Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Valopää on kyllästynyt jojoiluun

+6
trintilla
meevin
annukka1955
Tötterö
emmy78
Valopää
10 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Valopää on kyllästynyt jojoiluun - Sivu 2 Empty Vs: Valopää on kyllästynyt jojoiluun

Viesti kirjoittaja emmy78 Ke Syys 17, 2014 9:50 pm

Onnea Valopää!!!! Mahtava uutinen. Tsemppiä eneilyyn!

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Valopää on kyllästynyt jojoiluun - Sivu 2 Empty Vs: Valopää on kyllästynyt jojoiluun

Viesti kirjoittaja HyeeNa! To Syys 18, 2014 4:57 pm

Jes valopää! Mulla oli myös 3vkon ENE ja hyvin riitti! Tsemppiä loppurutistukseen, tulehan tänne sitten nurisemaan jos on hankalaa! Wink
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Valopää on kyllästynyt jojoiluun - Sivu 2 Empty Vs: Valopää on kyllästynyt jojoiluun

Viesti kirjoittaja meevin To Syys 18, 2014 5:11 pm

Onnea

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Valopää on kyllästynyt jojoiluun - Sivu 2 Empty Vs: Valopää on kyllästynyt jojoiluun

Viesti kirjoittaja Yasmiini Ti Syys 23, 2014 3:32 am

Onnea Valopää leikkausajasta! Miten on eneily lähtenyt sujumaan?

Yasmiini

Viestien lukumäärä : 36
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 04.06.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Valopää on kyllästynyt jojoiluun - Sivu 2 Empty Vs: Valopää on kyllästynyt jojoiluun

Viesti kirjoittaja Valopää Su Syys 28, 2014 1:46 am

Kiitos HyeeNa, Meevin ja Yasmiini onnitteluista pääsystäni nopsaan leikkaukseen Smile . Yasmiini: hyvin on eneily lähtenyt käyntiin, kun olen eneillyt ennenkin. Liikuntaa olen alkanut harrastaa huomattavasti enemmän kuin ennen ja kävelylenkit ovat nyt 8 - 10 km pituisia ja ainakin 4-5 päivänä viikossa, kuntosalilla olen käynyt muutaman kerran. Kotona olen painoja nostellut ja kahvakuulalla tehnyt, polkenut myös kuntopyörää. Lenkin jälkeen olen syönyt 250 g rahkaa, siihen loraus light-mehua ja nyt kahtena päivänä olen laittaut tuoreita puolukoita. Eli en ihan puhtaasti ole ollut pelkällä Nutrilettilla, kun liikun aika paljon. Mutta sortumisia ei muuten ole tullut. Tsemppiä sinulle Yasmiini etenemisprosessissa bounce

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Valopää on kyllästynyt jojoiluun - Sivu 2 Empty Vs: Valopää on kyllästynyt jojoiluun

Viesti kirjoittaja emmy78 Su Syys 28, 2014 2:36 pm

Vau miten paljon liikut Valopää! En itse pääse tuohon ja olen jättänyt liikkumisen nyt sen varjolla etten tulis kipeäks. Leikkauksen jälkeen palaan ruotuun. Tsemppiä loppuajalle! Kohta se sinullakin ohi!

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Valopää on kyllästynyt jojoiluun - Sivu 2 Empty Vs: Valopää on kyllästynyt jojoiluun

Viesti kirjoittaja emmy78 Su Syys 28, 2014 2:39 pm

Vau miten paljon liikut Valopää! En itse pääse tuohon ja olen jättänyt liikkumisen nyt sen varjolla etten tulis kipeäks. Leikkauksen jälkeen palaan ruotuun. Tsemppiä loppuajalle! Kohta se sinullakin ohi!

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Valopää on kyllästynyt jojoiluun - Sivu 2 Empty Vs: Valopää on kyllästynyt jojoiluun

Viesti kirjoittaja Yasmiini Ti Syys 30, 2014 12:18 am

Kiitos tsempeistä Valopää! Liikut kyllä hienosti ja paljon! Mullekin tuli nyt kutsu Kysiin ryhmätapaamisiin ja yksilötapaamisiin. Sinulla taisi olla ne keväällä.

Yasmiini

Viestien lukumäärä : 36
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 04.06.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Valopää on kyllästynyt jojoiluun - Sivu 2 Empty Vs: Valopää on kyllästynyt jojoiluun

Viesti kirjoittaja Valopää Ti Syys 30, 2014 2:58 am

Yasmiini! Jeps, tapaamiset olivat keväällä. Huomenna anestesialääkärin ja kirurgin tapaaminen. 7.10. leikkaus. Pääsin peruutuspaikalle leikkaukseeen bounce

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Valopää on kyllästynyt jojoiluun - Sivu 2 Empty Vs: Valopää on kyllästynyt jojoiluun

Viesti kirjoittaja emmy78 Ma Loka 06, 2014 2:32 pm

Sulla on huomenna SE päivä cheers.Jännittääkö jo Valopää? Tsemppiä ja Voimia leikkaukseen ja toipumiseen Very Happy

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Valopää on kyllästynyt jojoiluun - Sivu 2 Empty Vs: Valopää on kyllästynyt jojoiluun

Viesti kirjoittaja Valopää Ma Loka 06, 2014 11:42 pm

Kiitos Emmy <3 Tänään oli töissä kiireinen päivä, en ennättänyt miettimään tai jännittämään huomista ollenkaan. Töissä työkaveri halasi ja toivotteli hyvää toimenpidettä, en kertonut mikä toimenpide on kyseessä. Ei vielä täällä kotonakaan jännitä, tulin juuri suihkusta ja on laitettava kassi valmiiksi, otan yhden kirjan mukaan jos jaksaisi lukea ja aika menisi nopeammin sairaalassa. Huomenaamulla oltava klo 7 sairaalassa, leikkaus on joskus klo 11 maissa, olen toinen leikattava.

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Valopää on kyllästynyt jojoiluun - Sivu 2 Empty Vs: Valopää on kyllästynyt jojoiluun

Viesti kirjoittaja Valopää Pe Loka 10, 2014 2:26 am

Sairaalasta kotiuduttu tänään.
Leikkauspaino oli 88,4 kg eli pudotusta -30 kg ennen leikkausta! (Ravitsemusterapeuttini tekstistä luin että pahin painoni olikin 118,4 kg. Jostain kumman syystä mieleeni on jäänyt 118 kg, mutta todella tyytyväinen olen tuohon pudotukseen ennen leikkausta!)
Leikkaussaliin menin kävellen klo 11, en ottanut ollenkaan rauhoittavaa Diapamia. Alkoivat valmistella leikkaukseen ja muutaman ensimmäisen minuutin jälkeen vintti pimeni. Heräämössä aloin heräillä 13.15, olin tullut heräämöön 12.45. Kyselivät välillä onko kipuja ja jossain välissä vastasin olevan vähän kipuja, sain lääkettä kipuun ja taas nukuttiin. Leikkaushuuruissa köllöttelin heräämössä kunnes viiden jälkeen alkoivat laitella oastolle. Osastolla nukuin taas, jaloissa tukisukat ja pumppukompressorit, olin unen ja valveen rajamailla, Uusi päivä ohjelmaa yritin katsoa mutta kuulin vain puheen silmät kiinni, välillä yritin raottaa toista silmää ja katsoa telkkarin ruutuun. Nukahdin taas, vessaan heräsin ensimmäisen kerran puoli kymmeneneltä ja sitten kahden tunnin päästä taas. Puoli kahden maissa ottivat pumppusukat pois ja pääsin omin avuin vessaan, loppuyöstä tunnin välein kävin pissalla. Yöllä kyselivät tarvitsenko kipulääkettä, mutta kipua ei tuntunut enkä ottanut lääkettä. Aamulla vointi oli hyvä, väsynyt vaan yön repaleisesta unesta. Yritin lukea kirjaa mutta aina sivun luettuani nukahdin.
Syömään pääsin lounaalle, muutaman lusikallisen pääruokaa ja jälkiruokakiisselin otin jemmaan jota sitten lusikallinen kerrallaan söin pikkuhiljaa. Iltaruualta myös jälkiuoka + iltapala jogurtti, kiisseli ja omenamehu mukaan joita pitkin iltaa vähän kerrallaan maistelin. Omenamehu tuntui pahalta, mutta pikkukulaus kerrallaan meni. Tänään ruokailu meni yhtä mallikkaasti ja hyvin.
Kotilääkkeeksi sain Somacia 8 viikoksi, Panadol Forte 1 g tarvittaessa kipuun, kalkkitabletit ja multitabs family. Kotiin tultua kävin apteekissa ja hain somacit ja panadolin ja niihin meni 20 e. Kotona olikin jo kalkkitablettia ja multitabsia.
Nyt kotona olen syönyt mehukeittoa, kaurapuuroa mehukeiton kanssa muutaman lusikallisen, jogurttia vähän, rahkaa light-mehulla "terästettynä". Vettä olen tänään juonut pikkuhiljaa 1½ litraa. Haavat ovat siistit, itsesulavat tikit.
Sairauslomaa 4 viikkoa.
Tästä tämä lähtee...

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Valopää on kyllästynyt jojoiluun - Sivu 2 Empty Vs: Valopää on kyllästynyt jojoiluun

Viesti kirjoittaja emmy78 Pe Loka 10, 2014 3:12 am

Kiva kuulla Valopää,että kaikki on sujunut hyvin ja olet toipumassa hyvin leikkauksesta Very Happy Onnea vielä uudesta pikkumasusta Smile. Mun pahin painoni,kun aloitin tämän tammikuussa oli tuo sama kuin sulla  n.118kg ja leikkaukseen mennessä -24kg vähemmän. Olipa halpa apteekki käynti,kun mulla meni 150e.Mä kyllä ostinkin enemmän sieltä ja se yks kipulääke oli kai n.48e!

Tuo sun painonpudotus on KERTAKAIKKISEN UPEA SAAVUTUS:cheers: cheers cheers

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Valopää on kyllästynyt jojoiluun - Sivu 2 Empty Vs: Valopää on kyllästynyt jojoiluun

Viesti kirjoittaja Valopää Pe Loka 10, 2014 12:28 pm

Kiitos Emmy! Minulle ei määrätty Klexanea kotiin eikä vahvaa kipulääkettä. Sairaalassa pistivät kahtena päivänä Klexane-piikin.
Sää on sateinen, mutta käyn tänään kävelemässä pikkulenkin, vaikka muutama sata metriä jottei kunto romahda. Kyllähän tuo masu on pikkuisen hellä joten kovaa kävelyvauhtia tuskin pystyy kävelemään. Paino tänä aamuna 87,4 eli kilo taas alaspäin!
Sinullakin Emmy hienosti pudonnut paino jo ennen leikkausta cheers ja tippuu vielä tästä eteenkin päin hyvin!

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Valopää on kyllästynyt jojoiluun - Sivu 2 Empty Vs: Valopää on kyllästynyt jojoiluun

Viesti kirjoittaja emmy78 Pe Loka 10, 2014 12:52 pm

Muista ottaa varovasti aluksi. Älä rasita liikaa itseäsi näin aluksi. Mulla kävelylenkki oli ekoina kotipäivinä 10-15min ja reilun viikon päästä kävelen ihan normi tunnin lenkkejä. Tsemppiä toipumiseen!

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Valopää on kyllästynyt jojoiluun - Sivu 2 Empty Vs: Valopää on kyllästynyt jojoiluun

Viesti kirjoittaja Valopää La Loka 11, 2014 3:11 pm

Eilen kävin kävelemässä noin puoli kilometriä. Nyt aamusta läksin lenkille kun on niin raikas ilma ja hitaasti kävelin 4 km:n lenkin, kipua ei tuntunut enkä ottanut kipulääkettä aamulla ollenkaan. Syömistä opetellut, 2 - 2½ tunnin välein olen ottanut jotain syömistä ja vettä join eilenkin 1½ litraa.

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Valopää on kyllästynyt jojoiluun - Sivu 2 Empty Vs: Valopää on kyllästynyt jojoiluun

Viesti kirjoittaja Valopää Pe Loka 17, 2014 9:48 pm

Joka päivä olen käynyt lenkillä ja joka kerran hieman pidentänyt lenkkiä, en ole rehkinyt vaan maltillisesti kävellyt ja nauttinut syksyisestä raikkaasta ilmasta. Syönyt olen 2½ tunnin välein ja vettä menee 1½ litraa päivässä. Paino tänä aamuna 86 kg Smile Milloinkahan olen viimeksi painanut tuon verran? On siitä varmaan parisenkymmentä vuotta. Vaatekaappia aloin siivota ja isoja vaatteita laitoin pois. En enää ikinä tarvitse niitä, sen olen päättänyt.

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Valopää on kyllästynyt jojoiluun - Sivu 2 Empty Vs: Valopää on kyllästynyt jojoiluun

Viesti kirjoittaja Valopää Su Joulu 21, 2014 1:13 am

Hyvää joulua kaikille <3
Päivitystä tänne: Leikkauksesta rapiat 10 viikkoa. Paino pudonnut 9,1 kg ja yhteensä 39,1 kg Very Happy Että olen onnellinen, kun paino alkaa 7:lla bounce cheers ! Vielä tavoitteena olisi 5 - 8 kg, mielellään 10 kg.
Kävelylenkit jääneet vähemmälle nyt liukkaan aikaan, mutta kunhan kelit paranee niin eikun talsimaan! Ostin halpa-selättimen, kokeilen lähtisikö jenkkakahvat pois ja vahvistuuko reisilihakset.
Nyt ihmiset huomaavat, että olen laihtunut. Kauppareissuilla satelee kohteliaisuuksia miten olen upean näköinen, ja ettei meinaa enää minua tunteakaan. Kyllähän se kivalta tuntuu, mutta onko upea vain jos on normipainoinen! Tunnen monta runsaastikin ylipainoista ja he ovat silti upeita!

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Valopää on kyllästynyt jojoiluun - Sivu 2 Empty Vs: Valopää on kyllästynyt jojoiluun

Viesti kirjoittaja HelmiNainen Su Joulu 21, 2014 1:47 am

Valopää, tämä on tuttu juttu.

Laihdutin vuosia sitten yhteensä 50 kiloa ja sain jatkuvasti palautetta ulkonäöstäni. Se häiritsi silloin tosi paljon. "oletpa kaunis! ei niin ettetkö aiemminkin ollut, mutta..."

Nyt kun kilot ovat tulleet takaisin, ei tule kukaan enää mitään kommentoimaan. Tästä voi päätellä, että suurimmaksi osaksi ajatus on se, että lihava ei ole kaunis. Että jos nyt painan saman verran kuin ennen tuota laihtumista, miksei kukaan nyt kommentoi, että "oletpa kaunis!" vaikka aiemmin aina sanottiin, "ei niin ettetkö aiemminkin ollut".

Tästä syystä olen nyt ennen leikkausta päättänyt, etten aio puhua aiheesta kenellekään, ihan vaan netissä ja anonyymisti. Ja tällä tavalla säästän itseäni siltä, että leikkaus olisi ainoastaan ulkonäköön liittyvä asia, koska sitähän se ei todellakaan ole.
Ja jos joku kommentoi jotain, voin vastata asiallisesti, ystävällisesti mutta tiukasti "Kiitos, mutta en halua puhua aiheesta".
HelmiNainen
HelmiNainen

Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 41
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 20.12.2014

http://nonpun.me

Takaisin alkuun Siirry alas

Valopää on kyllästynyt jojoiluun - Sivu 2 Empty Vs: Valopää on kyllästynyt jojoiluun

Viesti kirjoittaja emmy78 Su Joulu 21, 2014 11:51 pm

Onneksi olkoon Valopää seiskalta alkavasta painosta cheers Siihen minäkin tähtään.On reilun kolmen kilon päässä Smile

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Valopää on kyllästynyt jojoiluun - Sivu 2 Empty Vs: Valopää on kyllästynyt jojoiluun

Viesti kirjoittaja Valopää Ke Helmi 11, 2015 1:23 am

3 kk:n tarkastuksessa käyty, sairaalassa vaaka näytti 77 kg, kotona parisataa grammaa vähemmän. Leikkauksen jälkeen siis painoa pudonnut 11,4 kg ja yhteensä 41,4 kg (sairaalan vaakan mukaan)! Kaikki veriarvot loistavat, riittävästi proteiinejakin menee. Että olen iloinen cheers bounce
Tavoitteena on pudottaa vielä ainakin 7 kg, sitten voisi jo olla hyvä, mutta tuleeko ahneus ja yritän vielä siitäkin alaspäin... Kevättä odotan ja kunnon lenkkejä hyvässä kelissä ja vaihtelevassa maastossa. Nythän pääsääntöisesti kävelen tasaisia kävelyteitä.

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Valopää on kyllästynyt jojoiluun - Sivu 2 Empty Vs: Valopää on kyllästynyt jojoiluun

Viesti kirjoittaja emmy78 Ke Helmi 11, 2015 3:11 am

Mahtavaa Valopää cheers .Eikö olekkin ihana tunne,kun paino tippuu ja olo kevenee Laughing Sulla on upea kokonaispudotus!!!!!! Mulla lähtenyt viime vuoden tammikuusta n.39kg.Huomenna menen käymään ravitsemisterapeutilla ja pelottaa se,että syönkö jo liikaa hänen mielestään..

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Valopää on kyllästynyt jojoiluun - Sivu 2 Empty Vs: Valopää on kyllästynyt jojoiluun

Viesti kirjoittaja Valopää To Tammi 14, 2016 3:50 pm

Hei pitkästä aikaa!
Leikkauksesta on kulunut 1 v 3 kk. Jippii, mä tein sen, paino on 70 kg bounce cheers Tavoitteeni oli vuoden 2015 loppuun tuo saavuttaa, mutta vähän meni yli Smile
Hyvin on mennyt kaiken kaikkiaan, leikkaukseen olen tyytyväinen. Ruokailussa ei ole ollut juuri mitään hankaluuksia. Veriarvot ovat kohdillaan. Liikuntaa harrastan, käyn lenkillä ja juoksen jo 3 - 4 km yhtämittaa, tavoite on 5 km:n lenkki juosten! Olen tosi tyytyväinen, että läksin leikkaukseen! Kokonaisuudessaan painoa olen saanut pois 48 kg, vielä kun jaksaisin rutistaa pari kiloa niin olisi heitetty turhaa rasvaa 50 kg. Ylimääräisiä kamalia vatsalöllöjä ei ole jäänyt, eihän sitä ihan teinivartaloon pääse eikä tarvitsekaan. Maharoikkoa on niin vähän ettei sitä tarvitse lähteä leikkaamaan. Käsivarren allit harmittaa, mutta en niitäkään lähde leikkauttamaan, parasta kaikessa on että tuo liki 50 kg on poissa. Uusia vaatteita olen joutunut ostamaan, mutta nyt löytyy kirppareilta kauniita ja sopivia vaatteita.
Tsemppiä kaikille leikkausta suunnitteleville ja leikkaukseen meneville!

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Valopää on kyllästynyt jojoiluun - Sivu 2 Empty Vs: Valopää on kyllästynyt jojoiluun

Viesti kirjoittaja hellu To Tammi 14, 2016 5:12 pm

Hieno on saavutus. Mulla leikkaus parin viikon päästä. Samanlaista jojoilua munkin taipale on ollut. Viimeiset 30 vuotta. Nyt odotan innolla että loppuelämäksi hoikempi elämä. Mulla on tuo kilpirauhasen vajaatoiminta myös joka vaikuttaa aineenvaihduntaan ja jaksamiseen sekä uniapnea jonka toivon helpottavan leikkauksen myötä. Mulla laihdutettavaa vielä 40 kg ja 20 jo haihdutettu.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Valopää on kyllästynyt jojoiluun - Sivu 2 Empty Vs: Valopää on kyllästynyt jojoiluun

Viesti kirjoittaja emmy78 To Tammi 14, 2016 9:21 pm

Vau upeaa Valopää 😀. Mulla oli kanssa 70kg aöuasa tavoite. Siitä uupuu alle neliaen kiloa.Maharoikon poistosta olen leikkausjonossa. Siitä lähtee varmaan pari kuöoa😂. Allit harmittaa täälläkin mut en lähde yrittää niiden poistoa. Riittää et selviän hengissä tuosta toisesta leikkauksesta. .. Vitsi olen kade,että jaksat juosta. Mulla ei kunto sitä kestäis. Kävely riittää ja ens viikolla alkaa hydrospinning ja jumppa jota kokeilen ekaa kertaa. Ei oo tarttenu minunkaan leikkausta katua. Saa olla tarkkana,kun syön helposti liikaa...

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Valopää on kyllästynyt jojoiluun - Sivu 2 Empty Vs: Valopää on kyllästynyt jojoiluun

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa