Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Herttaa esittäytyy:)

+13
MatamiMimmi
Käivelö
hansu
Tuplanainen
meevin
Tuhatkeiju
Helmiäinen
Eija-Stiina
trintilla
Pirtsakka
Pellukka
Tötterö
Herttaa
17 posters

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Herttaa esittäytyy:) - Sivu 2 Empty Vs: Herttaa esittäytyy:)

Viesti kirjoittaja Tötterö La Maalis 29, 2014 3:26 am

Kiva, että sulla on Herttaa ollut sujuvat sairaalakäynnit ja sait vastauksia kysymyksiisi  Very Happy Nyt saa melkein alkaa laskea jo tunteja leikkaukseen. Kun itsekin pian pääsisi tuohon vaiheeseen. Jotenkin osaan kuvitella tuon, mistä Helmiäinen puhuu. Siis sen tunnemylläkän leikkauksen jälkeen. Alavireisyys ja itkuisuus. Siinä kuitenkin kovan odotuksen jälkeen konkretisoituu iso elämänmuutos. Kyllä sellaisessa jonkin sortin tunnelataus vaan on ja me naisethan osataan tirautella usein melko vaivatta sellaisen jännityksen, odotuksen ja uuden asian äärellä  Laughing  Ja 44 kiloa Helmiäinen... WAU!

Tötterö

Viestien lukumäärä : 141
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 07.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Herttaa esittäytyy:) - Sivu 2 Empty Vs: Herttaa esittäytyy:)

Viesti kirjoittaja hansu La Maalis 29, 2014 4:20 pm

Samaa sanoisin kuin Helmiäinenkin. Muistan sen harmin, mikä ensimmäisinä leikkauksen jälkeisinä päivinä oli. Mulla meni selkä jumiin ja oli pakko kävellä hiissata koko ajan. Selälleen ei voinut kuvitella käyvänsäkään... Mutta kun kotia pääsi, niin olo kyllä parani kummasti. Ja päivä kerrallaan aina vain parempaan päin.

Nykyään en tahdo muistaa edes koko leikkausta. Tavat on jo niin pinttyneitä, että ruokavalinnat tulee tehtyä oikein jo automaattisesti. Joskus vielä huomaa syöneensä liikaa tai sopimattomasti ja kyllä minulla ainakin elimistö siitä vielä huomauttaa. Viimeeksi söin porkkanaraastetta yötä vasten ja olo oli kuin olisin syönyt mahan täyteen leukaa myöten. Oli vaikeaa käydä nukkumaan niin "täydellä" vatsalla.

Mutta kyllä se on kannattanut. 50 kiloa hävinnyt, eikä ole tarkoitus antaa niiden palata. Leikkaus kyllä kannattaa!
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Herttaa esittäytyy:) - Sivu 2 Empty Vs: Herttaa esittäytyy:)

Viesti kirjoittaja Herttaa Su Maalis 30, 2014 12:46 am

Olen itsekin miettinyt juuri tuota, että mikäköhän se tunne sitten leikkauksen jälkeen on, kun sitä on kuitenkin kohta 5 vuotta jo odoteltu :)Olen varautunut siihen, että se saattaa tulla melko shokkina leikkauksen jälkeen, että nyt se on ihan oikeasti tapahtunut :DJa silloin ehkä tajuaa kunnolla sen, että se on oikeasti koko loppuelämän diili Smile


Herttaa esittäytyy:) - Sivu 2 Weight


Viimeinen muokkaaja, Herttaa pvm Ke Huhti 02, 2014 2:14 am, muokattu 1 kertaa

Herttaa

Viestien lukumäärä : 18
Paikkakunta : Tampereen alue
Registration date : 26.03.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Herttaa esittäytyy:) - Sivu 2 Empty Vs: Herttaa esittäytyy:)

Viesti kirjoittaja Pirtsakka Su Maalis 30, 2014 1:09 am

Mulle ei ole tullut ollenkaan mieleen, että ajatukset voivat heittää leikkauksen jälkeen hetkeksi härän pyllyä!!  Surprised Nyt ehdin onneksi miettiä tätä asiaa valmiimmaksi ennen leikkausta ja varautuakin tähän!!  Idea Olen kyllä miettinyt asian jo silloin tarkkaan, että lopunelämän muutos tässä sitten tehdään...

Pirtsakka

Viestien lukumäärä : 17
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 20.03.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Herttaa esittäytyy:) - Sivu 2 Empty Vs: Herttaa esittäytyy:)

Viesti kirjoittaja meevin Su Maalis 30, 2014 3:09 pm

Eikä ne ajatukset välttämättä mitään heitäkään...mulle ei ole koko prosessin aikana tullut mieleen että jospa en tai miksi tähän lähdinkään. Tyytyväinen olen ollut koko ajan. VAikka paino onkin viime aikoina aika samoissa pysynyt...sais mielellään taas alkaa putoamaan, mutta pitää vissiin alkaa taas syömisiä tarkkailemaan. Yhteensä kuitenkin lähtenyt n.20kg ja leikkuusta kymmenisen (aikaa tulee just 4kk) BMI keikkuu tuolla 31-32 vaiheilla, eli tähänkin tulokseen vois jo olla tyytyväinen jo ei enempää lähde.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Herttaa esittäytyy:) - Sivu 2 Empty Vs: Herttaa esittäytyy:)

Viesti kirjoittaja Käivelö Su Maalis 30, 2014 6:19 pm

Tervetuloa mukaan Herttaa =)

Minullakin oli leikkauksen jälkeen ihan samanlaiset ajatukset leikkauksen tarpeellisuudesta. Eikä ne ajatukset vieläkään ole menneet pois. Ennen leikkausta plussat ja miinukset kävi kyllä mielessä, mutta vasta leikkauksen jälkeen asiat konkretisoitu mitä tämä elämä oikeasti on. Odotan sitä päivää kun ei tarvitse kelloa kytätä, hiukset ei lähde päästä ja leikkaus ei muistuta olemassa olostaan =)

Käivelö

Viestien lukumäärä : 27
Paikkakunta : Pohjois-Karjala
Registration date : 29.11.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Herttaa esittäytyy:) - Sivu 2 Empty Vs: Herttaa esittäytyy:)

Viesti kirjoittaja Helmiäinen Su Maalis 30, 2014 9:46 pm

Ehkä leikkaukseen menijöille viesti on: kaikenlaiset tunteet on leikkauksen jälkeen mahdollisia eikä niitä tartte säikähtää. Pikkumaha opettaa ja omat rutiinit löytyy uuteen elämään. Toisilla nopeammin, toisilla hitaammin.
Helmiäinen
Helmiäinen

Viestien lukumäärä : 179
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 28.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Herttaa esittäytyy:) - Sivu 2 Empty Vs: Herttaa esittäytyy:)

Viesti kirjoittaja hansu Ma Maalis 31, 2014 11:07 pm

Minä en ole leikkaustani katunut, mutta ne ensimmäiset päivät leikkauksen jälkeen oli pirulliset. Silloin sitä mietti, että mitä helvattia sitä itselleen on tehnyt ja vielä maksanut siitä itsenä kipeäksi.... No se meni onneksi nopeasti sit ohitse.

Ja kyllähän ne ajatukset ajatukset seilailee pitkin ja poikin. Ne pitää vain käydä lävitse. Tässä vaiheessa en juurikaan tahdo muistaa koko asiaa. Elämä soljuu omaa tuttua uomaansa eteenpäin.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Herttaa esittäytyy:) - Sivu 2 Empty Vs: Herttaa esittäytyy:)

Viesti kirjoittaja Tuplanainen Ti Huhti 01, 2014 2:39 am

Jaan minäkin muistikuvani leikkauksen jälkeisistä tunteista (ja tunnevaihteluista):
- minulle tuli samanlainen tyhjyyden tunne kuin lapsuuden jouluaattona, lahjojen jaon jälkeen; tässäkö se nyt sitten oli. Kun odottaa ja lataa ja jännittää kaiken yhteen leikkauspäivään, niin tulikin jonkinlainen henkinen krapula.  
- tunsin myös pelkoa, että  leikkaus olisi juuri minun kohdallani epäonnistunut - eka jumi tuli n. 2 vkon kohdalla ja kesti muistaakseni melkein 2 vkoa. Olin melkosen hädissäni.
Minulle ei tullut kuitenkaan tuota katumuksen tunnetta, josta muutama muu tässä ketjussa kirjoittaa.
Olisiko yhteisenä nimittäjänä näissä leikkauksen jälkitunnelmisssa kuitenkin jonkinlainen ailahtelu? Syynä kehon stressireaktio, hormonit tai jotain?
Tuplanainen
Tuplanainen

Viestien lukumäärä : 250
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 04.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Herttaa esittäytyy:) - Sivu 2 Empty Vs: Herttaa esittäytyy:)

Viesti kirjoittaja Tötterö Ti Huhti 01, 2014 6:55 am

Hyvin kuvaat tilannetta Tuplanainen! Vaikka en itse ole asiaa vielä läpikäynyt, niin jotain tollasta oletan fiilisten olevan. Ailahtelua ja sitä, kun iso, yhteen asiaan sidottu energia purkautuu. Etappi on saavutettu ja kaikki siihen ladattu raukeaa ja täytyykin alkaa konkretiassa elämään uutta elämää ja kehittää siihen ihan uusi energia. Eikä se ailahtelu huono asia ole. Se on varmaan ihan normaalia uuden hakemista uudessa tilanteessa.

Tötterö

Viestien lukumäärä : 141
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 07.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Herttaa esittäytyy:) - Sivu 2 Empty Vs: Herttaa esittäytyy:)

Viesti kirjoittaja Pellukka Ti Huhti 01, 2014 11:28 pm

Tsemppiä huomiselle <3
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Päijät-Häme
Registration date : 29.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Herttaa esittäytyy:) - Sivu 2 Empty Vs: Herttaa esittäytyy:)

Viesti kirjoittaja Tötterö Ti Huhti 01, 2014 11:30 pm

Onnea leikkausreissuun Herttaa!

Tötterö

Viestien lukumäärä : 141
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 07.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Herttaa esittäytyy:) - Sivu 2 Empty Vs: Herttaa esittäytyy:)

Viesti kirjoittaja Herttaa Ti Huhti 01, 2014 11:32 pm

Kiitos Pellukka ja Tötterö! :)Huomenna sitten nähdään että miten leikkaus onnistui :)Tällä hetkellä jännitys on kyllä jo aika huipussaan kun huomenna aamulla 7 pitää olla TAYS:ssa. Olen lähinnä pakannut laukun sairaalaan valmiiksi, pakkasin mukaan vähän kaikkea tylsyyden varalle :DTukisukat pitäisi saada vielä aamulla ennen lähtöä jalkaan, mutta ainakin hoitaja sanoi että jos ne laittaa oikein, niin ne menevät melko helposti jalkaan :)Vielä en ole ostanut mitään jääkaappiin, mutta ajattelin kokeilla leikkauksen jälkeen pilttejä ja jugurttia Smile(Vaikka leipääkin alkaa jo olla ikävä Very Happy)


Herttaa esittäytyy:) - Sivu 2 Weight


Viimeinen muokkaaja, Herttaa pvm Ke Huhti 02, 2014 2:13 am, muokattu 1 kertaa

Herttaa

Viestien lukumäärä : 18
Paikkakunta : Tampereen alue
Registration date : 26.03.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Herttaa esittäytyy:) - Sivu 2 Empty Vs: Herttaa esittäytyy:)

Viesti kirjoittaja Tuplanainen Ti Huhti 01, 2014 11:58 pm

Jee, paljon onnea matkaan huomiselle!

Proteiinipitoisia juomia ja rahkoja kaappiin, ja vaikka valmiita (sose)keittoja. Ainakin ohitusleikatuilla sokeri, mm. maustetun jugurtin makeus, voi aiheuttaa dumpingin. Varmaan sleevatut voisi kommentoida, kuinka tarkkana kavennusleikkauksen jälkeen pitää olla sokerin kanssa - tekeekö yhtä ällön olon kuin ohitetuille?
Tuplanainen
Tuplanainen

Viestien lukumäärä : 250
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 04.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Herttaa esittäytyy:) - Sivu 2 Empty Vs: Herttaa esittäytyy:)

Viesti kirjoittaja Pirtsakka Ke Huhti 02, 2014 12:03 am

Tsemppiä, tsemppiä huomiseen!! <3

Voin ihan samaistua jännitykseesi...sitä on jo täälläkin perhosia vatsanpohjassa!!  Laughing

Pirtsakka

Viestien lukumäärä : 17
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 20.03.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Herttaa esittäytyy:) - Sivu 2 Empty Vs: Herttaa esittäytyy:)

Viesti kirjoittaja Herttaa Ke Huhti 02, 2014 2:04 am

Kiitos tsempistä Tuplanainen ja Pirtsakka! :DRahkat tulivat minullakin mieleen :)Täytyy sitten sairaalassa kysellä ravitsemusterapeutilta lisää ja kotona katsoa että mikä sopii parhaiten Smile


Herttaa esittäytyy:) - Sivu 2 Weight

Herttaa

Viestien lukumäärä : 18
Paikkakunta : Tampereen alue
Registration date : 26.03.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Herttaa esittäytyy:) - Sivu 2 Empty Vs: Herttaa esittäytyy:)

Viesti kirjoittaja MatamiMimmi Ke Huhti 02, 2014 3:42 am

sunny  Aurinkoista huomista päivää, tsemppiä, ja kovasti rohkeutta  sunny 

Tulehan kertoilemaan kun kykenet, kuinka kaikki sujuu!!

MatamiMimmi

Viestien lukumäärä : 88
Paikkakunta : Pohjois-pohjanmaa
Registration date : 17.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Herttaa esittäytyy:) - Sivu 2 Empty Vs: Herttaa esittäytyy:)

Viesti kirjoittaja annukka1955 Ke Huhti 02, 2014 3:46 am

Hertalle onnea ja ole pitkämielinen itsellesi tunteillesi. Kaikki asiat hiljaa lutviutuvat ja tapaavat järjestyä. Eikä se ole mikään ihme jos ison leikkauksen jälkeen on tunteita - oliskohan se oudompi ettei niitä tunteita ole.
Kyllä sinä vielä iloitset kaikesta, kaikkea hyvää elämääsi
toivotellen,

annukka1955

Viestien lukumäärä : 219
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 21.07.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Herttaa esittäytyy:) - Sivu 2 Empty Vs: Herttaa esittäytyy:)

Viesti kirjoittaja Stylo Pe Huhti 04, 2014 8:47 am

Leikkaus onkin sinulla jo ohi kun tämän luet, mutta ihan hirveästi tsemppiä toipumiseen, ja toivottavasti kaikki meni hyvin!
Ensimmäiset päivät oli kyllä sellainen olo kuin olisi selkäänsä saanut, mutta nyt jo alkaa pikkuhiljaa elämä voittaa, ja omasta leikkauksestani on vasta reilu viikko. Tampereella leikattiin minutkin, joten ainakin tiedän kokemuksesta, että olet hyvissä käsissä. Smile

Tarinasi kuulosti melko tutulta, minäkin olen ihan vauvasta asti ollut lihava vaikka en koskaan katsonut syöväni mitenkään eri tavalla kuin muutkaan. Korkeimmillaan painoa minulla oli "vain" 148kg, mutta toivoisin että olisin itsekin päässyt leikkaukseen jo sinun ikäisenäsi. Silloin moisesta ei kukaan maininnutkaan.

Kertoile ihmeessä miten jakselet ja kaikkea hyvää sinulle!
Stylo
Stylo

Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 38
Paikkakunta : Forssa
Registration date : 04.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Herttaa esittäytyy:) - Sivu 2 Empty Vs: Herttaa esittäytyy:)

Viesti kirjoittaja Viipe Ma Huhti 07, 2014 6:59 pm

Tervetuloa joukkoon Smile

Toivottavasti kaikki on mennyt hyvin!
Kovasti odotan kuulumisiasi.
Itse enellä ja leikkaus TAYSsissa 7.5. Smile
Viipe
Viipe

Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 42
Paikkakunta : Kaakkois-Pirkanmaa
Registration date : 12.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Herttaa esittäytyy:) - Sivu 2 Empty Vs: Herttaa esittäytyy:)

Viesti kirjoittaja Herttaa Ke Huhti 09, 2014 2:09 am

Olen ollut nämä päivät sen verran innoissani tästä leikkauksesta, etten ole edes tänne ehtinyt tulla päivittämään mitään Very Happy.

Leikkauspäivänä menin seitsemäksi TAYS:iin leiko-osastolle, jossa vaihdoin ensin leikkausvaatteet päälle, juttelin hoitajan kanssa ja otn jonkinlaisen esilääkkeen, ja sitten odottelin parikymmentä minuuttia odotustilassa. Yritin katsella tv:tä ja lukea lehtiä mutta jännitys oli siinä vaiheessa kyllä todella korkealla! Very Happy Leikkaussaliin siirryin hoitajan johdolla, jossa minut sitten aseteltiin sopivaan asentoon. Ensimmäiset neljä ihmistä jaksoivat esittäytyä, mutta muut sitten vain tulivat ja menivät. Leikkaushenkilökunta oli todella mukava, ja se jäi positiivisesti mieleen Smile Vaikka pelkoni kyllä toteutui, tippakatetri (katedri?Very Happy) jouduttiin laittamaan kolme kertaa, ja se kyllä sattui ihan mukavasti.. Itse nukutuksesta minulla ei enää olekaan mitään muistikuvaa:D Heräämössä sain kuulla että leikkaus onnistui hyvin, ja huomasin, että se oli mennyt myös todella nopeasti, sillä itse leikkaus alkoi noin kahdeksan aikoihin, ja heräsin jo 11 jälkeen. Heräämössä olin hyvin uninen ja tokkurassa, heräsin aina välillä, mutta en oikein jaksanut pitää silmiä auki, vaan nukahdin aina udestaan Very Happy Jo heräämössä piti nousta seisomaan, ja se sujui kyllä hyvin, mutta sen jälkeen tuli todella kuvottava olo, mutta oksennusta ei kuitenkaan tullut (sama kuvottava olo tistui vielä illalla osastolla). Noin kahden aikoihin pääsin osastolle. Tässä kohtaa mainitsen vielä, että sänky oli onneksi melko kestävä, eikä tarvinnut koko ajan pelätä sen romahtamista Smile. Kuitenkin myöhemmin se alkoi paukkua ja naksua, ja siinä vaiheessa en enää kunnolla uskaltanut sillä olla..).

Osastolla sitten aloitin jo aika pian kävelyn fysioterapeutin opastuksella. Sain myös puhallella johonkin ihme vesipulloon  Laughing Myöhemmin silloin keskiviikkoiltana sairaalassa kävi sitten perhe katsomassa Smile. Keskiviikon elin tipalla, mutta torstaiaamuna aloin jo syödä varovasti. Söin velliä ja vähän mehukeittoa, en syönyt kovinkaan paljoa, koska pelkäsin, että tikit repeävät tai jotain muuta vastaavaa jos syön heti sen desin Very Happy. Pitkin päivää join aina välillä mehua, vettä ja jotain suklaaproteiinipirtelöä, mutta paljon en kyllä nesteitä silloin alas saanut. Perjantaina oli jo parempi päivä, kun oli saanut illalla tipan pois ja aamulla sai käydä suihkussa Smile Pelkäsin kyllä mennä suihkuun, koska pelkäsin, että haavat olisivat kipeät, mutta eivät ne olleet yhtään Smile Olen pärjännyt kyllä melko pienillä kivuilla muutenkin leikkauksen jälkeen, ja olen pärjännyt oikein hyvin muutamalla särkylääkkeellä päivässä Smile

Sairaalasta pääsin perjantaina yhden jälkeen, kun kirurgi, ravitsemusterapeutti ja fysioterapeutti olivat käyneet juttelemassa. Olin vähän pettynyt ravitsemusterapeuttiin, koska hän antoi melko vähän mitään ohjeita, varsinkaan näille alkuviikoille. Aluksi istuminen sattui vähän, mutta enää se ei satu juuri ollenkaan. Kipua tuottaa oikeastaan vain istumaan meno, ja sieltä nouseminen, sillä silloin maha aina vähän kirpaisee. Nukkuminen tässä on oikeastaan se kaikkein pahin asia, koska selällään nukkuminen on minulle täyttä h**vettiä, koska nukun aina mahallani:D Mutta eiköhän siitäkin selvitäVery Happy

Syöminen ja juominen on nyt alkanut mennä jo aika sujuvasti, ja olen yrittänyt lisätä juomista joka päivä, nyt mennään noin litrassa per päivä, eli parannettavaa on vielä. Kotona olen lähinnä syönyt erilaisia jugurtteja, jotain proteiinijugurttijuomia, pilttiä ja mehukeittoja. Pari kertaa olen jo kokeillut palaa juustoa ja myös sellaista tortillan tapaista leipää maistoin, eikä niistä ainakaan minulle mitään ongelmia ole tullut, kunhan on vain muistanut pureskella tarpeeksi. Juonut olen lähinnä light-mehua, mutta limsaa on kyllä jo kova ikävä, se on pakko myöntääVery Happy Mutta no, jos nyt vappuun jaksaisin niiden limsojen kanssa odottaa Very Happy

Liikuntaa pitäisi kyllä lisätä, aluksi kävin koiran kanssa vain pihassa pienellä ''lenkillä'', mutta tänään lähdin ensimmäisen kerran jo vähän pidemmälle. Kipuja ei todella ole enää paljoa, kahdella 1g särkylääkkeellä nykyisin kuljen, ja ne riittävät oikein hyvin, kohta siirryn varmaankin vain yhteen tablettiin päivässä. Olen jo pystynyt touhuilemaan kotona oikein hyvin, tänäänkin olen siivonnut jo vaikka kuinka paljon, mutta imurointia en ole viitsinyt aloittaa, sillä siinä joutuu nostelemaan niin paljon tavaroita. Kouluun ajattelin palata voinnista riippuen joko nyt perjantaina, tai sitten ensi viikon maanantaina Smile

Olipas tässä nyt pitkä tarina, mutta onpahan nyt kerrottu Very Happy

Herttaa

Viestien lukumäärä : 18
Paikkakunta : Tampereen alue
Registration date : 26.03.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Herttaa esittäytyy:) - Sivu 2 Empty Vs: Herttaa esittäytyy:)

Viesti kirjoittaja Tötterö Ke Huhti 09, 2014 2:13 am

Hienoa kuulla, kuinka leikkauksesi on mennyt! Uuden elämän alku  Very Happy 

Tötterö

Viestien lukumäärä : 141
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 07.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Herttaa esittäytyy:) - Sivu 2 Empty Vs: Herttaa esittäytyy:)

Viesti kirjoittaja Tuplanainen Ke Huhti 09, 2014 3:09 am

Ihana kuulla, että leikkaus sujui näpsästi ja vointisi on hyvä. Onnea uudelle masulle ! flower 
Tuplanainen
Tuplanainen

Viestien lukumäärä : 250
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 04.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Herttaa esittäytyy:) - Sivu 2 Empty Vs: Herttaa esittäytyy:)

Viesti kirjoittaja Viipe Ke Huhti 09, 2014 2:58 pm

Kiva kuulla, että kaikki mennyt hyvin, onnea pikkumasusta!  cherry 
Itsellä pikkumasuaika koittaa 4 viikon päästä Smile
Viipe
Viipe

Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 42
Paikkakunta : Kaakkois-Pirkanmaa
Registration date : 12.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Herttaa esittäytyy:) - Sivu 2 Empty Vs: Herttaa esittäytyy:)

Viesti kirjoittaja hansu Ke Huhti 09, 2014 3:17 pm

Hienoa, että kaikki on sujunut noin hienosti. Minä tuossa jo aloin laskeskelemaan päiviä, kun sinusta ei alkanut kuulua leikkauksen jälkeen... Nyt vain hissukseen eteenpäin, kuuntele elimistöä, miltä tuntuu. Oma rytmi löytyy parhaiten kokeilemalla!
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Herttaa esittäytyy:) - Sivu 2 Empty Vs: Herttaa esittäytyy:)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa