Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tämän hetken parhaat ENE -tuotteet ja parhaat tuunaukset niihin :)

5 posters

Siirry alas

Tämän hetken parhaat ENE -tuotteet ja parhaat tuunaukset niihin :) Empty Tämän hetken parhaat ENE -tuotteet ja parhaat tuunaukset niihin :)

Viesti kirjoittaja satusa Ma Helmi 08, 2016 4:30 pm

Moikka,
täällä on monta ketjua noista ENE -tuotteista, mutta joitain ei ehkä ole enää markkinoilla, tai ei ainkaan makuja. Kerätäänkö tähän tän hetken parhaat tuotteet, oli ne nyt sitten "ruokaisia" keittoja, pirtelöitä tai patukoita. Niin ja jos tuunaatte niin kuinka? Onks joku ykkösmauste jonkun vaiks sopan kanssa? Mä olen ekaa kertaa ikinä aloittelemassa huomenna, ja oikeen jänskättää et osaanko ja pystynkö ja miltä maistuu Razz

satusa

Viestien lukumäärä : 8
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 28.01.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Tämän hetken parhaat ENE -tuotteet ja parhaat tuunaukset niihin :) Empty Vs: Tämän hetken parhaat ENE -tuotteet ja parhaat tuunaukset niihin :)

Viesti kirjoittaja Sadutar Ti Helmi 09, 2016 11:35 pm

Mun mielestä Nutriletin suklaa on paras.Ja Nutrin patukatkin ihan ok.
Suolaisia en saanut alas vaikka oisi mitä tehnyt.Pelkkä hajukin sai voimaan pahoin silent
Itse en tuunaillut niitä mitenkään mutta jauhoisuuden taitoin pois niistä tekemällä aina seuraavan drinkin valmiiksi edellisen juotuani.

Sadutar

Viestien lukumäärä : 8
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 03.02.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Tämän hetken parhaat ENE -tuotteet ja parhaat tuunaukset niihin :) Empty Vs: Tämän hetken parhaat ENE -tuotteet ja parhaat tuunaukset niihin :)

Viesti kirjoittaja hellu Ke Helmi 10, 2016 9:12 pm

Löysin suklaisen Naturdiet tuotteen joka on laktoositon! Hyvän makuinen ja olen voinut nauttia sitä ilman vatsanväänteitä. Aikaisemmin ei edes vähälaktoosiset sopineet. Viimeinen viikko eneilyä menossa ja vaihdoin naturdietiin kun paino alkoi junnaamaan ruokaeneilyllä.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tämän hetken parhaat ENE -tuotteet ja parhaat tuunaukset niihin :) Empty Vs: Tämän hetken parhaat ENE -tuotteet ja parhaat tuunaukset niihin :)

Viesti kirjoittaja Niobe Pe Helmi 12, 2016 6:00 am

.


Viimeinen muokkaaja, Niobe pvm Ma Helmi 22, 2016 6:00 pm, muokattu 1 kertaa

Niobe

Viestien lukumäärä : 28
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 07.09.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tämän hetken parhaat ENE -tuotteet ja parhaat tuunaukset niihin :) Empty Vs: Tämän hetken parhaat ENE -tuotteet ja parhaat tuunaukset niihin :)

Viesti kirjoittaja Niobe Pe Helmi 12, 2016 6:01 am

.


Viimeinen muokkaaja, Niobe pvm Ma Helmi 22, 2016 6:00 pm, muokattu 1 kertaa

Niobe

Viestien lukumäärä : 28
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 07.09.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tämän hetken parhaat ENE -tuotteet ja parhaat tuunaukset niihin :) Empty Vs: Tämän hetken parhaat ENE -tuotteet ja parhaat tuunaukset niihin :)

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Helmi 12, 2016 5:47 pm

Mie en enää yhtään pysy kärryillä näiden ene-tuotteiden osalta, mutta ainakin silloin aikanaan kolmisen vuotta sitten osa ene-tuotteista oli sellaisia jotka ei olleet soveltuvia leikkausta edeltävään ene-dieettiin.
Joten kun eneilette, ja kun alatte eneillä leikkausta edeltävää dieettiä niin tarkistelkaa ja varmistelkaa että ne teidän tuotteet käy siihen. Smile
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Tämän hetken parhaat ENE -tuotteet ja parhaat tuunaukset niihin :) Empty Vs: Tämän hetken parhaat ENE -tuotteet ja parhaat tuunaukset niihin :)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa