Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sain kutsun labroisin ja yhteispoliklinikkalle.

2 posters

Siirry alas

Sain kutsun labroisin ja yhteispoliklinikkalle.  Empty Sain kutsun labroisin ja yhteispoliklinikkalle.

Viesti kirjoittaja Pläski77 Pe Kesä 17, 2016 4:07 am

Sain nyt kutsun mennä labroihin sekä ajan yhteispoliklinikkalle.
Mitä tämä tarkoittaa? Onko minut hyväksytty leikattavaksi vai vieläkö tässä tutkitaan asiaa?
Mitä tarkoittaa yhteispoliklinikka? Sain vaan päivämäärän, en kellon aikaa.
Täytyy varmaan soittaa sinne että mihin aikaa siellä pitää olla.

Pläski77

Viestien lukumäärä : 5
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 19.05.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Sain kutsun labroisin ja yhteispoliklinikkalle.  Empty Vs: Sain kutsun labroisin ja yhteispoliklinikkalle.

Viesti kirjoittaja emmiliini La Kesä 18, 2016 4:20 pm

Nyt pistit pahan Wink Missähän vaiheessa olet menossa? Oletko ollut missä tutkimuksissa aikaisemmin? Eneillyt kertaakaan? jne. Jos julkisella puolella olet menossa niin kyllähän siellä tutkitaan vaikka sun mitä ja ainakin itselläni meni lähes tulkoon vuosi että olin päässyt edes leikkausjonoon Smile Yksityisen käytännöistä minulla ei ole kokemusta. Tsemppiä! Smile
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Sain kutsun labroisin ja yhteispoliklinikkalle.  Empty Vs: Sain kutsun labroisin ja yhteispoliklinikkalle.

Viesti kirjoittaja Pläski77 La Kesä 18, 2016 4:26 pm

Olen mennyt työterveyden lähetteellä. Sitä en tiedä mitä hän siihen kirjoitti.
Olen ollut cambridgella eli olen ollut ene dietillä.

No katsotaan mitä ne sanoo

Pläski77

Viestien lukumäärä : 5
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 19.05.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Sain kutsun labroisin ja yhteispoliklinikkalle.  Empty Vs: Sain kutsun labroisin ja yhteispoliklinikkalle.

Viesti kirjoittaja emmiliini La Kesä 18, 2016 4:44 pm

Eli sulle ei ole tehty vielä mitään tutkimuksia? Ei tähystetty, ultrattu ylävatsaa, spirometriaa? Itse sain ensin omalta lääkäriltä lähetteen ravitsemusterapeutille, ensimmäisen hänen valvonnassaan suoritetun enen jälkeen sain lähetteen sisätautilääkärille joka sitten määräsi nämä jo mainitsemani tutkimukset ja sieltä sain lähetteen minut leikkaavaan sairaalaan jossa sitten leikkaavan kirurgin tavattuani minut laitettiin leikkausjonoon. Toki käytännöt on erilaiset eri sairaanhoito piirissä. Näin toimittiin Kanta-Hämeen/Pirkanmaan osalta minun tapauksessani. Eli ensimmäinen lähete terpalle lähti 24.2.2015 ja varsinaiseen leikkausjonoon pääsin 23.12.2015. Leikkaus tehtiin 11.5.2016 Tayssissa. En tiedä oliko mitään apuja näistä tiedoista Smile
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Sain kutsun labroisin ja yhteispoliklinikkalle.  Empty Vs: Sain kutsun labroisin ja yhteispoliklinikkalle.

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa