Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

pantaleikkauksessa ollut

2 posters

Siirry alas

pantaleikkauksessa ollut Empty pantaleikkauksessa ollut

Viesti kirjoittaja pirjo Pe Loka 10, 2008 3:23 pm

Minulle tehtiin 9vuotta sitten pantaleikkaus.Nyt odotan aikaa uuteen leikkaukseen ,jossa poistetaan melkein koko mahalaukku.Tilalle tulee vain noin 1,5dl kokoinen pussi johon suoli yhdistetään.Painoin ennen leikkausta 138kg ja olen 170cm pitkä.Uuteen leikkaukseen menen koska oksentelen päivittäin ja toisinaan ei vesikään pysy sisällä.Minulle luvattiin että pääsen siihin korjausleikkaukseen elo syyskuussa,mutta sain just tietää että saan odottaa vielä 2-3kuukautta.Minä kuulun siihin ryhmään jolla on ollut kokoajan vaikeuksia syömisessä.En ole vuosiin syönyt mitään lihasta valmistettua,koska reikä joka pannassa on on vain 1cm halkaisijaltaan.Asun Ruotsissa ja täällä on lopetettu pantaleikkaukset vuonna 2000.Lääkärini sanoi että puolet joille laitettiin panta on jouduttu leikkaamaan uudestaan.Kaikesta huolimatta olen onnellinen että olen tiputtanut yli 50kg.Minä olen kertonut ystävilleni ja perheelleni leikkauksesta ja olen saanut kannustusta.Leikkautin myös vatsanahat ja rinnat ,vaatteet istuu ihan erilailla.Kertokaa muutkin kokemuksianne. Pirjo

pirjo

Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 10.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

pantaleikkauksessa ollut Empty Vs: pantaleikkauksessa ollut

Viesti kirjoittaja Vieraili Su Marras 09, 2008 10:10 pm

Mulla on kans panta. Laitettu hieman yli vuosi sitten. Ensimmäisen kerran pantaa täytettiin jokunen viikko sitten jolloin siihen laitettiin täytettä 1ml.
Mä kans oksentelen aika tavalla, mutta vain silloin, jos syön liian nopeasti. Viimeksi sanottiin, että uusintaleikkaukseen ei taida tulla tarvetta.
Tyytyväinen olen pantaani.

Toivon, että sinulla olo helpottaa uusintaleikkauksen myötä.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

pantaleikkauksessa ollut Empty Vs: pantaleikkauksessa ollut

Viesti kirjoittaja Milla-Riikka Ke Helmi 25, 2009 6:30 am

pirjo kirjoitti:Minulle tehtiin 9vuotta sitten pantaleikkaus.Nyt odotan aikaa uuteen leikkaukseen ,jossa poistetaan melkein koko mahalaukku.Tilalle tulee vain noin 1,5dl kokoinen pussi johon suoli yhdistetään.Painoin ennen leikkausta 138kg ja olen 170cm pitkä.Uuteen leikkaukseen menen koska oksentelen päivittäin ja toisinaan ei vesikään pysy sisällä.Minulle luvattiin että pääsen siihin korjausleikkaukseen elo syyskuussa,mutta sain just tietää että saan odottaa vielä 2-3kuukautta.Minä kuulun siihin ryhmään jolla on ollut kokoajan vaikeuksia syömisessä.En ole vuosiin syönyt mitään lihasta valmistettua,koska reikä joka pannassa on on vain 1cm halkaisijaltaan.Asun Ruotsissa ja täällä on lopetettu pantaleikkaukset vuonna 2000.Lääkärini sanoi että puolet joille laitettiin panta on jouduttu leikkaamaan uudestaan.Kaikesta huolimatta olen onnellinen että olen tiputtanut yli 50kg.Minä olen kertonut ystävilleni ja perheelleni leikkauksesta ja olen saanut kannustusta.Leikkautin myös vatsanahat ja rinnat ,vaatteet istuu ihan erilailla.Kertokaa muutkin kokemuksianne. Pirjo

Kuulin ystävältäni, että pantaleikkauksia ei enää tehtäisikään tai ainakaan kaikissa sairaaloissa, joissa ennen tehty. Hän työskentelee KYKS:ssa ja kertoi, että Kuopiossa tehdyistä pantaleikkauksista lähes 100%:sesti on jouduttu ns. purkamaan koko panta. En tiedä onko sitten samalla tehty joku ohitusleikkaus tms. , kun panta on poistettu vai onko ne pannat poistettu vain erilaisten ongelmien vuoksi. cherry cherry cherry

Milla-Riikka

Viestien lukumäärä : 39
Paikkakunta : Jyväskylä
Registration date : 25.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

pantaleikkauksessa ollut Empty Vs: pantaleikkauksessa ollut

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa