Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Töttöröö ustavat toverit!

+13
pulleroinen
Eija-Stiina
Pyllerö
Yasmiini
HyeeNa!
Kerppinen
hellu
Emmuu
Lellukka
Miumau
Möhkö
trintilla
Tyyne
17 posters

Sivu 11 / 15 Edellinen  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Seuraava

Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 11 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Pe Toukokuu 27, 2016 4:39 am

Mä ainakin vetäsin tänään lihapullia ja muussia, hyvin meni! Muussia oli noin desi (oli kyllä melko lirua) ja lihapullia vajaa 3. Mä oon havainnu täs viime aikoina että raejuusto pelkilteen ei sovi mulle ollenkaan, keiton joukossa meni. Erikoista. Sairasloma lähenee loppuaan ja maanantaina paluu arkeen Smile
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 11 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina La Toukokuu 28, 2016 2:47 pm

Miten toi raejuusto sulla vaikuttaa? Oioi, nyt rupeskin tekemään mieli lihapullia, kauppaan mars pirat
Tsemppiä maanantaille, kyllä siinä saa miettiä kovasti etukäteen miten pärjää aina seuraavan päivän, etenkin jos ei asu jääkaapin vieressä työpaikalla..

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 11 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini La Toukokuu 28, 2016 2:59 pm

Tulee tosi huono olo, jää semmonen palan tunne kurkkuun ja ahistaa ja puhistaa, oksettaa.. vähän niinku menisit juomaan heti syötyäs..senkin oon joskus ajatuksissani tehny ja se jos mikä onkin mukavata touhua! eli minusta jotain tämmöstä dumpingia. Voi toki olla että syön sitä vaan liikaa kerralla mutta joka kerta kun sitä oon kokeillu (4kertaa) oireet on samat Sad Onneks mä teen töitä keittiössä ni on aina jotain käden ulottuvilla Wink
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 11 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina La Toukokuu 28, 2016 3:04 pm

Kuinka paljon sun syöty raejuustoannos on mikä tuollaisen tekee?
No sulla on ihan täydellinen työpaikka, saat ihan huoletta availla jääkaappia Very Happy

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 11 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Su Toukokuu 29, 2016 1:01 am

Semmosen 2-3 tl saan laitettua ja sit alkaa nää oireet. Vai oisko se sit vaan että muhun ei mahu enempää raejuustoo Very Happy Hämmentää vaan kun pystyn syömään muuten kyllä enemmän kerrallaan. Tänäänkin esmes 2 nakkia ½kananugetti ja puolikas pieni peruna ja 1tl ketsuppia meni lounaaksi, päivällisellä söin italianpataa desin verran. On muute melko haasteellista käydä kaupungilla ostoksilla ja pohtia että ny pitäs syödä.. ja mitähän sitä söiiis... Noo mä hain juotavaa juggee. Oonkohan mä muuten sanonu täällä että rööki on tumpattu lopullisesti! cheers Mä kokeilin sitä reipas viikko sitten koska voin ja oli hirvee himo.. Ei maistunu hyvältä ja kaiken pahan lisäks tuli myös hemmetin huono olo! Mä nimen omaan halusin tavallaan sen päätöksen tehdä omasta vapaasta tahdosta, enkä tälleen "pakotettuna" Tää sopi mulle näin paremmin Smile
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 11 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ma Toukokuu 30, 2016 3:03 pm

Loistavaa emmiliini!! Onnea savuttoman elon alkamisesta Smile
Se on paras päätös mitä tehdä voi, ite oon tumpannut 4 vuotta sitten. Oli kyllä vaikein projekti minkä läpi olen käynyt, mutta kun siitä eroon pääsi, olipa huippu fiilis! Tsemppiä!
Täällä tökkii tuo raejuusto kans, en tahdo saada sitä alas millään...varmaan tullut sitä ihan liikaa aikanaan syötyä Smile
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 11 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Kesä 01, 2016 2:49 pm

Upeeta Emmiliini, hienoa että tumppasit! Cool
Mä en ole edes maistanut vielä raejuustoa, kun sitä taas innostuin popsimaan enen aikana silent Siinä vaan olis ihan parhaimmat proteiinit, joten oon aatellut että joskus taas voisi rohkaistua maistamaan.
Mä oon ottanut kaupungille lähtiessä mukaan oman purkkini, jonka hörpin autossa ja johon kaadan rahkajuomaa ja bonne-mangososetta. Sen laitan ison kylmäkallen kanssa pikkuruiseen kylmälaukkuun. Ja tietysti se iänkaikkinen vesipullo Wink

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 11 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini To Kesä 02, 2016 2:09 am

Vesipulloo minäkin raahaan mukanani, vielä kun muistais hörppiä siitä Wink Mulla oo mitään kylmälaukkua enkä kyllä rupee hommaamaankaan. Syöminen on tärkeää mutta emmä jotenkin jaksa panikoitua siitä että onko nyt ollu syömisten välissä 2 vai 3 tuntia, en tiiä sitten pitäiskö?! Töissä on menny lupsakkaasti, ei mitään ongelmia tullu. Lukuunottamatta aamun aikaisia herätyksiä joita vihaan tällä hetkellä suuresti! Ja hiukan ehkä aamupalan syönti tuottaa ongelmia :/ Oon aina ollu siis kehno syömään aamiaista ja nyt se jotenkin korostuu kun ei tee mieli mitään eikä ees oo nälkä. Pillerit menee alas yökkien Surprised Pitäis vielä iltapala tässä kippasta huiviin, sit alkaa 12 tunnin paasto verikokeita varten. Ohjeistuksessa oli 10-14 tuntia mää päätin ottaa sit sen puolivälin Very Happy Tänään 3 viikkoa leikkuusta ja paino laskenut leikkuun jälkeen 7,2kg on selkeesti nyt hidasta tämä pudotus meikäläisellä :/ Tosin jos tässä enen kanssa yhdessä (9vko) paino on pudonnut yli 20kg ni saahan tuo roppa vähän huilatakin minun puolestani! Smile
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 11 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Kesä 03, 2016 11:37 pm

Mun on pakko miettiä noi ruokailut ja eväät kellon kanssa, muuten unohdan syödä ja tulee hitokseen paha olo pale Me ollaan saatu joskus laivalta jonkun ostoksen kylkiäisinä sellainen pieni kylmälaukku, aivan mahtava apu! Tänäänkin juoma oli aivan kylmä kuntosaleilun jälkeen, nam!
Voi kyllä on lukema sulla yli 20kg, onnea emmiliini I love you
Mulla oli nyt myös hidastunut oli mennyt 300g/vko! Jos se alkaa tässä vielä monestikin peräkanaa mennä sataa grammaa viikossa niin taidanpa pitää punnitustaukoa ettei stressi pukkaa Shocked

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 11 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini La Kesä 04, 2016 5:04 am

Suosittelen taukoa punnituksesta! Hyvä neuvoo kun ite ramppaan sen tuhannen kerran vaa'alla Very Happy
Turhaan pidin paastoo, menny labrat sekasin. Elokuun labroissa pitää pitää paastoo perhana! Very Happy
töksähti muuten lohi eilen 😞 melkeinpä tuli semmonen olo kun 15v sitten kun paljastui kala-allergia joka sittemmin vaihtui pahaan katkarapu-/äyriäisallergiaan. Harmillista todella!
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 11 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Su Kesä 05, 2016 2:59 pm

Onpa inhottavaa, nyt on tämä aamuinen huonovointisuus, ei mikään maistu, kaikki ällöttää fiilis saapunut myös tänne! Sad Vaikuttaa jopa hieman mielialaan, eilenkin olin tosi itkuinen aamupäivän kun ei mikään maistunu ennen klo 14. Mistähän se johtuu?
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 11 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Su Kesä 05, 2016 11:39 pm

Emmiliini, voisko johtua liian vähäisestä hörppimisestä? Mä löysin kokeilemalla aamuisin seuraava kaavan: somac tuntia ennen aamupalaa. Aamupalaksi 1 näkkäri, 2tl Keijua ja 2 siivua 17% juustoa. Puoli tuntia näkkärin jälkeen vasta vitamiinit veden kanssa ja siitä sitten vettä parisen desiä hörppien.
Toivottavasti löydät oman kaavasi pale

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 11 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ma Kesä 06, 2016 1:31 am

Täytyy kokeilla jotain tommosta Smile Mä tänään just aattelin että en kyllä lähe väkisin huomenna aamupalaa koklaan kotona että vasta töissä sitten. Jos en saa täällä 10 aamulla tunti heräämisen jälkeen syötyä ni en kyllä tasan herää aamulla neljältä odottaan että voin ehkä syödä seiskalta aamupalan että ehin kasiin töihin Very Happy Nytkin on heti päivällä helpompaa syödä eikä ole ällötystä. Ja tosiaan noi vitskut ällöttää niin saakelisti, YÖK!
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 11 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Miumau Ma Kesä 06, 2016 3:30 am

Kyllä mullakin tökki alusta alkaen aamupalat ja vitamiinit. Nykyään aloitan aamuni kahvilla ja aamupalan syön pari tuntia heräämisestä. Kalkit ja vitamiinin otan vasta iltapäivästä. Aika hyvin itseään kuuntelemalla pystyy fiksaamaan sen hyvän tavan syödä ja juoda. Itsellä se kyllä vaatii aika ajoin muistuttamista, varsinkin sen veden juomisessa.
Miumau
Miumau

Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 23.01.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 11 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja petraisa Ma Kesä 06, 2016 1:44 pm

Veden juominen, on ehkä se vaikein. Question
Enää ei tartte kellolla kattoo syömisiä, on tottunut jo
syömään aina kun mahdollista. Mutta juominen vaikeampaa
jotenkin, onneksi vähän kylmenee.

- Petri
petraisa
petraisa

Viestien lukumäärä : 118
Paikkakunta : Jyväskylä
Registration date : 27.01.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 11 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ma Kesä 06, 2016 1:56 pm

Mä otan heti aamusta vitamiinit vesitilkan kanssa ja sitten kahvia maidolla. Tunti siitä syön aamupalan, puuroa ja mehukeittoa. Mulla toiminut noin toistaiseksi hyvin. Ekana ja vielä tokanakin viikkona tökki aamut pahasti, mutta nyt tuntuu "normaalilta", mitä se sit ikinä onkaan Very Happy
Tsemppiä emmiliini, kyllä se rytmi sieltä ajan kanssa löytyy!
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 11 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ma Kesä 06, 2016 10:26 pm

Tänään oli selkeesti parempi aamu! Otin Anniinan neuvoista vaarin ja otin somacin aamusti, työmatkalla join vettä ainaski 3 dl ja töissä sitten näkkäriä, voita ja juustoo. Maittoi! Vitskut nappasin vasta päiväkahvilla. Lounas oli kyllä taas jotenkin hankala, tuli alotettua liian nopeella tahdilla ja piti pitää tunti taukoa että pysty jatkamaan. Onneks tää on mun työssä mahdollista toteuttaa Smile Ettei ole siis mitään tiettyä aikataulua millonka pitää syödä. Helposti pystyin syömään ja tekemään tilauksia samaan aikaan Very Happy (olen kokki)
Otin muuten varaslähdön tähän ns normaalirakenteiseen ruokaa, teki niin hitokseen mieli kanaa ni oli pakko tehdä kera riisin! aika maukkaalta maistuu, viimeksi syöny kanaa kuukausi sitten!
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 11 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Kesä 07, 2016 2:50 pm

Hienoa jos sait helpotusta mun vinkistä Smile
Miten ihmeessä sä olet pystynyt vetämään ENEt läpi sun ammatissasi? Mä en ois varmaan pystynyt! Kana on ihan pop tällä hetkellä, eilen syötiin pihveinä ja jääkaapissa on suikaleita sekä wingsejä odottamassa Razz

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 11 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ti Kesä 07, 2016 8:21 pm

Aikamoista tahdon lujuutta on takuulla ene vaatinut, wautsi Very Happy
Kanaa, aah kanaa odotellessa!
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 11 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ke Kesä 08, 2016 3:29 am

Mä oon tällä matkalla kasvattanu melkosen selkärangan Wink Ja toki siis kyllähän niit ruokia pitää maistella, haistella ja kattella.. Very Happy mä vaan jotenkin oon ottanu sen yhtenä asiana mikä kuuluu mun työhön, emmä tiedä.. ei se vaan ollu vaikeeta missään kohtaa Smile Itseasiassa mä hirveen harvoin syön töissä sitä ruokaa mitä oon valmistanu muille, ei vaan maistu. PS. Meillä oli tänään töissä grillijuhlat, söin yhden makkaran kuorittuna Very Happy Ei tehny pahaa.. eli kyl se hiukan notkuu tuo selkäranka Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 11 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini To Kesä 09, 2016 3:39 am

Labrat olivat kuulemma loistavat! Lääkäri kehui myös kuukauden aikana saavuttamaani 11 kilon painon pudotusta! Kyseli myöskin kuinka mulla on syömiset sujuneet ja kerroin tästä aamuisesta ongelmasta, hän totesin sen olevan ihan normaalia hakemista siihen mikä on hyvä ruokailu ajankohta ja tietenkin ruoka ja kuinka se tulisi syödä. Hänen mielestään mitään leikkaukseen liittyviä komplikaatioita ei voi enää edes tulla ja toivotti erittäin hyvää alkanutta kesää ja uuden opettelua Smile Aivan ihana lääkäri tuo T.T!
Tänään vetäsin heti pizzaa, NAM! Ja voi luoja, näkkäriä, ohuen ohutta saunapalvia, oivariini ja tomsku! Mä olen taivaassa! Razz Tänään oli hyvä päivä!
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 11 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Kerppinen To Kesä 09, 2016 1:58 pm

cheers mahtavaa!!
Hyvin on sulla pudonnut kuukaudessa, huippua!
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 11 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini To Kesä 09, 2016 10:09 pm

Onhan tuo melkoisella vauhdilla tullut alaspäin viime aikoina, eli juhlitaan nyt kun kohta se kumminkin pysähtyy Very Happy Niin ja onhan mulla mistä näitä kiloja pudottaa! Tämän hetkinen kokonaispainon pudotus viime vuoden helmikuulta tähän hetkeen on 54kg cheers Tomaatti on mun uusin himoni! Ai että mää voisin elää tomaatilla Razz Olette kaikki ihania Smile
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 11 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja hellu Pe Kesä 10, 2016 8:14 pm

Aivan mahtavaa, extrahienoja ja kaikkea muuta. Hattua nostan täällä sulle ja oikein isoa sellsta. Mä tuskailen kun ei läski lähde ei millään kuin hitaasti junnaamalla. Mutta me ollaan niin erilaisia kaikki. Hyvää kesää ja hienoja pudotuksia edelleen. Kuinka paljon aiot/ pitää vielä pudottaa että olet tavoitteessasi? Kun itse aloitin tuntui pudotustavoite itsellä 50 kg aivan hurjalta mutta toivoa on sillä nyt olen puolenvälin jo saavuttanut. Taidan saada sen rikki ennen kuuskymppisiäni joka on 2vuoden päästä.😊 Kuulumisiin. Ensi viikon olen reissussa ulkomailla. Ai että odotan oikein matkaa pois näistä arjen ympyröistä.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 11 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Kesä 10, 2016 10:18 pm

Emmiliini, siis en oo yhtään ymmärtänyt että sulta olis lähtenyt jo 54 kg!!! *aaltoja* cheers onneksi olkoon! Ite oot ihana I love you
Nyt alkaa tomaatit todellakin olla taas ihania meheviä, slurps cherry

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 11 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 11 / 15 Edellinen  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa