Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tietoa Tampereen alueelta...

+13
BLOCCO
aino.tenkku
jari 41
tiikos
Saijas
toukka79
haaho
bombur
suhmura
Ranskis
ihanainen
MRA123
simri
17 posters

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Tietoa Tampereen alueelta... Empty Tietoa Tampereen alueelta...

Viesti kirjoittaja simri La Kesä 05, 2010 6:37 pm

Kävin toissapäivänä mahan tähystyksessä, ja siellä oleva leikkaava lääkäri sanoi että jonot ovat lyhenemässä!
Tähän asti on kuulemma Tays:issa leikattu näitä leikkauksia joka keskivikko. Nyt tulevana syksynä alkavat leikata kerran viikossa myös Hatanpään sairaalassa. Joten leikkausjonoja saadaan purettua nopeammin.
Tämä on siis positiivinen uutinen meille kaikille jotka jonottavat Tampereen alueella, ja halusin jakaa sen tiedon teille...
Aurinkoista kesää kaikille!

simri

Viestien lukumäärä : 73
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 05.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietoa Tampereen alueelta... Empty Vs: Tietoa Tampereen alueelta...

Viesti kirjoittaja MRA123 Su Kesä 06, 2010 12:19 am

Ou jee!!!

Olipa hyvä uutinen! Kiitos siitä! Menen ensi viikolla tohon tähystykseen, mulla oli sellainen käsitys että leikkaavat joka toinen viikko 2 leikkausta/päivä.
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietoa Tampereen alueelta... Empty Vs: Tietoa Tampereen alueelta...

Viesti kirjoittaja MRA123 Ma Kesä 07, 2010 1:10 pm

Simri,

vielä piti kysymäni, että saitko arvoitua leikkausaikaa? Kuinka pitkälle menee, mahtaako päästä tän vuoden puolella leikkaukseen?

Terveisin,

MRA123
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietoa Tampereen alueelta... Empty Vs: Tietoa Tampereen alueelta...

Viesti kirjoittaja simri Ti Kesä 08, 2010 1:12 am

No mulle sanottiin että jos käy hyvä tuuri, niin syksyn aikana vois vielä päästä... Muuten menee sit ens talvelle...
Mun mielestä ne sano et nyt olis jonossa kesätauon jälkeen 30-40 potilasta...

simri

Viestien lukumäärä : 73
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 05.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietoa Tampereen alueelta... Empty Vs: Tietoa Tampereen alueelta...

Viesti kirjoittaja MRA123 Ti Kesä 08, 2010 2:38 pm

Voi jehna, onpas meitä paljon jonossa... :))
Mulle tää odottaminen on yhtä tuskaa, tuppaan oleen sellanen -mullehetikaikkitännenyt- tyyppi :))
Mutta eihän muukaan auta ja onneksi sentään on mahdollisuus päästä leikkaukseen, toivottavasti torstain letkunnielennän tuloksena ei tule takapakkia=löydöksiä ettei leikattais.
Kiitos sulle tiedoista!!!
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietoa Tampereen alueelta... Empty Vs: Tietoa Tampereen alueelta...

Viesti kirjoittaja simri To Kesä 10, 2010 3:26 am

Itse oon kans vähän samaa tyyppiä, kovasti odottelen että jos tosiaan jo syksyllä pääsis... Toivotaan parasta!
Tsemppiä huomiseen letkunnielentään...

simri

Viestien lukumäärä : 73
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 05.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietoa Tampereen alueelta... Empty Vs: Tietoa Tampereen alueelta...

Viesti kirjoittaja MRA123 Pe Kesä 11, 2010 12:28 pm

Heips,

Kiitos! Vastailin tuonne sun esittelyketjuun letkunnielennästä!
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietoa Tampereen alueelta... Empty Vs: Tietoa Tampereen alueelta...

Viesti kirjoittaja ihanainen Ke Heinä 07, 2010 10:40 pm

Hei
Minä kävin letkua nielemässä helmikuussa ja odottelen kovasti josko elokuulle tai syyskuulle tulisi leikkausaikaa. Ennen kesää ei ollut mitään toivoa, niin paljon oli jonossa tunkua.
Noh, tässä onkin sitten kevät ja kesäkin mennyt helicohäädöissä, nytkin odottelen edellisen tuloksia ja sitten vaan kolmannen lääkekuurin kimppuun jos edelleen positiivinen löydös on. Hankala häädetävä mokoma pöpöläinen on.
Olis kiva kyllä nähdä muitakin leikkaukseen meneviä ja olleita. Vertaistuki olisi kova juttu leikkauksen jälkeen.
Nyt omatoimisesti painoa tiputeltu 18kg ja kesä laittoi stopin putoamiselle. Kunhan ei vaan tule takaisin grammaakaan...

ihanainen

Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : tampere
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietoa Tampereen alueelta... Empty Vs: Tietoa Tampereen alueelta...

Viesti kirjoittaja MRA123 To Heinä 08, 2010 2:00 pm

Hei,

Minä odottelen vasta letkunnielennän tuloksia, harmi homma kun sulla ei meinaa millään häipyä tuo pöpö.
Olet upeasti pudottanut painoasi, onnittelut! Mä kävin just eilen puntarilla ja ei kyllä hyvää luvannu, lyhyessä ajassa paino noussu about 5kg. Nyt on pakko ryhdistäytyä ettei tää homma karkaa käsistä. Huokaus. Aina tätä samaa tämä elämä, jos ei laihduta niin sitten lihoo. Tähän minä apua olen hakemassa tuolla leikkauksella, että elämä tasapainottuu ja ei tarvitsisi aina olla "laihdutuskuurilla".
Hyvää hellepäivää kaikille!
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietoa Tampereen alueelta... Empty Vs: Tietoa Tampereen alueelta...

Viesti kirjoittaja Ranskis Ke Heinä 21, 2010 5:40 pm

Moron!
Ihanaa, että täällä on muitakin Tampereen alueelta! Olen itse menossa vasta ravintoterapeutille ja lääkärille TAYSsiin, ja on tosi mielenkiintoista lukea teidän keskustelua Saan siitä kipeästi tarvitsemaani tietoa just tän sairaalan toimintatavasta tässä asiassa. En ole uskaltanut kertoa kenellekään pyrkimyksestäni päästä leikkaukseen, sillä olen saanut kuulla tarpeekseni niitä "hyviä neuvoja", mitä niin monet muutkin ylipainoiset. Siksi en ole oikeen voinu kyselläkään mitään mistään...
Olkaa kilttejä ja kertokaa lisää, kaikki mahdollinen, taipaleestanne TAYSsiin!
Ranskis
Ranskis

Viestien lukumäärä : 112
Paikkakunta : Etelä-Pirkanmaa
Registration date : 22.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietoa Tampereen alueelta... Empty Vs: Tietoa Tampereen alueelta...

Viesti kirjoittaja MRA123 Ke Heinä 21, 2010 8:14 pm

Heissan Ranskis,

ja tervetuloa tänne foorumille!
Oletettavasti olet saanut nipun papereita täytettäväksi ja palautettavaksi. Syömistapakyselyssä mä sain pisteitä muistaakseni 25 joka tarkoitti sitä että rav.terapeutti totes että olis vähän ahmimishäiriötä, mutta samaan hengenvetoon totes että olet tainnut olla vaan rehellinen kun vastannut kyselyyn, ja niinhän se oli. Ole oma itsesi ja rehellinen.

Joka kerta kun käyt jossain vastaanotolla niin sinut punnitaan, mutta kukaan ei ainakaan mulle ole saarnannut enää... rav.terapeutti sanoi et paino ei sais paljoa nousta siitä lukemasta mitä oli kuin siellä kävin.
ja tähystyksen tehnyt lääkäri sanoi et jos ei sitten ennen leikkausta pysty pudottamaan paino ENE-dieetillä niin sitten leikkaus perutaan.

Jos kaikki menee hyvin, syksyllä voipi olla mahdollisuus että leikkauksia aletaan tehdä myös Hatanpään sairaalassa joten jonot purkautuisivat nopeammin. Kun kävin tähystyksessä kesäkuussa niin lääkäri sanoi että noin 30-40 potilasta jonottaa leikkaukseen. Mutta kuitenkin sanoi että nähdään ensi vuonna... että kyllä tässä vielä odottaa saa... :(
Koskas olet menossa Taysiin?
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietoa Tampereen alueelta... Empty Vs: Tietoa Tampereen alueelta...

Viesti kirjoittaja Ranskis To Heinä 22, 2010 4:24 pm

Moron! Jeps, papereita tuli postissa ja ruokapäiväkirjaa pidin juurikin ne 3 pvää, mitä piti. Laittelen ne huomenna postiin. Ravitsemussuunnittelijalle on aika 5.8. ja sisätautien polille lääkäri J. Tauriolle 11.8. Ajat on varattu siis lihavuusleikkausarvioon, joten jännittää ihan sairaasti, mitä tuleman pitää...Pelkään jännittäväni niin paljon, että täräytän suustani jonkun sammakon ja sitten saan unohtaa koko leikkaukseenpääsyn. Olin kyselykaavakkeidenkin täyttämisessä niin rehellinen, että pelkään sitäkin mitä niistä sanotaan...
Onko teille kerrottu jo tällä ensimmäisellä haastattelukäynnillä, pääsettekö leikkaukseen vai kerrotaanko se sitte kirurgin haastattelussa vasta, jos siis pääsee niin pitkälle? Sanotaanko se yleensä ollenkaan vai onko se, että saa lisäkutsuja, merkki siitä että pääsee?
Entäs se ENE-kuuri? Olen saanut tk-lääkäriltä lähetteen sairaalan painonhallintaryhmään, jossa vedetään 10 viikon kuuri pelkillä ENE-pusseilla, lääkärin ja muun aiheeseen liittyvän porukan kanssa. Kuuri alkaa ens kuussa ja olenkin ajatellut, voisiko se riittää eneilyksi, jos sattuisin pääsemään leikkausjonoon?
Tälläsiä mietelmiä on tullu mietittyä ja toivoisinkin, että joku osais kertoilla, jos tietäis vastauksia.
Ranskis
Ranskis

Viestien lukumäärä : 112
Paikkakunta : Etelä-Pirkanmaa
Registration date : 22.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietoa Tampereen alueelta... Empty Vs: Tietoa Tampereen alueelta...

Viesti kirjoittaja MRA123 Pe Heinä 23, 2010 2:28 pm

Heips,
Mulle rav.terapeutti sanoi heti käynnillä että ei ole estettä hänen puolestaan leikkaukseen ja puoltaa asiaa eteenpäin. Myös sisätautilääkäri (Taurio) sanoi samaa. Tähystyksen tehnyt lääkäri olikin hiukan vähäsanaisempi mutta sanoi kuitenkin että nähdään joten eiköhän jonossa olla. Mulla oma tk-lääkäri vaati 5 viikon ENEn ennen lähetteen kirjoittamista, joten eneilen sitten ennen leikkuria seuraavan kerran. Noista ENE-ryhmistä en osaa vastata mitään kun kokemusta ei ole. Mä ENEilin tavallisilla ruoka-aineilla kun mulla noi pussit tökkii sen teollisen maun takia.
Onnea matkaan!!
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietoa Tampereen alueelta... Empty Vs: Tietoa Tampereen alueelta...

Viesti kirjoittaja Ranskis Pe Heinä 23, 2010 8:03 pm

Moron! Kiitoksia kovasti tiedoista, helpottaa hiukan jännitystä. Olen silti kovin kiitollinen, jos vielä tulee kokemuksia Tampereen seudulta.
Oletteko muuten itse jo olleet leikkurin pöydällä vai ootteko jonossa?
Ranskis
Ranskis

Viestien lukumäärä : 112
Paikkakunta : Etelä-Pirkanmaa
Registration date : 22.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietoa Tampereen alueelta... Empty Vs: Tietoa Tampereen alueelta...

Viesti kirjoittaja suhmura Pe Heinä 23, 2010 10:48 pm

Heippa! Itselläni on leikkauksesta nyt 5 kk. Paremmin ei voisi mennä ja mitään ei ole kaduttanut. Kiloja on tällä hetkellä mennyt 34 kg pois. Elämä hymyilee ja itsetunto paranee kovasti koko ajan. Painoindeksin kun tässä laskin niin ihan eri lukemilla ollaan nykyään. Silloin alussa se oli 47,7 ja nyt se on 35,7 joten jotain on tapahtunut...Odottavan aika oli silloin aikanaan vähän pitkä mutta se tulee sieltä ennen pitkää. Tsemppiä!
suhmura
suhmura

Viestien lukumäärä : 18
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 27.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietoa Tampereen alueelta... Empty Vs: Tietoa Tampereen alueelta...

Viesti kirjoittaja Ranskis Ti Heinä 27, 2010 5:37 pm

No moron taas!
Olen odotellut tosi kiinnostuneena vastauksia teiltä muilta Tampereen alueen jonottajilta, mutta tuntuu himmuneen tietolähteet..Kiitos kuitenkin teille muutamille, jotka ootte jaksaneet nähdä vaivaa ja vastailla!
Tuli tässä viälä semmonenkin juttu mieleen kysästä kun: vaikuttaako mielialalääkkeitten syönti muilla painoon? Itselläni paino lähti huimaan nousuun, kun jouduin vaikean masennuksen takia niitä syömään. Jopa oma lääkärini totesi, että ne nostavat painoa. Kaikkein kamalinta on, ettei se paino lähde pois, vaikka itkis ja rukoilis, sillä niitä lääkkeitä on syötävä vielä ainakin puoli vuotta, ennenkuin lääkäri edes harkitsee lupaa niiden lopettamiseen. Paino nousee koko ajan hiljalleen, vaikka käyn kuntosalilla joka toinen päivä reenaamassa ja näitten helteitten takia ruoka ei maistu, vettä menee kun kameliin.
Uskallanko edes kertoa masennuslääkkeistäni haastattelussa, vai onko parempi vaieta? Sairaalloinen ylipainoni oli suuri syy siihen,että jouduin niitä alunalkaen syömään. Kierre on siis valmis.
Oisko kellään kokemusta tälläisestä ja miten siinä sitten on käynyt?
Ranskis
Ranskis

Viestien lukumäärä : 112
Paikkakunta : Etelä-Pirkanmaa
Registration date : 22.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietoa Tampereen alueelta... Empty Vs: Tietoa Tampereen alueelta...

Viesti kirjoittaja MRA123 Ti Heinä 27, 2010 11:23 pm

Moikka ranskis,

Syön seronilia omiin ongelmiini, joka on mainittu jo lähetteen lähtiessä Taysiin. Sen vuoksi mulla oli jo "valmiiksi" psykiatrin puoltava lausunto että pääkoppa kestää tuon henkisen puolen tuosta leikkauksesta. Sen koommin asiaa ei ole Taysissa vatvottu, varmistettu kysymällä vain että onko lääkitys voimassa.
Painon noususta sen verran että tän lääkityksen aikana paino on noussut huimasti, uskoakseni siksi että mieliala on muuttunut ja en enää "piiskaa" itseäni niin paljon kuin ennen ja pystyin paremmin pitämään itseni "ruodussa". Toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan?! :)
En tiedä mitä kautta lähetteen olet saanut mutta kannattaa olla rehellinen jo siksi että oikeasti on hyvä tietää että kestääkö pääkoppa leikkauksen. Varmasti sulla kestääkin jos lääkityksen olet joutunut aloittamaan "läskien" takia!
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietoa Tampereen alueelta... Empty Vs: Tietoa Tampereen alueelta...

Viesti kirjoittaja bombur Ke Heinä 28, 2010 1:42 am

Moi!
Täällä yksi Tampereelle jonottaja. Mulla on mennyt kaikki taysin tapaamiset aivan samallalailla kuin MRA123:sella. Eli ensin kävin (-09 syyskuussa) ravintoterapeutilla ja sitten lääkärillä (muistaakseni oli myös Taurio) Olin henkisesti valmistautunut pitään melkoisen palopuheen siitä miksi juuri mun pitäis päästä leikkaukseen, mutta molemmat puolsi asiaa ilman sen suurempaa tenttiä.
Ruokapäiväkirjaa pidin sen kolme päivää ja niihin kyselyihin vastasin rehellisesti. Kerroin kaikki laihdutuskokemukset ja muistaakseni niihin papereihin kerroin syyt joiden takia leikkaus olisi mielestäni itselleni se paras vaihtoehto.
Tähystykseen pääsin joulukuun puolessa välissä ja sen teki leikkaava lääkäri. Hän näki siinä jo heti ettei mitään hälyyttävää ollut. Siinä sitten juteltiin ja lääkäri näytti kuvasta mitä leikkaus tarkoittaa ja kertoili muutenkin vielä tarkemmin leikkauksesta, katsoi papereitani ja kerrattiin vielä kerran laihdutushistoriani ja syyt miksi leikkaus sopisi mulle. Sitten lääkäri vaan totesi että hänen puolesta asia on selvä, hän lähettäisi kirjeen kun kaikki kokeiden tulokset olis tullut.
Kirjeen sain tammikuussa 2010. Siinä kerrottiin että olen jonossa.
Sen jälkeen ei olekaan kuulunut mistään mitään.
Niin ja tietty olen käynyt jossain välissä, olikohan ennen ravintoterapeutilla käyntiä, verikokeissa ja sydänfilmissä.
Nyt sitten siis vaan odotellaan...........
bombur
bombur

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 22.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietoa Tampereen alueelta... Empty Vs: Tietoa Tampereen alueelta...

Viesti kirjoittaja MRA123 Ke Heinä 28, 2010 2:59 pm

Heips Bombur,

Soita Taysiin ja kysy tilannettasi, olet mun mielestä ollut jo niin kauan jonossa että eiköhän sun vuoro ala jo olla! :)
Mä ajattelin tuossa syksyn vaihtuessa talveksi alkaa pommittamaan ja kyseleen että mitä mun papruille kuuluu....
Mulle ei kyllä ole tullut mitään kirjettä Taysista josta kävis ilmi että jonossa ollaan... klumps nyt alkoi hirvittään...
Nyt kysynkin jo leikatuilta tai odottavilta että oletteko kaikki saaneet ensin kirjeen jonossa olemisesta???
Apuva!
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietoa Tampereen alueelta... Empty Vs: Tietoa Tampereen alueelta...

Viesti kirjoittaja Ranskis Ke Heinä 28, 2010 7:53 pm

Kiitoksia taas teille! Ette varmaan usko, kuinka suuri apu teistä kaikista minulle vastanneista on ollut! On todella upeeta, kun saa tietoa samassa tilanteessa olleilta. Olen nääs ymmärtäny, että eri sairaaloiden käytännöt eroo jonkun verran toisistaan.
Sain itse lähetteen yksityiseltä, kun omalääkärini oli opiskeluvapaalla ja sijainen oli kandi, joka ei tiennyt laihduttamisesta ja sen vaikeudesta mitään. Suositteli vaan porkkanoita ja lisää liikuntaa...Oma lääkärini olis kyllä varmaan kirjottanu lähetteen, on niin ihanasti suhtautunu tähän taisteluuni painoa vastaan sekä masennukseeni. No, yksityinen lääkäri kirjotti tosi helpolla lähetteen, ei tarvinnu mitään vuorisaarnoja esittää. Onhan sillä silmät päässä. En vaan millään muista, tuliko masennukseni puheeks silloin, joten en tiä, onko se mainittu lähetteessä.
Sitä vaan aattelin, että jos TAYSsissa ollaanki sitä mieltä, että eihän tommosta pöppänää uskalla leikata, kun ei kestä itteensä, vaikkaki sairaalloisen lihavana. Oliski kiva, jos ne tajuis, että tää paino on todella viemässä mua tosi huonoon kuntoon, niin henkisesti ku fyysisestikin.

Ranskis
Ranskis

Viestien lukumäärä : 112
Paikkakunta : Etelä-Pirkanmaa
Registration date : 22.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietoa Tampereen alueelta... Empty Vs: Tietoa Tampereen alueelta...

Viesti kirjoittaja Ranskis Ke Heinä 28, 2010 8:26 pm

Hei bombur, eikö sulle tosiaan ole tullu jo leikkauskutsua, vaikka oot ollu jo noin kauan jonossa???
Ranskis
Ranskis

Viestien lukumäärä : 112
Paikkakunta : Etelä-Pirkanmaa
Registration date : 22.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietoa Tampereen alueelta... Empty Vs: Tietoa Tampereen alueelta...

Viesti kirjoittaja haaho To Heinä 29, 2010 1:27 am

Minä en saanut mitään kirjettä siitä, että olen jonossa. Tähystyksen jälkeen kirurgi sanoi laittavansa minut jonoon ja sitten ravintoterapeutti soittikin jo ja pyysi aloittamaan ene-dietin. Lähetteestä leikkauspöydälle kesti 9 kk. Eli lähetteen sain toukokuussa 2009 ja leikkaus oli helmikuussa 2010.

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 51
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 16.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietoa Tampereen alueelta... Empty Vs: Tietoa Tampereen alueelta...

Viesti kirjoittaja bombur Pe Heinä 30, 2010 2:33 am

Joo ei oo tullut leikkauskutsua, ei. Täytyy varmaan alkaa kohtapuoliin soitteleen ja kyseleen että mikä mättää. Oonko ihan vallan unohtunut ja tiedot on hävinnyt johonkin ........
bombur
bombur

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 22.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietoa Tampereen alueelta... Empty Vs: Tietoa Tampereen alueelta...

Viesti kirjoittaja MRA123 To Elo 05, 2010 7:49 pm

Moikka Ihanainen,

Mitä sun leikkausajalle kuuluu? Oletko saanut aikaa tai oletko soitellut Taysiin?
Mua nyt kovasti tampereen alueen ihmiset kiinnostaa jos jollain olis varmaa tietoa siitä että aletaanko leikkaamaan myös Hatanpäällä, mulle nimittäin sanottiin Taysissa että mun arvioitu leikkausaika on vasta 03/2011, tämä lausunto tehty kesäkuussa jolloin olin letkua nielemässä.

Jos Hatanpää tulee kuvioihin mukaan niin olettaa voisi että aiemmin voisi sitten jo päästä...

Olen niin intoa piukassa tämän leikkauksen kanssa etten millään meinaa nahoissani pysyä...:)

Etukäteen vastauksista kiittäen,

MRA123
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietoa Tampereen alueelta... Empty Vs: Tietoa Tampereen alueelta...

Viesti kirjoittaja bombur Pe Elo 06, 2010 1:23 am

Hei kaikki!

Täytyi tulla vielä tähänkin viestiketjuun hehkuttaan saamastani leikkausajasta.Eli tänään ravitsemusterapeutti soitti ja kertoi että pääsen leikkaukseen 13. tai 14. syyskuuta! Aivan mahtava fiilis! Pää on ihan pyörällä!
bombur
bombur

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 22.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietoa Tampereen alueelta... Empty Vs: Tietoa Tampereen alueelta...

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa