Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Vatsapoimun poistoleikkaus tehty

+8
apila
Tallukka
Tötterö
Pellukka
Helmiäinen
meevin
Nanne Napaneera
Elämä edessä
12 posters

Siirry alas

Vatsapoimun poistoleikkaus tehty Empty Vatsapoimun poistoleikkaus tehty

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Pe Joulu 13, 2013 9:33 pm

cheers sunny Hei kaikille!
Eilen pääsin Mikkelissä, kotikaupungissani eroon 2,7 kg painaneesta maharoikostani. Olen voinut koko ajan todella hyvin, ihan niin kuin minulle ei olisi mitään tehtykään! On täällä niin hyvät tropit, saa nähdä, miten sitten kotona? Maanantaina vasta kotiuttavat. Periaatteessa minä olisin valmis jo lähtemään, mutta jään erittäin mielelläni tänne täysihoitoon. Ainahan on mahdollisuus komplikaatioihin! On se kumma, että ihminen on rakentunut niin, että silloin kun menee hyvin, pian ajattelee, että eihän se kuitenkaan kauan voi jatkua! Hyvää vointia ja reipasta viikonloppua kaikille palstalaisille!! Very Happy bounce 
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vatsapoimun poistoleikkaus tehty Empty Vs: Vatsapoimun poistoleikkaus tehty

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera La Joulu 14, 2013 2:05 am

Elämä edessä - hienoa että kaikki siellä hyvin! sunny 
..onhan tuolla roikolla ollut painoa, melkein 3l maitua Wink siitä kyllä ihana päästä eroon.

Paranemisia ja hyväistä viikonloppua siulle!I love you  
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Vatsapoimun poistoleikkaus tehty Empty Vs: Vatsapoimun poistoleikkaus tehty

Viesti kirjoittaja meevin La Joulu 14, 2013 2:39 am

PAranemisia

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vatsapoimun poistoleikkaus tehty Empty Vs: Vatsapoimun poistoleikkaus tehty

Viesti kirjoittaja Helmiäinen La Joulu 14, 2013 3:57 am

Onnittelut ja toipumista! Itsekin vierailin tänään Mikkelin keskussairaalassa, 1 kk tarkastuksessa. Lääkäri kehui saavutuksia ja tsemppasi jatkoon. Roikoistakin vaihdettiin pari sanaa, vaikka ne keskustelut onkin minulla vielä parin vuoden päässä ehkä varsinaisesti.

Hyvä kuulla että olet päässyt ylimääräisestä nahasta eroon ja olo on hyvä! Mukavaa joulun odotusta!
Helmiäinen
Helmiäinen

Viestien lukumäärä : 179
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 28.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vatsapoimun poistoleikkaus tehty Empty Vs: Vatsapoimun poistoleikkaus tehty

Viesti kirjoittaja Pellukka La Joulu 14, 2013 11:45 am

Paranemista sinne ja mukavaa joulun odotusta  santa I love you 
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Päijät-Häme
Registration date : 29.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vatsapoimun poistoleikkaus tehty Empty Vs: Vatsapoimun poistoleikkaus tehty

Viesti kirjoittaja Elämä edessä La Joulu 14, 2013 4:10 pm

Kiitos tsempeistä palstakaverit!
Tänään tajusin vasta, että miksi minulle ei ole annettu Buranan kanssa vatsansuojalääkettä? Vähän alkaa tuntua ylävatsalla pientä polttelua, voi johtua ihan mistä vaan, mutta ainakin meidän ohitettujen pitää olla tarkkana tiettyjen lääkkeiden kanssa. Annoin heti sairaalaan tullessa listan niistä lääkkeistä, joita toiset sairaalat eivät anna ohitusleikatuille. Meille kun saattaa tulla mahahaava pitkään käytöstä ja sitten ollaankin vaikeuksissa! Hyvin täällä menee, edelleenkin olen kivuton! En ottanut illalla enää vahvaa kipulääkettä, kun hoitajan mukaan se on opiaatti, joka voi mm. lamauttaa suolen toimintaa. Pyydän sitä sitten, jos alkaa koskemaan. Minun haavani on kyljestä kylkeen reilu puolimetrinen hakasniittirivistö. Ihme, että ne eivät tunnu! Eivätkä näy, kun on teippi päällä. Teipin päältä pääsen tänään jo itse niitä suihkuttelemaan! Lauantaisaunan korvike siis! Heippatirallaa ja kivaa lauantaita kaikille!! Very Happy 
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vatsapoimun poistoleikkaus tehty Empty Vs: Vatsapoimun poistoleikkaus tehty

Viesti kirjoittaja Tötterö La Joulu 14, 2013 5:05 pm

Hienoa kuulla, että kaikki on mennyt hyvin  Very Happy

Tötterö

Viestien lukumäärä : 141
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 07.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Vatsapoimun poistoleikkaus tehty Empty Vs: Vatsapoimun poistoleikkaus tehty

Viesti kirjoittaja Tallukka La Joulu 14, 2013 11:35 pm

Onnea ja toipumisia sinne :-)
Tallukka
Tallukka

Viestien lukumäärä : 31
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
Registration date : 25.09.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vatsapoimun poistoleikkaus tehty Empty Vs: Vatsapoimun poistoleikkaus tehty

Viesti kirjoittaja apila Su Joulu 15, 2013 5:39 pm

Hienoa, että kaikki on mennyt hyvin. Ei sekään mikään itsestäänselvyys ole, niin kuin tiedämme. Nyt vaan rauhallisesti ja lepoa ja ohjeidenmukaista hoitoa. Tsemppiä ja ihanaa joulun odotusta =)

apila

Viestien lukumäärä : 133
Paikkakunta : Riihimäki
Registration date : 01.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Vatsapoimun poistoleikkaus tehty Empty Vs: Vatsapoimun poistoleikkaus tehty

Viesti kirjoittaja Lovely Ke Joulu 18, 2013 3:04 pm

Onnittelut uudelle tiukkavatsalle! On tää niin mukavaa seurata toisten matkaa.
Rauhallista joulunodotusta santa 
Lovely
Lovely

Viestien lukumäärä : 271
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 24.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Vatsapoimun poistoleikkaus tehty Empty Vs: Vatsapoimun poistoleikkaus tehty

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Su Tammi 12, 2014 4:36 pm

Hei kaikille ja hyvää tätä vuotta!
Perjantaina oli kirurgin tarkastus ja hänkin oli tosi tyytyväinen toipumiseeni. Toisella puolella haavan päässä sivulla on pieni "koirankorva", mutta ei haittaa. Pääasia, etä se mahalöllykkä on pois. Haavan pituus on 60 cm ja napaa nostettiin 8,5 cm ylöspäin. Vieläkin ihmettelen suihkussa ollessani, että miksi tässä kohtaa on pelkkää tyhjää- ennen piti nostaa röllykkä ylös, pesu, kuivaus, ilmakylvyt! Navastakin näyttäisi tulevan ihan ok. Olen tyytyväinen, että uusi napa tehtiin, aiemmin olin sitä mieltä, että mitä minä sillä navalla oikein teen?! Ja kun olin kuullut nistä komplikaatioista, mitä haavojen parantumisessa saattaa olla. Napa ei tykkää hyvää tukivyöstä, joka hautoo napaa ja se hikoaa. Keksin sitten taittaa vyön kaksinkerroin niin, että se tukee pitkää haavaa, mutta ei ole navan kohdalla. Napani tykkää siis ilmakylvyistä kovasti!
Leikkuusta on tänään juuri yksi kuukausi! Olen pyöräillyt jo toista viikkoa, enkä muutenkaan ole huomannut esim. liikkumisessa esteitä. Tietystikään en ole nostellut painavia kantamuksia jne. Kipuja minulla ei ole ollut, siitäkin olen todella kiitollinen!!
Kesällä tulee toinen tarkastuskäynti jolloin kysyn uudestaan rintojen pienennyksestä. Nyt kirurgi sanoi, että se on pelkkä esteettinen haitta ja voit käytää rintaliivejä. Muistutun häntä uudestaan, että juuri hän laittoi minut 4 v. sitten lihavuusleikkausjonoon sanoen= "Onhan nuo rintasi suuret, kyllä minä voin ne joskus leikata, mutta ensin laitetaan painoasiasi kuntoon"! Hänen mielestään ne eivät ole enää painavat, koska ovat tyhjentyneet. Kaulakuoppa-nännimitta ylittyi jo tuolloin 4 v. sitten, saati sitten nyt, kun ne vaan pidentyvät ja pidentyvät. Yritän siis vielä saada rinnatkin kunnallisesti leikattua, mutta männessä näkkee!
Hyvää vointia kaikille palstalaisille!! Very Happy Very Happy Very Happy 
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vatsapoimun poistoleikkaus tehty Empty Vatsapoimuleikkauksessa olleille

Viesti kirjoittaja annukka1955 Ti Tammi 14, 2014 2:01 am

Onnea teille kaikille ja parantumisia. Kaikki menee varmaankin hyvin ja kevättä kohti vielä paremmin.
Kaikkea hyvää! Very Happy 

annukka1955

Viestien lukumäärä : 219
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 21.07.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Vatsapoimun poistoleikkaus tehty Empty Vs: Vatsapoimun poistoleikkaus tehty

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ke Tammi 15, 2014 10:32 pm

Eälmä edessä - voi miten hyviä kuulumisia siulla olikaan, jatkukoon ne edelleen!sunny  
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Vatsapoimun poistoleikkaus tehty Empty Vs: Vatsapoimun poistoleikkaus tehty

Viesti kirjoittaja Tötterö To Tammi 16, 2014 8:37 am

Hienoa kuulla, kuinka hyvin olet toipunut  Very Happy Ole tiukkana tissien kanssa! Kyllä meillä naisilla tissit on niin tärkeä osa naiseutta kuitenkin. Itselläkin on pitkän ajan tavoitteena saada koko helahoito kondikseen roikkoineen ja tisseineen. Olen keskivartalolihava ja ikää jo sen verran, että roikoksihan maha jää, jos koskaan laihdun. Vai pitäiskö tässä kuitenkin opetella sanomaan, että KUN laihdun....  Wink 

Tötterö

Viestien lukumäärä : 141
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 07.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Vatsapoimun poistoleikkaus tehty Empty Vs: Vatsapoimun poistoleikkaus tehty

Viesti kirjoittaja alati roculis La Maalis 29, 2014 4:04 am

Hei Elämä edessä. Onnistuiko roikkoleikkaus hyvin? Kiristääkö iho mistään kohdin liikaa? Onko suunnitelmissa koirankorvien leikkaus?

alati roculis

Viestien lukumäärä : 77
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 08.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vatsapoimun poistoleikkaus tehty Empty Vs: Vatsapoimun poistoleikkaus tehty

Viesti kirjoittaja Elämä edessä La Maalis 29, 2014 7:10 am

Terve alati roculis ja muut palstalaiset!
Maharoikkoleikkaus onnistui hyvin. Toivuin siitä mainiosti. Missään ei ole kiristystä, kirurgi otti aika varovaisesti ja toisella puolella jopa jää pieni roikkokin haavan yläpuolelle. Sillä puolella on ihan pieni koirankorva, tuskin sille mitään kunnallisesti enää tehdään. Menen näyttämään hänelle yksityisesti reisiäni, jotka toivon operoitavan kesällä. Uhraan siihen kesälomani, niin kuin allileikkauksessakin. Samalla valitan hänelle oikean puolen tuntemuksesta, jonka sain liian innokkaasti vesijumpasa polskimisen jälkeen. Se tuntuu tehdessäni kotona vatsalihanliikkeitä, oliskohan tyrä? En halua niitä jättää tekemättä, tavoitteenani on tietysti sixpäkki ensi kesäksi!! Very Happy I love you Very Happy 
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vatsapoimun poistoleikkaus tehty Empty Vs: Vatsapoimun poistoleikkaus tehty

Viesti kirjoittaja hansu La Maalis 29, 2014 4:08 pm

Heh... Mulla koirankorvat molemmin puolin. Leikkaushaava parantunut oikealta puolelta hyvin ja leikkaushaavan kohta pehmentynyt ja laskeutunut hyvin. Vasemmalla puolella hieman vielä kiristää iho ja leikkauskohdan yläpuolelle tulee poimua. Kun tuo tuosta vielä "pehmenee, niin tatuointi odottaa...

Muutoin masussa ei ylimääräistä, on napakka vaikka sixpäkki vaan haaveena... En uskalla tehdä vatsalihasliikkeitä vielä, kun vatsan lihakset ärtyy ja nopeasti. Pyrin totuttamaan nyt alkuun tähän työntekoon ja sit kun vointi sallii niin aloittelen lihasten parantelun. Kupeet jo kunnossa, arin kohta tuossa "räppänän" yläpuolella, missä se pitkään ja hartaasti paranneltu leikkaushaavan repsahdus oli. Siinä on ohut kasvattamalla kasvatettu ihoalue, joka aristaa jos liikaa tulee kiertoliikettä tai jotain liian painavaa nostaa.

Sulla Elämä edessä siellä mahdollisesti vielä jokin kiinnikekohta, joka aristaa??? Mulla alkuun kirrasi ja koski leikkausalueelle, mutta sitten kudokset hiljalleen antoi periksi ja haava-alue tasoittui. Jos olis tyrä, niin pitäisi tuntua ns. pettänyt kohta. Tuntuuko vatsalla pullottavaa kohtaa, jonka saisi painaen takaisin vatsapeitteiden sisään? Yleensä siitä kuuluu vielä sellainen mukavan luriseva äänikin painaessa...
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Vatsapoimun poistoleikkaus tehty Empty Vs: Vatsapoimun poistoleikkaus tehty

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa