Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ravitsemusterapeutti käski nostaa VLCD-dieetin kalorimäärän 800 Kcal päivässä

4 posters

Siirry alas

Ravitsemusterapeutti käski nostaa VLCD-dieetin kalorimäärän 800 Kcal päivässä Empty Ravitsemusterapeutti käski nostaa VLCD-dieetin kalorimäärän 800 Kcal päivässä

Viesti kirjoittaja emäntä-85 Ti Loka 13, 2009 3:38 am

Onko muita ihmisiä jotka on olleet tällä 800 Kcal Enellä ennen leikkausta? Mulla on ollut vähän vaikeeta syödä se 600 kaloria päivässä ja oonki joutunu pariin kertaan soittamaan sairaalaan ja kysymään mitä mä syän ku ei oo nälkä Mad Käskettiin nostamaan päivittäinen kalorimäärä 800 ja syömään illalla ennen nukkumaan menoa vielä purkillinen rasvatonta rahkaa. Mulla on nyt 5 kohta takana Eneilyä ja alkaa todellaki kuvottaa ainaki se kana keitto Nutrileteistä Crying or Very sad
emäntä-85
emäntä-85

Viestien lukumäärä : 31
Ikä : 39
Paikkakunta : etelä-pohjanmaa
Registration date : 26.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ravitsemusterapeutti käski nostaa VLCD-dieetin kalorimäärän 800 Kcal päivässä Empty Vs: Ravitsemusterapeutti käski nostaa VLCD-dieetin kalorimäärän 800 Kcal päivässä

Viesti kirjoittaja haaho Ti Loka 13, 2009 12:51 pm

Mä oon nutraillu koko aikuisikäni, enkä ole koskaan voinut syödä niitä kana-, parsa- tai mitään muitakaan keittoja. Kaakao maistuu suht hyvälle aina, Naturdietin Cafe lattekin oli hyvää pari vuotta, mutta sitten siihen kyllästy totaalisesti. Niissä valmisteissa on todellakin mistä valita, kokeilemalla löydät varmaan sullekin parhaimman vaihtoehdon. Ne on muuten paremman makuisia, jos ne sekottaa jääkaappiin vähintään tuntia ennen ruoka-aikaa, se teollinen maku vähenee. Itse yleensä sekotan annoksen valmiiksi aina syötyäni.

Mulle ravitsemusterapeutti sanoi, että kasviksia ja proteiinia voi syödä nutrauksen kanssa jos tarvitsee, eli esim. broilerin file salaatin kanssa on ihan ok silloin kun on jotain ruokaa saatava.

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 51
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 16.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ravitsemusterapeutti käski nostaa VLCD-dieetin kalorimäärän 800 Kcal päivässä Empty Vs: Ravitsemusterapeutti käski nostaa VLCD-dieetin kalorimäärän 800 Kcal päivässä

Viesti kirjoittaja emäntä-85 Ti Loka 13, 2009 3:42 pm

Joo, mä oon kyllä syöny välissä kalaa tai kanaa pienen palasen Smile lisäksi rasvatonta raejuustoa tai sitä maitorahkaa illalla Smile
emäntä-85
emäntä-85

Viestien lukumäärä : 31
Ikä : 39
Paikkakunta : etelä-pohjanmaa
Registration date : 26.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ravitsemusterapeutti käski nostaa VLCD-dieetin kalorimäärän 800 Kcal päivässä Empty Vs: Ravitsemusterapeutti käski nostaa VLCD-dieetin kalorimäärän 800 Kcal päivässä

Viesti kirjoittaja tonnikeijukainen Ti Loka 13, 2009 6:32 pm

Moi. Minä olen tällä hetkellä ekaa viikkoa Eneilyä, kolme vielä edessä ja sitten leikkaus 4.11. Vuosi sitten Eneilin 12 viikkoa ja silloin tykästyin tuohon Modifastin suklaaseen. Sitä saa otta vain 4 pss päivässä, eli 800 kcal. Olen ite tykännyt tuosta suklaasta, kun se on niin oikean suklaan oloinen. Muut ei kelpaa. Jaksamista Eneilyyn. sunny

tonnikeijukainen

Viestien lukumäärä : 10
Paikkakunta : joensuu
Registration date : 03.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ravitsemusterapeutti käski nostaa VLCD-dieetin kalorimäärän 800 Kcal päivässä Empty Vs: Ravitsemusterapeutti käski nostaa VLCD-dieetin kalorimäärän 800 Kcal päivässä

Viesti kirjoittaja emäntä-85 Ma Loka 19, 2009 5:59 pm

Perjantaina tuli sit soitto ravitsemusterapeutilta ja käski nostaa kalori määrän 1000 Kcal. voi vitsi Sad en jaksa syödä tuota määrää millää..
emäntä-85
emäntä-85

Viestien lukumäärä : 31
Ikä : 39
Paikkakunta : etelä-pohjanmaa
Registration date : 26.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ravitsemusterapeutti käski nostaa VLCD-dieetin kalorimäärän 800 Kcal päivässä Empty Vs: Ravitsemusterapeutti käski nostaa VLCD-dieetin kalorimäärän 800 Kcal päivässä

Viesti kirjoittaja ritu Ti Loka 20, 2009 1:30 am

emäntä-85 miksi joudut nostamaan tuota kalorimäärää tiedosta kiitollinen kyselee.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ravitsemusterapeutti käski nostaa VLCD-dieetin kalorimäärän 800 Kcal päivässä Empty Vs: Ravitsemusterapeutti käski nostaa VLCD-dieetin kalorimäärän 800 Kcal päivässä

Viesti kirjoittaja emäntä-85 Ti Loka 20, 2009 2:44 pm

Sen takia kun, mulla kuulemma on paino tippunu niin hyvin. Käski syödä hyviä proteiineja ja kun kyseessä on aika iso leikkaus niin sen vuoksi ettei sitte ala syömään mun fyysistä kuntoa.. siis etten mene huonoon kuntoon tms.. Mä oonki nyt urakal sit käyny ostamassa kaupasta eri pirtelöitä ja albro soyan se kaakao juomaki oli sallittua. Lisäksi kananmuna ja rahka.
emäntä-85
emäntä-85

Viestien lukumäärä : 31
Ikä : 39
Paikkakunta : etelä-pohjanmaa
Registration date : 26.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ravitsemusterapeutti käski nostaa VLCD-dieetin kalorimäärän 800 Kcal päivässä Empty Vs: Ravitsemusterapeutti käski nostaa VLCD-dieetin kalorimäärän 800 Kcal päivässä

Viesti kirjoittaja ritu Ke Loka 21, 2009 1:28 am

Tuossa on kyllä järkeä ettei mene liian huonoon kuntoon kun isoleikkaus kyseessä, Onnea leikkaukseen.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ravitsemusterapeutti käski nostaa VLCD-dieetin kalorimäärän 800 Kcal päivässä Empty Vs: Ravitsemusterapeutti käski nostaa VLCD-dieetin kalorimäärän 800 Kcal päivässä

Viesti kirjoittaja emäntä-85 Ke Loka 21, 2009 3:11 pm

Kyllä, kyllä!! 6 päivää enää leikkaukseen Surprised
emäntä-85
emäntä-85

Viestien lukumäärä : 31
Ikä : 39
Paikkakunta : etelä-pohjanmaa
Registration date : 26.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ravitsemusterapeutti käski nostaa VLCD-dieetin kalorimäärän 800 Kcal päivässä Empty Vs: Ravitsemusterapeutti käski nostaa VLCD-dieetin kalorimäärän 800 Kcal päivässä

Viesti kirjoittaja tonnikeijukainen To Loka 22, 2009 9:35 pm

Miten paljon sinä sait painoa enen aikana, emätä-85?? Ite nyt enellä toinen viikko menossa ja 6 kg poissa. Wink

tonnikeijukainen

Viestien lukumäärä : 10
Paikkakunta : joensuu
Registration date : 03.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ravitsemusterapeutti käski nostaa VLCD-dieetin kalorimäärän 800 Kcal päivässä Empty Vs: Ravitsemusterapeutti käski nostaa VLCD-dieetin kalorimäärän 800 Kcal päivässä

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa