Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jaan Kirss Vaasa

2 posters

Siirry alas

Jaan Kirss Vaasa Empty Jaan Kirss Vaasa

Viesti kirjoittaja Bullariina La Huhti 11, 2015 7:20 pm

Hei!
Onko täällä ketään jonka olisi kirurgi Jaan Kirss leikannut? Very Happy
Bullariina
Bullariina

Viestien lukumäärä : 12
Paikkakunta : Ilmajoki
Registration date : 22.10.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Jaan Kirss Vaasa Empty Vs: Jaan Kirss Vaasa

Viesti kirjoittaja Pooh Su Huhti 26, 2015 3:41 am

HEI! On Kirss hyvä lääkäri. Minut leikattiin Seinäjoella. Olin hänen "työstettävänä" kohta 2 vuotta sitten ja tulos oli odotettu. Eipä nyt ylimäärääräisä juttele, mutta työnsä osaa. Kaikkinensa 30 kg leikkauksesta lukien lähti, tätä ennen vajaa 10 kg enellä ja 10 itse, joten 50 kg kevyempänä nykyään kuljen kuin reilu 2 vuotta sitten. Tuli hassu tunne, kun en hetkeen aikaan ole tällä palstalla käynyt. Silloin, kun asia oli minulle ajankohtainen, luin tätä palstaa tosi ahkeraa. Mutta nyt, kun voi sanoa, että projekti alkaa tulla pääätökseen, niin eipä asiaa enää murehdi. Odottelen tässä aikaa 2v kontrolliin, silloin lääkäri päättää vielä lähetteestä vatsaroikkojen leikkaukseen. Mutta luottavaisin mielin voit Kirssin luo mennä!

Pooh

Viestien lukumäärä : 6
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 29.03.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Jaan Kirss Vaasa Empty Vs: Jaan Kirss Vaasa

Viesti kirjoittaja Bullariina Su Huhti 26, 2015 1:40 pm

Kiitos vastauksestasi Smile tehdäänkö Seinäjoella myös roikkoleikkauksia? Minut piti leikata Seinäjoella mutta pyysin siirtoa Vaasaan, kun tuntu ettei Seinäjoella menny asiat yhtään eteenpäin..
Bullariina
Bullariina

Viestien lukumäärä : 12
Paikkakunta : Ilmajoki
Registration date : 22.10.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Jaan Kirss Vaasa Empty Vs: Jaan Kirss Vaasa

Viesti kirjoittaja Pooh Su Huhti 26, 2015 11:02 pm

HEI! Oletan, että Seinäjoella myös roikot leikataan. Minulla meni 6 kk ensimmäisestä sisätautilääkärin tapaamisesta leikkauspäivään, joten en voi moittia lainkaan Seinäjoen toimintaa. Toki onhan Seinäjoellla leikkausmäärät pienempiä kuin Vaasassa ja sinänsä rutiinit voi olla erilaiset kuin isommassa paikassa.

Pooh

Viestien lukumäärä : 6
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 29.03.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Jaan Kirss Vaasa Empty Vs: Jaan Kirss Vaasa

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa