Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Annniinan haaveita

+17
hellu
outsa
Yasmiini
MariaKaarina
Mehumuki
pulleroinen
Kerppinen
emmiliini
Miumau
Emmuu
Niobe
ibid
Kimby
Tyyne
Bullariina
Eteen Ja Ylös
Lellukka
21 posters

Sivu 1 / 14 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Seuraava

Siirry alas

Annniinan haaveita Empty Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Maalis 17, 2015 4:00 pm

Eilen aamulla en vielä tiennyt mitään, että ensi viikolla sitä ollaan elämäni ensimmäisellä ene-kuurilla Shocked
Nyt tiedän... eilen kävin ensivisiitillä sairaalassa ravintoterapeutilla, nyt kevennetään ja ensi viikolla alkaa ene.
Illalla kokeilen ensimmäistä pussikeittoani, huh onko vinkkejä mistä aloittaa? Makeita vai suolaisia? Nutriletia vai jotain muuta?

Sainhan toki ohjeet, mutta kaikki käytännön vinkit ovat aina ihan eri asia I love you

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Lellukka Ke Maalis 18, 2015 1:38 am

Suosittelen kokeilemaan Easydiet - valmisteita. Paljon ruokaisampaa kuin nutriletkeitot. Niin ja tervetuloa Smile
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Maalis 18, 2015 1:54 am

Kiitos Lellukka I love you
Päätimmekin että käytän Nutrilettiä tai jotain muita vlcd-pusseja joita voi syödä viisi pussia päivässä kun Easy Dietia saisi syödä vain kolme pussia. En aloittanutkaan keitolla tänään vaan äsken join elämäni ensimmäisen Nutrilett Chocolate -pussin ja sehän oli hyvää! Toinen asia tietty, että miten se täyttää kun oikea ene alkaa viikon päästä.

Kaikki maailman asiat olenkin kokeillut laihduttamisen saralla, mutta nyt tulee uutta 1. pussikeitot/-juomat 2. ene-dieetti 3. laihdutusleikkaus (toivottavasti) Joten oppia ikä kaikki Smile

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Eteen Ja Ylös Ke Maalis 18, 2015 5:29 pm

Hei!

Itsekin aloittelin eneä Nutriletilla, mutta hetken päästä Easy Diet vei kyllä mukanaan. Kolme pussia/annosta, mutta niitä voi kyllä tarvittaessa vaikka laittaa puoliksi.

Easy Dietin tomaatti-chilikeitto on kuin oikeaa ruokaa. Laughing
Eteen Ja Ylös
Eteen Ja Ylös

Viestien lukumäärä : 10
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 19.01.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina To Maalis 19, 2015 6:06 pm

Wau, no enpä tullut edes ajatelleeksi että niitä voisi puolittaa. Teitkö itse päätöksen Nutrilettin vaihdosta Easy Dietiin vai sovitko ravintoterpan kanssa? Ostin eilen kokeeksi sellaisen Allevon paketin, jossa on kolme eri makua. Mutta tadaa, nehän sekoitetaankin kylmään/kuumaan maitoon. Onkohan sellainen sallittua ENEn aikana?

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Eteen Ja Ylös To Maalis 19, 2015 6:12 pm

Joo, sovittiin, että voin käyttää mitä tahansa VLCD tai ACKD (Easy Diet) tuotteita, kunhan pysyn päivän aikana aina samassa merkissä, ettei mene liiaksi säätämiseksi.
Tarkistan kuitenkin kalorimäärät kaikista, esim. Fit + Feelgoodin ihanan makuisessa pähkinäsuklaajauheessa on liikaa kaloreita jos lisätään proteiini ja kasvikset, vaikka onkin VLCD-tuote.

Jos sekoitetaan maitoon, on varmaan kyseessä LCD, eli lue ohjeet tarkkaan, ettei tule liikaa kaloreita. Smile
Eteen Ja Ylös
Eteen Ja Ylös

Viestien lukumäärä : 10
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 19.01.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina To Maalis 19, 2015 6:20 pm

Auts, olin siis puusilmä cyclops
Noh, niitä voin käyttää nyt ennen varsinaista eneä tai jättää haaveilemani leikkauksen jälkeiseen elämään, hih.
Kiitos neuvoistasi!

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina To Maalis 19, 2015 6:52 pm

Heille tiedoksi, jotka ovat vasta menossa ensimmäiseen labraan ja sydänfilmiin: sydänfilmissä laitetaan anturit myös paljaisiin nilkkoihin, joten ladyshavet käyttöön lol!

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Maalis 23, 2015 6:04 pm

Huomenna menen sisätautilääkärin puheille. Mitähän siellä tapahtuu, iiks? Question
Mittaillaanko jossain vaiheessa vyötäröä tms.? Embarassed

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Maalis 24, 2015 6:15 pm

Kävin sisätautilääkärillä tänään. Ei sentään vyötäröä mitattu, mutta verenpaine ja paino sekä keuhkoja kuunneltiin pikaisesti. Huomenna alkaa sitten neljän viikon ENE ja jos se onnistuu, niin odotellaan aikaa kirurgille.

Mä niin hoidan tän kotiin!! Pakko!! What a Face bounce cheers
Haave numero 1.: ENE onnistuu

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina To Maalis 26, 2015 3:30 am

Ensimmäinen ENE-päiväni takana ja olen tosiaan tolpillani vielä Wink Nyt on niin nälkä, että uumoilen huomisesta kaameaa päivää. Ruokailut toteutin tarkalleen, vaikka työpaikan kahvipöytään oli kasattu taas vaikka mitä herkkuja.
Laskin saamani kalorit ja saldo näyttää 866 kcal ja ohjeissa lukee, että päivän kalorit tulee jäädä alle 800. En ymmärrä mistä voisin enää vähentää, kun olen käyttänyt kaikki määrätyt pussit, proteiinin, rypsiöljyn ja reippaasti alle 500g vihanneksia scratch

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina To Maalis 26, 2015 8:09 pm

Mä oon vissiin vähän outo, kun mun mielestä noi Nutriletin pussit on kaikki hyviä drunken
Toinen päivä puolessa välissä, päässä on koko ajan sellainen tunne että kohta alkaa maailmanluokan päänsärky. Sitä odotellessa lähden viemään poikaa lääkäriin, tulispa jo kesä niin nää loputtomat taudit helpottaisi..

muoks: huomenna aion kokeilla mokka-juomaan lisätä kahvia, ei varmaan hassumpaa?

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Maalis 30, 2015 12:53 am

Annniinan haave numero 2. Alkaisipa jo ketoosi Suspect

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja hellu Ma Maalis 30, 2015 2:10 am

Anniina tsemppiä Eneilyyn. Kohtalotoveri joka suurimmaksi osaksi tekee ruokaa. Aamupalalla puuro ja mehukeitto sekä kahvi. Loput kalorit sitten muille aterioille. Välipalalla rahkaa ja vähän makeutusainetta sekä desi mehukeittoa alle 10 kcal/desi.Kyllä me onnistutaan.💗

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Huhti 01, 2015 4:17 pm

No todellakin onnistutaan, mä niin aion tämän toteuttaa, tsemppiä Hellulle ja kaikille eneilijöille ei ole helppoa heinää tämä! Jos ketoosi on sitä, ettei olisi nälkä niin sitten minulla ei ole vieläkään ketoosia...  pale

Mutta jihhhhuuuuu, ekan virallisen ENE-viikon aikana on tippunut 1,9kg ja kahden viikon sisällä yhteensä 3,7kg  cheers
Mii sou häpi!! I love you

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Huhti 03, 2015 1:46 am

Voi jösses kuulkaa että ihmistä koetellaan... hain eilen viisi kassillista ruokaa pääsiäisen ruokahetkiin (lähinnä muille perheenjäsenille). Tässä sitä herkkujen keskellä kärvistellään ja kiusaus oli äsken todella kova kun yksi rouskutteli vieressä jotain pääsiäisrakeita No
Pääsin yli tälläkin kertaa kiusauksesta, mutta eneä on vasta viikko takana ja kolme edessä!! affraid Kevyttä pääsiäistä kaikille!

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja hellu Pe Huhti 03, 2015 8:35 pm

Moi Anniina ja muut eneilijät. Mullakin herkkuja ostettu Pääsiäistä varten mutta otan lautaselle salaattia ja lammasta sen 50g mitä on ohjeessa. Tytön perhe tulee pyhänä ja niille laitan sekä miehelleni ruokaa. Oon tehnyt lanttu ja porkkanalaatikkoa ilman ryynejä joten siitä saa lämpöisen aterian salaatin ja lihan kera. Mulla on nyt eka viikko takana ja 3kg pois. Hidastuu loppua kohden tietty että täytyy pysyä lujana. Kyllä meinaan sokeritonta mämmiä jälkiruokana maistaa meni sit sytteen tai saveen tää dieetti. Sulla on sama aikataulu kun aloitit eneilyn päivää aikaisemmin. Mulla on ravintoterapeutin käynti 23.4 ja silloin pitäis olla 8kg pois.Toivottavasti onnistuu.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina La Huhti 04, 2015 1:50 am

Hienosti sulla Hellu menee, ihan varmasti saat 8 kg kasaan cheers

Kyllä töissä eneily on helpompaa kuin tämä vapailla olo, liian lähellä paljon kiusauksia, uuh. Mutta tänäänKIN pysyin täsmälleen ruodussa:
Aamulla:
Nutrilett suklaajauhepussi, porkkanaa, teetä, vettä

Välipala:
Nutrilett mansikkajauhe, vettä

Lounas:
100g kypsää pihviä paistettu 1rkl rypsiöljyssä, salaattia ja vettä

'Kahvi';
Nutrilett mocca coffee jauhe, vettä

Päivällinen:
Nutrilett kanakeittojauhe, 2dl kaloritonta mehukeittoa, vettä

Iltapala:
Nutrilett mansikkajauhe, tomaattia, teetä, vettä

Välillä lisäksi myös vettä ja kaloritonta vichyä.

Näillä mennään, tykkään toistaiseksi noista mauista. Työpäivinä jaan mielellään proteiinilisän kahteen osaan eli puolet töissä ja puolet illalla kotona salaatin kera.

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Huhti 07, 2015 2:54 am

Täytyy sanoa, etten ole ennen koskaan ikinä toivonut että vapaapäivät loppuisivat, nyt toivoin. Onneksi pääsiäinen on ohi ja huomenna pääsee töihin!! bom Kiireinen päivä töissä kaukana omasta jääkaapista, jeeee!
Tavallaan tämä on helppoa ketoosin vihdoin saavuttua: ihmeellistä ettei ole nälkä näillä kaloreilla, mutta saman tien kun paahdetun leivän tuoksu saapuu hajuaistin tarkasteltavaksi.. affraid Sitten täytyy vain lähteä pois, vaikka pyykkejä lajittelemaan. Huoh. Vielä pari viikkoa, jaksaa jaksaa! bounce

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Huhti 10, 2015 4:12 pm

Jees, nyt on eneily puolessa välissä ja tavoite 5,3kg on jo saavutettu, kaikki loput on vaan bonusta I love you
Ihmettelen vaan, että missä se ketoosin mainostettu energisyys oikein viipyy *haukotus*

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Su Huhti 12, 2015 1:41 pm

Mietin tuossa Emmiliinin kanssa mitä sitten syödään, kun tämä eneily loppuu... ei kannattaisi ehkä kiduttaa itseään. Enää/vielä kokonainen viikko eneilyä ja sitten vielä muutama päivä. Ja yhä tutkin ohjevihkosta josko olisin vahingossa hypännyt sen rivin yli, jossa sanotaan 'joka päivä tulee syödä yksi suklaakakku tai vaihtoehtoisesti täytetty patonki, muuten ene ei onnistu'.
Mutta en vieläkään löytänyt tuota riviä. study

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Bullariina Su Huhti 12, 2015 2:22 pm

Hei Anniina! Mukava lukea sinun tarinaasi Smile
Itselläni lähete on lähtenyt viime marraskuussa ja nyt ollaan siinä pisteessä että perjantaina selviää leikataanko minut 27.5
Enellä olen ollut 10 päivää ja pudotettuja kiloja 6kg, jos leikkaus on tuolloin toukokuun lopussa niin eneily jatkuu sinne asti, eli yhteensä 8viikkoa..nälkä on hävinnyt kokonaan ja voin kyllä sanoa että olen alkanut tykkäämään noista nutriletin pusseista, paitsi suolaisia en saa kurkusta alas ollenkaan pale jos tuolloin ei leikata, niin se siirtyy elo-syyskuulle. Tsemppiä cheers
Bullariina
Bullariina

Viestien lukumäärä : 12
Paikkakunta : Ilmajoki
Registration date : 22.10.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja hellu Su Huhti 12, 2015 6:06 pm

Hui kun teillä putoaa toi paino hyvin. Mä olen aina kamppaillut kilojen kanssa ja nyt kahden viikon jälkeen 3,5kg pois. Nälkä ei ole ja eneilen ruoalla. Täällä ei pahemmin kaupoissa ole kuin nutrilettia ja en voi niitä ottaa kun on laktoositon ruokavalio. 23pvä on punnitus ja en sitten tiedä miten paljon siihen mennessä saan pois. 8 kg pitäis saada. Mulla on kilpirauhasvaiva niin ei toi aineenvaihdunta pelaa. Lääke on jo nostettu maximiannokseen. Nytkin on tullut välillä sydämen tykytyksiä kun on iso annos lääkettä ja vähän syömistä. No vajaa kaksi viikkoa pitää vielä kestää. Itse olen kannustuksesta huolimatta vähän epävarma koko projektista vaikka täällä foorumilla on paljon myönteisiä kokemuksia. Mulla arvioitiin leikkausaika syksylle lomien jälkeen. Onhan tässä siis aikaa eneillä vielä uudestaan ja välissä noudattaa normi dieettiä. Kiva lukea teidän edistymistä ja kuulumisia.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Bullariina Su Huhti 12, 2015 6:34 pm

Hei Hellu!
Itsellekin aina välillä tulee ajatuksia että mihin ihmeeseen olen pääni työntänyt mutta sitten kun mietin että haluanko olla loppuikäni sairaalloisen lihava, kärsiä kaikista selkä ja jalkavaivoista niin äkkiä mieli taas muuttuu Very Happy nyt vain toivon ja rukoilen että se leikkaus olisi toukokuun lopussa, mutta pahaa pelkään että se siirtyy syksylle Mikael Viictorzonille..Mutta siinä tapauksessa pitää ajatella että pääsee turvallisiin käsiin Smile lähtöpainoni helmikuun alussa oli huikeat 146,6 kg Embarassed mutta tänä aamuna vaaka näytti 133,9 kg.siitä hyvä mieli..
Bullariina
Bullariina

Viestien lukumäärä : 12
Paikkakunta : Ilmajoki
Registration date : 22.10.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja hellu Su Huhti 12, 2015 9:03 pm

Oon ajatellut asiaa monelta kantilta. Minulla jo lapset isoja ja itse oon pois työelämästä lähihoitajan työstä. V.2013 syksyllä otin Twinrix hepatiitti rokotteen jonka seurauksena sokeuduin. Sain Taysin neuro ja silmäpolilla hyvän hoidon ja vasempaan silmään palautui näkö. Tuntuu olevan elämä välillä vastoinkäymisiä ja sen takia mielialat vaihtelee suuresti. Onneksi minulla on hyvä aviomies joka tukee ja tekee paljon kotihommia.Olen jo 57 vuotias joten viimeistään nyt on ajateltava omaa terveyttä. Sain tähän leikkaukseen ajatuksen endokrinologilta kun tuo paino vain nousee vanhemmiten ja liikkuminen hankaloituu nivelrikon myötä. Aloin tosissani pitämään ruokapäiväkirjaa Tammikuun alussa kun sain kirjeen tähän prosessiin Taysin ravintoterapeutin ja lääkärin vastaanotolle. Alkupaino oli 137 ja nyt 127,2 joten 10 kg oon saanut pois mutta ison työn takana. Välillä epätoivo iskee.En auo luovuttaa.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 14 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa