Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

+12
sasa
emmiliini
Annniina
Tyyne
Miumau
ibid
Mimosa55
pajunkissa
Leenu68
MatamiMimmi
Tuplanainen
Pikki
16 posters

Sivu 11 / 11 Edellinen  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 11 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Lellukka Pe Marras 25, 2016 12:43 pm

Kiitos Hyeena hani I love you

Tällä hetkellä en vielä panikoi, jos paino alkaa mennä alle normaali BMIn alan sitten panikoimaan kun nyt kuitenkin syön tarpeeksi ja verikokeiden tulokset oli (lääkärin sanoja lainaten) huikean hyvät Smile Mutta tuopa oli uusi juttu, että joskus se paino ei lakkaa putoamasta? Siis tiedän että ohitusleikatuilla voi käydä niin, mutta en sitä että myös sleevatuilla voi käydä niin? affraid
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 11 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Annniina La Marras 26, 2016 2:59 pm

Oi Lellukkaa ihanaa onneksi olkoon! cheers Älä nyt mitään panikointia ala, vaan nauti täysillä! Me ollaan niin lyhyitä että ei mitään hätää, todellakaan. Mä painoin lukiossa 49 kg enkä ollut edes rimpula... Mä vietän vielä kuherruskuukautta seiskani kanssa Very Happy

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 11 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja HyeeNa! La Marras 26, 2016 10:00 pm

Eihän se paino sulta kysäise että "hei onkos sut muuten sleevattu vai ohitettu?" kun putoaa vaan! Mut joo tosiaan kun seurailee sitä BMI:tä ja painoa kohtuuden kanssa ja oma olo on hyvä niin kaikki on hyvin! Smile
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 11 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Lellukka Ma Joulu 19, 2016 2:26 pm

Tytöt arvatkaas mitä? Very Happy Mulla on ennää 10 kg tavoitepainoon!!!! affraid bounce cheers Shocked Very Happy

Niin ja nyt on painonpudotus hidastunut hivenen, tosin menkat alkoi että on paha mennä sanomaan johtuuko se niiden aiheuttamasta turvotuksesta vai mistä. ...mutta siis kääk, tää on ihan mahtavaa!! cheers
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 11 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Miumau Ma Joulu 19, 2016 7:34 pm

Iloitsen puolestasi! cat Rentoa ja lämminhenkistä joulua, Lellukka!
Miumau
Miumau

Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 23.01.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 11 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Lellukka Ti Joulu 20, 2016 5:12 am

Sitä samaa sulle Miumau Smile
Kuinkas sulla paino putoilee??
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 11 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Miumau Ti Joulu 20, 2016 3:28 pm

Lellukka: ei se putoile yhtää vaan jumittaa 78 ja 80 välissä sahaten, pysynyt siinä jo varmaan nelisen kuukautta. Ja asian laitaan olen tyytyväinen Very Happy
Miumau
Miumau

Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 23.01.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 11 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Lellukka La Joulu 24, 2016 3:51 pm

Hyvää Joulua kaikille Ho Ho Ho!! santa rendeer santa
Sain heti aamusta iloisen joululahjan kun astuin vaa'alle...olen nyt sitten laihtunut virallisesti 30kg ja risat I love you bounce cheers

Eihän tästä voi kuin iloita! Suklaata olen syönyt vasta 3 palaa, en yhtään torttua tai piparia...ei tee mieli. Jouluruokaa ootan jo nyt vesi kielellä ja se tuleekin olemaan tosi terveellinen..hiilaria ja rasvaa kohtuudella ja protskuja paljon! I love you
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 11 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Joulu 26, 2016 4:57 pm

Jeeee hyvä Lellukka!! Onnea kolmestakympistä!! cheers I love you
Kaikkea hyvää seuraavaan vuoteen Smile

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 11 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Lellukka Ke Tammi 25, 2017 4:24 pm

*vilkuttaa kaikille iloisena* Very Happy
Kiitos Annniina *haliruttaa toisen ihan ryttyyn* I love you
Painonputoaminen tasaantui ja nyt lähtee taas  hitaammin. Olen alkanut käymään salilla!!! Shocked Ihan uutta mulle tällanen rehkiminen Very Happy Embarassed ja tuntuu aivan mahtavalta kropassa tällanen itserääkki Very Happy
Lenkillä käyn myös, otan tämän vähän sellasena arkirehkimisenä...vkonloput levätään ja sillon ainoa aktiivisuus on lenkit koiruuden kanssa mutta muuten jätän lihakset ihan rauhaan...
Salin lisäksi juoksen kotona crosstrainerilla arkisin..siis ihan oikeesti, mä hymyilen nykyään melkein koko ajan, koska olo on fyysisesti niin hyvä. bounce

Sanoisin kaikille teille jotka nyt mietitte tätä leikkausta, että ihan oikeesti..jos te olette kokeilleet elämässänne aivan kaiken ja mikään ei ole auttanut niin uskaltakaa ottaa tämä askel. Henk.kohtaisesti sleeveleikkaus oli mulle se viimeinen apu ja tiiättekö mitä...no ettehän työ tiiä ellen kerro...siitä oli mulle apua enemmän kuin ikinä mistään muusta mitä ennen kokeilin! Laihtuminen ja itsensä kuntoon laittaminen ilman tällasta mahdollisuutta olisi toki unelma kaikille, mutta kun se ei kaikille vaan toimi. Ottakaa se mahdollisuus vastaan kun se kerran on olemassa ja takaan teille, että tulette nauttimaan elämästänne ihan uudella tasolla kunhan ymmärrätte sen ettei se leikkaus ole taikakeino vaan työkalu laihtumisen tukena.

Ihanaa kevättä kaikille ja isot halaukset kanssa sisarille ja veljille tällä tiellä...ootte kaikki aivan ihania! I love you

PS: anteeksi kaikille etten ole kommentoinut kenenkään etenemisistä, olen kyllä ahkerasti täällä taustalla seurannut teidän kehitystä ja ollut hengessä mukana niin että tuntuu! I love you I love you I love you
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 11 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Annniina To Tammi 26, 2017 3:06 pm

Lellukka puhuu NIIN asiaa, siis kaikki leikkausta harkitsevat ja epätoivoisesti jojoilevat ihmiset, allekirjoitan täysin mitä Lellukka teille sanoo I love you

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :) - Sivu 11 Empty Vs: Lellukka uskaltautuu ilmoittautumaan joukkoon tähän :)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 11 / 11 Edellinen  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa