Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pyllerön höpötykset

+9
HyeeNa!
Kerppinen
petraisa
Emmuu
Jonde
hellu
trintilla
Tyyne
Lellukka
13 posters

Sivu 3 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Pyllerön höpötykset - Sivu 3 Empty Vs: Pyllerön höpötykset

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Toukokuu 04, 2016 5:21 pm

Waude, siis -40kg, ei ihme että kaikki ihmettelee... onnea hurjasti!! cheers
Ootko bongannut rasvattoman Plus Maidon? Siinä on 5% proteiinia/100g, kun tavallisessa rasvattomassa on 3,3%. Mutta hei, eihän rypsiöljy maistu yhtään miltään? Wink Tsemppiä ostoksille, toivottavasti löydät ihanat pöksyt!

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pyllerön höpötykset - Sivu 3 Empty Vs: Pyllerön höpötykset

Viesti kirjoittaja Pyllerö Pe Toukokuu 06, 2016 1:59 pm

Annniina, olen huomannut. Wink Kävin jo keskiviikkona vähän kiertelemässä, löysin yhdet ihan kivat, mutten ostanut, kun eivät olleet täydelliset. Wink En tiiä.. en osaa ostaa vaatteita. Ennen ostin sitä, mikä mahtui päälle, nyt en osaa yhtään arvioida kokoa.. :S



*~*~*~*~*~*

Tänään -40,1kg *kuiskaa*

Pyllerö

Viestien lukumäärä : 60
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 11.11.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pyllerön höpötykset - Sivu 3 Empty Vs: Pyllerön höpötykset

Viesti kirjoittaja Kerppinen Pe Toukokuu 06, 2016 3:30 pm

Huimasti on sulla jo pudonut, onnea kaksinumeroisesta! Smile
Yks varmasti hienoista jutuista on uudet vaatteet mitä saa hankkia, voi ostaa sellaisia kun haluaa eikä vaan sellaisia mitkä mahtuu päälle.
Koko on vaikea juttu ja kun vielä keho muuttuu koko ajan, no - kokeilemalla sekin selviää Very Happy
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pyllerön höpötykset - Sivu 3 Empty Vs: Pyllerön höpötykset

Viesti kirjoittaja Annniina Su Toukokuu 08, 2016 9:57 pm

Sun pitää Pyllerö vaan kasata kaikki mahdolliset koot kainaloon ja mennä sovittelemaan, tsemppiä! Smile

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pyllerön höpötykset - Sivu 3 Empty Vs: Pyllerön höpötykset

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Toukokuu 25, 2016 3:05 am

Oiskohan jo päivityksen paikka? Mitä kuuluu? flower

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pyllerön höpötykset - Sivu 3 Empty Vs: Pyllerön höpötykset

Viesti kirjoittaja Pyllerö Pe Toukokuu 27, 2016 3:37 pm

Ihana Annniina! Smile Kiva, kun kyselit kuulumisia.

Tänne ei kuulu oikein yhtään mitään. Paino junnaa 97 kilossa, ei mee oikein alaspäin (se kävi kyllä 96,5 kilossa, mutta sitten iski rättipäivät ja paino nousi jotain 2 kg). En tajua, mikä nyt mättää. Ruoka ei maistu, mutta on nälkä. Syön pakosta ainakin sen, mitä tartten. Kahvia kuluu. No, iloitsen kuitenkin siitä, että olen BMI:n mukaan enää merkittävästi lihava enkä sairaalloisen lihava. Very Happy

Enkä mä mitään vaatteita saanu ostettua. Kamalaa, kun musta on tullu kauheen kranttu vaatteitten suhteen. Ei enää riitä, että housut mahtuu päälle.. jos ne vaan tuntuu muuten olevan plääh, niin kauppaan jäävät. Very Happy Ja paidat/mekot ärsyttää, kun ovat hihattomia. Mihin mä mun rumat, tyhmät, tyhjät ihopussit (allit) oikein piilotan, jos paidoissa/mekoissa ei ole minkäänlaista hihaa? Joo, ei ne varmaan muita häiritse, mutta mua ne häiritsee... pitää vissii ostaa ohkasia villatakkeja, ettei tartte alleja esitellä. Mut miks vaatteista pitää tehdä hihattomia? Evil or Very Mad  No, ei ne pitkähihaset muutenkaan ole yhtään liiottelua, aina on kylmä, vähintään sormet on jäässä. Ennen oli aina (liian) kuuma..

Maailman paras tositv. Wink Merikotkas!

Pyllerö

Viestien lukumäärä : 60
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 11.11.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pyllerön höpötykset - Sivu 3 Empty Vs: Pyllerön höpötykset

Viesti kirjoittaja Annniina La Toukokuu 28, 2016 2:43 pm

Viime kesänä törmäsin tuohon samaan rasittavuuteen eli kaikki, etenkin juhlamekot ovat hihattomia! Mua ne omat allit myös häiritsee aivan suunnattomasti, joten boleroa vaan niskaan. Viime kesänä ei ollut ongelmaa että oisi ollut liian kuuma Razz Mutta onhan se tylsää että ensin ostat hienon mekon/paidan ja sitten peität sen bolerolla. Höh.
Tsemppiä ja sitkeyttä painohommiin sekä onnea merkittävästä lihavuudesta Laughing sunny

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pyllerön höpötykset - Sivu 3 Empty Vs: Pyllerön höpötykset

Viesti kirjoittaja Pyllerö Pe Kesä 10, 2016 4:52 pm

Kävin eilen ravintoterapeutilla, puolisen vuotta leikkauksesta. Seuraavan ajan sainkin sitten joulukuulle.

Ravintotero ei sen kummempia aiheita natinaan löytänyt, vaikkakin syön edelleen liian vähän proteiinia.
Paino oli tippnut n. 3kk aikana 9,5 kg ollen eilen 94,1 kg.
Kokonaispudotus 04/2015 lähtien: 43 kg
Leikkauksen jälkeen: 27 kg.
Kamalan hitaalta tuntuu, vaikka vauhti on vissiin ihan hyvä?

Sanainen arkkukin tuntuu kovin tyhjältä..

Pyllerö

Viestien lukumäärä : 60
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 11.11.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pyllerön höpötykset - Sivu 3 Empty Vs: Pyllerön höpötykset

Viesti kirjoittaja hellu Pe Kesä 10, 2016 7:49 pm

Hienostihan sulla on pudonnut. Mä olen kaikin puolin hidas Hämäläinen ja en oikein usko enää kykyihini kun paino junnaa aina vaan. No kyllä se vähän putoaa viikottain mutta ihan sadoissa grammoissa mennään. Jos vaikka pari kiloa kuukaudessa saisin niin vuositasolla se on aika paljon pois. Olen lähdössä ensi viikoksi reissuun ja saa hiukan muutosta tähän kotioloon sekä vapaata ruoka ja kotihommista. Saa nauttia toisten tekemistä pöperöistä eikä tartte tiskata. Ei sen puoleen että tämä kahden henkilön huusholli niin raskasta olisi. Lomareissun jälkeen saan lapsenlapset lomaileen 2viikoksi joten sitten riittää vilskettä 3 ja 6 vuotiaiden kanssa. Hyvää jatkoa ja on niin kiva lukea muiden kuulumisia, omissa jutuissa ei niin paljoa edistystä tapahdu.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pyllerön höpötykset - Sivu 3 Empty Vs: Pyllerön höpötykset

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Kesä 10, 2016 10:24 pm

Pyllerö, jos vuodessa oot pudottanut 43 kg niin kuulostaa todella hyvältä!! Onnet!! Very Happy
Pitikö sun täyttää ruokapäiväkirjaa kun menit terpalle?

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pyllerön höpötykset - Sivu 3 Empty Vs: Pyllerön höpötykset

Viesti kirjoittaja Pyllerö Pe Kesä 10, 2016 10:45 pm

Hellu, kyllä se siitä. Wink On tosi ärsyttävää, kun paino junnaa samoissa lukemissa viikko tolkulla (korkeintaan parisataa grammaa sinne tänne).. Meinaa käpy palaa. Very Happy
Minnekäs reissu suuntautuu, meetkö ihan ulkomaille? Mukavaa reissua, kyllä se vaihtelu virkistää!


Itsellä ei ole reissuja tiedossa, mutta lapsi lähtee helmikuussa Sveitsiin. Oijoi, olen vähän kade. Very Happy
Tiesittekö muuten, etä Kade on nimitys suomalaisen kansanperinteen noidista, joilla on taikavoimia ja joiden uskotaan voivan vahingoittaa toista kateudellaan? Very Happy


Annniina, juu piti. Viiden päivän ajalta, joista vähintään yhden päivän piti osua viikonlopulle. No, koska mulla oli terppa torstaina, täytin la-ke.  

Onpas kiva, että on viikonloppu! Olispa vielä lämmintä ja aurinkoista... Very Happy

Pyllerö

Viestien lukumäärä : 60
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 11.11.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pyllerön höpötykset - Sivu 3 Empty Vs: Pyllerön höpötykset

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Kesä 10, 2016 10:51 pm

Oho, luulin että kade olisi vaan lyhenne sanasta kateellinen Smile Suomalaiseen kansanperinteeseen tuollainen kyllä jotenkin osuu, vaikka mielestäni kateellinen ihminen vahingoittaa vain itseään Wink Mulla taas on sellainen diagnoosi kuin krooninen matkakuume. Aina täytyy olla kalenterissa jokin päivämäärä, jota kohti voi haaveilla drunken

Mä vaan ihmettelen ettei mun terppa oo pyytänyt pitämään päiväkirjaa. Tai jospa sieltä vielä tulee pyyntö.
Hyvää viikonloppua sunny

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pyllerön höpötykset - Sivu 3 Empty Vs: Pyllerön höpötykset

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ke Kesä 15, 2016 1:20 pm

Mahtavan hieno pudotushan sulla on jo takana, onnea siitä!
Tsemppiä vaan eteenpäin Smile
Heinäkuussa olisi täällä tiedossa aurinkoviikko Kreikassa, en malta odottaa... Tosin missään rantakunnossa en tule vielä tuolloin olemaan, mutta loma on aina lomaa.
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pyllerön höpötykset - Sivu 3 Empty Vs: Pyllerön höpötykset

Viesti kirjoittaja Annniina To Kesä 16, 2016 11:38 pm

Höh Kerppinen, juuri luin jostain lehdestä että bikinivartalo on ihmisellä heti kun vaan laittaa bikinit päälle, that's it Wink Heinäkuussa Kreikassa ainakin tarkenee, oih ihanaa sunny

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pyllerön höpötykset - Sivu 3 Empty Vs: Pyllerön höpötykset

Viesti kirjoittaja Pyllerö Pe Heinä 01, 2016 6:08 pm

Pyllerö täällä taas, hei.

Kävin tänään sisätautilääkärillä. Kaikki on kuulemma mennyt kuin oppikirjan mukaan. Very Happy Paino oli nyt 93,3kg ja BMI 32,3 (3kk sitten painoin 103,2kg ja bmi oli 35,7, 04/2015 vastaavat mitat olivat 137,5 ja BMI 47,6). Kaikki arvot olivat ihanteellisia (hemoglobiini 151, sokerit 5,1, kolesteroli 4.. en edes muista kaikkea), pääsen viimein eroon diabeteslääkkeistä.. sunny D-vitamiininkin saa unohtaa kesän ajaksi. Very Happy Razz

Ehkä tämä tästä. Ei ihme, ettei paino ole tällä viikolla mennyt alaspäin, noh, ne kuuluisat naistenvaivat (kuulemma suojaavat osteoporoosilta, että sinänsä hyvä Very Happy).

Pääsin fysioterapiaankin TYKSin kautta, olen nyt kolmesti käynyt ja on siitä ollut reippaasti apua, enää en joka yö herää kauheaan olkapääkipuun. Harmi vaan, että ennen niin hyvät käsivarsien ovat mennyttä, vasemmassa olkavarressa ei ole lihaksia juuri nimeksikään. Sad No, ehkä tästä vielä hyvä tulee.

Pyllerö

Viestien lukumäärä : 60
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 11.11.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pyllerön höpötykset - Sivu 3 Empty Vs: Pyllerön höpötykset

Viesti kirjoittaja trintilla Pe Heinä 01, 2016 7:46 pm

Rantakunnosta pitää sen verran kommentoida, että minä en ollut ikinä käyttänyt bikineitä, en edes 20veenä kun olin suht normaalipainoinen.
Mutta muutama kuukausi leikkauksen jälkeen kun paino oli mennyt 100 -> 80kg, vedin päälleni ekaa kertaa elämässäni bikinit. Olin edelleen ylipainoienn, mutta en bälittänyt yhtään, koska olin jotenkin leikkauksen myötä tajunnut, että minullakin on oikeus nauttia elämästä ja ottaa aurinkoa bikineissä eikä jossain kokovartalosäkissä Smile
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Pyllerön höpötykset - Sivu 3 Empty Vs: Pyllerön höpötykset

Viesti kirjoittaja Pyllerö La Heinä 16, 2016 9:12 pm

Minä täällä taas, moi!

Kertokaas ihan piruuttanne, mistä johtuu, että läskimalliston paita kokoa XXL kinnaa tissien kohdalta, mutta toisaalta normaalikokoisten puolelta kokeiltu mekko kokoa 42 istuu kuin hansikas? En ihan oikeasti ymmärrä. Mä huomasin tuon jo keväällä, kun kävin Lindexissä kokeilemassa vaatteita, niin läskimalliston housut kokoa 48 oli piukat ja sit taas normaalikokoisten puolelta olevat housut kokoa 44 oli sopivat?

En vieläkään malttanut ostaa vaatteita, kokeilin capreja (koko L, olivat hyvän kokoset), mutta en tykänny niistä, kokeilin tosiaan sitä mekkoa kokoa 42 (ihana, mutta siinä ei ollut minäänlaista hintaa, niin en voinut sitä ostaa eikä mulle olis sille käyttöäkään, kunhan kokelin Very Happy) ja sitten tosiaan se isojentyttöjen paita kokoa xxl (siis oikeasti todella paljon isompi kuin se kolttu), se paita ei vaan istunu tissien kohdalta.... Kaikki jäi kauppaan, mutta olipa kiva huomata, että mahtuu normaaleihin vaatteisiin. Very Happy

Uikkareitaki vilkuilin, mutten tohtinut testata, kun en yhtään osaa arvoida, et mistä mahtaisin tykätä.

Nyt taidan ottaa kupin kahvia..

Pyllerö

Viestien lukumäärä : 60
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 11.11.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pyllerön höpötykset - Sivu 3 Empty Vs: Pyllerön höpötykset

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Heinä 18, 2016 3:44 pm

Vaatteiden koot on kyllä ihan hanurista! Mä oon juurikin käynyt läpi mun vaatteita ja huomannut että esim. 44-kokoiset shortsit oli sopivat, mutta 48-kokoiset kinnasivat Shocked näin yhtenä esimerkkinä, kokomerkinnöillä ei siis ole mitään tolkkua. Rasittavaa!
Mä oon huomannut, että housut mulla lököttää kummallisesti nykyään eli tarkoittanee että vyötärö ei sula samaa vauhtia kuin kintut No

Mä taidan ottaa lasillisen maitorahkajuomaa Bonnen mangososeella..

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pyllerön höpötykset - Sivu 3 Empty Vs: Pyllerön höpötykset

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ma Heinä 18, 2016 5:13 pm

Mie aloinki käyttää leggareita kun ei vaatteet tahtoneet istua mitenkään! Oli helppoo vetää leggarit vaan alkaan ja joku tunika kaveriksi Razz
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Pyllerön höpötykset - Sivu 3 Empty Vs: Pyllerön höpötykset

Viesti kirjoittaja emmiliini Ti Heinä 19, 2016 1:01 am

leggarit ja tunkat täälläkin ihan ykkös vaihtoehto! Razz
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pyllerön höpötykset - Sivu 3 Empty Vs: Pyllerön höpötykset

Viesti kirjoittaja Pyllerö Ke Heinä 27, 2016 3:49 pm

Moiiii Laughing bounce Cool

Mä pääsen ehkä kohta 8-alkuisiin lukuihin! Aamupaino oli 90,3 kg. Razz  bounce  bounce  bounce

lol!

Pyllerö

Viestien lukumäärä : 60
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 11.11.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pyllerön höpötykset - Sivu 3 Empty Vs: Pyllerön höpötykset

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Heinä 29, 2016 2:31 pm

Jeeee, ensi viikolla? Pidän peukkuja bounce bounce bounce

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pyllerön höpötykset - Sivu 3 Empty Vs: Pyllerön höpötykset

Viesti kirjoittaja Pyllerö Ke Elo 03, 2016 12:12 am

Jestas, mun on pakko mennä kuntosalille. Very Happy Voitin nimittäin kuukauden kuntosalia/jumppia kesäarvonnassa. Very Happy Ja mä kun en koskaan voita mitään. Taidan laittaa seuraavaksi EuroJackpotin vetämään..

Pyllerö

Viestien lukumäärä : 60
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 11.11.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pyllerön höpötykset - Sivu 3 Empty Vs: Pyllerön höpötykset

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Elo 03, 2016 5:32 pm

Noniin, onneksi olkoon! Nyt osui kyllä ihan oikealle henkilölle tuo voitto Very Happy

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pyllerön höpötykset - Sivu 3 Empty Vs: Pyllerön höpötykset

Viesti kirjoittaja Pyllerö Ke Joulu 21, 2016 7:33 pm

Moi, pitkästä aikaa.

Onkohan kukaan edes vähän kaivannut...?

Vuosi leikkauksesta. Tai siis oli jo viime viikolla. Melkoista vuoristorataa tämä on ollutkin.. Paino putoaa tuskastuttavan hitaasti, keikun ties kuinka monetta viikkoa 83 kilossa. BMI on 28,7, eli "ihan kiva". No, vasta vuosi leikkauksesta, niin ehkä se tuosta putoaa vielä?

Hiukset sen sijaan putoavat päästä kiihtyvällä tahdilla. Mun on kohta pakko leikata itselleni siili. En haluu. Mä haluan mun entisen tukan takaisin. Pitäisi varata aika kilpparikokeisiin, voihan se olla vajaatoimintaakin.. Kaikki vitamiinit ja hivenaineet on loistavalla tasolla, joten ei johdu minkään puutteestakaan. Onko kukaan onnistunut selättämään runsasta hiustenlähtöä? Vai olenko ainoa kaljuuntuva? Aika kova paikka ihmiselle, jonka hiukset olivat ennen (ainoa) ylpeydenaihe..

Kaikki lääkärit ja ravintoterapeutit on nyt käyty, vuoden päästä on vielä jäljellä kirurgin tapaaminen. Sain hieman natinaa ravintoterapeutilta, kun en syö tarpeeksi (proteiinia, mutta silti albumiinit olivat tosi hyvät), vettä pitäisi juoda enemmän ja rasvaakin pitäisi olla enemmän. Kahvia sen sijaan juon ihan liikaa.. Musta on lisäksi tullut kauhean nirso ruuan suhteen. Sad Ennen kelpasi mikä vaan, nyt ei kelpaa oikein mikään. Asiat olisivat tosi hyvin, jos ei tarttis syödä. Eilenkin ruokailu päättyi vessanpöntön halaamiseen.

Liikkuminen on vähän jäissä, kun sain jalkaani peroneuspareesin. Kesken työpäivää, iski kuin salama kirkkaalta taivaalta. Neurokirurgi oli vähän sitä mieltä, että saattaa johtua hurjasta laihtumisesta. Jaloista on lähtenyt tosi paljon tavaraa, joten hermot on vähän pinnassa, joten kai ne voi pinteeseenkin joutua. Wink ..  Ei tuo muuten haittaa, mutta kun en välttämättä pysy pystyssä edes tasaisella, kun varpaat ei toimi.. saatan kompastua omiin jalkoihini, jos en keskity kävelyyn.

Vaatekaapin sisältö on mennyt melko uusiksi, housujen osalta. Very Happy Housuista menee koot 38-40, mutta paidat.. oon ihan eri paria, yläosat on edelleen L tai XL.. Katselin tuossa vaatekaapin sisältöä, löytyi monet housut kokoa 54 ja paidat kokoa 56/3XL. Paidoissa ei yhtään haittaa, vaikka vähän lepattaakin, mutta housuissa on se ongelma, että mahtuu melkein yhteen lahkeeseen. Very Happy Kaikkein parasta on ollut normaalipainoisen kaverin kateus mun jaloista. Very Happy Lol. Onneksi ei näe, miten kammottavalta ylijäämänahka jaloissa näyttää.. Sad Täytyy varmaan alkaa säästää, että pääsee reisi- ja käsivarsialleista eroon, ei mua tuo mahanahka haittaa (vielä), mutta onhan tässä aikaa...

Hyvää joulua ja uutta vuotta kaikille! santa

Pyllerö

Viestien lukumäärä : 60
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 11.11.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pyllerön höpötykset - Sivu 3 Empty Vs: Pyllerön höpötykset

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa