Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

leikkaus oli 11.5

3 posters

Siirry alas

leikkaus oli 11.5 Empty leikkaus oli 11.5

Viesti kirjoittaja miranta To Toukokuu 13, 2010 9:23 pm

Hei taas. Siis mut leikattiin ti 11.5 Vaasassa ja keskiviikkona pääsin jo kotiin. Vatsa hieman hellä,aivan kun ois vatsaliikkeitä tehnyt. Mullahan oli siinä maksassa joku muutos, loppupeleis siellä mitään ollut, maksa ei ollut pienentynyt odotetusti vaikka olin pudottanut lääkäreiden mielestä painoa tosi hyvin. Oli kyllä tihkunut verta kuulemma leikkauksessa. Keskiviikko-aamuna kiersi 3 lääkärii ja sanoivat et pääsisin pois torstaina, no Victorzon tuli sit myöhemmin käymään ja sano et voin lähtee vaikka heti kotiin, vähänkö olin tärinässä.Kaupassakin kävin jo illalla. Nyt on välillä tosi hutera olo, vettä koitan juoda joka välissä. Mut kaippa se kuuluu asiaan. Vinkkejä otetaan vastaan hyviin ruokajuttuihin. Ite oon koittanut nyt syödä jugurttia ja yhen nutriletinkin join, sekä mustikkakeittoa ja piimää. Voisko syödä kaurapuuroa jos sen tekis mikrossa vähän pitempään liemeen?
miranta
miranta

Viestien lukumäärä : 48
Paikkakunta : vaasa
Registration date : 07.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkaus oli 11.5 Empty Vs: leikkaus oli 11.5

Viesti kirjoittaja Juuliska Pe Toukokuu 14, 2010 5:25 am

Hienoa kuulla, että kaikki meni hyvin ja olet jo kotona! Hyvää toipilasaikaa, pidä meidät ajan tasalla kuulumisistasi =) Ens viikolla onkin sitten mun vuoro... jaiks!
Juuliska
Juuliska

Viestien lukumäärä : 25
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 30.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkaus oli 11.5 Empty Vs: leikkaus oli 11.5

Viesti kirjoittaja ritu Pe Toukokuu 14, 2010 1:51 pm

Onnea onnistuneesta leikkauksesta,
Kylläpäs heikompaa hirvittää tuo nopea toiminta kun tiistaina leikataan ja keskiviikkona kotiin kohtahan näitä leikkauksia tehdään päiväkirugisesti toivottavasti kaikki selviävät siitä hengissä.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkaus oli 11.5 Empty Vs: leikkaus oli 11.5

Viesti kirjoittaja miranta Pe Toukokuu 14, 2010 5:01 pm

Kiitoksia vaan. On tää nyt hieman opettelua, mut päivä päivältä tuntuu paremmalta.
miranta
miranta

Viestien lukumäärä : 48
Paikkakunta : vaasa
Registration date : 07.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkaus oli 11.5 Empty Vs: leikkaus oli 11.5

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa