Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tuli kieltävä!

3 posters

Siirry alas

Tuli kieltävä! Empty Tuli kieltävä!

Viesti kirjoittaja V.Hepo Ma Joulu 07, 2009 9:31 pm

No näin siinä sitten kävi. EN saanu lähetettä eteenpäin Lks:n.
Että sillai. No minä tyttö en periksi anna ja nyt meen sitte yksityiselle suoraan. Bmi on kuiten ollu nyt NIIN kauan niin korkee kaikenmaailman yrityksistä huolimatta, että jotain on tehtävä!
Lääkäri oli sitä mieltä kaikkien tulosten jälkeen, että olen terve kuin pukki ja että muu keino on oltava laihduttamiseen kerta energiaa piisaa. Jne jne jne. Ja jos paino masentaa ni käski mennä päälääkärille ja jättää pullan hyllyyn. Ei ihan noilla sanoilla, mutta sellanen olo tuli niistä sanomisista. Hassua että vaikka lekuri luki sisätautilääkärin kommentit rasvottuneesta maksasta ja huolesta sisäelimien kunnosta, niin tokaisi vaan, että eiku ruokavalion muutos ja vaikka painonvartijoihin mars!

En anna tän masentaa. Itseasiassa tulin niin vihaseksi, että tarmoa hakea apua muualta vaan kasvo. Varoituksen sana siis tonne meneville. Kairatiimiin nuorelle naislääkärille. Nimiä en ala mainostaan ettei vaan tuu nokille.. tongue . Mutta perin oli outo käynti. Hyvää onse että kaikki on kunnossa. Kolesteroolit ynnä muut matalat jne. Sehän on hienoa, mutta eise tätä läskin määrää näytä vähentävän vaikka kuinka olen kunnossa!

Mie olen ku duracel pupu, aina menossa ja tekemässä. Siltikään se ei näytä mua hoikistavan vaikka juoksisin loputtomasti rappusia ja puputtaisin porkkanaa. Pakkohan tässä on jotain tehdä! Ainakin omasta mielestäni. Tai sitten pitää muuttaa etelään! Razz
V.Hepo
V.Hepo

Viestien lukumäärä : 92
Paikkakunta : lappi
Registration date : 07.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tuli kieltävä! Empty Vs: Tuli kieltävä!

Viesti kirjoittaja Juho Ti Joulu 08, 2009 1:09 am

Varaa aika Odl:ään urheilukadulle. Siellä on tämmöinen kuin Lääkäri Peltoniemi. (etunimeä en muista). Hän on on positiivisellä kannalla leikkausten suhteen. Antoi mulle kesällä lähetteen LKS:ään kun hoitotakuuaika meni umpeen terkkakeskuksella.. Eihän se aika siellä taida maksaa kuin alle 100e.. Saat ainakin lähetteen niille ihmisille, jotka tietävät asiasta enemmän.

Juho

Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 36
Paikkakunta : Kemi
Registration date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tuli kieltävä! Empty Vs: Tuli kieltävä!

Viesti kirjoittaja Rovatar Ti Joulu 08, 2009 6:52 pm

Vaikea on noitten tk: lääkärien kanssa.
Minä sain kovalla ääne korotuksella lähetteen LK.ssään (aika ens viikolla sisätautilääk) ja vieläkin saan kuulla tk lääkäriltä siitä.
Viimeksi tänään kun menin kipeiden jalkojen kanssa hakeen sairaslomaa niin tämä samainen lääkäri ei suostunut kirjoittaman.Sano vain että ei ne niin kipeet voi olla ettei töitä ja sairasloma lappua ei herunut.
Soitin ajan täksi päivää Odl:llään ja sain ajan .Irtoaa tuo jalkojen leputusloma paremmin sieltä.
Rovatar
Rovatar

Viestien lukumäärä : 314
Paikkakunta : Lappi
Registration date : 05.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tuli kieltävä! Empty Vs: Tuli kieltävä!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa