Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Annniinan haaveita

+17
hellu
outsa
Yasmiini
MariaKaarina
Mehumuki
pulleroinen
Kerppinen
emmiliini
Miumau
Emmuu
Niobe
ibid
Kimby
Tyyne
Bullariina
Eteen Ja Ylös
Lellukka
21 posters

Sivu 9 / 14 Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14  Seuraava

Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 9 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Toukokuu 20, 2016 6:03 pm

No voih, mä kuvittelin että tää olisi tämän alkuvaiheen riesa...
Mulla kyllä vähän helpotti kun vaihdoin puuron näkkäriin ja vitamiinit vasta puoli tuntia sen jälkeen. Kauheeta kikkailua ja mua harmittaa toi puuro, oon tottunut aina syömään puuroa aamulla. Höh.
Kävin ostamassa Nioxin-starttipakkauksen: shampoo, hoitoaine sekä päänahkaan jätettävä seerumi. Kannattaisko noita rueta jo käyttämään etukäteen vai sitten vasta kun hiuksia alkaa lähteä enemmänkin? Kas kun en kysynyt myyjältä albino

Aurinkoista viikonloppua sunny

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 9 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Kerppinen Pe Toukokuu 20, 2016 6:51 pm

Wau, Niin sä oot jo töissä, aika rientää kauheeta vauhtia. Miten sulla on ruokailut sujuneet työn touhussa? Se voi asettaa haasteita, kun tuntuu että koko ajan pitäisi olla jotain ottamassa😊
Mä täällä opettelen syömisiä ja yyh, ei oikein mikään maistuisi ja väkisin vaan syödään😊
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 9 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Toukokuu 20, 2016 7:20 pm

Muuten sujuu ok, mutta maitoa/piimää on pakko kitata sitten iltaisin tiuhemmin. Ainakin nyt aluksi.
Ekan viikon ajan mullakin oli puoli desiä kupissa, mutta noin viikon kohdalla tuntui että tarvii ottaa 1dl. Nyt menee esim. välipalalla 1dl rahkajuomaa ja 1dl hedelmäsosetta tai sitten yksi näkkäri. Lounaaksi syön 1,5 dl sosekeittoa. Nyt on siis vähän yli 3 viikkoa leikkauksesta.

Kokeilemalla löydät toivottavasti maistuvimmat vaihtoehdot ja sekin muuttuu siinä matkan varrella, muutaman päivän päästä voitkin jo tykätä jostain mitä et aiemmin saanut alas.
Tsemppiä Kerppinen, kyllä se siitä I love you

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 9 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja hellu Pe Toukokuu 20, 2016 10:05 pm

Hienoa lukea teidän positiivisia uutisia. Mulla noi syömiset on vähän lipsuneet ja juominen aivan liian vähäistä. No ryhdistäytyä pitää ja tavoitteena saada 3 kk tarkistukseen mennessä leikkauksesta 5 kg rikki. Se olikin jo välillä mutta pomppasi takaisin. Mulle ei sovi että syön leipää varsinkaan vaaleata, se turvottaa. Annoskoko on n. 2 dl ja kaikki ruoka maistuu.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 9 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Su Toukokuu 22, 2016 1:07 am

Hellu sulle isot peukut ryhdistäytymiseen!! Smile

Kävin tänään ekaa kertaa leikkurin jälkeen kuntosalilla,,, huhhuh, 10 kilon paino tuntui ihan 50 kilolta. Joten otin ihan rauhallisesti ja pelkästään ylläpitävästi. Viidentoista sarjat jäi kympiksi jne. Teki kyllä mannaa niskoille kun niitä sai vähän möyhittyä.
En tiedä johtuiko salista vai mistä, mutta oli pakko ottaa nokoset iltapäivällä. Ei toisaalta olis mikään ihme kun tällä 'tankkauksella' lähtee kuntoilemaan.

Jotenkin ihana, suorastaan normaali olo tuli kun pääsi käymään salilla, kaupungilla, ystävän kanssa. Sellainen olo että elämä normalisoituu pikku hiljaa, ihanaa I love you

Aurinkoa kaikille sunny

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 9 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Kerppinen Su Toukokuu 22, 2016 5:06 pm

Se on varmasti opettelua tuo liikuntakin, pieniä kävelylenkkejä ite käynyt ja olo menee siitäkin jo vähän höveliksi.
Varmaan se siitä tasaantuu, mutta yllätti mut kyllä tuo, miten tämä operaatio kunnon päälle käy Smile
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 9 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Toukokuu 23, 2016 10:34 pm

Tässä tosiaan huomaa, kuinka tärkeää on tankata ennen kuntoilua. ENEn aikana kävin tasan kerran kuntosalilla (päivän 800 kalorimäärällä) ja palautuminen kesti varmaan viikon No
Noh, kyllä se tästä vielä iloksi muuttuu queen

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 9 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ti Toukokuu 24, 2016 8:50 pm

😀 pitää muistaa juu tankata ja ottaa iisisti alkuun. Mä en vois vielä kuvitellakaan tekeväni mitään raskasta, illansuussa alkaa olla mehut vähissä jo ihan näistä koti perushommistakin👍
Onko sulla kuinka paino lähtenyt laskemaan?
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 9 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja emmiliini Ke Toukokuu 25, 2016 2:17 am

Kyllä täällä ainakin odotellaan töihin paluuta, sitä että pääsee taas normaaliin arkeen kiinni! Täällä jaksetaan kyllä hyvin lenkkeillä, ruokaakin oon jo laittanu ja koti hommia tehny. Mites siellä sujuu? Smile
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 9 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Toukokuu 25, 2016 2:35 am

Kiitos, hyvin sujuu Very Happy Tänään tuli neljä viikkoa leikkauksesta ja painoa on tippunut 5kg. Päivitän torstaina nimmariini varsinaisen '1kk leikkauksesta' -painon näiden viikkotulosten sijaan.  Lisäksi se 7 kiloa pohjalle eli yhteensä 12 kg flower
Vaatteissa tuntuu selkeesti. Otin kaapista puhtaat farkut ja ihmettelin että ei hitsi eikös näissä pitänyt olla vetskari rikki ja aattelin että muistan varmaan väärin. Olinkin ottanut sellaiset farkut kaapista, jotka oli 'menneet pieniksi' viime syksynä, kun melkein heitin hanskat tiskiin.
Eli mulla alkaa olla uusvanhat vaatteet kohta käytössä, jeeee!
Emmi oot kyllä ahkera kun jaksat jo kaikkea puuhata Smile Mä helposti oisin tottunut siihen että jotkut muut täällä tekisi kaiken  alien

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 9 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ke Toukokuu 25, 2016 2:03 pm

Hyvä pudotus! flower
Niin parasta kun vaatteet alkaa käymään isoiksi.
Mulla oottaa iso nippu jo talvivaatteita, jotka olen jo liian isoiksi havainnut ja ne lähtevät uff:lle.
Mun päälle ne ei tuu enää koskaan Very Happy
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 9 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja emmiliini To Toukokuu 26, 2016 12:33 am

Mä kun asun yksin niin on pakko tehä hommat ite Very Happy Oon myöskin tosi huono pyytämään keneltäkään apua, täytyis kuulemma opetella moinen taito Very Happy Mäkin oon käyny vähän vaatekaappia lävitte, muutamat rievut oon laittanu kirpparille myyntiin ja jopa saanutkin kaupaksi. Ja kirppareilta myös ostanu tämmösiä välikausi vaatteita Smile Paino tosiaan enen kanssa yhdessä laskettuna tippunut 18kg cheers
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 9 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina To Toukokuu 26, 2016 9:34 pm

Emmi sä oot kone! Cool Tää onkin muuten hassua roikottaa kahta lukemaa rinnakkain eli paino leikkuun jälkeen sekä yhteispudotus enen kanssa, sillä kyllähän sekin liittyy olennaisesti tähän prosessiin.
Jälkitarkastukseen mennessä (mulla 6 viikon päästä leikkauksesta) on yleisin pudotus leikkauksesta 5-10kg joten tässä menen ihan keskivertopotilaana Very Happy

Mutta hei, tää lähtis nyt syömään (taas) Razz

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 9 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja emmiliini Pe Toukokuu 27, 2016 4:32 am

Mulla ei olekaan mitään jälkitarkastusta Surprised Ainoostaan labrat ens viikolla ja lääkäri soittaa seuraavalla viikolla niistä. 3kk tarkastus on elokuussa, siitä on lappu jo tullutkin. Tää on kyllä melkosta meininkiä tän syömisen kanssa, koko päivän ollu menossa ja matkan päällä syöny eväät, iltis vaan nautittu kotona! Very Happy Mutta oli kyllä mahtavaa päästä vihdoinkin tän muumilaakson ulkopuolelle ja käydä kattomassa ystäviä Smile Hommasin perhana kokovartalopeilinkin kun ihan hätkähdin omaa kuvaani peilissä Very Happy Mulla oo ollu ennen kun vessan peili, tätä roppaa oo tohtinu eikä pahemmin oo tarvinnukaan kattella peilistä Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 9 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina La Toukokuu 28, 2016 2:58 pm

Hieman on juu erilaisia sairaaloiden käytänteet näköjään! Mulla on parin viikon päästä labrat ja sitten jälkitarkastus sairaalassa. Siitä hetken päästä on ravintoterpalla käynti.
Mä en ihan vielä oo BFF peilin kanssa Very Happy mutta kyllä ilahduttaa joka kerta kun koittaa jotain vaatetta mitä ei ole aikoihin käyttänyt. Kesä- ja kevättakit tuottavat suurta iloa, nehän pyörii päällä, JES!
Vähän olen kuin Liisa Ihmemaassa, en nimittäin meinaa ollenkaan sisäistää että nyt saisin jo syödä normaalisti kaikkea. Sitäpä ei olekaan tapahtunut sitten ENEn aloittamisen jälkeen eli maaliskuussa. Noh, ainakin niitä tacoja ja lihapullia on viikonlopun ostoslistalla.
Uskaltaisko leipää kokeilla?

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 9 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja emmiliini Su Toukokuu 29, 2016 1:09 am

No on kyllä erikoista vaikka samaa pirkanmaata ovat sairaaalat kuitenkin. Ai että niin, sulla on jo normaalit ajat menossa Very Happy Ite joutuu vielä hetken kestään näitä pehmeitä. Joo terppa on mullakin ihan pian, oisko ollu kesäkuun puolessa välissä. Saitko muuten kuinka pitkän reseptin calcichew'hun? Mietin että kun mulla oli sen 3kk nii saakohan sen sit uusittua tuolla 3kk tarkastuksessa vai pitääkö sitä lähtee omalle lääkärille sitä vasten.. Siihen nyt on aikaa muttakuhan mietin Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 9 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ti Toukokuu 31, 2016 2:33 pm

Mulla kans jälkitarkastus n. 6 vko päästä leikkauksesta ja sitä ennen pitää käydä labrat.
Vähän on epäselvää, missä sitten se 2 kk ravintoterppa tavataan, eivät osanneet Hatanpäällä lähtiessäni sanoa kun siellä on isoja muutoksia kuulemma tulossa.
Fyssari sanoi että kaikki nämä leikkaukset siirrettäisiin tehtäväksi Hatanpäälle eikä Taysissa sitten tehtäisi nätä enää ollenkaan. Saapa nähdä Smile
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 9 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Kesä 01, 2016 3:03 pm

Emmuska, käsittäisin että tuolla 3kk käynnillä saa taas lisää reseptejä. Mua ällöttää ne Calcichewn makeutusaineet, täytyykin kysyä eikö ois mitään muuta vaihtoehtoa, yök!

Tacot meni hyvin alas ilman ongelmia ja entisen kolmen sijaan massuun mahtui vain yksi. Ekan kerran siinä sitten maistoin tacon sisällä broileria ja vihanneksia, olipa ihanan normaalia Very Happy
Mutta vaalea leipä ei enää maistu ja se oisi kyllä TODELLA hyvä juttu meikälle leivänmussuttajalle! Oon nyt kaksi kertaa kokeillut ja jätän kokeilut tähän suosiolla. Siitä tulee tosi tympeä olo mahaan ja sitä vaan odottaa että loppuisi nyt jo tää leipä, yök.
Illalla hemmottelin lapsia tekemällä valmiiksi heille voileipiä ja itselleni tein yhden näkkärin. Sopii! Toivottavasti tämän olotilan saisi säilytettyä.
Ruisleipää en ole vielä kokeillut.
Onko kukaan kokeillut uusia perunoita? Miten niitten kuorten kanssa sujuu?

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 9 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja petraisa Ke Kesä 01, 2016 3:09 pm

Onko kukaan kokeillut uusia perunoita? Miten niitten kuorten kanssa sujuu?

Hyvin menee alas, toisaalta mulla menee kaikki. Ei ongelmia.

-Petri
petraisa
petraisa

Viestien lukumäärä : 118
Paikkakunta : Jyväskylä
Registration date : 27.01.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 9 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Miumau Ke Kesä 01, 2016 6:16 pm

Edellisenä päivänä testasin uusia perunoita, kuorineen.. hyvin sujahti alas. Leikkauksesta on aikaa se 7 kktta, joten en pelännyt kuorien tarttumista. Toisaalta aika vähän on asioita joita ei pysty syömään. Eilen sain taas kerran todistusta että jäätelön kanssa on oltava tarkkana, enemmän kuin 1 dl, niin kaikki tulee hissinä ylös Very Happy
Miumau
Miumau

Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 23.01.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 9 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja emmiliini To Kesä 02, 2016 1:54 am

Mä söin eilen uusia perunoita, olin pessy ne niin hyvin ettei niissä ollu kuoria nimeksikään Smile Mä odotan jo niin leipää vaikka ei tuo näkkäri/hapankorppukaan huono vaihtoehto ole Razz Kaipaan myöskin salaattia, vihanneksia, kanaa! Ai että, ens viikolla mäkin sitten jo saan normaalia ruokaa! Miehen kanssa on suunniteltu jo listaa Very Happy Listalla on ainakin tuorepastalasagnee, kanaa ja tortilloja Razz Saa nähä kuin ämmän käy Very Happy


Viimeinen muokkaaja, emmiliini pvm To Kesä 02, 2016 1:55 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : kirjotusvirheiden minimointia :D)
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 9 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Kesä 03, 2016 4:42 pm

Jos ne makeutusaineet siinä calcichewissa ällöttää niin voivat antaa reseptn esim. calciposiin, sitä ei tartte purra vaan voi vaan nielasta sen. Mä sain noi kun marmatin et jää kalkit syömättä kun en vaan tykkää niistä pureskeltavista, ne oli ällöjä ja rahisi suussa inhottavasti
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 9 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Kesä 03, 2016 11:55 pm

Ok, täytyypä laittaa uudet perunat ostoslistalle, nammm! Ja tuorepastalasagne kuulostaa ällöttävän herkulliselta, mitä sä Emmiliini laitat siihen? Teetkö itse pastataikinan?
Kaikenlaisia on nyt kokeiltava, kun tulee kesä ja useat juhlat tiedossa. Huomenna ekat juhlat, vähän pelottaa, mutta ollaan sovittu että hilaan miehen lautaselle vähin äänin kaiken mitä en pysty syömään..
Kiitos Hyeena vinkistä, pitääpä muistaa calcipos Smile

Nautitaan ihanasta kesästä, nyt on puutarhakin laitettu kuntoon, niin on nätit kukkaset ja yrtit  sunny   flower

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 9 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja emmiliini La Kesä 04, 2016 4:56 am

Ite teen pastataikinan, hommasin jokunen vuosi sitten pastakoneen tai mankelin vai miksikä sitä nyt sanotaankaan Very Happy muuten ihan perus lassee, jauheliha-tomaattisoosilla ja runsailla mausteilla + juustokastike. Saa nähä kuinka mun käy sen kanssa, toivottavasti hyvin 😉 mies sitä on mankunu kuukausi kaupalla. Mä oon nyt maistellu hissukseen noita hiiluhapollisia juomia, ei hassummalta tunnu. Kylmää siideriä tekis vähän mieli.. en tiiä tohtiiko sitä ens viikolla jo maistaa. Ootko kokeillu hiilihappo juomia? Onko sopinu?
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 9 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Su Kesä 05, 2016 11:53 pm

No aattelinkin etten ole nähnyt mun käymissä kaupoissa tuorelasagnelevyjä, varmasti ihan sikahyvää! Razz
Eilen juhlissa maistoin suullisen onnittelumaljasta ja se maistui niin oksulle, että vaihdoin sen sujuvasti miehen tyhjään lasiin Wink  Eli hiilihapolliset on vielä kokeilun alla. Herkkuja tuli maistettua aina lusikallinen kerrallaan ja hyvin lautanen tyhjeni, kun siirtelin syötäviä miehen lautaselle. Parhaiten tuntuu sopivan kovat keksit, kermakakusta sain lähes paniikkikohtauksen, ei tehnyt yhtään mieli tongue  Kotipizzan jauhelihapizzaa maistoin eilen ja tänään. 1/4 pizzaa menee ja sitten alkaa 'outoilu' mahassa. Halvaksi tulee, kun yhtä pizzaa syö neljä päivää queen

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 9 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 9 / 14 Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa