 2010 5:14 pm

Minäkin sain tänään kutsun ENE-ryhmään, himppasen myöhässä kun leikkauksestakin on jo 8 viikkoa.. :) En jaksanut odotella kunnallisella joten käväisin Tallinnassa leikkauttamassa itseni, ihan hyvä vaihtoehto myös.

Ymmärsin alkuperäisestä Ene-haastattelusta, että ensimmäisessä tapaamisessa on tarjolla maistiaisia erilaisista ene-tuotteista ja että kaikkea saa kokeilla ennen ostopäätöstä. Lisäksi jaetaan kertapakkauksia kotiin maisteltavaksi.

Itse laihdutin keväällä Nutriletillä ja täytyy sanoa, että vaikka niitä kanakeittoja maustoi kuinka niin se jauheen maku pysyi... Välillä kana-teriyakisubin kutsu kävi aivan liian voimakkaaksi..

Tsemppiä sulle Eneilyyn ja toivottavasti saat leikkausajan mahdollisimman pian!
2Shy
2Shy

Viestien lukumäärä : 62
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 31.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ENE-dietille elokuun lopussa... Empty Vs: ENE-dietille elokuun lopussa...

Viesti kirjoittaja Tes To Heinä 22, 2010 12:59 am

Hei dunbar,

minä taidan olla tulossa samaan ENE-ryhmään nyt elokuussa. Oletko maanantain ryhmässä? Kuulin hoitajalta, jolle soitin, että nyt syksyllä aloittaa kaksi ryhmää. Minulle tuli tosiaan paperit tuohon maanantain ryhmään.

Aiemmin minua mietitytti, onko minun pakko osallistua tuohon ryhmään, sillä olen jo yhden 16-viikkois jakson suorittanut vuonna 2005. Silloin paino putosikin hyvin. Silloin vain totesin, että vain yksi ainoa Nutrilett-maku (suklaa) meni alas. Sitä sitten kipattiin joka päivä 5 annosta. Yrgh. Toista makua (metsämarja) yritin silloin tällöin vaihtelun vuoksi käyttää, mutta sitä oli pakko maustaa rankasti, että meni alas. Tein metsämarjapirtelöni siis melko vahvaan fun light -mehuun. Sillä meni alas, vaikka välillä puistattikin.
Tes
Tes

Viestien lukumäärä : 24
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 06.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ENE-dietille elokuun lopussa... Empty Vs: ENE-dietille elokuun lopussa...

Viesti kirjoittaja dunbar To Heinä 22, 2010 3:17 am

Taidetaan olla samassa ryhmässä:) Saapas nähdä mites miedän käy...

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 11.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ENE-dietille elokuun lopussa... Empty Vs: ENE-dietille elokuun lopussa...

Viesti kirjoittaja Tes To Heinä 22, 2010 3:35 am

Jee :)

Mielenkiintoista siitä ainakin tulee.


Viimeinen muokkaaja, Tes pvm Ti Elo 24, 2010 4:16 pm, muokattu 1 kertaa
Tes
Tes

Viestien lukumäärä : 24
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 06.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ENE-dietille elokuun lopussa... Empty Vs: ENE-dietille elokuun lopussa...

Viesti kirjoittaja Lupsu Ti Elo 24, 2010 3:10 am

Minä pääsen ENE-ryhmään joka aloittaa tammikuussa...jten joudun vielä odottamaan...Mutta kuinkas toiset on jo laitettu leikausjonoon, minulle vain luvattiin leikkaus, mutta ei siitä ollut mitään puhetta että jonossa olisin jo.
Kirje tulee kuulemma joulukuusa kotiin, jossa kerrotaan tammikuun ryhmän aloitus pvä ja seuraava käynti jorvin lääkärillä on 1.6.2011..pitkä aika siis vielä.
Onko joku vaatinut jorvissa sen kolibakteeri tutkimuksen verikokeilla tehtäväksi/tai puhallustestillä? En usko etä itse pystyisin mitään letkua nielemään.

Lupsu

Viestien lukumäärä : 26
Paikkakunta : espoo
Registration date : 15.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ENE-dietille elokuun lopussa... Empty Vs: ENE-dietille elokuun lopussa...

Viesti kirjoittaja musti0205 Su Elo 29, 2010 6:17 pm

heissan eneilystä 6kk kokemus 2009 50kg lähti leikattiin sen jälkeen satks
siinäkin iski se leikkauksen kauhu
musti0205
musti0205

Viestien lukumäärä : 44
Paikkakunta : Harjavalta
Registration date : 25.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ENE-dietille elokuun lopussa... Empty Vs: ENE-dietille elokuun lopussa...

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa