Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Vaaka alle sadan!JEE

+5
Tangotar-70
pipsafi
onnellinen
wiccan
Tepa43
9 posters

Siirry alas

Vaaka alle sadan!JEE Empty Vaaka alle sadan!JEE

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ma Kesä 15, 2009 10:42 am

Heissan kaikki!
En oo pitkään aikaan päivittäny omii tuloksii, mut nyt aattelin kun yks rajapyykki tuli ohitettuu.
Alotin siis tän nutrien kans elämisen aprillipäivänä ja tasasta pudotusta tapahtu 13kg asti, mut sit tuli tyttären tekemät kinkkuhyrrät. Ja vot, ne hyökkäs kimppuun ihan 2kg voimalla!
No viikko tahittiin taas melkotarkkaan pelkästään nutreilla tai no illalla meni lautasellinen puuroo ja hapankorppuu!!!! NI NYT OON SAANUT sen 15kg ja 200g päälle pois!
ja vaaka näyttää ALLE SADAN! Aloituspainohan mulla oli hurjat 115kg...ja onhan mulla vieläkin paljon painoo, mut vielä on virtaa jatkaa!
Oon käyttänyt vain intensive pirtelöitä ja suklaa niistä on ihanon kun vain antaa seistä sen n.5min pakkasessa...ihanaa!
Syksyä ja lekurin kirjettä odotelessa jatketaan tätä pudotusta!

On se muuten hassuu, kun oon saanu tän 15kg pois, niin olo ja tuntemukset on, et olisin jo vaikka kuinka "hoikka"...mut kyl putosin maan pinnalle kun näin valokuvan,joka otettiin perjantaina.....niin kyl te tiiätte, et 159cm pitkä/LYHYT immeinen, joka painaa 99,8kg ei vielä hirveeeeeen hoikka oo!....mut onneksi nää nutrit toimii mulla...ja kun muistaa ottaa niitäja olla muutenki iisisti mielitekojen kanssa niin kyl se entinen kirppu sieltä vielä löytyy! Ei kun eteen päin....muistakaa nauttiakkin välillä....KOHTUUDELLA!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vaaka alle sadan!JEE Empty Putoo putoo

Viesti kirjoittaja wiccan Ma Kesä 15, 2009 5:48 pm

Onnea vaa hurjasti. Kova saavutus tosiaan. Jatka samaan malliin, takapakkeja tulee aina sille ei mitään voi mutta sinnikkäästi eteenpäin.

Kanitar sunny
wiccan
wiccan

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 41
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 14.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vaaka alle sadan!JEE Empty 100 on maaginen raja

Viesti kirjoittaja onnellinen Ti Kesä 16, 2009 8:15 pm

Itsekkin odottelen innolla tuota 100 alitusta, nyt puuttuu vain 2kg ja 300g. Ehkä ensi viikolla ehkä vähän myöhemmin mutta kyllä se varmasti jossaion vaiheessa alittuu.
Mutta sitten on varmasti takapakkeja tulossa siellä suomilonmalla kun on niitä monia herkkuja joita ei ole taas vähän yli vuoteen syönyt, mutta tarkistuksessa lääkäri sanoi että nauti täysin rinnoin ja hänen luvallaan saan nauttia jopa viiniä saunan jälkeen (dieettihoitaja kielsi ensiks).
GBS leikkauksesta 7 viikkoa ja sain aloittaa elämän taas "kaikkiruokainen"

onnellinen

Viestien lukumäärä : 57
Paikkakunta : Jerusalem
Registration date : 03.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vaaka alle sadan!JEE Empty Tervetuloa Suomeen!

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ti Kesä 16, 2009 9:11 pm

Onnen sulle Onnellinen ja kaikille muillekkin toivottavasti ruisleipä maistuu.....Fazerin sininen....tai salmiakki....eikös näistä Suomi tunneta!
T: Tepa 43
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vaaka alle sadan!JEE Empty Vs: Vaaka alle sadan!JEE

Viesti kirjoittaja pipsafi Ke Kesä 17, 2009 2:14 am

Onnea Tepa43!!
"Täällä kaikki viherrys kasvoilla on silkkaa kateutta!"
Mulla samat mitat kuin sulla lähtiessä. Lisäksi DM2 ja nyt epäillään vielä kihtiä tai nivel psoria. Tarkempiin tutkimuksiin en oo viel päässyt sillä lääkäri sanoi vain että seurataan. Särkylääkkeitten avulla töissä ja sit kun kotiin tuun niin oon ihan reporankana. Onneks on aivan mahtava ukko-kulta joka ymmärtää ainakin viel toistaiseksi.
Lääkäriltä kysyin tuota laihdutus leikkaukseen pääsyä niin sanoi tuo viisas kaikki tietävä että ei oo painoo tarpeeks eikä muitakaan kriteerejä. ( vai ei;kohta mahtuu pöydän alle seisoon muttei makaan ja nuo muut sairaudet viel kylkiäisinä) Shocked
Mutta todella kuitenkin Tepa43 iloitsen saavutuksestasi. Lämmin hali flower

pipsafi

Viestien lukumäärä : 5
Paikkakunta : karkkila
Registration date : 15.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vaaka alle sadan!JEE Empty Vs: Vaaka alle sadan!JEE

Viesti kirjoittaja Tangotar-70 Ke Kesä 17, 2009 2:33 am

Tehän alatte olla jo "neuvolasarjalaisia", sillä ainakin meilläpäin sanotaan, että alle 100-kiloiset punnitaan neuvolassa... Razz

Onneksi olkoon!!!
Tangotar-70
Tangotar-70

Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 03.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Vaaka alle sadan!JEE Empty On lääkäreitä joka lähtöön!

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ke Kesä 17, 2009 1:33 pm

pipsafi kirjoitti:Onnea Tepa43!!
"Täällä kaikki viherrys kasvoilla on silkkaa kateutta!"
Mulla samat mitat kuin sulla lähtiessä. Lisäksi DM2 ja nyt epäillään vielä kihtiä tai nivel psoria. Tarkempiin tutkimuksiin en oo viel päässyt sillä lääkäri sanoi vain että seurataan. Särkylääkkeitten avulla töissä ja sit kun kotiin tuun niin oon ihan reporankana. Onneks on aivan mahtava ukko-kulta joka ymmärtää ainakin viel toistaiseksi.
Lääkäriltä kysyin tuota laihdutus leikkaukseen pääsyä niin sanoi tuo viisas kaikki tietävä että ei oo painoo tarpeeks eikä muitakaan kriteerejä. ( vai ei;kohta mahtuu pöydän alle seisoon muttei makaan ja nuo muut sairaudet viel kylkiäisinä) Shocked
Mutta todella kuitenkin Tepa43 iloitsen saavutuksestasi. Lämmin hali flower

MOI!
On se kumma miten lääkärit vaihtelee jopa samoissa sairaaloissa!
kun oon lukenu silmäni kipeeksi näitä palstoja.....niin kieltämättä mul on ollu ...vähä liiankin helppoo, mut enhän mä vielä oo leikattu, kaikkee voi sattuuuuuu!
Mullakin on kihti jo lääkityksellä muistais vaan ottaa LÄÄÄKKKEEEEN! Sen kyl huomaa varsinkin katkaravut, savukala kääk kun en muistanut....olin jo kauan oireeeton kunnes menin syömään pitkästäaikaa kyseisiä juttuja niin kyl yöllä " itkettiin" Mulla tulee tuo kihti kohtaus oikean nilkan sisäreunaan (niveleen) on meinaan kipee juttu! Enkä oo keksinyt särkylääkettä mikä auttais! Vinkkejä pliiiiis! affraid
Niin vielä tästä mun painon pudotuksesta.....tästäkin moni lääkäri on erimieltä...mulle leikkaava lääkäri antoi luvan pudottaa painoo niin paljon kun kerkeen ennen leikkausta kun taas jotkut on jollekkin sanonut ettei leikkaa jos on saanut paljon painoo pois! Mä sanoin lääkärille, et kyl mää tiiän miten paino saadaan pois, mut miten se saadaan pysymään pois niin se on se juttu mistä mulla kiikastaa! Asiasta vielä toiseen...verenpaine lääkitys mulla on ollu vuosia, mut onneksi tuo sokeri ei oo vielä kiusannu eikä viläkään sokerirasituksessa mitään löytyny...Mun mielikuvitus näitä juttuja lukiessani on tullu siihen tulokseen, että jos lääkäri "keksii" ehdottaa tätä leikkausta niin juttu etenee jouhevasti, mutta jos ite pyydät niin johan on monta mutkaa matkassa! Ootteko samaa mieltä?
No joo....nyt tuli kiire taas toisaalle......Tsemppiä kaikille! sunny
T: Tepa 43
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vaaka alle sadan!JEE Empty Hoikuuden tunne:)

Viesti kirjoittaja sparkle To Kesä 18, 2009 12:31 am

Terve Tepa43. Nauratti aivan älyttömästi kun luin ton sun 159cm/99,8kg ja hoikalta tuntuu Laughing On niin monet kerrat ollut itselläni aivan samat tunteet - onpa paino mikä vaan, jos se on menossa alaspäin, niin fiilis on hyvä (ainakin parempi). Sitten vielä tässä eräänä päivänä satuin näkemään tv-ohjelman, jossa anorektikko sanoi samaa. Joku psykologinen juttuhan se on, anorektikko ei todellakaan ollut lihava painon noustessa terveellisempiin lukemiin, emmekä me ole hoikkia vielä vähään aikaan bounce Kannattaa mielestäni kuitenkin nauttia siitä tunteesta, että on parempi olo. Sosiaalinen itsetunto ainakin itselläni lähtee kyllä jo pikapuoliin taas nousuun, kun paino alenee.

Leikkauksesta pian viikko. Nestedietti alkaa tuntua todella tylsältä ja suolaista tekisi mieli. Jotain keittoja olen yritellyt, mutta ei desi oikein suolaisen nälkää vie. Onko hyviä ehdotuksia kellään leikatuilla? Vaa'alla en ole vielä sairaalasta tulon jälkeen käynyt, kun ei ole mitään nesteiden lisäksi ulos tullut. Eilen aloitin Movicol-kuurin ja vähän jotain pientä lupaavaa jo tänään on "vaiheessa" Rolling Eyes

Toipuminen muuten etenee. Haavoista vain vasemmalla yksi on kipeä, lienee paikka jossa sisäisestikin on ne suurimmat operaatiot tehty. Haittaa lähinnä makuulle mennessä ja noustessa, kumartelu ei ole lainkaan mukavaa. Dreenihaavakin näytti tänä aamuna siltä, että olisi umpeutumassa. Voimat palaavat pikkuhiljaa. Nyt iltalääkkeille:)
sparkle
sparkle

Viestien lukumäärä : 22
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 24.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vaaka alle sadan!JEE Empty alle 100kg

Viesti kirjoittaja lootus75 Ma Kesä 22, 2009 9:10 pm

Täällä vaaka myös alle tuon maagisen 100kg:n rajan, viimeeksi kun kävin vaakalla niin sain lukemiksi 88,5kg kun se oli pahimmillaan lähellä 170kg:a. Leikkaukseen sain alunpitäen lähetteen ensin tk lääkäriltä joka passitti keskus-sairaalaan sisätauti pkl:lle jossa kävin ravitsemisterapeutin ja lääkärin vastaanotolla, he olivat yhtä mieltä leikkauksen tarpeellisuudesta. Tutkimuksissa tosin venähti aikaa parisen vuotta ennenkuin leikkaukseen pääsin sillä tieto ei oikein kulkenut sairaaloiden välillä sain itse kysellä tutkimustulosten perään mutta pääsin lopulta kuitenkin kirurgin puukon alle. En ole katunut pätkääkään leikkaukseen menoa, päinvastoin. Harmitaa vain kun ihoa on jäänyt aika paljon roikkumaan niin ei oikein kehtaa nyt kesällä mihinkään rannalle mennä mutta nyt eksyttiin taas aiheesta...

Ennen leikkausta sairaalan vaaka näytti 135kg ja nyt tuon jo mainitsemani 88,5kg, vauva olisi kiva saada mutta miehellä sen sortin lääkitys että voi jäädä haaveeksi (paitsi jos vaihtaa miestä Smile kun ikääkin on jo kohta 34v niin kiire tässä tulee. Leikkaus siis on tiputtanut 46,5kg tähän mennessä mutta siitä mitä vaaka pahimmillaan näytti, on kiloja lähtenyt kaikkiaan 81,5kg cheers
lootus75
lootus75

Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Paikkakunta : Jyskä
Registration date : 21.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Vaaka alle sadan!JEE Empty Vs: Vaaka alle sadan!JEE

Viesti kirjoittaja Ainako pullukka? Ti Kesä 23, 2009 2:32 pm

Liityn tähän neuvolassa punnittavien joukkoon. Paino tänään 94,8 kg (alku 109 kg). Viime viikon pudotus vain 800g. No ei pidä masentua, joka viikko, kun ei voi kaiketi tuota -2,5 kg lähteä Smile. Annetaan aikaa ja silleesti, kyllä se vuoden päästä on jo huomattavasti pienempi lukema, vai mitä?
Ainako pullukka?
Ainako pullukka?

Viestien lukumäärä : 30
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 25.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vaaka alle sadan!JEE Empty Lootus

Viesti kirjoittaja pipsafi Ti Kesä 23, 2009 11:05 pm

Onnea paljon Lootus!!! cheers

pipsafi

Viestien lukumäärä : 5
Paikkakunta : karkkila
Registration date : 15.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vaaka alle sadan!JEE Empty Vs: Vaaka alle sadan!JEE

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ke Marras 24, 2010 6:58 am

MOI KAIKKI!
Oli ihan pakko kommentoida tähän kun löysin täältä hurjasta joukosta oman taipaleeni yhden kohokohdan!
Kuinka onnellinen olin kun sain satasen rikki.................nyt vaaka näyttää 60kg ja nyt vasta onnellinen olenkin!

TSEMPPIIIIIIIIII KAIKILLE JA SAAKAA TAVOITTEENNE KIINNI JONAIN PÄIVÄNÄ! Mun masu on kohta (15.12.-10) 1-vuoden! Smile
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vaaka alle sadan!JEE Empty Vs: Vaaka alle sadan!JEE

Viesti kirjoittaja vimpula Ke Marras 24, 2010 3:38 pm

Sulla on kyllä yksi niistä menestystarinoista tässä painonpudotuksessa! Jos oikein muistan, sä olit liikuntakyvytön pitkään leikkausken jälkeen, joten liikunta ei ollut se , mikä sun huikeaa laihtumista edisti, vaan MIKÄ? Miten sä söit?
vimpula
vimpula

Viestien lukumäärä : 27
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 04.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vaaka alle sadan!JEE Empty Vs: Vaaka alle sadan!JEE

Viesti kirjoittaja Tepa43 Pe Marras 26, 2010 7:14 am

No moikka!
No toi mun toisen jalan sisäpuolen jänteet paukahti poikki pariviikkoo ennen mun GBP:tä joten liikunta ei oo ollu syy laihtumiseen! Tosiaan 8viikkoo olin keväällä kipsissä ja senkin jälkeen monta viikko ontuen mentiin! Jaa mitä oon syöny ........kaikkee mitä ennenkin mutta murto osa vanhaan! Nyt vetelen leivänpäällä mainioo (suositellaan keiju 70%) ja kunnon sokerii teen kanssa ei enää laittituotteita ei makeutusaineita, kunnon juustoo ei mitää kevyitä! Ja aina kun vaan ehdin niin SYÖN! Ei muuten tuu kaloreita tarpeeksi! Kastikkeet teen nykyisin kunnon kermaan kun sitä menee itelle niin vähän kerrallaan! Muu perhe on aina ollut luikkuja joten ei tartte pelätä että ne lihois! Nälän tunne ei oo vieläkään ONNEKSI palautunut, mutta kun rupeen syömään niin huomaan,että ompas se hyvää ja alan "hotkimaan" niin kuin en olis koskaan syöny ja sit pakkaa tulla huono olo! Yrjö on tullut vaan yhden kerran kiitos hotkimisen siis nopeesti syömisen!
Vieläkään en saa ottaa niitä B12 piikkejä kun mun Hb on niin korkee vieläkin (159) ennen leikkuuta se oli 180 muutkin arvot on kuulemma upeita en nyt muista olkoo ja verenpaine lääkitys on vähentynyt 5 tabusta yhteen! Olo on valehtelematta tosi upee ja jaksan vaikka mitä verrattuna entiseen elämään! (ei taho koirulit perässä pysyä!)

NO juu Tsemppiiiiiiiiii kaikille tää on ollut mulle tosi uskomaton keikka vaikka kahteen kertaan jouduttiinkin leikkaamaan! ( tuli siis vuoto seuraavana päivänä!)
T: Tepa
ps. melkein unohtu........MÄ JUON VETTÄ SEN 2LITRAA JOKAPÄIVÄ!
entsessä elämässä en niin tehnyt ja nyt on ihokin tosi paljon parempi kuin ennen!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vaaka alle sadan!JEE Empty Vs: Vaaka alle sadan!JEE

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ti Tammi 04, 2011 6:54 am

Heissan kaikki!

Nyt on käyty1-vuotis tarkastuksessa ja kaikki ok.............lääkäri kysy tahdonko vattanahan korjaukseen nopesti vai hitaasti johon vastasin, että hidas tahti käy mulle!
No nyt on jo aika 10.2. plastikkakirurgille(ei sillon vielä leikata) mikähän se nopee tahti olis ollu! Smile

Upeeta vuoden jatkoo teille kaikille!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vaaka alle sadan!JEE Empty Vs: Vaaka alle sadan!JEE

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa