Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin

+26
EMH
Piitu
saimaannorppa
Kelsius
Laihduttava
ni72
Paloma
maalu
haaho
MRA123
Luisfigo
kyllönen
Tepa43
lilli
turkutuulia
Susanne
isomahamamma
Tangotar-70
Morrigan
Milla-Riikka
Rozeanne
Tepa
ritu
Apotar
TankkiMami
Admin
30 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin Empty Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin

Viesti kirjoittaja Admin La Syys 06, 2008 3:10 am

Leikkausta ennen suositellaan käyttämään ENE-tuotteita noin 4 viikon ajan ja nuo pussikeitot eivät mitän herkkuja makuaisille ole, joten laitan tähän joitakin pikkuvinkkejä , miten suolaisia keittoja saa maukkaammiksi, jolloin se jauhoinen maku häipyy.
- Laita jokunen tippa vihreää Tabascoa keiton sekaan
- Kurkkusuikaleita mukaan
- Kapriksen marjoja
- Vihreitä kasviksia mukaan
- mausteita tai yrttejä, joissa ei "kiellettyjä" aineita, eli ei lisättyä sokeria, eikä suolaa.

Näillä pienillä muutoksilla ruuan makuun saa muutosta ja se "ruoka" muuttuu hieman toisenlaiseksi.


- Myös Lea&Perrinsin Chili&Carlic sauce on todettu hyväksi, mutta siinä olevien hiilihydraattien vuoksi ei tietoa, kuuluuko ns "sallittuihin" lisukkeisiin.
Admin
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 05.09.2008

https://laihdutusleikkaus.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin Empty Ei nutrilettia

Viesti kirjoittaja TankkiMami Ma Syys 22, 2008 6:09 pm

Mua jännittää jo etukäteen toi ENE-dietti, hieman on eriävää tietoa sen kestosta ennen leikkausta. Kokeilin kerran laihduttaa nutriletilla mutta ei se oikein maistunut (kuningatar-maku). Mikä on miellyttävimmän makuista? En ole muita sen koommin kokeillut ja nyt mietin miten mahtaa ene onnistua- pitääkö laittaa nenä-mahaletku että se menee alas? Nutriletti tuli saman tien ylös kun sain nielastua... What a Face

TankkiMami

Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 19.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin Empty Vs: Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin

Viesti kirjoittaja Apotar La Syys 27, 2008 4:29 am

Mun pelastukseni on olleet ateriakorvike patukat: erilaiset suklaa versiot. Niillä saa pahimman suklaan tuskankin pois. Eikä erotu töissä kahvituntiherkuttelijoista, kun on itselläkin "suklaata" kahvin kanssa.
Mutta on suolaisissa keitoissakin ihan ok makuja, esim täyteläinen kana ja purjo-curry on olleet mun suosikit

Apotar

Viestien lukumäärä : 6
Paikkakunta : Jkl- GBP joulukuu 09 KYS
Registration date : 06.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin Empty Patukat!

Viesti kirjoittaja TankkiMami La Syys 27, 2008 4:46 pm

Siis patukat! Hienoa, mä jo pelkäsin että koko homma kaatuu nutrilettiin. Smile

TankkiMami

Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 19.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin Empty Vs: Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin

Viesti kirjoittaja ritu Su Syys 28, 2008 8:27 pm

Moikka TankkiMami
Minä syön valillä noita ene tuotteita niin mielestäni Allevot maukkaampia kuin nutriletit ja tietysti patukat mutta niissä 200kcal/patukka mutta ovat ihan hyvän makuisia. Very Happy

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin Empty Vs: Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin

Viesti kirjoittaja Tepa Ti Tammi 06, 2009 11:21 pm

Mahtavatkohan nuo patukat olla ene-dieetissä sallittuja...

Tepa

Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 08.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin Empty Vs: Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin

Viesti kirjoittaja Rozeanne Pe Tammi 16, 2009 3:12 am

Tepa kirjoitti:Mahtavatkohan nuo patukat olla ene-dieetissä sallittuja...

Minä ENEilin viime kesän ja syksyn, patukoita olisin saanut syödä vain yhden päivässä, suositus oli, että ei mielellään ollenkaan.
Rozeanne
Rozeanne

Viestien lukumäärä : 75
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 19.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin Empty Vs: Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin

Viesti kirjoittaja Milla-Riikka La Helmi 28, 2009 6:43 pm

Tepa kirjoitti:Mahtavatkohan nuo patukat olla ene-dieetissä sallittuja...

Mäkin hämmästyin, kunjoku täällä kirjoitti, että voi ennen leikkausta vaikka pudottaa painoa vähähiilihydraattisella dieetillä. Onko näin?

Olen Ymmärtänyt, että pyritään juuri proteiinin määrä pienentämään, jotta esim. maksan koko pienenisi mahdollisimman paljon ennen leikkausta. Olen tulkinnut lukemani väärin.


Onko tarkoitus ainoastaan saada kalorimäärä pieneksi vai onko eri ravintoaineilla merkitystä ennen leikkausta itse leikkauksen onnistumiseen tai jos nyt ei ihan onnistumiseen niin ainakin että niillä olisi vaikutusta leikkaukseen, mitä ravintoaineita on syönyt juuri ennen leikkausta olevia päiviä ja viikkoja. sunny

Milla-Riikka

Viestien lukumäärä : 39
Paikkakunta : Jyväskylä
Registration date : 25.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin Empty Vs: Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin

Viesti kirjoittaja Morrigan Su Maalis 01, 2009 5:44 am

Se on melkoisen sama vaikka sitä söisi pieniä kiviä ne viimeiset viikot, kunhan kalorimäärä jää vuorokaudessa 600-1000kcal paikkeille. Ene on lyhennys erittäin niukka energisestä ja se on siis se pääpointti, jotta saadaan rasva sulamaan sisäelinten ympäriltä ja maksa kuivatettua ja kutistettua kuin pesusieni. 5 pussillisessa nutrilettia on n. 60g proteiinia, joka vastaa n. 300g broilerin rintafilettä (yht. 330kcal). loput sopasta pitää sisällään pääasiassa hiilihydraattia. rasvamäärä on ihan minimaalinen n. 10-15g luokkaa eli 90-135kcal. 25g voita on 180 kcal ja kasviksissa n. 20-30kcal/100g. Oman mielenterveyteni (ja terveyteni) kannalta päädyin itse vähähiilihydraattiseen ratkaisuun eneilyvaiheessa ja söin n 1000kcal/vrk. Huikeasta 170kg painosta huolimatta maksani oli priimakoossa ja leikkausnäkyvyys hyvä.

Eli noiden viiden vaivaisen pahanmakuisen pussin sijaan voi syödä päivässä esim. 300g vähärasvaista lihaa kalaa tai kanaa, 25g voita ja puoli kiloa kasviksia. Kaikki tuo siis vastaa n. 600-700kcal ja elämä on elämisen arvoista Laughing Myös kuituja tulee noista puolesta kilosta kasviksia suurin piirtein saman verran, mitä päivän pusseista ja kasviksia syömällä on vitamiinit ja kivennäisaineet myös taattu. Proteiinin määrä ei vaikuta mitenkään siihen maksan pienentymiseen, ellet sitten syö niin paljon lihaa päivässä, että ei laihdu. Mä itse uskon, että kunnon oikean ruuan syömisellä on iso merkitys leikkauksen onnistumisen ja paranemisen kannalta. Jokainen kuitenkin toimii niin kuin parhaaksi näkee ja miten haluaa lääkärin ohjeita noudattaa. Toisille pussit ja patukat sopii parhaiten, jos ei jaksa ja viitsi miettiä syömisiään tai on jotenkin helpompi kieltäytyä ruuasta kokonaan kuin syödä sitä rajoitetusti.

Tsemppiä kaikille eneilijöille!!! Se on kaiken vaivan väärtti ja helpottaa huomattavasti leikkauksen onnistumista.
Morrigan
Morrigan

Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 07.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin Empty Vs: Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin

Viesti kirjoittaja Tangotar-70 Su Maalis 01, 2009 3:59 pm

En ole vielä ENEilyvaiheessa, koska odottelen edelleen kirurgin kannanottoa, mutta olen vähentäny ruokien kalorimääriä ja tiputtanu jonkin verran ihan "omin neuvoin". Very Happy

Oon varmaan hurahtanu, koska totesin vähän aikaa sitten kavereille, että alan olla koulussa KAALIKEITTOON What a Face
Asun itsekseni, joten keittelen aina ison kattilallisen kaalikeittoa ja lämmittelen sitä sitten sitä mukaan kun on nälkä. Keitto kun on siitä kiitollinen, että se vaan paranee lämmitettäessä. Kaalihan poistaa nestettä ja sen kyllä huomaa. Mitä enemmän keittoa syön sitä enemmän hiki virtaa ja kuonaa poistuu. Olo on paljon energisempi kuin aikoihin, unen tarve on vähentynyt ja muutenkin voin paremmin. Keiton lisäksi syön mm. pähkinöitä, hedelmiä (erityisesti tuoreita ananaksia), porkkanoita leivän tilalla jne. ja toisinaan juon rasvatonta piimää. Käytän päivittäin monivitamiinia ja Tehopiikalkkidee-tabuja.

En tiedä kiloissa paljonko paino on tippunu, koska kotivaaka näyttää "vain" max 150kg, enkä ole ilenny vielä käydä tk:n vuodeosaston tuolivaakassa punnituksessa. Vaatteista huomaa, että oon kutistunu ja toiset on alkanu kysellä, että oonko laihtunu sunny

Keittelen soppaa seuraavalla ohjeella (10 l:n kattilallinen): iso keräkaali, 2 vihreää paprikaa, 5-6 isoa sipulia tai purjoa (käytän molempia ja välillä tuoretta kevätsipulia, nam!), varsiselleri, 2prk kuorittuja tomaatteja ja 1-2 vähärasvaista kasvisliemikuutiota.
Tämä perussoppahan on se perinteinen rasvanpolttosoppa. Maustan sitä mustapippurirouheella, valkosipulilla, yrteillä ja millä milloinkin ja joskus lisään vähärasvaista naudan tai kalkkunan jauhelihaa.

Kaloreita on sopassa todella vähän, joten soppaa voi vetää päivässä isojakin määriä, jos on nälkä.
Ajattelin, että tämä soppa taitaa olla mun pelastus ENEilyvaiheessa, kun en oo oikein niiden pussijuttujen ystävä... pale

Syön toki välillä muutakin ruokaa, eli en elä pelkällä kaalisopalla, mutta keittoa syömällä ruoan energiamäärä jää niin alhaiseksi, että voi joskus syödä vaikka laskiaispullan tai suklaapatukan, eikä kalorimäärä nouse älyttömän korkeaksi. Very Happy
Tangotar-70
Tangotar-70

Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 03.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin Empty vähähiilarinen

Viesti kirjoittaja isomahamamma Ke Maalis 04, 2009 3:22 am

Olen itse kokeillut tuota vähähiilárista ja totta on mitä täällä sanottiin. Mielummin itsekin noudatan sitä kuin syön nutrilett.pusseja,eivät ne pidä nälkää pois, ainakaan minulla. ihan sama kun joisi lasin vettä. mutta proteiini pitää nälän poissa, samoin kuitu. ja makeanhimosta pääsin viikossa.lisätietoja löytyy karppaus-info.-sivulta.Pari vuotta sitten sain sillä pois 7 kg 4 kuukauden sisällä. ja eniten lähti mahasta. rasvaa sai syödä ja laihtui silti, sokeri ja valk.jauhot ja peruna, ym. pois, pähkinöitäkin sai syödä.taidanpa aloittaa...nälkä ei ollut koskaan eikä kiukkua À la painonvartijat..kaikki kokeiltu.

isomahamamma

Viestien lukumäärä : 36
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 26.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin Empty Vs: Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin

Viesti kirjoittaja Milla-Riikka Ke Maalis 04, 2009 5:12 am

Tangotar-70 kirjoitti:En ole vielä ENEilyvaiheessa, koska odottelen edelleen kirurgin kannanottoa, mutta olen vähentäny ruokien kalorimääriä ja tiputtanu jonkin verran ihan "omin neuvoin". Very Happy


En tiedä kiloissa paljonko paino on tippunu, koska kotivaaka näyttää "vain" max 150kg, enkä ole ilenny vielä käydä tk:n vuodeosaston tuolivaakassa punnituksessa. Vaatteista huomaa, että oon kutistunu ja toiset on alkanu kysellä, että oonko laihtunu sunny Very Happy

Jos et ilkeä käydä terveyskeskuksen tuolivaa´assa niin kyllä kaupoista löytyy aina tuonne 180 kg saakka siis ihan tavatalotasoisista myymälöistä. Katselepa, kun käyt kaupoilla, kuinka paljon ne vaa´at punnitsee. Olishan se kiva tietää,m iten etenee. sunny sunny sunny

Milla-Riikka

Viestien lukumäärä : 39
Paikkakunta : Jyväskylä
Registration date : 25.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin Empty Vs: Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin

Viesti kirjoittaja Tangotar-70 Ke Maalis 11, 2009 6:03 pm

Kävin labrakokeissa ja piipahdin samalla vuodeosaston vaakassa. Paino on tippunu 5 kiloa, vaikka en oo nyt viimeaikoina oikein jaksanu panostaa... Nyt taas uudella innolla kaalisopan keittoon! Very Happy
Tulis vaan se kärsimättömästi ja hartaasti odotettu kirje KYS:n kirurgilta, että loppuis tämä epätietoisuus jatkosta... bounce
Tangotar-70
Tangotar-70

Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 03.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin Empty Vs: Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin

Viesti kirjoittaja Susanne Ti Loka 06, 2009 2:56 am

Minä suutuin niin kauheasti täönään lääkärin kommenteille etten olisi sopiva leikkaukseen että aloiten taas ENEilyn Nutrilett pusseilla. Se on minusta niin helppoa ja kätevää. Puoli vuotta olin viimeksi sillä kuurilla sairaalassa jnka jälkeen aloitettiin oikea ruoka- kaikki tuli takaisin +25 kg
Noh jos kerran 12 kg pitää pudottaa JOS nyt pääsee leikkaukseen niinOk minä teen sen. Vihanneksia syön muutenkin niin se ei ole ongelma.
katsotaan miten sujuu Very Happy periksi ei anneta

Susanne

Viestien lukumäärä : 24
Paikkakunta : Joensu
Registration date : 30.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin Empty Vs: Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin

Viesti kirjoittaja turkutuulia Ke Loka 21, 2009 1:12 am

En tiedä onko uudet Nutriletin smoothiet enejä vai vaan niukkaenergisiä? mutta hyvältä ne maistuivat! Itse olen löytänyt kahta eri makua: tropical smoothie ja joku punainen marjasekoitus. Ehdottomasti aidomman makuinen oli toi tropical, tosi hyvää!!!! Itse tykkäsin siitä kylmänä, makuasia tietty tämäkin Smile Olen näitä syönyt siis ihan "vapaaehtoisestikin" ; kiireessä korvaamaan aterian tai välipalan. Suosittelen sunny

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin Empty Vs: Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin

Viesti kirjoittaja lilli Ti Tammi 05, 2010 2:52 am

ene dietti pitäis alkaa huomenna ...3kk sisällä on leikkaus...toi on varmaan aika rankka tuo dietti mut kokeillaan kun tohtori setä käski...jos apua on tuosta niin hyvä on...alkaa kävely käymään jalkoihin sen verran ettei enää töihin pysty ja sekös minua harmitttaa...
lilli
lilli

Viestien lukumäärä : 27
Paikkakunta : kokkola
Registration date : 05.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin Empty Vs: Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ti Tammi 05, 2010 3:40 am

TSEMPPII LILLI!

Aattele se on sun VIIMINEN diettis!

Eikös se anna potkuu tsempata!

T: Tepa 43
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin Empty Vs: Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin

Viesti kirjoittaja lilli Ti Tammi 05, 2010 4:13 am

kiitos ...kyllä tässä tsemppiä tarvitsee...mie olen ihan uus näillä sivuiilla 143 painoa ja 158 pituutta..
Kyllä mie sen aattelen näin että viimisiä diettejä viedään..kokeillu ja puottannu paljon ollu jopa 99 yhen laihutuskuurin aikaan parhaimmillaan paino.
se oli mukava tunne sillon...mutta meikällä se koko ajan pomppii tuo paino.
T-Lilli
lilli
lilli

Viestien lukumäärä : 27
Paikkakunta : kokkola
Registration date : 05.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin Empty Vs: Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ti Tammi 05, 2010 11:41 am

Voi Lilli!

Sulla täytyy olla tukala olo kun mullakin oli ,vaikka korkein painoni oli "vain! 115kg huhtikuussa-09 (pituus 159cm)

Nyt on niin kevyt ja energinen olo vaikka painoo on vieläkin (86.6kg) leikauksenjälkeen lähtenyt yli 5kg!

Tahdon tässä sanoo, että nyt on se PAKKO hetki.................jos et nyt pudota painoo niin ne voi oikeesti tiputtaa sut leikkauksesta viime metreillä!
Näin on jollekkin käynyt!

Ehkä tää on pelottelua mutta totta!

Toivon sydämestäni sulle jaksamista!

Loppukiri siis!!!

T: Tepa 43
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin Empty Vs: Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin

Viesti kirjoittaja kyllönen Ti Tammi 05, 2010 3:15 pm

Tänä aamuna join ensimmäiset ene-dietti pussin.
Olen suunnitellut että ensialkuun aamusella otan yhten ja sitten vähitellen menen kokonaan pusseihin. Pelottaa miten töissä tulen pärjäämään pussien avulla. Tästä tämä alkaan. Ravitsemussuunnittelia ehdotti jos pustuisin ainakin jopa 12 viikkoa olemaan pusseilla. Lääkäri ehdotti ainakin 2-4viikkoa.
T: Kyllönen

kyllönen

Viestien lukumäärä : 20
Paikkakunta : suomussalmi
Registration date : 09.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin Empty Vs: Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin

Viesti kirjoittaja Luisfigo Ti Tammi 05, 2010 5:40 pm

Moikka Kyllönen, tuossa tavassasi aloittaa eneily piilee vaara, että syöt enemmän kuin laki sallii, jos otat vain yhden pussin ja loput muuta ruokaa. Parasta olisi aloittaa kasvisruokakuuri ja pussit samalla. Tee kaali&tomaatti&paprika&sipulikeittoa iso kattilallinen ja saat syödä vaikka monta litraa sitä pussien rinnalla:lupaan ettei nälkä tule! Jos pussit tökkii, ota yhden pussin sijasta 2 lasia rasvatonta maitoa tai piimää, tai korvaa 1 pussi yhdellä kananmunalla jne. jostain löytyy se ohje,mitä ravintoterapeutti tarjoaa vaihtoehdoiksi. Mulle kävi niin, että luulin syöväni vähän,kun myös söin kaksi pussia nutrilettiä ja loput tavallista ruokaa ja 2 viikon kuurin jälkeen olinkin melkein 3 kg painavampi juuri siitä syystä, että tavallaan ruokamäärä oli väärä. Kun aloin syömään sitä kaalimössöä aina kun tuli nälän tai mieliteon tunne ja söin orjallisesti 5 pussukkaa päivässä tai korvasin niitä sallituilla tuotteilla,niin painoa lähti 3 viikon aikana melkein 10kg. Leikkaus oli 10.12, nyt toipilaana kotona ja odottelemassa paranemista ja edes jonkinlaisen ruokahalun tulemista. Mutta tämä vaihe kuulema kuuluu asiaan,joten tässä joutuu odottelemaan, että tulee "normi" olo! Kaikkea hyvää eneilyyn ja sitten leikkaukseen myöskin. Tie ei ole helppo ja mikään niksidietti, vaan "uusi elämä".
T: Luis Figo

Luisfigo

Viestien lukumäärä : 89
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin Empty Vs: Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin

Viesti kirjoittaja MRA123 Ti Tammi 05, 2010 6:38 pm

Heippa,

Itselläni menee ENE-dieetin 4 päivä ja yllättävän hyvin menee, noudatan ENEä tavallisilla ruoka-aineilla toteutettuna, Admin kirjoittanut yleistä osiossa (ihan ensimmäisiä aiheita listalla) Luulin että menen tosi huonoon kuntoon mutta ei ainakaan vielä, sellainen kaihertava olo on, varsinkin iltaisin kun on tottunut syömään iltaisin masun täyteen. Suosittelen lämpimästi ! cheers Itselläni ei nuo pussit mene kurkusta alas. Evil or Very Mad
Hyvää alkanutta vuotta kaikille!
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin Empty Vs: Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin

Viesti kirjoittaja Susanne La Tammi 09, 2010 7:40 am

Tähän ENEilyyn kannattaa suhtautua vakavasti ja oman osuuden tekemiseen. Täytyy pystyä tähän ensi ennen leikkausta muuten leikkauksen jälkeen tulee ongelmia kun ruuan määrä on yhtä pieni kuin eneilyssä

Susanne

Viestien lukumäärä : 24
Paikkakunta : Joensu
Registration date : 30.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin Empty Vs: Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin

Viesti kirjoittaja kyllönen Su Tammi 10, 2010 3:31 am

Olen olut 2 päivää ene dietillä. Ainakaan minulla ei ole tulut nälkää. On täysinäinen olo ja kevyt toisaalta, Pussejen lisäksi olen ottanut väväsen kasviksia. Tälläinen on minun kokemus,

kyllönen

Viestien lukumäärä : 20
Paikkakunta : suomussalmi
Registration date : 09.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin Empty Vs: Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin

Viesti kirjoittaja Tepa43 Su Tammi 10, 2010 3:46 am

Tasanen rytmitys pusseissa ja juominen niiden välissä niin mullakin oli ihan kyllänen ja hyväolo!

Tsemppiiiii kaikille.............aatelkaa että se on teidän viiminen laihis kuuri!

T: Tepa 43
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin Empty Vs: Helpotusta ENE (VLCD)-dieettiin

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa