Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Leikkaus Virossa

+28
Leppis
Sarppa
Maisa77
sateenkaarenpäässä
Megamisu
2FatToFly
Tyrvää
Tantta
minä
miranta
mammamuumi
Kimby
Nipazu
sinizii
matami
perhonen
Mama XXL
Tirlittan
luke64
Luisfigo
V.Hepo
T55
marja72
haaho
hylje
ritu
Tepa43
turkutuulia
32 posters

Sivu 1 / 5 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

Leikkaus Virossa Empty Leikkaus Virossa

Viesti kirjoittaja turkutuulia Ti Loka 20, 2009 11:23 pm

En tiedä mihin kohtaan tämä viestini nyt menee mutta eiköhän tästä asia kuitenkin selviä Smile Onko teistä kukaan leikkauttanut itseää Virossa? Olen meilaillut Adams kirurgia grupp:in kanssa ja ajatellut lähteä sinne katsomaan paikan päälle miltä sairaala/toiminta vaikuttaa. Olen siis menossa yksityisesti leikkaukseen- joko Virossa tai Turun Pulssissa. Kävin jo Pulssissa Ovaskan juttusillakin (leikkauslupa myönnetty) mutta se viimeinen askel on vielä ottamatta... Tosin vähän häiritsi Ovaskan suhtautuminen asiaan: liian kiireiseltä vaikutti mies ja todella ylimalkaisesti hän kertoi leikkauksesta!! Samalla käynnillä piti tavata anestesialääkäri ja muutakin hoitohenkilökuntaa mutta tunnin odotettuani kyllästyin ja lähdin pois!!! Tuntuu oudolta että yksityiselläkin puolella on varaa kohdella potilaita näin???? No joo, varsinaiseen asiaani: Virossa leikkaus (GBP tai sleeve) maksaisi 6 500e eli melkoinen hinnanero Pulssiin (10 000) verrattuna. TIETENKÄÄN terveyttä ei voi rahalla mitata mutta kun jokaisen lantin itse maksaa miettii vain vaihtoehtoja...
Palsta on tosi hyvä ja ihana lukea täältä näitä ihmeellisiä tarinoita Smile Tsemppiä kaikille leikatuille sekä meille tavalla tai toisella vielä jonottavilel!

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Virossa Empty Vs: Leikkaus Virossa

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ke Loka 21, 2009 1:19 am

Moi turkutuulia!
Oon lukenut tuolta toiselta palstalta, että yksityisellä maksaa (olikohan se sit Helsinki)12500€ ja hintaan kuuluu vain yksi yö! HUH HUH
Tsemppiä leikkaukseen minne sitten menetkin!
T: Tepa 43
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Virossa Empty Vs: Leikkaus Virossa

Viesti kirjoittaja ritu Ke Loka 21, 2009 1:31 am

Kyllä virossa osataan hommat ja yhtähyvä hoito kuin suomessa sekä hinnan ero huomattava.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Virossa Empty Vs: Leikkaus Virossa

Viesti kirjoittaja hylje Ke Loka 21, 2009 2:19 pm

ompa tosiaan hinnan eroa,, hmn,, pitäisköhän tyksin jonoa helpottaa ja kanssa viroon, no
aivan varmasti hyvää hoitoa saa sielläkin,
en epäile yhtään, olipas Jarilla kiire kun ei kerinnyt, no huonoja päiviä varmaan itse kullekkin,
suomen yksityisen sektorin hinnat, hieman leikkaustavasta yms
liikkuvat noin 10-15 tuhatta vähä eripaketteja mitä mhinkin kuuluu.
kiva olis kuulla tosiaan jos joku viron puolella leikattu osuisi kanavalle
hylje
hylje

Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Paikkakunta : Turku
Registration date : 04.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Virossa Empty Vs: Leikkaus Virossa

Viesti kirjoittaja haaho Ke Loka 21, 2009 9:00 pm

Oletteko ottaneet Virosta selvää, mitä siihen pakettiin kuuluu? Ennen leikkausta tehtävät kokeet? Miten Virossa/Ruotisssa tehtyjen leikkausten jälkitarkastukset ja jälkiseuranta hoidetaan? Entä lääkereseptit (mahansuojalääke, vitamiinipiikit mahd. kipulääkitys ym.) ja sairauslomat? Voiko virolainen lääkäri kirjoittaa suomalaiselle potilaalle sairauslomaa vai pitäkö leikkaus ajoittaa esim. kesälomalle? Paljon kysymyksiä, mutta mikäli kuntasektori ei jostain syystä tärppää, niin nämä kaikki asiat pitää ottaa selville. Entä kuka korjaa vahingot ja millä hinnalla jos kaikki ei menekään hyvin, vaan tulee ongelmia kuten esim. jollekin palstalaisista (jonka kirjoitusta en löytänyt), joka tarvitsi uuden leikkauksen? Haavainfektiot ym. hoidetaan varmasti julkisellakin puolella, mutta vakavammat ongelmat?


Viimeinen muokkaaja, haaho pvm Ke Loka 21, 2009 9:18 pm, muokattu 1 kertaa

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 51
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 16.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Virossa Empty Vs: Leikkaus Virossa

Viesti kirjoittaja turkutuulia Ke Loka 21, 2009 9:16 pm

Hei! Paljon kysymyksiä tosiaankin oli Question Pakettiin kuuluu viikko (??) sairaalassa ja labrakokeet ainakin. Joten toivottavasti tuon viikon jälkeen jo pärjää ilman kipupiikkejä! Sieltä saatava lääkeresepti käy Suomessakin ja sairauslomaa voi kirjoittaa virolainenkin lääkäri. Ja tämä kuuluu ihan "normaalin" sairausloman pariin koska kyseessä ei ole mikään kauneusleikkaus... Eli ei todellakaan kenenkään tarvi tämän asian takia kesälomia uhrata! Olen menossa kirurgin vastaanotolle n.3n vkon päästä joten silloin varmaan selviää loputkin asiat. Olen toki meilannut ja soitellut klinikalle mutta kasvotusten on helpompi kommunikoida. Ruotsin hinnat on ihan Suomen tasoa (tai ainakin Sophiahemmetissä vähän korkeampikin) eli jos Viro ei tärppää, mieluummin teen operaation Suomessa. Kunnalliselle puolelle en pääse, olen liian kevyt ja liian "terve".... Todellisuudessa oheissairaudet on melkoiset MUTTA kun diabetestä en ole saanut; ei riitä Crying or Very sad
Liikaa en ole miettinyt jatkoa; jaksan uskoa että kaikki menee hyvin! Ja JOS jotain sattuisi- pakkohan suomessa päivystykseen on päästä esim. tulehtuneen haavan takia vaikka operaatio olisi tehty missä...
Kertoilen miten tämä matka etenee, jospa joku muukin on suunnittelemassa leikkausta Virossa I love you

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Virossa Empty Vs: Leikkaus Virossa

Viesti kirjoittaja haaho Ke Loka 21, 2009 9:27 pm

Hyvä, että olet ottanut asioista selvää. Jään mielenkiinnolla odottamaan. Kun hain lähetteen terveyskeskuksesta minulla oli BMI 37, eikä diabetesta eikä verenpainetautiakaan. Lihoin kuitenkin kesälomalla niin, että sisätautilääkärin vastaanotolla BMI oli jo 40. Tähän sisätautilääkäri, että hyvä, että se paino hiukan nousi kun ei ole noita oheissairauksiakaan eli pääsin leikkauskelpoisten rajan ylittämään. Sisätautilääkäri oli sitä mieltä, että parempi leikata ennen kuin oheissairaudet tulevat, koska sukurasitus on kuitenkin sitä luokkaa, että ne tulevat jossain vaiheessa kuitenkin. Kirurgia olen nyt vaan odotellut 3 kk, ja hän kait sen asian sitten lopullisesti päättää. Hakeudun kyllä yksityiselle, mikäli kirurgi on eri mieltä kuin sisätutilääkäri (mitä tapahtuu kai aika harvoin, koska tiimissä päätökset tehdään). Jotta en antaisi terveydestäni liian ruusuista kuvaa, en ole onnistunut tulemaan raskaaksi, vaikka tutkimusten mukaan kaikki on kunnossa ja ylipainoahan on pidetty yhtenä hedelmättömyyden aiheuttajana. Toisekseen minulla on ongelmia nivelteni kanssa.

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 51
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 16.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Virossa Empty Vs: Leikkaus Virossa

Viesti kirjoittaja Tepa43 To Loka 22, 2009 2:37 am

Moi! Turkutuulia!
Tossa alla on semmosen ihmisen osoite joka on leikattu virossa ja hän sanoi, että saa antaa osoitteen jos haluat enempi tietoo!
Sano terkut Tepa43:lta jos oot yhteyksissä!

luukko.luke64@gmail.com

Tsemppiä!
T: Tepa 43
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Virossa Empty Vs: Leikkaus Virossa

Viesti kirjoittaja turkutuulia To Loka 22, 2009 3:16 am

Hei Tepa43!!! Ja SUURKIITOS tuosta yhteystiedosta I love you Laitoin hänelle jo viestiä joten odotellaan mitä tapahtuu, tietoa ei ainakaan koskaan voi olla liikaa!
Ja tsemppiä sinullekin- sulla näyttää leikkaus olevan jo ihanan lähellä. Omastani en vielä tiedä, voihan olla että minutkin on leikattu jo jouluun mennessä.... Sekavat mutta odottavat on tunnelmat!
Ollaanhan kuulolla rabbit

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Virossa Empty Vs: Leikkaus Virossa

Viesti kirjoittaja Tepa43 To Loka 22, 2009 3:53 am

MOI!
Täytyy kyl sanoo, että kyl isosti helpotti kun sai sen PÄIVÄN!
Tsemppiä sulle!
T: Tepa 43
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Virossa Empty Vs: Leikkaus Virossa

Viesti kirjoittaja marja72 Ma Loka 26, 2009 5:39 pm

Voi kökkö, niin vaan kävi että pankista ei lainaa tipu eiran sairaalan leikkausta varten ja viroon on nyt katse suunnattava. Soitin jo sinne mutta lääkäri ei puhunut suomea ja erittäin huonoa englantia joten en saanut paljon mitään tietoa. Sanoi vaan että olen liian laiha(?) kun bmi on 37. Käski tulla sinne näytille ja kait se on sinne sit mentävä paikan päälle juttelemaan. Pelottaa ihan pirusti että sieltä ei leikkauksesta enää kotiuduta ja lapset jää ilman äitiä mutta tää leikkaus on mulle aivan pakko juttu. Haluan leikkaukseen ja yritän ajatella että kyllä mä siitä hengissä selviän. En tiedä yhtään paljonko siellä niitä leikkauksia on tehty ja miten ovat onnistuneet. No nyt vaan varaamaan laivamatkaa tallinnaan...Pelottaa.

marja72

Viestien lukumäärä : 65
Ikä : 51
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 10.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Virossa Empty Vs: Leikkaus Virossa

Viesti kirjoittaja marja72 Ma Loka 26, 2009 6:10 pm

Varasin konsultaatioajan Adams kirurgiaan Tallinnaan 10.11 lääkäri Adamssonille. Jännittää ihan pirusti Crying or Very sad Toivottavasti kelpuuttaa mut leikkaukseen ja pääsen mielellään ennen joulua tai heti tammikuun alussa siihen. Kyselin hoitajalta joka muuten oli todella ystävällinen, että onko ko.lääkäri tehnyt useita leikkauksia niin kuulemma on ja on todella hyvä. No sopii ollakin kun olen hänet valinnut Very Happy

marja72

Viestien lukumäärä : 65
Ikä : 51
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 10.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Virossa Empty Vs: Leikkaus Virossa

Viesti kirjoittaja turkutuulia Ma Loka 26, 2009 8:19 pm

Moi Marja!!!
Mullakin on aika Adamsonille samana päivänä Smile Olen meilaillut hänen kanssaan mutta suoraa vastausta hän ei tietenkään voi näkemättä antaa. Sain yhdeltä palstalaiselta (kiitos Tepa43) vinkin toisestakin klinikasta Tallinnassa ja lähetin sinne meiliä keskiviikkona mutta en ole vielä saanut vastausta. Niinkuin aiemminkin jo totesin; terveyttä ei voi rahassa mitata MUTTA tää klinikka ois vielä huomattavasti Adams kirurgiaa halvempi. Koska meille "liian" laihoille tuo leikkaus on melkoinen rahareikä!! Taidankin koittaa soittaa klinikalle heti- tosin kieliongelmat tulee mulla vastaan nopeasti kun englanniksi on niin hankala puhua tällasesta asiasta ja varsinkin puhelimessa.... Mutta eiköhän tämäkin jotenkin selviä!

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Virossa Empty Vs: Leikkaus Virossa

Viesti kirjoittaja turkutuulia Ma Loka 26, 2009 8:59 pm

Minä taas Embarassed Soitin klinikalle ja sain lääkärille ajan tähän toiseen paikkaan 4.11!! Tankeroenglannillani pärjäsin jotenkuten, vastaanottovirkailija ei puhunut suomea mutta olisi kuulemma ymmärtänyt jonkun verran. Nyt vaan en tiedä pitäiskö kuitenkin mennä vielä tonne toiseenkin paikkaan konsultaatioon vai päättää heti vaan leikkausajankohta; jos tämä klinikka tuntuu kaikinpuolin hyvältä.... Jotenkin ei jaksaisi enää odottaa vaikka tässä onkin näin isoista asioista kyse. Oonhan mä jo 30 vuotta laihduttanut että ei kai tässä viikko enää paljoa tekisi mutta mutta.....

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Virossa Empty Vs: Leikkaus Virossa

Viesti kirjoittaja marja72 Ma Loka 26, 2009 11:46 pm

Turkutuulia laitoin sulle yksityisviestin mutta voinhan asian tännekin laittaa Very Happy Laitatko mulle sen toisen paikan tiedot niin soittelen sinne kanssa. Paljonko operaatio siellä maksaa? Omasta pussista mäkin sen makselen niin mahd. halvalla haluan päästäSmile

marja72

Viestien lukumäärä : 65
Ikä : 51
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 10.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Virossa Empty Vs: Leikkaus Virossa

Viesti kirjoittaja turkutuulia Ti Loka 27, 2009 12:01 am

Hei! En "osannut" vastata yksityisesti mutta ei nää asiat tosiaankaan mitään valtiosalaisuuksia ole Very Happy Sen klinikan nimi on Taastava kirurgia klinik ja ne ottaa vastaan ihan Tallinnan keskustassa, katoin jo kartalta sijainnin suurinpiirtein. Nuo kotisivut on vain eestinkielellä ja englanniksi mutta kyllä niistä olennaisimman ymmärtää. Itse en ole saanut vielä hintatietoja MUTTA yksi siellä leikattu sanoi että n.1.5 vuotta sitten leikkaus oli maksanut kaikkineen n.4000 euroa. Eli vaikka hinta olisi noussutkin; saattaa se silti olla huomattavasti edullisempi kuin tuolla Adamsilla... Sekavat on tunnelmat: odotan innolla ja toisaalta taas pelottaakin että JOS jotain sattuu. Ja JOS en laihdukaan haluamiini mittoihin??

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Virossa Empty Vs: Leikkaus Virossa

Viesti kirjoittaja marja72 Ti Loka 27, 2009 12:32 am

Kiitos! Kävin katsomassa sivuja ja laitoin sinne mailia huonolla englannillani ja katsellaan nyt saanko mitään vastausta. Mukavaahan se olisi jos vähän halvemmalla pääsisi.
Sulla Turkutuulia jo ens viikolla käynti siellä. Wau! Kerro sitten ihmeessä miten kävi ja mitä hintaan kuuluu ja miten nopeasti prosessi etenee. Itse haluaisin leikkauksen jo ennen joulua mutta toki maltan tammikuuhnkin odottaa, johan tässä on näitä läskejä kanssa muutama kymmenen vuotta katseltu joten ei kiirettäSmile
Muista kirjoittaa kysymykset paperille jotta mitään tärkeää ei unohdu kysyäSmile Mua rupeaa jännittämään jo leikkaus vaikka mitään leikkauspäätöstä en ole edes saanut:)

marja72

Viestien lukumäärä : 65
Ikä : 51
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 10.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Virossa Empty Vs: Leikkaus Virossa

Viesti kirjoittaja turkutuulia Ti Loka 27, 2009 2:24 am

Mun vastaukset nyt hukkuu johonkin joten älkää ihmetelkö jos ne yhtäkkiä tänne putkahtaakin ja viestini vaikuttaa saman toistolta Surprised Pidän toki teidät kaikki ajan tasalla miten asiat etenee. Koska hyvä se on kokemuksia jakaa ettei kaikkien tarvi alottaa alusta; ite oon kahlannu tietoja netistä tosi paljon.. Ja Marja; ehkä on parempi jos soitat sinne klinikalle. Itse en oo vieläkään saanu meiliini vastausta ja jo keskiviikkona sen laitoin.. Huonolla englannilla minäkin kommunikoin mutta asian sain selvitettyä Cool Saa nähdä jos vaaditaan jotain ennakkolaihdutusta miten käy, koska tällä hetkellä on laihdutusmotivaatio TÄYSIN kateissa.... Toki jos se on leikkauksen edellytys jostain sitä intoa vaan on ammennettava! Jollakin osa-alueella mä oon vaan "luovuttanut" että pystyisin ilman leikkausta enää laihduttamaan. Vaikka niin kauan kuin on elämää, on toivoa Very Happy

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Virossa Empty Vs: Leikkaus Virossa

Viesti kirjoittaja marja72 Ti Loka 27, 2009 2:45 am

Soitan sinne huomenna jos mitään vastausta ei ole kuulunut. Mulla on laivaliput jo valmiiksi maksettu silloin 10.11 kun pitäisi mennä sinne toiselle klinikalle joten mukavaa olisi jos saisin ajan tonne siksi päiväksi. Mä haluaisin saada selville sen hinnan ja mitä kaikkea pitää teettää lisäksi ennen sitä leikkausta ja onko leikkaukseen pitkät jonot vaikka luulen ettei ole:) No ehkä huomenna olen viisaampi taikka viimeistään 4.11:)

marja72

Viestien lukumäärä : 65
Ikä : 51
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 10.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Virossa Empty Vs: Leikkaus Virossa

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ti Loka 27, 2009 3:14 am

Tsemppiä teille molemmille!
OOTTE HIRVEEEEEEN ROHKEITA!!!!!
En pystyis samaan!
T: Tepa 43
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Virossa Empty Vs: Leikkaus Virossa

Viesti kirjoittaja marja72 Ti Loka 27, 2009 3:47 pm

Homma etenee jälleen Smile Varasin ajan Taastava klinikalle 10.11. Mulle jää vain tunti aikaa siirtyä satamasta sairaalaan mutta hoitajan mielestä se riittää vaikka matkaa taitaa olla melkein parikymmentä kilometriä mikäli hänen puheensa oikein ymmärsin.. Romek Märtsin on lääkärin nimi kenet tapaan.
Mikäli paikka vaikuttaa ihan hyvältä ja luotan lääkärin ammattitaitoon niin uskallan varmaan varata leikkausajan joulukuulle. Kuten moni muukin on sanonut niin itsekään en oikein usko että vihdoin ja viimein voisin näistä läskeistä päästä eroon mutta onhan se tämäkin kokeiltava. Ruokavalioon olen jo nyt ruvennut kiinnittämään huomioita vaikka aina mä olen syönyt erittäin terveellistä ruokaa mutta mun paheeni onkin suklaa jota menee tuhottomasti päivän aikana Embarassed ohitusleikkausken jälkeen suklaan ja makean syönti ei enää oikein onnistu..

marja72

Viestien lukumäärä : 65
Ikä : 51
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 10.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Virossa Empty Vs: Leikkaus Virossa

Viesti kirjoittaja turkutuulia Ti Loka 27, 2009 6:36 pm

Sieltä Taastavan sivuilta löytyvästä kartasta ymmärsin että tää klinikka on tosi suht lähellä satamaa... JOS katsoin oikein; sehän ois Viru hotellin "kulmilla". Mutta vaikka ois pidemmälläkin; ehtiihän sieltä satamasta ainakin taksilla jos ei tykkää alkaa omatoimiseks. En tiedä paljonko oot siellä reissannut? mutta varminta taitaa olla ottaa Tallink takso. Ne muut kun tuntuu huijaavan vaikka virallisia takseja ovatkin.... Tosin muutama kymppi tässä "konkurssissa" ei taida heilauttaa suuntan eikä toiseen Surprised Ja mähän nyt käväsen siellä sua ennen, niin annan sitte tietoa kun viisaampi olen

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Virossa Empty Vs: Leikkaus Virossa

Viesti kirjoittaja marja72 Ti Loka 27, 2009 8:47 pm

Mäkin kävin katselamassa karttaa ja jos osoite on pärnu mnt 104 niin aika kaukana satamasta on mut mä en olekaan maailman paras kartanlukija:)) tallinnassa tulee reissattua muutaman kerran vuodessa ja viimeksi kesällä oltiin siellä lasten kanssa viikko mutta vain se keskusta alue on mulle tuttua. Tosiaan sä onneksi menet viikkoa aikaisemmin käymään siellä niin voit neuvoa mua kun olen niin tumpelo Very Happy
Kalenterista jo katselin et joulukuun puolessa välissä olisi hyvä aika leikkaukseen niin ei tulis jouluna kiusausta venyttää mahalaukkua lisää Laughing

marja72

Viestien lukumäärä : 65
Ikä : 51
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 10.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Virossa Empty Vs: Leikkaus Virossa

Viesti kirjoittaja marja72 Ke Loka 28, 2009 4:41 pm

Minä täällä taas Very Happy Tänään menossa ottamaan sikainfluenssarokotteen ja toivon että pysyn terveenä jotta leikkaukseen pääsen joulukuussa.

marja72

Viestien lukumäärä : 65
Ikä : 51
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 10.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Virossa Empty Vs: Leikkaus Virossa

Viesti kirjoittaja turkutuulia La Loka 31, 2009 5:12 am

Enpä oo miettinyt tota sikatautia ollenkaan.... Mut jospa se ois niin että possutauti ei possuun tartu pig Pitäiskö kuitenkin ottaa...hmmm. Meillä kun töissä niitä annetaan kaikille halukkaille. Ja tosiaankin; toivotaan että pysytään terveinä Smile Ja samaa tietty toivon kaikille muillekin palstalaisille !

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Virossa Empty Vs: Leikkaus Virossa

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 5 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa