Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Oliko se nyt kyllä vai ei?

+9
Ano
trintilla
Tikrustiina75
perhonen
Paloma
turkutuulia
Tirlittan
tigertytto
Palleroinen
13 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Oliko se nyt kyllä vai ei? - Sivu 2 Empty Vs: Oliko se nyt kyllä vai ei?

Viesti kirjoittaja Palleroinen Ke Tammi 02, 2013 5:36 am

Ano, näinpä juuri! Mä silloin jo koitin perustella tätä leikkausta, että kun kaikki kriteerit täyttyi, mutta olin vielä niin terve ettei kannattanut, että sydänkohtaustako tässä odotellaan? Shocked Jos mut nyt leikattaisiin ja saisi painon pois, mulla olisi vielä paljon terveitä työvuosia edessä, jolloin voisin olla yhteiskunnalle hyödyksi. Tätä menoa musta tulee kallis taakka yhteiskunnalle, kun kaikki liitännäissairaudet iskee päälle ja joudun oleen kortistossa kun kukaan työnantaja ei halua itselleen potentiaalista pitkäaikaissairaslomalaista (mikä on mielestäni täysin ymmärrettävää). Mielestäni 20 vuoden painonpudotushistoria kertoo siitä, että yritetty on. Mutta minkäs kun ei nää päätökset omissa käsissä ole Rolling Eyes
Toivotaan tosiaan, että nyt olisi se muutoksen vuosi, josta saataisiin uutta pontta koko loppuelämäksi!
Palleroinen
Palleroinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 21.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Oliko se nyt kyllä vai ei? - Sivu 2 Empty Vs: Oliko se nyt kyllä vai ei?

Viesti kirjoittaja Simppa83 Ke Tammi 02, 2013 3:24 pm

Joo on se kyl kamalaa kun kohtelevat meitä "nuorempia" tuolla tavalla inhottaa kans itseäni ,että ne vakiot lauseet aina kuullaan "oot viel nii nuori että...."
Simppa83
Simppa83

Viestien lukumäärä : 64
Ikä : 40
Paikkakunta : Rauma
Registration date : 20.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Oliko se nyt kyllä vai ei? - Sivu 2 Empty Vs: Oliko se nyt kyllä vai ei?

Viesti kirjoittaja trintilla Ke Tammi 02, 2013 5:33 pm

Jotkut palstalaiset on tehnyt niin, että ovt tehneet ihan paperin koko elämästään. Listanneet jokaisen laihdutusyritksen, painon nousun yms.

Moni kun ei saa kaikkea puhuttua lääkärille tai osa asioista meinaa unohtua, niin paperin kun tökkää lekurin nenän eteen niin siinä näkyy sitten kaikki.
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Oliko se nyt kyllä vai ei? - Sivu 2 Empty Vs: Oliko se nyt kyllä vai ei?

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Tammi 02, 2013 5:54 pm

Itse tein näin miten trintilla äsken mainitsi, lisäksi jätin sen paperin sinne niin että jos joku sitä haluaa syynätä niin siitä vaan. Lisäksi jätin sisätautipolille samanlaisen ja annoin lääkärille luvan käyttää sitä esim. luokkaopetuksessa, mikäli sellainen sauma tulee. Lisäksi se selvensi myös itselle kaikkia niitä vaiheita että miksi silloin on lihonut ja miksi tuolloin taas laihtunut jne.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oliko se nyt kyllä vai ei? - Sivu 2 Empty Vs: Oliko se nyt kyllä vai ei?

Viesti kirjoittaja Palleroinen Pe Tammi 04, 2013 5:43 am

Kiitos vinkeistä! Mäkin kirjoitin nyt elämäntarinani kiloina ja lisäksi listasin syitä miksi haluan leikkaukseen ja miksi se olisi mulle oikea vaihtoehto. Mulla on edelleen se paha kutina, et ne haluaa juoksuttaa mut pitkän linjan mukaan, mutta pidetään nyt peukkuja et olis järki-ihminen siellä vastassa Very Happy
Palleroinen
Palleroinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 21.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Oliko se nyt kyllä vai ei? - Sivu 2 Empty Vs: Oliko se nyt kyllä vai ei?

Viesti kirjoittaja pilvipouta Ke Helmi 06, 2013 5:50 pm

Oi, Palleroinen, on sinulla ollut vastoinkäymisiä pale Ihan järettömiä olivat lääkärit aikaisemmin, kun painoindeksi oli noinkin korkea. Osa syy varmaan siinä, että tänä aikana lääkäritkin ovat opiskelleet enemmän asiaa ja tietävät nyt enemmän kuin silloin. Tämä leikkaus on mennyt huimaa vauhtia eteenpäin.
Toivon sydämestäni, että pääset leikkaukseen ja normaalipainoon sen myötä I love you

pilvipouta

Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 12.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Oliko se nyt kyllä vai ei? - Sivu 2 Empty Vs: Oliko se nyt kyllä vai ei?

Viesti kirjoittaja gsb La Helmi 16, 2013 8:27 pm

On kyllä Suomessa hyvin epätasa-arvoista kohtelu eri puolilla maata Sad
Itse olen menossa leikkaukseen 18.3. ja viime torstaina Peijaksen infossa oli 5 muuta leikkaukseen menevää. Nuorin reilu parikymppinen, jolla ei vielä mitään sairauksia. "Pienimmillä" painoindeksikin siellä vain hiukan päälle 40.

Itselläni BMI 56 ja oheissairauksia on ollut viimeiset 5 vuotta (diabetes, verenpaine ja uniapnea). Leikkaukseen sain lähetteen mielestäni helposti (työterveyshuolto Terveystalossa Kampissa). Aiemmin sain ensimmäisen lähetteen kolme vuotta sitten (työterveyshuolto Mehiläinen) sillä menin sisätautilääkärin haastatteluun ja sain lähetteen sairaalan painonhallintaryhmään. Sen kun kävin kolme vuotta sitten, nyt ei tarvinnut enää käydä.

Loppuvuodesta kävin taas sisätautilääkärillä Peijaksessa ja siitä lähti pyörät pyörimään. Vatsalaukun tähystys, verikokeet, sydänfilmi ja keuhkoröntgen. Nyt viimeiset 4viikkoa ENEä ja sitten leikkaus.

Toivon todella, että löydät Palleroinen suopean lääkärin sieltä Suomen kolkalta. Täällä Vantaalla asiat ilmeisen hyvin. Itse olen ainakin saanut Peijaksessa oikein hyvää palvelua alusta loppuun.
gsb
gsb

Viestien lukumäärä : 47
Ikä : 56
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 13.02.2013

http://www.kennelkesselin.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Oliko se nyt kyllä vai ei? - Sivu 2 Empty Vs: Oliko se nyt kyllä vai ei?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa