Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Neuvoja kaipaava

2 posters

Siirry alas

Neuvoja kaipaava Empty Neuvoja kaipaava

Viesti kirjoittaja SofiaDorotea45 La Huhti 24, 2010 6:53 am

Hei kaikille!

Olen 45-vuotias leikkausta odottava 'tyylilyyli' Vantaalta. Koko prosessini on tavallaan vielä alussa, viime keskiviikkona oli vatsatähystyksen vuoro (YÄK!). Prosessi käynnistettiin koska minulla on useampia TULES-sairauksia, mm. nivelrikko, leikatut polvet, sokeritauti kolkuttaa ovelle jne. Lyhyessä ajassa sairastuin moneen sairauteen ja painoni nousi yli 30 kg enkä millään saa sitä pois vaikka taistelen jo monta vuotta. Pitkä tarina. En haluaisi kuitenkaan olla "makea mimmi" enkä liikuntavammainen. Päädyin leikkausratkaisuun. Painoni on kiitettävät 115 ja pituus 163. Liikunta olematon. Tällä hetkellä.
Vatsatähystyksen jälkeen sitä tehnyt lääkäri sanoi että minulla on vatsagastriitis. En osannut heti reagoida ja kysyä onko se esteenä leikkaukselle. Varmasti joku hoito tulee ensin. Olisiko kellään tietoja tuollaisesta pulmasta? Olen huolissani. Sisätautilääkäri soittaa vasta ensi perjantaina.
SofiaDorotea45
SofiaDorotea45

Viestien lukumäärä : 19
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 19.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Neuvoja kaipaava Empty Vs: Neuvoja kaipaava

Viesti kirjoittaja alati roculis La Huhti 24, 2010 4:13 pm

Tähystys oli 08/08 ja lausunnossa luki gastriitti ilman helikobakteeria. Leikkaavalle kirurgille oli aika syyskuussa ja saman kuukauden lopussa tuli tieto leikkausajasta marraskuulle. Osaeneilyn aloitin heti leikkausajan saatuani ja varsinaisesti kokonaan ohjeen mukaisesti neljä viikkoa ennen leikkausta. Sain eneilyllä pois vain sen viisi kiloa, koska heinäkuusta alkaen olin pudottanut painostani vajaat parikymmentä kiloa. Maksa oli näkemisen perusteella ollut siisti ja rasvamaksasta ei enää mainintaa.

alati roculis

Viestien lukumäärä : 77
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 08.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Neuvoja kaipaava Empty Lämmin kiitos

Viesti kirjoittaja SofiaDorotea45 La Huhti 24, 2010 7:18 pm

nopeasta vastauksesta.
SofiaDorotea45
SofiaDorotea45

Viestien lukumäärä : 19
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 19.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Neuvoja kaipaava Empty Vs: Neuvoja kaipaava

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa