Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

hei kysymys teille

3 posters

Siirry alas

hei kysymys teille Empty hei kysymys teille

Viesti kirjoittaja lilli Ma Toukokuu 17, 2010 4:41 am

Onko tämä normaalia kun on leikattu kaks viikkoo sitte ja kun syöt tulee huono olo hikoiluttaa ja oksettaa....
enkä mä omasta mielestäni ahmi sitä....menee ohi kun on maate tunnin ainaki...
lilli
lilli

Viestien lukumäärä : 27
Paikkakunta : kokkola
Registration date : 05.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

hei kysymys teille Empty Vs: hei kysymys teille

Viesti kirjoittaja turkutuulia Ma Toukokuu 17, 2010 5:23 am

Kuulostaa tutulta... Mä oon tuolla "leikkaus Virossa" -ketjussa vuodattanut omasta pahoinvointisuudestani. Mulla alkoi pahoinvointi n.2vkoa leikkauksen jälkeen ja kesti TOSI pahana 4-5vkoa, sen jälkeen lieveni pikkuhiljaa. Makoilin Tyksissäkin tutkimuksissa mutta kaikki oli kunnossa eli elimistö vaan reagoi noin voimakkaasti. Sain pahoinvointilääkkeitä suppoina mut en huomannut niistä olevan suurempaa apua. Silloin kaduin joka hetki leikkaustani; se olo oli niin järkky!! Jääpalojen imeskely oli ainoa joka jostain kumman syystä välillä auttoi. Vieläkin on pari ruoka-ainetta jota en alun pahoinvoinnin takia pysty syömään.... Eli en voi muutakuin tuntea myötätuntoa ja lähettää voimia, kyllä aika parantaa haavat. Tsemppiä sinulle!!

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

hei kysymys teille Empty Vs: hei kysymys teille

Viesti kirjoittaja Tantta Ma Toukokuu 17, 2010 3:18 pm

Tuleeko se huono olo kaikesta ruuasta vai vain makeasta? Mulle tuli tuo olo kun kerran erehdyin syomaan oikein sokerista ja makeaa brownieta. Ja tietysti ison palan. Sellainen totaalinen voimattomuus, paha olo, sydamen tykytys ja hikoilu. Laakari siita varoitti, kutsui sita dumping-syndroomaksi, sanoi, etta sen aiheuttaa sokeri.
Joillekin leikatuille tuo olo tosiaan voi tulla jonkun aikaa, vaikka mita sois. Siina ei sitten kai auta muu kuin varovasti yrittaa syoda ja katsoa mitka aineet tuota oloa vahiten aiheuttaa. Kylla se varmasti ohi menee, karsivallisyytta nyt tarvitaa.
Onnea matkaan.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Paikkakunta : Brysseli
Registration date : 21.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

hei kysymys teille Empty se huono

Viesti kirjoittaja lilli Ma Toukokuu 17, 2010 5:39 pm

olo tulee melkein kaiken ruuan kanssa...makeaa en ole pahemmin kyllä syöny edes kerran tainnu maistaa eikä se ollu mistään kotosin ,´maistu pahalle yäk--:) muutenki kun pahaa oloa ollu niin ei oikein makiat edes maistu :)
tullu semmonen inho koko ruuan syöntiin kun tietää et olo ei sit oo hyvä...mutta yrittänny sit väääntää kumminki ruokaa suuhun.
lilli
lilli

Viestien lukumäärä : 27
Paikkakunta : kokkola
Registration date : 05.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

hei kysymys teille Empty Vs: hei kysymys teille

Viesti kirjoittaja Tantta Ma Toukokuu 17, 2010 9:32 pm

Mitas ne sopat tekee? Tuleeko niistakin se huono olo?
Mulle maistuu edelleen kaikenlainen keitto, niita valmiita pelkkaan kuumaan veteen sekoteltavia pikakeittoja syon ja ne tuntuu aina hyvilta. Teen tietysti oikeeta keittoa aidoista aineista, mutta esim toissa se instant-keitto on niin kateva.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Paikkakunta : Brysseli
Registration date : 21.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

hei kysymys teille Empty Vs: hei kysymys teille

Viesti kirjoittaja lilli Ma Toukokuu 17, 2010 10:46 pm

tulee mulla sopastaki huonoa oloa---- soitin ravitsemusterapeutille tänään sano seki että menee aikaa ennen kun suoli tottuu....aiko laittaa viestiä etiä päin et saisin viel kaks viikkoo sairaslomaa lisää....käski pysytelä nestemäisellä tai notkeella ruokapuolella vielä.
lilli
lilli

Viestien lukumäärä : 27
Paikkakunta : kokkola
Registration date : 05.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

hei kysymys teille Empty Vs: hei kysymys teille

Viesti kirjoittaja Tantta Ti Toukokuu 18, 2010 2:36 pm

No hyva, sitten asia on hoidossa ja uskon minakin, etta ongelma korjautuu varsin pian. Sulla on vahan karttyinen tuo mahanpuoli, mutta kylla se siita asettuu.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Paikkakunta : Brysseli
Registration date : 21.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

hei kysymys teille Empty Vs: hei kysymys teille

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa