Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kiristyksen tunne vatsassa

2 posters

Siirry alas

Kiristyksen tunne vatsassa Empty Kiristyksen tunne vatsassa

Viesti kirjoittaja sinny Ke Syys 23, 2009 4:52 pm

Hei! Eilen tuli 3 vkoa sleeve leikkauksestani.Kaikki mennyt tähän asti suhtkoht kivasti mutta nyt alkanut huolestuttaa kiristyksen tunneoikeallapuolella vatsaa.Kiristys tuntuu etenkin ylösnoustessa ja nukkuessa sillä puolella kylkeä.Ikäänkuin joku kuminauha kiristäisi ja sitä venytetään.Ei nyt ihan kipeä mutta ei mitenkään mukavakaan tunne.Onko teillä muilla leikatuilla ollut vastaavia tuntemuksia?Olin maanantaina kirurgin luona jälkitarkastuksessa mutta hän ei noteerannut näitä tuntemuksia kun verikokeet olivat hyvät.Olisin iloinen jos kirjoittaisitte omia vastaavia kokemuksianne. Very Happy

sinny

Viestien lukumäärä : 70
Paikkakunta : vantaa
Registration date : 14.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kiristyksen tunne vatsassa Empty Vs: Kiristyksen tunne vatsassa

Viesti kirjoittaja sinizii To Syys 24, 2009 1:17 pm

Oli mulla joo kanssa. Olin unohtanut jo koko asian kunnes mainitsit.Smile Ajattelin et johtuisiko se jostain paranemis prosessista siellä sisällä, että ku se "tuubi" on osittain kasvanut jo kiinni mut ehkä osittain ei vielä ihan täysin ni sitten esim ylös noustessa ku käyttää vatsalihaksia ne kiristää niitä kiinnikasvaneita osia. Haha, loistava teoria, mut niin mä jotenki ajattelin ja kyllä se ohitse menee.Smile
sinizii
sinizii

Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 38
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 05.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kiristyksen tunne vatsassa Empty Vs: Kiristyksen tunne vatsassa

Viesti kirjoittaja sinny To Syys 24, 2009 3:14 pm

Kiitos sinizii !Helpotti ihan kun luin ,että muillakin ollut vastaavia tuntemuksia.Tänään jo tuntuu siltä ,että vähän helpottaneet.On ihanaa kun on tälläinen paikka, missä voi jakaa kokemuksia muiden saman läpikäyneiden kanssa.Mukavaa päivänjatkoa! Very Happy

sinny

Viestien lukumäärä : 70
Paikkakunta : vantaa
Registration date : 14.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kiristyksen tunne vatsassa Empty Vs: Kiristyksen tunne vatsassa

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa