Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Aika RT:lle tuli!!!

4 posters

Siirry alas

Aika RT:lle tuli!!! Empty Aika RT:lle tuli!!!

Viesti kirjoittaja Pike La Toukokuu 07, 2011 2:28 am

Hei mä sain ajan ravitsemusterapeutille 30.8!!!! cheers Vaikka onkin vasta elokuun lopussa, niin jo nyt jännittää!!!! Ja aikahan menee nopeesti, kun on kesäkin tulossa ja lomat ja kaikki. Mut mulla on nyt aikaa tehä "omaa" eneä, jos vaikka sit kaikki menis vähän nopeempaa. Question Mu-aa jänskättäää-äää!!!! Apua!!! Voisinko mä jo ens vuoden kesällä olla PIKKUSEN pienempi?? Jospa ne munkin persposket häviäis johonkin kuuta kiertävälle radalle siihen mennessä?! Basketball

Mitäs jos laittais Huuto.nettiin et: "Myydään todella halvalla, vaikka kalliilla onkin hankittu: persposket 2 kpl, isot reidet 2 kpl, parit allit käsivarsista ja todella isot jenkkakahvat vara renkaalla. (Ps. Vararenkaalla EI pysy järvessä pinnalla, vaan uppoo taatusti!) Ei oikeutta kaupanpurkuun." Very Happy

Pike

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 10.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Aika RT:lle tuli!!! Empty Vs: Aika RT:lle tuli!!!

Viesti kirjoittaja Aurora La Toukokuu 07, 2011 2:34 am

Very Happy

Aurora

Viestien lukumäärä : 190
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 29.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Aika RT:lle tuli!!! Empty Vs: Aika RT:lle tuli!!!

Viesti kirjoittaja Elämä edessä La Toukokuu 07, 2011 3:04 am

Hienoa Pike!
Onko sinut kuitenkin punnittu jo, että on lähtöpaino tiedossa hoitohenkilökunnalla? Joillekin on tullut pelko, että painoa on liian vähän, eikä pääsekään sen vuoksi leikkaukseen! bounce
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Aika RT:lle tuli!!! Empty Vs: Aika RT:lle tuli!!!

Viesti kirjoittaja toukka79 La Toukokuu 07, 2011 5:09 am

Hienoa! Mulla meni RT:stä noin 5kk leikkaukseen ja leikkauksien määrä on kasvanut koko ajan Hatanpäällä tämän kevään aikana..veikkaanpa että olet leikkurissa jo ennen joulua ja aika paljon pienempi versio liikkeellä jo keväällä, kesällä jo bikinikamaa Wink Tsemppiä eneilyyn!
toukka79
toukka79

Viestien lukumäärä : 185
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 05.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Aika RT:lle tuli!!! Empty Vs: Aika RT:lle tuli!!!

Viesti kirjoittaja Pike La Toukokuu 07, 2011 2:44 pm

Kiitos kaikille!!!
Juu ei oo pelkoo, ettenkö pääse leikkaukseen. Mulla on verenpaineet ja sokerit ylhäällä ja ne molemmat tukee leikkausta. Nyt oon laihtunu kolmessa viikossa -6kg ja bmi on nyt 44,8, että nou hätä, leikkuriin mennään!!!! Laihduttaan kyllä pystyn vaikka se onkin välillä kiven takana, mutta se just, että pystyy myös pitämään sen. Ei onnistu meikäläiseltä. Mut jospa tämä sit onnistuis!!!!

Pike

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 10.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Aika RT:lle tuli!!! Empty Vs: Aika RT:lle tuli!!!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa