Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pulleroisen matka Tallinnaan

+6
herkkusuu
trintilla
emmiliini
Kerppinen
Annniina
pulleroinen
10 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Pulleroisen matka Tallinnaan - Sivu 2 Empty Vs: Pulleroisen matka Tallinnaan

Viesti kirjoittaja Manti Ma Heinä 11, 2016 3:35 am

Mehumuki: Oliko meitä suomalaisia useampiakin siellä? Oman Havaintoni perusteella osastolla oli niin hiljaista, että luulin heidän tekevän näitä leikkauksia ainoastaan maanantaisin.
Mitä mieltä olit palvelusta ja kokonaisuudesta? Itse olen ollut varsin tyytyväinen.

Manti

Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 56
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 30.05.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulleroisen matka Tallinnaan - Sivu 2 Empty Vs: Pulleroisen matka Tallinnaan

Viesti kirjoittaja Mehumuki Ke Heinä 13, 2016 6:04 pm

Onko teillä nälkää? Tai mitään, minkä voisitte kuvitella olevan nälkää? Mulla kurisee ja koskee välillä oudosti mahaan ja se tuntuu nälältä. Mutta eihän se voi olla!!! Mä revin pelihousuni lopullisesti jos mun mahasta on nirhitty yli puolet, bonuksena harvinainen maksan veritulppa ja sitten se hiton greliini ei oliskaan lähtenyt sieltä mäkeen!

Manti, en tiedä oliko useampia. Hiljaista oli joo, onneksi. Kirjoittelin oman tarinani oikeastaan kaikesta tapahtuneesta tuonne Sleevattu Mehumuki- juttuun ja mä olin kyllä tyytyväinen siihen saakka, kunnes viimeinen hoitaja vaihtui ja hänellä oli aikalailla rajut otteet ja erikoiset lähestymistavat muutenkin.

Mua nyppii nyt eniten tuo veritulppa. Kaikki hokee, että se voi tulla kun on iso leikkaus ja makaa vaan paikoillaan. Kun mä en ole maannut! Jo heti heräämisestä parin tunnin päästä ravasin puolen tunnin välein pissalla ja istuin välillä ja seuraavana päivänä istuin, seisoin, kävelin huoneessa, puuhailin jne. Tuntuu hirveän syyllistävältä tämmöinen, ihan kuin kaikki sanoisivat, että itsepä olet tulppasi aiheuttanut. Ja kun mä sain niitä antitromboosipiikkejäkin sairaalassa. Mä luulen, että mulla on ollut tuo jo vaikka kuinka kauan, kun mulla on ollut jo monta kuukautta tulehdusarvot tosi paljon koholla. Mutta minkäs teet, siellä se joka tapauksessa on ja paskat fiilikset.

Mehumuki

Viestien lukumäärä : 36
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 10.07.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulleroisen matka Tallinnaan - Sivu 2 Empty Vs: Pulleroisen matka Tallinnaan

Viesti kirjoittaja Manti To Heinä 14, 2016 4:30 am

Minullakin noita kurnumisia, jotka vaikuttavat nälältä. Ei ole kuitenkaan verrattavissa ennen leikkausta olleeseen nälkään. Nyt nälkä lähtee jo parilla suupalalla (siis soseella).

Manti

Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 56
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 30.05.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulleroisen matka Tallinnaan - Sivu 2 Empty Vs: Pulleroisen matka Tallinnaan

Viesti kirjoittaja trintilla To Heinä 14, 2016 7:00 pm

Mut on sleevattu useampi vuosi sitten ja edelleen sekoitan nälän ja janon tunteen. Eli aluksi ei oikeastaan ollut nälkää, huomasin syömisen tarpeen siitä, että verensokerit laski ja muutuin kiukkuiseksi. Nykyään kuvittelen että minulla on nälkä jatkuvasti, esim 5 min sen jälkeen kun olen syönyt, vaikka todellisuudessa se on jano.
Koska en voi syödä ja juoda yhtäaikaa, tulee edelleen juotua liian vähän ja aivot tulkitsee janon näläksi...
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulleroisen matka Tallinnaan - Sivu 2 Empty Vs: Pulleroisen matka Tallinnaan

Viesti kirjoittaja Mehumuki Pe Heinä 15, 2016 12:39 am

Miten Pulleroisen painonlasku on edistynyt, jos saa kysyä? Mulla on tippunut 6 kg viikossa ja siihen se tyssäsi. Kroppa on varmaan ihan sekaisin kun ei ollut sitä eneilyä ennen leikkausta.

Mehumuki

Viestien lukumäärä : 36
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 10.07.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulleroisen matka Tallinnaan - Sivu 2 Empty Vs: Pulleroisen matka Tallinnaan

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Heinä 18, 2016 3:35 pm

Trintilla, toi on kyllä erityisen hyvä huomio. Ihmettelin alussa samaa, ettei voi olla totta että mulla on taas nälkä vaikka just söin. Se onkin janoa!

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulleroisen matka Tallinnaan - Sivu 2 Empty Vs: Pulleroisen matka Tallinnaan

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa