Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

KERTOISIKO JOKU TÄHYSTYKSESSÄ OLLUT?

+2
espoolainen
tigertytto
6 posters

Siirry alas

KERTOISIKO JOKU TÄHYSTYKSESSÄ OLLUT? Empty KERTOISIKO JOKU TÄHYSTYKSESSÄ OLLUT?

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Helmi 16, 2010 12:28 am

Joutuuko siinä itse nielemään sitä "letkua"?vai työntääkö ne sen itse??Mua jännittää ihan kamalasti kun huomenna mulla on se tähystys affraid ja mulla jo pelkkä takahampaitten pesu saa oksennus refleksin käyntiin...mitä jos ne ei pystykkään tähystämään mua??mitä jos oksennan?
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

KERTOISIKO JOKU TÄHYSTYKSESSÄ OLLUT? Empty Vs: KERTOISIKO JOKU TÄHYSTYKSESSÄ OLLUT?

Viesti kirjoittaja espoolainen Ti Helmi 16, 2010 12:41 am

Heippa, tigertyttö!
Minä olin 2 vkoa sitten tähystyksessä. Kyllä ne sitä letkua työntää, mutta itsekin pitää niellä. Minulle myös tosi herkkä yökkimisrefleksi ja vaikeaa oli, mutta kyllä se onnistui kuitenkin. Ja sairaanhoitaja mulle sanoi, että kaikille se on saatu tehtyä. Kannattaa varmaan ensin kertoa lääkärille, että herkästi yökityttää, jospa ne pistäis puudutusainetta ensin. Minä en hölmö puhunut mitään... Mutta hengissä ollaan, ja huomenna menen leikkaukseen.
t. espoolainen
espoolainen
espoolainen

Viestien lukumäärä : 15
Ikä : 68
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 26.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

KERTOISIKO JOKU TÄHYSTYKSESSÄ OLLUT? Empty Vs: KERTOISIKO JOKU TÄHYSTYKSESSÄ OLLUT?

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ti Helmi 16, 2010 2:40 am

Vaikka yökin kokoajan kun sitä tehtiin niin mun mielestä se ei ollut niin kamalaa mitä pelkäsin!

Tsemppiiiiiiiiiiiii
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

KERTOISIKO JOKU TÄHYSTYKSESSÄ OLLUT? Empty Vs: KERTOISIKO JOKU TÄHYSTYKSESSÄ OLLUT?

Viesti kirjoittaja Tantta Ti Helmi 16, 2010 3:19 am

Pyyda tigertytto etukateen, siis ennenkuin tuovat letkua edes lahelle, sita puudutusta kurkkuun. Se on taysin kivutonta ja koko homma menee paljon paremmin ja muista, etta se ei montaa minuuttia kesta.
Ajattelet vaan omias ja teet just niinkun kaskevat, silla se selviaa.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Paikkakunta : Brysseli
Registration date : 21.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

KERTOISIKO JOKU TÄHYSTYKSESSÄ OLLUT? Empty Vs: KERTOISIKO JOKU TÄHYSTYKSESSÄ OLLUT?

Viesti kirjoittaja Tantta Ti Helmi 16, 2010 3:20 am

Espoolaiselle onnea matkaan huomenna, olet sitten loppusuoralla.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Paikkakunta : Brysseli
Registration date : 21.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

KERTOISIKO JOKU TÄHYSTYKSESSÄ OLLUT? Empty Vs: KERTOISIKO JOKU TÄHYSTYKSESSÄ OLLUT?

Viesti kirjoittaja espoolainen Ti Helmi 16, 2010 3:35 am

Kiitos, Tantta!
Tässä just valmistaudun yöpuulle, kun on kovin aikainen herätys. Peijaksessa pitäisi olla jo 6.30... Uskon, että kaikki menee hyvin, minua ei jännitä vieläkään! Smile
espoolainen
espoolainen

Viestien lukumäärä : 15
Ikä : 68
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 26.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

KERTOISIKO JOKU TÄHYSTYKSESSÄ OLLUT? Empty Vs: KERTOISIKO JOKU TÄHYSTYKSESSÄ OLLUT?

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Helmi 16, 2010 7:10 am

Kiitos kaikille neuvoista I love you koitan saada nyt hiukan nukuttuakin...siskon koira saa pentuja ja olin siellä kätilönä Smile ja tää tähystys jännittää..tai oikeestaan enempi jännittää se että tuleeko tältä viimeiseltäkin lääkäriltä se vihreä valo...mulla on sellanen olo että jos se sanookin nyt ei..niin mun maailmani romahtaa Sad olen suunnitellut niin paljon ja kaikki alkaa tästä leikkauksesta.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

KERTOISIKO JOKU TÄHYSTYKSESSÄ OLLUT? Empty Vs: KERTOISIKO JOKU TÄHYSTYKSESSÄ OLLUT?

Viesti kirjoittaja Tikrustiina75 Ti Helmi 16, 2010 4:52 pm

Tigertyttö Hyvin se tähystys menee. Siellä Tyksissä on niin osaava porukka joka tsemppaa koko toimituksen ajan. Itselleni tähystys on tehty 5 kertaa. Mukavan tuntuista se ei ole mutta selviää kyllä hengissä ja näistä 4 kertaa on tehty vielä GBP jälkeen. Tsemppiä jatkoon.
Tikrustiina75
Tikrustiina75

Viestien lukumäärä : 201
Ikä : 48
Paikkakunta : Pertteli
Registration date : 12.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

KERTOISIKO JOKU TÄHYSTYKSESSÄ OLLUT? Empty Vs: KERTOISIKO JOKU TÄHYSTYKSESSÄ OLLUT?

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Helmi 16, 2010 8:07 pm

Hei kaikille Very Happy
Tähystyksestä terveiset Smile voi elämän kevät miten ihminen voi olla yhtä hymyä nyt Very Happy kiitos kaikille kannustuksesta,ja teidän neuvoillanne pärjäsin todella hyvin,hengittelin rauhassa niinkuin te viisaammat täällä olitte neuvoneet Very Happy Paino oli todella se mitä äitini vaaka näyttää eli 119,5 ja masusta ei löytynyt mitään erikoista,pientä palleatyrää lukuun ottamatta(ei kuulemma haittaa tahtia).
Närästelyn takia mulle valittiin ohitus ja voi että miten olen tyytyväinen..tämä yli vuoden kestänyt ODOTTAMINEN loppui tähän cheers
Meinasin lähteä vielä sieltä odotus käytävältä karkuun,kun kuuntelin(kuului väkisinkin käytävään) jonkun toisen ihmisen tähystystä,aivan mieletöntä oksentamisen ääntä ja ulinaa....mutta onneksi en lähtenyt vaikka kovasti jännitti,mun mielipiteeni tuosta toimenpiteestä on se että luulin sitä paljon pahemmaksi kuin mitä se sitten oli,en antanut edes puuduttaa,koska mieleni teki vettä ja kahvia,ja käsittääkseni en olisi saanut heti juoda jos olisi puudutettu geek

Kiitos että olette olemassa I love you
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

KERTOISIKO JOKU TÄHYSTYKSESSÄ OLLUT? Empty Vs: KERTOISIKO JOKU TÄHYSTYKSESSÄ OLLUT?

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ti Helmi 16, 2010 8:12 pm

JESSSSSS
pelko on voitettu!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

KERTOISIKO JOKU TÄHYSTYKSESSÄ OLLUT? Empty Vs: KERTOISIKO JOKU TÄHYSTYKSESSÄ OLLUT?

Viesti kirjoittaja Mama XXL Ti Helmi 16, 2010 9:17 pm

Heissan tigertyttö!
Nyt varmasti helpotti olo kun tuo ikävin tutkimus,on takanapäin.
Sitten alkaa uusi jännitys,koska posti tuo sen kirjeen tai saat soiton koska leikkauspäivä on.Vai saitko jo jotain arviota milloin mahdollisesti leikkaus olisi?
Nyt olet jo todella lähellä,uutta elämääsi Very Happy ,toivotaan että saat mahdollisemman pian mukavaa postia I love you
Mama XXL
Mama XXL

Viestien lukumäärä : 71
Paikkakunta : Turku
Registration date : 29.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

KERTOISIKO JOKU TÄHYSTYKSESSÄ OLLUT? Empty Vs: KERTOISIKO JOKU TÄHYSTYKSESSÄ OLLUT?

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Helmi 16, 2010 11:36 pm

Heips kaikille Smile
Lääkäri sanoi että ei uskalla luvata enää keväälle leikkaus aikaa jotta kesään menisi.
On kuulemma tänään sanonut muillekkin samaa Smile kukakohan olisi ollut tänään tyksissä tähystyksessä?oliskohan joku meistä? Very Happy

Mutta mulle pääasia on nyt se että sain vihdoin kuulla nuo sanat...olet hyvä leikattavaksi ja sinä pääset leikkaukseen Very Happy cheers jaksan kyllä odottaa kun tiedän sen jossain vaiheessa tulevan Smile
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

KERTOISIKO JOKU TÄHYSTYKSESSÄ OLLUT? Empty Vs: KERTOISIKO JOKU TÄHYSTYKSESSÄ OLLUT?

Viesti kirjoittaja Tantta Ke Helmi 17, 2010 4:27 pm

Voi kuinka hienoa. Ja mita tulee siihen pelkoon tata tahystysta kohtaan, kukas se oli kun sanoi jotain sellaista, etta pahinta on se pelko itsessaan.
Parasta on nyt tietoisuus siita, etta parannus on tulossa ja aika kuluu pirun nopeesti.
Ma olen kotona, otin huvikseni lomapaivan nain keskella viikkoa. Teen vahan maalaushommia, meidan rappukaytavassa oli vahan vaurioita seinassa ja paklasin ne eilen ja nyt aion hioa ja maalata sen seinan. Harrastusta. Ehtoopaivalla menen kuntosalille riehumaan. Ja sitten saunaan ja uimaan. Voisko parempaa paivaa kuvitella viela kun kakarat on lomakylassa sukulaisissa ja mies lahti aamulla ajamaan tyoasioissa Pariisiin ja tulee vasta myohaan illalla. Koko paiva vaan mulle, hurraa ja aamen.
Hyvaa paivanjatkoa kaikille!
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Paikkakunta : Brysseli
Registration date : 21.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

KERTOISIKO JOKU TÄHYSTYKSESSÄ OLLUT? Empty Vs: KERTOISIKO JOKU TÄHYSTYKSESSÄ OLLUT?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa