Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Töttöröö ustavat toverit!

+13
pulleroinen
Eija-Stiina
Pyllerö
Yasmiini
HyeeNa!
Kerppinen
hellu
Emmuu
Lellukka
Miumau
Möhkö
trintilla
Tyyne
17 posters

Sivu 14 / 15 Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Seuraava

Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 14 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Elo 02, 2016 1:56 pm

Mullakin on toi sitruuna, mutta mua tökkii siinä se makeutusaineen maku, yäk! Lisäksi se rahina mikä jää pyörimään suuhun. Täytyy ottaa munkin puheeksi kun lääkärin seuraavaksi näen. Hyeena muistaakseni mainitsi Calciposin tmv. valmisteen.

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 14 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ti Elo 02, 2016 5:29 pm

Jep, mulla on käytössä Kalcipos 500mg, kerran päivässä otan ja on ihan nieltävä tabu. Smile Mulla alko niin pahasti tökkiä noi pureskelutabut et vaadin lääkäriltä reseptinvaihtoa Very Happy
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 14 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ke Elo 03, 2016 12:58 am

Mahtavaa! Mäkin kysyn uutta laatua! Smile Tuo rahinakin on ällöö! Mä en millään tahtois sitä pureskella ja usein otankin vettä heti päälle että saisin muruset pois suusta! Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 14 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Elo 03, 2016 5:21 pm

Joo, se rahina oli niin vastenmielistä ja suuhun jäi sellainen jauhoinen tuntuma! Very Happy
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 14 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Kerppinen To Elo 04, 2016 2:59 pm

Joo muakin on alkanut ahistaa tuo sitruunajauhotabliska, ehkä kyselen vaihtoon minäkin, kun syyskuussa sisätautilk tapaan Smile
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 14 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Su Elo 07, 2016 4:04 am

Ei muuta kun kaikki joukolla vaihtamaan merkkiä! Razz
Ihanaaa, mä oon vihdoinkin lomalla! Me lähdetään miehen kanssa vähän suomea reissaamaan, ihan vaan muutamaksi päiväksi Smile Mä oon täs pääni puhki miettinyt että millä mä korvaan ens talvena mun joka viikkoisen uintireissun.. Meitin uimahalli menee remonttiin, avaavat ovensa vasta ens vuoden syksynä. Lähimpään uimahalliin tulee matkaa 40 kilsaa.. onse ehkä hiukan liikaa työpäivän päälle ajella 40 kilsaa ees taas.. venyy päivä turhan pitkäksi. Hemmetti sentään kun mua harmittaa, se on ollu mun lemppari harrastus jo muutaman vuoden!
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 14 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Su Elo 07, 2016 5:15 am

Mua harmittaa myös, kun kuulema tän alueen ainoa uimahalli suljetaan kokonaan lähialueen asukkailta ja siitä tulee kai jatkossa joku tilausjuttu isommille kokousryhmille tms... Meilläkin lähimpään uimahalliin tulee yli 20km matka...
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 14 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ma Elo 08, 2016 1:13 am

Höh! Mä tykkään kyllä käydä kävelemässä ja pyöräilemässäkin talvella vaan se on vähän ehkä ei niin lähellä sydäntä koska liukkaus tekee musta niin aran! Eikä se oo sama juttu kun toi uinti! Se on niin lähellä mun sydäntä ja helpompi liikunta muotokin mulle kun on tätä massaa vielä reippaasti päälle satku! Tyhmää kun kerrankin innostun jostain lajista niin sen harrastaminen ei oo niin kauheen helppoo!
Kävinpä tänään marjassa, kivaa hommaa nyt kun ei ole sitä valtavaa mahaa enää tiellä! 70 varmaan jo lähemmäs 80 lähteny mahasta senttejä, kyllä se vaan kummasti muuttaa tuota kyykkimistä mettässä Very Happy Aivan mahtavaa! Tänään vaan harmikseni en ollu ihan pukeutunu asian mukaisesti ja jo ekan 20 minuutin ja yhen litran jälkeen mä luovutin! Mutta huomenna uusiks Razz
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 14 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Elo 09, 2016 3:45 pm

Oisko avantouinti talvella sun juttu? drunken
Hyvää lomaa sulle Emmiliini! Ainakin näin alkuun ihan hyvät kelit sullakin. Mä oon niin onnellinen sun puolesta, täytyy olla -80 senttiä aivan mieletön helpotus liikkumiselle I love you

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 14 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina To Elo 11, 2016 3:06 am

Hei mä keksin, kuntosalillahan voi talvellakin kävellä juoksumatolla. Musiikit korviin ja menoksi Smile terveisin Niksipirkko

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 14 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Pe Elo 12, 2016 5:19 am

Kiitokset! Lomaa ei tällä erää ole kun tämä viikko mutta ens vuonna paremmin Smile Kelit on kyllä ollu viikonloppuna hyvät mutta tiistaina kun lähettiin yyteriin ni se siittä ja loput kirjeessä! Avanto vois olla kyllä kokeilemisen arvosta Very Happy
Mä kammoksun kuntosaleja! Hyi olkoon minen viitti tääl kylälle lähtee läskejä paukutteleen :O Oon niin suppee etten pystys kyllä näkeen itteeni missään kohtaa salilla Sad Mutta never sei never Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 14 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Elo 12, 2016 6:53 pm

Nimenomaan, vannomatta paras Wink


Viimeinen muokkaaja, Annniina pvm Ti Elo 23, 2016 2:18 am, muokattu 1 kertaa

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 14 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini La Elo 13, 2016 12:49 am

Kappas vaan! Minä tuommosta ollu huomannukaan Very Happy

Tänään oli 3kk tarkastus, kaikki loistavasti. Paino pudonnut leikkuun jälkeen 15kg. Sain uutta kalkkia, jes! Heti ehdottikin juuri tätä kalkipossia vai mikä ihme sen nimi nyt olikaan. Seuraava lääkärillä käynti onkin sitten vasta kun vuosi on kulunut leikkauksesta.. erikoista.. aattelin että olis täs 6kk kohallakin, mutta sillon meen sitten ravitsemusterpan tykö Smile
Painon pitäisi kuulemma pudota semmosta 2-4kg kuussa jos tulee pitempi aikainen jumi (yli3 vko) ja/tai paino nousee yhteyttä terppaan. Ruokailut sujuu hyvin, rasvoja vois syödä enemmän ja annoskoot pysyttävä reilussa 2 desissä. Kysyin myös onko niitä kiellettyjä lääkkeitä niin hän sanoi että periaatteessa ei, buranaa,ibumaxia yms. otettaessa suositelvaa ottaa somac alle (mahahaavan riski kasvaa). Tietysti jos alkaa työkseen syömään tulehduskipulääkkeitä niin asia on eri! Mutta jos nyt päätä särkee niin antaa palaa buranat summuut Smile Närästykseenkin saa ottaa renniee ja olikos viel jotain muuta?! Niin se saakelin juominen! Edelleen hankalaa mutta mää koitan parantaa tapani! Razz
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 14 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja HyeeNa! La Elo 13, 2016 3:15 pm

Oho, aikamoiset pudotustavoitteet antoi sulle!
Tietääköhän se lääkäri yhtään mistä puhuu? 2-4kg kuussa on aika paljon eikä kaikilla putoo niin paljon kerralla ja se on ok. Yli 3vko jumikin on ihan normaalia. Monilla jumi voi kestää kuukausia ja se on edelleen ihan tavallista!
Esim. Mulla putosi paino n.25kg ekan 4kk aikana. Sitten se jäi paikalleen. Jumittelin samassa painossa suunnilleen vuoden ja sitten se nytkähti taas hieman alaspäin. Nyt paino on pudonnut hissuksiin tuosta 25 kg:sta 35 kg. Vaatteiden koko taas on pienentynyt tasaista tahtia.
Se ettei paino putoa tasaisesti ei ole mikään hälyttävä merkki. Usein leikkauksen jälkeen se paino putoaa rajusti ensin, sitten se tyssää ja voi jumittaa pitkäänkin että keho pääsee pudotukseen mukaan.

Mä en ole uskaltanut ottaa yhtään ainoota buranaa tms. kipulääkettä leikkauksen jälkeen. En edes somacin kanssa. Jokainen otettu burana on oma riskinsä vaikka mahasuojalääkkeen kanssa otettaisiinkin. En usko että jos esim. kerran kuussa ottaisi, siitä mitään suurta vaaraa tulisi. Multa sen on lääkärit kieltäneet kokonaan enkä sitä kieltoa kyseenalaista. Smile

Kaikenkaikkiaan, sulla on ollut kyllä harvinaisen löyhämielinen lääkäri.. En tiedä onko löyhämielinen oikea sana mutta koitin hakea tiukkapipon vastakohtaa... Razz
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 14 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini La Elo 13, 2016 5:19 pm

Niin emmä tiedä sitten onko se pudotustavote sen takia kun mun paino on tällä hetkellä kuitenkin 130kg Surprised Ravitsemusterppa oli tyytyväisemmän kuulonen mun tän hetkisiin tuloksiin. Lääkäriä niinkään kiinnostanut se mitä olen jo tähän mennessä saavuttanut. Kuitenkin meikäläisen lähtö paino huiteli niin korkeella kuin vain olla ja saattaa..
Muuten ekaa kertaa täällä kerroin tuon tän hetkisen painon :O Very Happy
Mä oon edelleenkin painavempi kuin moni teistä jopa ennen koko leikkausprojektin/eneilyn yms alotusta. Kai mun läskien pitäis sitten lääkärien mielestä lähtee vauhdikkaasti kun sitä on niin paljon?! Mä oon ihan tyytyväinen tähän painon pudotustahtiin ja siihen mitä oon jo saanut aikaseksi, vaikka ainahan sitä haluaisi että silmän räpäyksessä lähtisi 30kiloo ja olisi normaalipainoinen tai edes lähellä sitä. Musta tuskin koskaan tulee normaalipainoista mutta edes alle 100kilonen?! Sitä se lääkäri muuten jaksaa aina ihmetellä että kuinka mä voin olla niin terve, ei verenpainetta, ei kolesterolia, ei sokeritautia, ei yhtään mitään ja olen kuitenkin ollu hemmetin iso pullukka ja olen kai sitten edelleenkin Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 14 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Elo 15, 2016 3:48 pm

Mulla oli kanssa kerran yksi työterppa, joka ei voinut uskoa että mulla ei ollut mitään tautia. Se mittasi mun verenpaineetkin moneen kertaan samoin pulssia se ei meinannut millään uskoa Wink Kyllä Emmiliini vielä pääset vaikka mihin lukemiin, eihän me olla kuin ihan alkutaipaleella flower

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 14 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Pe Elo 19, 2016 12:12 am

Onpa ollut kiireinen viikko! Ja loppua kohden vaan tahti kiristyy.. lauantaina meen värieste juoksuun Tampereelle, vuhuu! Oispa kelit sitten kohillaan Smile Hyvin menee muutenkin kaiken suhteen, somacin oon jättänyt pois enkä oo ees huomannu että ois ollu jotain kuplintaa, kalkiposkin uppoo huomattavasti paremmin kun calcichew, mahtava kun oli toinen vaihtoehto!

Kaippa sitä tässä pienennytään, hitaasti mutta varmasti! Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 14 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Elo 19, 2016 3:31 am

Nyt kun sanoit, niin somacin jättämistä en edes muistanut. Ei minkäänlaista eroa missään. Mukavaa lauantaipäivää, näyttää aikas villiltä menolta alien cherry


Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 14 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini La Elo 20, 2016 1:07 am

Kiitos! Voi pojat ja tytöt, mää söin kalapuikkoja ja voi maailma kun oli maukasta! Razz
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 14 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Su Elo 21, 2016 10:51 pm

Huh, mä söin lasten ollessa pieniä osuuteni maailman kalapuikoista, joten sitä lajia en aio edes kokeilla Very Happy
Oliko väriestejuoksussa pitkä matka? Hieno sää ainakin osui sunny

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 14 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ma Elo 22, 2016 12:06 pm

Mä en oo syönyt kalapuikkoja myöskään sitten kouluvuosien, nyt vaan sain ahaa elämyksen kaupassa 😀
5 kilsan lenkki oli! Kivat Hervannan maisemat, kauheita nousuja ja laskuja! En ois kyllä vuosi sitten kyennyt moiseen! Hauskaa oli ja värikästä Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 14 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini To Elo 25, 2016 11:35 pm

En tiiä oonko unohtanu hehkuttaa mutta vihdoinkin mä saan syötyä raejuustoa! Razz Mä oon hetkiseksi unohtanu taas tuon leivän..syön tällä hetkellä siemennäkkäriä, nam! Razz Jotenkin yllättävän helppoa ollut tämä radikaali muutos tähän leivän syömiseen, en enää edes kaipaa leipää sillä tavoin kuin ennen leikkausta. Muistan kuinka se eneilyn aikana oli yhtä tuskaa olla ilman maukasta tuoretta leipästä. Tosin oon epäillyt sen johtuneen siitä kun sitä ei saanut syödä ni sitähän sitten himoitaan Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 14 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Elo 26, 2016 1:09 pm

Huh, onnea raejuustosta Very Happy  Mulla on ihan sama tilanne leivän suhteen, eilen just oli pöydällä entistä superherkkuani Rustiikkipatonkia. Maistoin ihan pienen palan, mutta en enää maistanut siinä mitään ihmeellistä. Mun intohimoni on tällä hetkellä Pirkka Luomu ohut ruisnäkkileipä seesami-merisuola, sellainen vihreä pakkaus, suosittelen! Sen päälle Keijua ja kinkkua, nammmm!

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 14 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja ibid Ke Loka 12, 2016 1:33 am

Buranasta mulle kirurgi sanoi leikkauksen jälkeen että yksittäisiä saa syödä mutta kuurikäyttö on kiellettyä. Ja painokin on jumittanut samassa toukokuusta alkaen Very Happy ... ja sitä ennen alkuvuoden.

ibid

Viestien lukumäärä : 85
Ikä : 46
Paikkakunta : Jyvaskyla
Registration date : 09.05.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 14 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini To Maalis 09, 2017 1:15 am

Hellurei!
Jäänyt ihan tämä palsta .. Hyi mua! Razz Mutta heti vaan tiskiin kaikki, mulle kuuluupi hyvää Smile Työpaikkaa vaihdoin tuossa joulukuussa, meillä on hemmetin hyvä työporukka! Smile Paljon oon ollu töissä täs viimeset kuukaudet.. ollu täät lenssu/kuume/vatsapöpöö ja saikkuja ollu pirusti, ite onneks oon säästyny kaikelta tältä (luukuunottamatta paria pientä flunssaa) Tämä kuu on ainakin toistaiseksi sisältämässä enemmän vapaa-aikaa, saa aikaa itselleenkin Razz
Leikkuusta on tosiaan kohta 10kk ja painoa leikkuun jälkeen on pudonnu 28kg yhteensä koko projektin aikana 72kg cheers Kaikkea muuta voin syödä paitsi lohta ja yasmin/basmati riisiä, nämä ei sovi meikäläiselle yhtään, salaatit on myös semmosia mitkä ei oikein sovi.. riippuen päivästä.. töissä niihin ei ainakaan ole aikaa, vaatii ehkä liiallista pureskelua ja mun aikani ei moista salli Sad Mutta kivasti kaikki menee Smile Oon oppinu juomaankin paremmin, maha tulee kipeeks jos en juo, eli viimestään sillon sitten Very Happy Emmä tiiä onks täs mitään sen ihmeellisempää kertomista, hienosti menee! Toivottavasti teilläkin? Smile
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 14 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 14 / 15 Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa