Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Töttöröö ustavat toverit!

+13
pulleroinen
Eija-Stiina
Pyllerö
Yasmiini
HyeeNa!
Kerppinen
hellu
Emmuu
Lellukka
Miumau
Möhkö
trintilla
Tyyne
17 posters

Sivu 7 / 15 Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Seuraava

Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 7 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja petraisa Ti Huhti 05, 2016 7:46 pm

Ei mullekkaan sheikkeriä tarjottu kaupasta.

Yhden sain Ravintoterapeutilta, kun jakoi maistiaisia. Ja yhden ostin kaupasta, sellasen ison, mihin
bodarit sekoittaa protskut.

-Petri
petraisa
petraisa

Viestien lukumäärä : 118
Paikkakunta : Jyväskylä
Registration date : 27.01.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 7 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ke Huhti 06, 2016 2:10 am

Teillä on sit ollu ihan väärät kaupat Wink Ketoosin oon saavuttanu tänään ja paino viiden päivän aikana laskenu tasan 4kg cheers Eli kohta mun tavote on puolessa välissä, mitä mä sit loppuajan teen? Wink afro Tupakkakin on unohtunu lähes tulkoon kokonaan, elämä maistuu ja hymyilee! Pienet hymyt teillekin Cool
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 7 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ma Huhti 11, 2016 4:12 am

Hyvin on paino pölähtäny alaspäin ainakin omasta mielestä Smile Päivä 10 päättymäisillään ja paino on tällä hetkellä tullut alas melkein 7 kiloa! cheers eli lääkärin laittamaan tavotteeseen 2,5 kiloa Razz Ja röökilakko on pitäny jo 9 päivää! Ei tuottanu viikonloppu edes ongelmia vaikka mies olikin ja kärhensi Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 7 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja hellu Ma Huhti 11, 2016 1:13 pm

Voi kun hienoa sun eteneminen kohti leikkausta. Ei enää kauaa h-hetkeen. Ja onnittelut kun olet pääsemässä tupakasta eroon.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 7 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Huhti 11, 2016 5:46 pm

Hienoa Emmiliini!! I love you
Loppuajan sitten voit stressittömästi naukkailla nutrilettejä Wink

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 7 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ke Huhti 13, 2016 12:23 am

JEEE! Hyvä minä, hyvä me, hyvä meijän joukkue! Razz Joo, loppuaika melko iisiä nutriletin naukkailua, tosin käy vähän tympimään kun on vaan nuo 2 pirtelö makua vaihtoehtoina Sad Mutta sinnillä mennään! Ens viikolla on punnitus terpan tykönä, saas nähä mitä terppa tuumaa.

Eilen kävi hermoon niin saakelisti kun töissä mua käytiin ohjaamaan/neuvomaan kuinka tämä leikkaus on väärä päätös, minä en tiedä mitä olen tekemässä ja kyllä sää likka laihdut kun syöt vaan kurkkua ja tomaattia. Mä kuuntelen kyllä aina kaikkien mielipiteitä ja ymmärränkin toisinaan, mutta aina ei vaan jaksa. Jotenkin musta tuntuu että pitää puolestella ja perustella päätöstäni liikaakin ihmisille jotka eivät edes tiedä mistä on kysymys enkä siltikään ole menossa heidän mielestään oikeista syistä tähän operaatioon, kuinka tähän voi kuolla ja ei ole sitä ja tätä ja tota jne. Mitäs minä muitten mielipiteistä välittämään mutta saahan se pahalle mielelle :/ Mä oon hyvin vähän puhunut tästä operaatiosta ns ulkopuolisille, mitä se kenellekään kuuluukaan.. Töissä vaan on vaikea vältellä tilanteita kun ollaan porukkalla ruokkiksella ja mä kaivan kassista nutriletit Very Happy Kyse ei ole siitä että olisi jotain häpeää tms en vaan juuri jaksa tätä selittelyä ja puolustelua. Onko muut törmänneet saman kaltaiseen? Vai olenko ainoa Surprised
PS. ei oo se maaginen kirje vieläkään muuten saapunut Very Happy Wink
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 7 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Huhti 13, 2016 12:36 am

Meiän joukkue onkin ihan paras!! Very Happy Mäkään en enää ostanut toista pakettia banaania, sen verran makeaa se oli että mäkin vuorottelen nyt mansikalla ja suklaalla. Lisäksi joskus Creamy Chicken -makua, mutta en läheskään joka päivä.
Haluaisitko kirjoittaa jonkin esimerkkipäivän ruokailuistasi? Jospa saisi uutta vinkkiä.. Voi itku että joudut kuuntelemaan tuollaista höpötystä, nekö sitten tietää mitä oot tekemässä Evil or Very Mad
Mä kuljetan mun nutrit-jauhot valmiiksi kaadettuna 'sheikkerissä' (eli kannellinen kippo), lisään sinne vettä ja hölskyttelen muina miehinä. Töissä yleensä syön ison salaatin jossa on lihaa tai kalaa sallitut määrät eli sekään ei herätä ihmetystä. pirat

No voihan kirje... mutta älä hätäile, mä katselin justiinsa mun kristallipallosta, jotta tällä viikolla on tulossa flower

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 7 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ke Huhti 13, 2016 1:14 am

Pirtelöt hörpin 3 tunnin välein, aamulla ja välipalalla tuorepalaa, kurkkua, kukkakaalia, kirsikkatomaattia ja joskus harvoin porkkanaa (oon allerginen raa'alle mutta kun on niin hyvää Very Happy ) Lounaalla otan joko pastettuja kasviksia ja salaattia + puolet päivän proteiinista ja sama sitten setti sitten päivällisellä tai teen keiton kasviksista ja kanasta/jauhelihasta ja jaan sen kahteen osaan toinen töissä toinen kotona. Joskus nappaan 2dl vähäkalorista mehukeittoa iltapalalla jos muistan Very Happy Teen yleensä usean päivän ruuat kerralla valmiiks ni ei tarvi joka päivä punnailla. Esmes viime sunnuntaina kokkasin keskiviikolle asti keskiviikkona sitten perjantaille, viikonloppuna teen ruuat aina sille päivälle kun on menossa. Hirveet sepustukset Very Happy
Yleensä ottaen ei kukaan töissä oo miettiny mun pirtelön juomista kun koitan juoda sen ennen kun muut tulee keittiöön (olen siis kokki ja aina paikalla Very Happy ) mutta paljon olen tukea saanut muutamilta työkavereilta ja siitä on tullut viime aikoina juteltua enemmänkin ko henkilöiden kanssa, välillä on vaan vääriä korvia kuulemassa. Ja pinna tietty kireenä kun tupakkat on pannassa Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 7 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ke Huhti 13, 2016 1:15 am

Niin ja se kirje! Emmä sitä edes oikeesti enää muistanu, tänään vaan uintiystäväni kyseli mitä mun kirjeessä luki ja minä kerroin etten mää vaan tiiä kun ei semmosta oo viä tullu Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 7 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Huhti 13, 2016 2:51 pm

Noniin, tuollaisen keiton olen täysin unohtanut, kiitos vinkistä Smile Joo tässä eneillessä ei jaksaisi kyllä kuunnella yhtäkään turhaa kommenttia... eikä tietysti muutenkaan tästä aiheesta. Tsemppiä!

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 7 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini To Huhti 14, 2016 12:12 am

No hyvä että jotakin vaihtelua löyty Smile Mä oon koittanu täs meittiä uusia mausteita, tuntuu että noi erinäiset pippurisekotukset maistuu kaikki samalta ja sitä myöden myöskin kaikki ruoka :/
Tänään töissä suunnittelin uutta ruokalistaa ja tein ohjeita yms. oli se kyllä melkosta touhua pohtia mussukoille herkkuja, vesi oli kielellä ja melkeinpä maistoin herkullisen tuorepasta vuoan suussani Very Happy Ensimmäistä kertaa tuli tän enen aikana semmonen fiilis että ny kun sais ni..! Kaikki ihmettelee kuinka en leipää ole kaivannu vielä yhtään, viimekshän se oli se mitä mun vatsani huusi Very Happy noo.. mä olin jättäny leivän pois jo aijemmin kevättalvesta leivän pois valikoimasta että ehkä siks ei oo sitä tullu kaivattuakaan kun jo tottunu. Mutta edelleen hyvin menee eneilyt, pirtelöt maistuu ja sitä rataa. Ei oo Annniinalla ikävä tullu leipästä tms vai onko ajatukset vaa niin täs leikkauksessa ja siinä mitä se tuo tullessaan?
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 7 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Kerppinen To Huhti 14, 2016 1:41 pm

Hyvin on sinulla emmiliini pudonnut, loistohomma! Cool
Mulla alkaa eneily ens viikolla ja ennen sitä käyn vielä ravintoterpan juttusilla, alkupaino ja ohjeistusta eneen Smile
Mua ihan hirvittää, miten mä pystyn tuon enen läpi vetämään, mutta oon päättänyt että sisulla mennään. Tää on mun viimeinen ene koskaan!
Minkälaiset määrät tuossa enessä on sallittuja?
5 nutrilet pussia? ja lisäksi vieläkö vihanneksia ja lisäproteiinia/ päivä? vai kuinka?
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 7 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina To Huhti 14, 2016 11:56 pm

Joo Emmi, leipää mä himoitsen taas niin että kuolaa valuu ämpäreihin drunken Bongasin muuten uuden Nutrilett-maun tänään se oli Creamy Vegetable soup. En kuitenkaan viitsinyt ostaa ettei mulla jäisi kauheasti yli noita pusseja.

Kerppinen, mä otan 5 VLCD Nutrilettia päivässä. Lisäksi 100g lihaa tai kalaa, tai 200g rasvatonta maitorahkaa tai 150g rasvatonta raejuustoa. Vihanneksia tai tiettyjä juureksia max. 500g/pvä sekä 1rkl rypsiöljyä. Lisäksi max 2 dl sokeritonta marjasoppaa esim. Valion.
Vinkkinä että kannattaa ottaa ihan kynä ja paperi käteen ja tehdä muutaman päivän ajan päiväkirjaa eli laittaa kellonajat ja syödyt ruoat. Näitä voi hyödyntää myöhemmin, mä oon ainakin tykännyt kun on ollut valmis 'menu' paperilla eikä tarvi joka kerta miettiä erikseen.

Äsken söin aivan ihanan salaatin Razz
50g Abban tonnikalaa vedessä
75g rasvatonta raejuustoa
tomaattia, jääsalaattia, punasipulia
1 rkl rypsiöljyä

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 7 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Pe Huhti 15, 2016 12:10 am

Eiks tota kasvissoppaa oo ollukin? vai onks tää jotain eri? Mä ainakin viimeks vedin jotain nutriletin kasviskeittoo.
Mulla on kans ihan samat ohjeistukset kun annniina-panniinalla Razz
Mä en oo tota raejuustoo vieläkään löytäny, enkä löydä! Very Happy
Mä taas oon ihan hurahtanu tohon salaattiin johon tuleepi jääsalaattai, kurkkua, paprika-punasipuli-kesäkurppa-sieni sötkötys ja kana/liha lämpösenä siihen kylkeen! taivaallista Razz
Ihan hyvin on pudonnu juu, nyt tosin jo muutaman päivän paino pysytelly samassa mikä luonnollisesti harmittaa :/ Aattelin kyllä olla huomenna retee ja pistää vaa'an viikonlopuksi pannaan! Tulee muuten ressiä koko touhusta Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 7 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Pe Huhti 15, 2016 12:26 am

Muuten huomenna tuleepi se kirje Very Happy Sain sen tänään jo netpostiin. Tayssiin pitäis lomppsia esikäynnille 6.5 hoitsua ja kirurgia tapaamaan, sitä ennen on verikokeita. Mistä tulikin mieleeni miksi multa ei oo otettu ollenkaan sydänfilmiä? Surprised kuunneltu vain. Pitäiskö asiasta maininta siellä käynnillä? vaikka kai heidän nyt pitäis tietosia olla mitä mulle on tehty ja mitä ei.
11.5 klo 7.00 pitäis sitten olla leikkausosastolla. Piti aluks niin lähtee täältä kotoo aamulla ajeleen mutta taitaa olla viisaampi jo tiistai-iltana lähteä tätilään Tampereen naapuriin ni ei tarvis 5 lähtee ajeleen.
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 7 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja hellu Pe Huhti 15, 2016 2:26 am

Emmiliini. Niissä verikokeissa on se sydänfilmikin määrätty. Ja mä kävin verikokeissa kahdesti kun verivarausta varten on vain 3 päivän varoaika. Vanhenee nopeesti. Siinä kirjeessä on tarkka selostus. Ja kun olen kanssa pitemmältä matkalta niin hoitaja varasi mulle potilashotellin osaston laskuun. Siitä oli helppo lampsia sitten aamulla leikkuuosastolle kun olin eka leikattava. Pistä paperille kaikki askarruttava niin muistaa sitten kysyä. Kyllä sitä sen verran jännittää että unohtuu puolet mitä pitäis kysellä. Tsemppiä.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 7 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Pe Huhti 15, 2016 3:20 am

Aijaa Surprised Mun kun pitäis varata aika sinne labraan, eikä tuos mun lapussa lukenu kuin verikokeet ja mrsa. Luulis että olis jokin maininta erikseen siitä sydänfilmistä.. no pitää varmaankin sitten soittaa ja varata aika.. Ja siis juu, oli mulla siell toinenkin labra juurikin tätä verivarausta varten Smile Mulla onkin jo paperi kaivettuna esille ja muutama asiakin jo ylhäällä, just siks että jää kuitenkin kysymättä. Täti tulee mukaan, koska oon niin kova jännittäjä Sad Hän onneks asuu muutaman kilometrin päässä Tampereelta ni ei ole matka eikä mikään sieltä tulla. Mä en haluais olla yhtäkään yötä sairaalassa, kertaakaan en ole ollut! Viime keväänä olin kyllä koko päivän osastolla mutta luojan kiitos pääsin kotiin yöksi! Silloinkin meinas ihan itku tulla kun lääkäri meinasi että yöksi se on jäätävä..
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 7 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Kerppinen Pe Huhti 15, 2016 12:38 pm

Kiitos teille!
Noilla määrin on jo huomattavasti helpompaa enejakso, kun kuvittelin että se mennään pelkillä pusseilla... Razz
Ja tuo vinkki päiväkirjasta on tarpeen, että tulee kaikki kiireessä oikein tehtyä Smile
Mä meen Hatanpäälle esikäynnille kans toukokuun alkupäivinä ja sitä ennen pitää käydä labrassa, tuli kirjelähete jossa erikseen mainittu verikokeet+mrsa+ekg. Fimlabiin pitää lähteä taas jonottamaan....
Tää on jo toinen ekg, eka kerta tehtiin jo silloin tän projekti alkuvaiheessa eikun itse asiassa kolmas, eka tehtiin jo työterveydessä, mutta taysin kesäsulusta johtuen otettiin kaikki uusiks syksyllä, kun projekti pyörähti tosissaan käyntiin.
Minäkään en tykkää sairaalassa olla, ehkä sen yhden yön kuitenkin pärjää kun tietää että se on omaksi parhaaksi.
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 7 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Huhti 15, 2016 4:39 pm

Hei Kerppinen, ei tarvi jonottaa kun voit netistä varata ajan Fimlabin labroihin, kätevää, sitten nimellä pyydetään sisälle *peukku tähän* Sieltä pitää vaan klikata että tarvii myös EKG:n.

Emmiliini, tämä uusi soppa onkin Creamy Vegetable, se entinen oli pelkkä tylsä Vegetable bom
Mähän sanoin, että näin kristallipallostani että kirje tulee tällä viikolla! Mutta tosta sydänfilmistä kantsii nyt soittaa sairaalaan, sillä jos sitä ei ole siellä lähetteessä niin voipi tulla härdelli...

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 7 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini La Huhti 16, 2016 2:20 am

Täytyy maanantaina soitella ja kysellä filmin perään.
Ai että oikein creamy.. mahtaa olla herkullista Very Happy Wink Kyllä sussa vähän taitaa olla meedion virkaa Wink Mitäs muuta kivaa sä näät siellä pallossa meikäläiselle tälle vuodelle? Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 7 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Kerppinen La Huhti 16, 2016 1:26 pm

Aika varattu kokeisiin, huh ei tarvi jonotella!
Pari kertaa oon joutunu yli kaks tuntia jonottamaan, kun kaikki aamun ajat oli jo mennyt ja pakko oli heti aamusta kuitenkin verikokeet paasto arvoina otattaa.
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 7 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Su Huhti 17, 2016 1:15 pm

Emmmiliini, tämä kristallipalloni kertoo hoikistuvaa olomuotoa, iloista mieltä sekä makuaistien täydellistä muuttumista. Kohdallasi se näyttää tarkoittavan, että sinun tekee jatkuvasti ja koko ajan mieli ainoastaan raejuustoa Wink

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 7 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Su Huhti 17, 2016 5:44 pm

HAHA! Very Happy Katsotaan kuinka ton raejuuston kanssa käy, vielä ainakaan ei oo käyny mielessäkään edes ostaa ko tuotetta kotiin Very Happy Mua niin harmittaa, olin suunnitellu tänään että tekisin kunnon pyöräretken, täällä sataa kaatamalla joten mä sit kaivoin värityskirjan ja aloin väritteleen. Kivaa tekemistä sekin mutta mä olin niin innoissani tosta pyöräilykauden avauksesta että! Noo olipa tänä aamuna positiivisiakin uutisia, olen 500g päässä tavotteesta cheers ja vielä on reipas kolme viikkoo jäljellä. Huomenna on terppa varmaan tyytyväinen Razz
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 7 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja petraisa Su Huhti 17, 2016 6:02 pm

Hyvin näyttäs teillä menevät, tsemppiä.

-Petri
petraisa
petraisa

Viestien lukumäärä : 118
Paikkakunta : Jyväskylä
Registration date : 27.01.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 7 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ma Huhti 18, 2016 11:21 pm

Soittelin tayssiin siittä filmistä ja kertoivat että nukkumatti oli päättänyt että olen niin nuori ettei tarvi filmata Very Happy Terppa oli tyytyväinen tuloksiin, tällä hetkellä paino on pudonnut juurikin sen tavoitteeksi asetetun 9,5 kg cheers eneilyä jäljellä vielä 22päivää, eli reipas kolme viikkoa. Käytiin vielä terpan kanssa läpi leikkauksen jälkeistä ruokavaliota, meikäläisen pitää painottaa kuulemma erityisesti syötävään proteiiniin koska en juo mitään maitotuotteita, paitsi kahvissa lorauksen maitoa. Oon miettiny että kumpihan tässä jännittää eniten, se itse leikkaus vai se miltä tuntuu syödä sen jälkeen Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 7 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 7 / 15 Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa