Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Leikkauksesta vuosi ja -35,4kg

3 posters

Siirry alas

Leikkauksesta vuosi ja -35,4kg Empty Leikkauksesta vuosi ja -35,4kg

Viesti kirjoittaja apila Ti Elo 19, 2014 8:23 pm

Hei! Leikkauksesta on nyt vuosi ja painoa on lähtenyt 35,4 kg ja vaatekoko on tippunut XXXL:sta M-L-kokoon ja 46-48 on vaihtunut 38-40-kokoon eli tyytyväinen olen =) Liikuntaa harrastan aktiivisesti 2-3krt viikossa, joten kuntokin on parantunut huomattavasti. Ja kiitos ahkeran liikkumisen, ei roikkoja ole kauheasti jäänyt. Vitamiineja välillä unohtuu, joten mielenkiinnolla odotan labratuloksia, miten labroissa näkyy painonpudotuksen edut. Ainakin kolesteroli on tippunut 5.0:sta 4:ään. Olo on kaikinpuolin energinen, mutt selvästi painonpudotustahti on hidastunut, mutta syy on aika paljon myös siinä, että välillä syön aika hiilaripitoisesti ja juon vain vähän vettä. Että tähän täytyisi kiinnittää huomiota. Välillä mietityttää annoskoot. Millaisia annoskokoja syötte ja miten usein, joilla on jo vuosi takana leikkauksesta? On ihan huikeeta kyllä pukeutua normikokoisiin vaatteisiin ja tuntea olonsa näin hyväksi. Onneksi oli rohkeutta lähteä tähän leikkaukseen. Nyt jos vielä jaksaisi sen 7kg normipainoon ja jaksaahan sitä, kun tekee asioita, kuin on neuvottu. Oikein mukavaa syksyä kaikille =)

apila

Viestien lukumäärä : 133
Paikkakunta : Riihimäki
Registration date : 01.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkauksesta vuosi ja -35,4kg Empty Vs: Leikkauksesta vuosi ja -35,4kg

Viesti kirjoittaja Tuplanainen Ti Elo 19, 2014 9:24 pm

OnnenApila, onnea! Loistavaa työtä. Ja parastahan on tuo energinen, hyvä olo. cheers cheers cheers

Minulla tulee lokakuussa vuosi. Alusta alkaen mun maha on vetänyt hyvin, mutta aluksi söin n. 1,5 dl annoksia ja nyt 2-2,5 dl annoksia. Pitää punnita ja mitata, muuten multa karkaa mopo...
Kalorimäärän koetan pitää noin 1200-1300:ssa/pvä. Ja uskomatonta, mutta totta: liikuntaa on tullut lisää ihan isommin suunnittelematta.


Viimeinen muokkaaja, Tuplanainen pvm Ti Elo 19, 2014 9:26 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : lisätty annoskokovastaus)
Tuplanainen
Tuplanainen

Viestien lukumäärä : 250
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 04.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkauksesta vuosi ja -35,4kg Empty Vs: Leikkauksesta vuosi ja -35,4kg

Viesti kirjoittaja trintilla Ke Elo 20, 2014 6:01 pm

En ole kaloreita mittaillut enää. Mutta siis minulla 2,5 vuotta leikkauksesta ja syön ihan normi kotiruokaa. Päivällinen voi olla esim 3 perunaa,2-4 lihapullaa.

Annospuuroja syön joskus aamulla, eli tommonen puuro mihin tulee 1,5dl vettä ja sitten pikapuuroa, niin joinain aamuina jaksan sen kokonaan, mutta jos kaverina kahvia niin ei mene ihan kokonaan.

Hampurilaisellakin on tullut käytyä. Hesen kerroshampurilainen menee melkein kokonaan jos on tosi tosi nälkä, mutta yleensä menee siitä semmoinen 2/3. (ranskalaisia ja limua ei lainkaan)

Mitäköhän muuta... Jugurttia menee helposti parikin desiä kerrallaan, kananuudelikeitto jopa 3-4dl...

Annokset siis ovat kohta jo samanlaisia kuin taviksilla, mutta ei ihan.

Ai juu, minulle on siis tehty sleeve leikkaus ja vatsani ilmeisesti venyy vähemmän / hitaammin kuin ohitetuilla Smile

Muuten meni suunnilleen samoin kuin sinulla, eka vuosi -35kg ja vaatekoot juuri samoin Smile
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkauksesta vuosi ja -35,4kg Empty Vs: Leikkauksesta vuosi ja -35,4kg

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa