Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

+12
sasa
emmiliini
Annniina
Tyyne
Miumau
ibid
Mimosa55
pajunkissa
Leenu68
MatamiMimmi
Tuplanainen
Pikki
16 posters

Sivu 10 / 11 Edellinen  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Seuraava

Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 10 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Kesä 01, 2016 2:29 pm

Näinpä, sitä odottaa aika epätoivoisena että voisko tulla jonain päivänä se hetki kun voisi unohtaa koko sanan laihduttaminen.. Mutta hei, onneksi olet kirjoittanut myös huonoista hetkistäsi, sillä sehän antaa lohtua meille muille siinä vaiheessa kun ne jumit alkaa! Täältä voi sitten lukea ettei se laihtuminen heti paikalla siihen jumiin pääty Smile
Naurattaa kyllä edelleen tuo 15 kg. Kysypä joskus että mistähän sellainen päätelmä tuli edes mieleen? Very Happy

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 10 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Lellukka To Kesä 23, 2016 9:32 pm

Anniina täytyy kysästä jos sama rav.ter. on viimeisellä tapaamisella tuolla lokakuussa. Smile

Ihana kesä, vaikka sataa vettäkin niin silti nautin! Kehtaan jo kävellä ulkona ihan kesävaatteissa eikä tarvitse peitellä itseäni mihinkään kaiken läskin peittävään säkkiin.
Enää 200g ja olen kutakuinkin laihtunut kokonaisuudessaan 20 kiloa! Ei voi olla totta, vastahan minä tänne tieni löysin ja aloin purkamaan sydäntäni itkien...aivan uskomatonta miten nopeasti aika menee! Kieltämättä olis saanut pudota sitten helmi-maaliskuun enemmänkin kuin vaan tuon 3kg mutta parempi 3 kiloa miinusta kuin 3 kiloa plussaa!

Hän toivottaa kaikille oikein ihanaa kesää, älkääkä luopuko toivosta...kyllä ne tasannevaiheetkin joskus loppuvat ja paino putoaa myös vaakanumeroissa aivan niinkuin vaatekoon numeroissa! sunny
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 10 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Lellukka To Kesä 30, 2016 11:44 am

Paino pudonnut yli 20 kg kokonaisuudessaan...vihdoinkin Cool
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 10 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Lellukka La Heinä 02, 2016 3:08 am

Ihanaa, mies ilmoitti tänään että hän haluaa tehdä elämäntaparemontin! Pois jää makkarat, sian/naudanlihat! Ainoa ongelma on vaan siinä ettei tuo isäntä halua syödä mitään ns. elävää ravintoa, eli kammoaa ajatusta ituruoista. Olen jo etsinyt kasvisruokaohjeita. Mua itseäni kiinnostais mm. lasagnesta sellainen oikein herkullinen kasvisruoka ja/tai tonnikalaversio, sillä kalaa ja broileria syömme jatkossakin.
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 10 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja HyeeNa! La Heinä 02, 2016 10:01 pm

20kg hieno pudotus hei, onnittelut!
Ja toi elämäntaparemontti, vielä parempi! Wink
Nyt kun ruokajutut mietityttää niin kasviksista saa tehtyä oikein maittavia ruokia, itse rakastan ruusukaali, vihreä papu, parsakaali, papumix, pähkinä -kastiketta ai nam! <3 Mites soija? Uppooko missään muodossa? Itse tykkään maustaa soijan lihan makuiseksi ja käyttää sitä vähän kaikkiin lihajuttuihin. Lisäks on myös tofu joka on hyvin valmistettuna edullista ja tosi hyvää! Toki kun jätätte ruokavalioonne vielä kanan ja kalan niin niistäkin saa kaikenlaista tehtyä. Smile
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 10 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Annniina Su Heinä 03, 2016 2:38 am

Ootko kokeillut tehdä kanaa Igorin tapaan? (Löytyy netistä kun haet Peggyn pieni punainen keittiö -ohjetta) Se on tosi hyvää Razz
Kerro jos löydät ja teet jonkin hyvän tonnikalalasagnen Smile

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 10 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Lellukka Su Heinä 03, 2016 12:28 pm

Hyeena Smile Mä pahoin pelkään etten ikinä saa miestäni syömään tofua tai soijaa (muussa kuin riisin sekaan pärskittynä purkista, soija siis) sama juttu ruusukaalin suhteen Pavuista tykkään minä ja keskimmäinen poika mutta muu perhe ei oikein tykkää niistä :/ Mun vatsalle taas ei sovi pähkinät, vaikka niistä kyllä tykkäisinkin, leikkauksen jälkeen menee tosi helposti tukkoon moneksi päiväksim, mutta parsakaalista me tehdäänkin usein ruokaa, sekä myös kukkakaalista. Ollaan usein tehty sellanen sekoitus pannulle missä on parsa/kukkakaalia, paprikaa eri väreissä, sipulia, porkkanaa, herkkusieniä, broileria ja riisiä sekaisin. Todella herkullista ja koko perhe tykkää Razz

Annniina Smile Enpä ole kokeillut, täytyykin käydä tutkimassa tuo sivu ja vinkkasta myös isännälle!
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 10 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Lellukka Su Elo 14, 2016 4:37 pm

Heipä hei vaan Smile

Kesä oli ja alkaa olla lopuillaan. Koulut lapsilla alkaneet ja reppuselkäisiä pieniä ihmisiä näkyy kaduilla arkipäivisin...jotenkin haikeaa.
Tajusin juuri tässä että leikkauksestakin on kulunut jo 10 kuukautta, tuli vähän sellainen ''Siis mitäh??!!'' fiilis, mihin tämä aika juoksee näin nopeasti.
Kymmenen kuukauden aikana paino on pudonnut tasaisen hitaasti, mutta varmasti..eli ei voi valittaa vaan olla kiitollinen. Yleinen terveys on parantunut kohisten ja nykyään pystyn kävelemään jo suhteellisen kivuttomasti niin paljon kuin tarve vaatii. Ainoa kohta mikä saattaa muistuttaa vanhoista kivuliaista ajoista on alaselkä...niin ja oikea lonkka joskus...mutta noin muuten eipä ole kuulkaa aihetta valituksille.
Juuri eilen sain kehuja siitä miten nuorelta näytän ja sehän piristi Very Happy Itse aina näen silmäkulmissa uurteet ja tunnen vanhentuneeni joten tuleehan siinä väkisin parempi mieli kun joku sitten tulee ja toteaa etten näytä päivääkään vanhemmalta kuin silloin kun ensimmäisen kerran nähtiin 20 vuotta sitten Razz

Kymmenen kuukauden aikainen kokonaispainonpud. on 21.4kg ja leikkauspäivästä on lähtenyt: 16.8kg. Vielähän tuo saisi pudota tuosta jonkun verran mutta ainakin suunta on erittäin hyvä ja kyllä, olen tyytyväinen.
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 10 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Elo 15, 2016 3:38 pm

Onnea Lellukka, sunhan täytyy päivittää sun allekirjoitukseen uudet lukemat Smile Uskon, että sulla vielä lähtee pitkän aikaa tuota painoa alaspäin. Eihän tässä ole mennyt vuottakaan, vaikka onkin todella nopeasti mennyt 10kk! Leikkausta odotellessa aika mateli ja nyt se kiitää... Arrow

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 10 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Elo 19, 2016 6:29 pm

Mulla on muutes lonkka vähän oireillut, mitä ihmettä? Onko kehon painopisteet muuttuneet niin että se voisi vaikuttaa? Meneeköhän tämä ohi... Razz

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 10 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Elo 19, 2016 7:14 pm

Voi joo kyllä Anniina, otan osaa puolestasi! Kaikki eivät niitä painopistekipuja joudu kärsimään (onnekkaat) mutta muistan vähän liiankin elävästi omani! Tuntui kuin iltaisin olisi jalkoja revitty irti! Sitä kesti aika kauan mutta onneksi on jo helpottanut. Very Happy Joten voit varautua pahimmillaan jopa kuukausien tuskiin ja kärsimyksiin!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 10 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Elo 19, 2016 10:08 pm

No voi morjens sitten vaan No

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 10 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja HyeeNa! La Elo 20, 2016 3:30 am

Koita verrytellä jalkoja ja liikkua -paljon mutta maltillisesti Smile Mulla helpotti usein paljon jo se kun vähän verrytteli jalkoja ja käveli rauhallisesti rasittamatta itteensä liikaa. Jos otti liian kovia spurtteja ja rasitti itteensä niin sen huomas kyllä illalla!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 10 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Annniina Su Elo 21, 2016 10:45 pm

Klikkaapa Lellukka yläpalkissa olevaa 'ei uusia yksityisviestejä' -kohtaa. Siellä on sulle nimittäin yksityisviesti Smile

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 10 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Lellukka Pe Loka 07, 2016 6:44 pm

Hei vaan taas pitkästä aikaa Smile
Laitoin sulle anniina vastauksen ja anteeksi kun näin tuon viestin vasta nyt Sad

Paino oli pitkään samassa, kerkesin jo ajatella että tähänkö tämä nyt jäi, mutta aamulla mollahti simmut kyllä apposen auki kun näin vaa'an tuloksen Very Happy Ihania nämä sleeven tuomat positiiviset yllätykset *viheltelee tyytyväisenä*
Kesällä meni kyllä välillä överiksi noiden makeiden (etenkin jäätelön) suhteen, joten tein karkki/jäätelö lakon, enkä syö makeisia yhtään ennen joulua *topakkana*

Ihanaa syksyä kaikille ja kivuttomampaa elämää Smile
Itsellänikin on hävinnyt oikeastaan kaikki kivut ja säryt, ei edes kesäinen alaselkävaiva ole enää riesana niinkuin oli ennen cheers
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 10 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Lellukka Ma Loka 10, 2016 10:07 pm

Arvatkaa kuka painaa alle 70 kiloa? cheers
Tämä on pieni askel ihmiskunnalle, mutta suuri askel meikäläiselle. I love you
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 10 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ti Loka 11, 2016 3:33 pm

Mahtavaa Lellukka! Upea saavutus! Smile
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 10 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Lellukka Su Loka 16, 2016 4:46 pm

Kiitos Hyeena Smile

Nyt putoaa paino vauhdilla, nautin tästä hetkestä niin kauan kun voin. Johan sitä jumittelua riittikin pitkäksi aikaa. Tickerin mukaan BMI alkaa ihan kohta 2lla joten täällä sitä ollaan vaan pää pyörällä onnesta ja ilosta ihmetellen elämän iloja ja sulavia kiloja..ja kyllä, kyllä minä olen kiitollinen I love you

Ihanaa päivää kaikille muillekin ja muistakaa nauttia elämästä, tää on kuulkaa aivan ihanaa What a Face
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 10 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Loka 26, 2016 2:40 pm

Ihanaa Lellukka, onneksi olkoon!! I love you Tällaisia on niin lohduttavaa lukea, kun itsellä on viimeisen kuukauden aikana jumittanut... Meillä on sun kanssa mennyt hyvinkin samoissa lukemissa ainakin nämä ekat puoli vuotta Very Happy Joten uskaltaiskohan haaveilla keväisestä kuutosluvusta What a Face

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 10 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Lellukka Pe Loka 28, 2016 4:25 pm

Annniina aivan varmasti uskallat. flower

Kävin lääkärissä ja ravintoterapiassa siinä ensimmäisen vuoden tarkastuksessa ja sain kehuja, kaikki arvot loistavat ja painonpudotus esimerkillisen hyvää, eikä haittaa vaikka hidastelee. Paino putoaa edelleen syklittäin, pitää taukoja ja sitten ampaisee alaspäin ihan hurjan nopeesti kunnes taas ottaa breikin ja tää on hyvä näin. Vaatteet suurenee vaan päällä joten ''joudun'' shoppailemaan tämän tästä ja sekös vasta kurjaa on Laughing I love you
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 10 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja nelluska Pe Marras 04, 2016 4:29 pm

Mahtavaa onnea!!

nelluska

Viestien lukumäärä : 21
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 14.07.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 10 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Lellukka To Marras 10, 2016 4:10 pm

Kiitos Nelluska Smile

Paino jatkaa hurjaa pudotustaan ja olo on ihan mahtava...päivitän tohon allekirjoitukseen kohta mikä tilanne on nyt...mutta sitä mä ihmettelen että miten tämä näin ihanasti nyt innostui putoamaan kun tässä vaiheessa sen vauhdin pitäisi kaiketi hidastua. No ihan sama, en valita cheers
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 10 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Lellukka Ke Marras 16, 2016 3:18 pm

Nyt on vauhti ollut jo jonkun aikaa päällä niin ettei oikein tiedä miten päin olla aamuisin vaa'alla. Paino putoaa tosi vauhdilla, vaikka syön oikein ja tarpeeksi...enkä siis valita, ihmettelen vaan ihan täysin onnellisen höperönä.cheers I love you

Vaatteet alkaa olla liian suuria, siis kaikki vaatteet...ne väliajanväliaika vaatteetkin. Jopa M koko joissain vaatteissa osoittaa jo löysyyden merkkejä. cheers bounce affraid
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 10 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Lellukka Ke Marras 23, 2016 11:16 pm

Hei vaan kaikille taas Smile

Mä vaan tulin kertomaan, että enää 3.9kg ja paino alkaa 5:lla Shocked Mä painoin viimeksi tämän verran n. 25 vuotta sitten Shocked
Onkohan mun sleeve päättänyt ottaa jonkun loppuspurtin kun ensiksi uinaili koko vuoden, antaen mun laihtua vain hitusen kerrallaan...tässä vaiheessahan mun pitäisi alkaa jo tuskailemaan loppukilojen suhteen.
No enpäs valita, rakastan tätä ja nautin. Vaatteissa mahtuu M ja jopa S koot I love you
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 10 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Marras 25, 2016 12:09 pm

Ai herran pieksut! Sulla on kyllä ollu todella mallikas pudotus! Vähän olen kateellinen, itsekin salaa toivon sitä 5-lukua vaikka olenkin ihan tyytyväinen tähän kutoseenkin. Razz
Silti vaikka tuollainen pudotus on ihana asia, se tuntuu ihanalta, näyttää ihanalta niin siinä piilee silti omat vaaransa. En tarkoita mitään anoreksiaa vaikka siinäkin omat vaaranpaikkansa on.. Vaan sitä että muista tarkkailla ettei se paino itsestään putoa liian alas! Joidenkin leikattujen kohdalla olen kuullut että painonlaskua ei ole saatu pysähtymään oikein millään ja se on tuonut hankaluuksia.
Mutta enempää en sinua varoittele, nauti pudotuksestasi! Ihanaa! Smile
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 10 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 10 / 11 Edellinen  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa